quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:55 schreef Poppejans het volgende:
Ik vind dat tweede pakje het leukst Juud!
aaaah wat een poepige schoentjes voor Metteecht leuk; al een beetje sandaaltjes die bij dit weer prima kunnen en waarin een sokje ook niet misstaat
Wolf loopt nog steeds als een waggelende eend, dus ik moet toch maar even geduld hebben wat het kopen van schoenen betreft
Bij de V&D zag ik niks leuks vandaag.Twinkly, ik zag daar wel de sterretjes romper met korte mouw!
Heel veel leuks bij de H&M gezien (oa een groen vest met dino'smaatje 86/92 misschien koop ik die nog wel als ''jasje'' gebruik), maar heb me ingehouden en alleen 2 rompers en een hemdje (maar 3 euro!) gekocht:
[ afbeelding ]
En waarin Meimeltje bij de Wibra nog niet mocht kopen voor de actieprijs, ik het niet meer bij kon houden en waar Huup's B. over Amélie's jurkje opmerkt 'it's like cotton candy throwing up on you'quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:18 schreef huuphuup het volgende:
whihihihihihi ik móet ff spammen hoor![]()
![]()
kijk dan hóe suikerzoet![]()
we hebben dit jurkje twee jaar geleden ooit gekregen van mn mams en zusje, Amélie kan het nu pas aan ondanks dat het maat 80 zou moeten zijn valt ie wel errug groot...
Ik vind hem superleuk op het hangertje in haar kamertje en voor een bruiloft ofzo zou ie erg schattig zijn maar ik geloof niet dat we het vaker aan gaan trekkeniets met too much enzo
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ow dus er werkt hier gewoon een Zeeuw bij de Wibra! Zijn we blij mee!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:23 schreef Ssserpente het volgende:
Hier doen ze dat ook niet, Poppejans. Zeeuwse zunigheid. Stel je voor...
Die ken ik niet! Foto!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:09 schreef Twinkly het volgende:
Ik heb net zulke schattige rompertjes met korte mouwen gekocht bij de Hema! Een pakketje van drie, waarvan een blauwe met wolkjes, een witte met een helicopter in de wolken en een effen groene.
Vandaag is rood?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:25 schreef Claudia_x het volgende:
Veni vidi vici.![]()
[ afbeelding ]
Huup, ik vind het een heel leuk jurkje! Het is wel iets voor Amélie om op een bruiloft te dragen. Dus ehm... B... ?
Ik las gesteriliseerdequote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:38 schreef huuphuup het volgende:
Trouwens die olifantenromper, is die nou van H&M? ik had zo'n zelfde iets zien hangen maar dan met van die gestileerde vogeltjes, ook in antraciet of donkerbruin (kon het niet goed zien) op een witte achtergrond. Superleuk
Het was er echt bizar rustig! Zelfs aan de kassa werd ik meteen geholpen. Ik wist niet wat me overkwam. Oh, en ik ben gewoon naar de vreselijke Wibra in Amsterdam geweest.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:38 schreef huuphuup het volgende:
Claudia![]()
![]()
viel t mee of deed t toch een beetje pijn zo op zaterdag zomaar de hel inlopen
Er zitten inderdaad zuignappen op, zo zag ik op de verpakking. Ik heb hem nog niet uitgepakt maar kan het wel even uitproberen. Het is best een geinig ding. Ik zat erover te twijfelen, maar Ivan riep zo hysterisch "Ja! Ja! Ja!" dat ik moeilijk nee kon zeggen.quote:Hoe is dat badding? zitten er zuignappen aan ofzo? Ik had hem ook op t oog voor Amélie nmlk maar ik twijfelde erover.
Oh en jij had de spullen wel voor de actieprijs dus?
62 voor lentespul en 68 voor zomerspul. Misschien haalt ze de 74 wel deze zomer, maar aangezien ik geen slagroom maar light borstvoeding geef reken ik er niet op.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:43 schreef Poppedein het volgende:
Leuk Claudia!! Fijn dat er geen zeeuwse verkoopsters in Haarlem werkenWelke maat heb je gekocht?
ja klopt dat zijn ze!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:07 schreef SacreCoeur het volgende:
Staat 'r goed! knap kind!
Zijn dat nou die laarsjes van de zara?
ies heeft ze nooit aangehad dus ik weet niet precies hoe ze er uitzien als ze aan zijn, schaam xD!
quote:
Ik ookquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:34 schreef Claudia_x het volgende:
Ohh, ik vind vooral die met wolkjes érg leuk!
quote:Op zondag 13 maart 2011 11:19 schreef Kleurdoos het volgende:
Team Nils!
Ik houd wel van simpel, niet teveel drukke prints of kleuren.
t liefst maillot en truitje/romper in dezelfde kleur en dan idd een jurkje/broekje.
ik heb ook zo'n hekel aan gekleurde stiksels op spijkerbroekjes enzo, dat verpest t hele geheel (dat je er niet alle kleuren op kan dragen) ik kan zo mierenneuken wat dat betreft
Ja okay ik zou er zelf idd een kleur afgehaald hebben, maar ik vind het er niet raar uitzien verder ofzo.quote:Op zondag 13 maart 2011 12:48 schreef Kleurdoos het volgende:
ik vind de bolero over t jurkje teveel.
Dan ziet het er snel lomp uit, een strak zwart of donkerblauw shirtje, zou ik dan wel weer leuk vinden
Troost je, mijn vriend vindt ook bijna niks leuk. Als ik vraag waarom dan zegt hij dat hij niet van roze houdt. Of van rood. Of van paars. Eigenlijk houdt hij alleen van jongenskleding.quote:Op zondag 13 maart 2011 11:33 schreef Ssserpente het volgende:
Haha, het probleem zit 'm erin dat Nils werkelijk niets van wat ik Lente aantrek leuk vindt. Behalve dus een hele veilige combi zoals hierboven.
quote:
hahahahaquote:Op zondag 13 maart 2011 13:27 schreef Kleurdoos het volgende:
die van mij maakt het allemaal niets uit, ik mag kopen voor r wat ik wil, als het maar geen jas met bontkraag is.
jahaaaaaa!! foto's!!! ik ben benieuwdquote:Op zondag 13 maart 2011 17:59 schreef Memmel het volgende:
Zo wij zijn weer thuis. En blut. Ik heb echt zo verschrikkelijk heel erg veel gekocht, op het a-sociale af.
Anna is het allerblijst met haar Ariel-zeemeerminnen-jurk en is er van overtuigd dat ze die ook best naar de creche aankan
Verder een hele hoop shirtjes, broeken, zwembroeken, badpak, jurkjes, leggings, rokjes enzovoorts.
*eens is*quote:Op zondag 13 maart 2011 22:15 schreef Incantrix het volgende:
Níce Memmel! Die zeemeerminnenjurk is echt lief, daar zou ik als klein meisje ook in gaan wonen hoorEn dat piratenpakje (een shortama ofzoiets?) en die zwembroeken zijn echt té cool!
Da's niet veilig, da's hoe het hoortquote:Op zondag 13 maart 2011 11:33 schreef Ssserpente het volgende:
Haha, het probleem zit 'm erin dat Nils werkelijk niets van wat ik Lente aantrek leuk vindt. Behalve dus een hele veilige combi zoals hierboven.
Maar ik kom er wel overheen, hoor. Ook zonder jullie steun.
quote:Op maandag 14 maart 2011 09:16 schreef Juud79 het volgende:
We kunnen wel een Wibra-fototopic maken.![]()
Ik ga vanmiddag ook maar even kijken, ik heb wel genoeg in huis, maar het zijn wel schattige kleertjes voor weinig geld.
Garderobe 62-68 is hier op wat broekjes na ook al compleet.![]()
Ik zal na de geboorte maar roepen dat we kleertjes genoeg hebben...
zwart, wit en grijs zeker?quote:Op maandag 14 maart 2011 09:26 schreef Sorbootje het volgende:
SC, ik dacht dat die basisregel van Dyanne juist was altijd mínstens 3 kleuren in je oufit. Ben ik zelfs vrij zeker van!
Kan wel, iets met 3 kleuren iigquote:Op maandag 14 maart 2011 09:26 schreef Sorbootje het volgende:
SC, ik dacht dat die basisregel van Dyanne juist was altijd mínstens 3 kleuren in je oufit. Ben ik zelfs vrij zeker van!
Wat een snoezig jurkje!quote:Op maandag 14 maart 2011 09:50 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb zaterdag ook geshopt en ben (uiteraard) alleen geslaagd voor Senna.
Jurkje bij Hema
[ afbeelding ]
Heb ik bij onze Hema niet gezien volgens mij.
en in Maastricht zit een Name it winkel. Vond het een beetje tegenvallen deze collectie, veel roezelftjes en blingbling op de (ook hele kleine) meisjeskleren, en daar ben ik neit zo van. Toch dit setje gescoord, ik zie haar van helemaal lopen met blote armpjes en beentjes en leuke sandaaltjes aan in de zon
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind het eigenlijk best goed te doen hierquote:Op maandag 14 maart 2011 09:56 schreef Jeetjejom het volgende:
Miss, vind jij Maastricht niet ook vies tegenvallen als shopstad voor kleine meisjes?
Alleen maar zaken die ik overal vind, zo krijgt mijn meisje nooit iets speciaals
quote:
Dan heette je ook een ZeBra toch? als je van Zeeman en Wibra kocht? persoonlijk moest ik ook een hoge drempel over.quote:Op maandag 14 maart 2011 11:16 schreef Poppejans het volgende:
[..]![]()
Ook ik sta in de startblokken en trek een sprintje naar de Wieb
en dat terwijl ik me in mn puberjaren kapot schaamde als mn moeder daar naar binnen ging.Bleef ik buiten staan wachten voor een andere winkel want stel je voor dat iemand dacht dat ik de Wibra bezocht![]()
![]()
Heeeeeel leuk die kleertjes voor Senna!
Van dat Name It ijsjesshirt hebben ze ook een jongetjesvariant
hey, dat shirt hebben wij hier ook.quote:Op zondag 13 maart 2011 22:34 schreef Incantrix het volgende:
Oh, echt zeg, een glow-in-the-dark-piratamaHij is de bom!
Zal ik dan ook nog maar even crossposten? Ik heb de afgelopen tijd veel van MP en ebay gehaald, waaronder deze broek:
[ afbeelding ]
Is eigenlijk een skate-korte broek (dus hoort iets boven de enkel te vallen), maar zo vind ik 'm ook leuk
Ja, echt heel suf. Dan is het een leuk shirt, leuk kleurtje, maar de print verpest het. En dan ook nog allemaal dezelfde shirts, maar in een andere kleur.quote:Op maandag 14 maart 2011 11:37 schreef debuurvrouw het volgende:
Voor jongens vind het vaak net niet moet ik zeggen hoor. Veel van die skaterprints of grafitti letters. me not likey
Ik kom eigenlijk zelden bij de Wibra, maar dat is ook omdat de ligging hier niet ideaal is. Ben ik met parkeerkosten nog duur uitquote:Op maandag 14 maart 2011 11:37 schreef debuurvrouw het volgende:
nou back in het jaar kruik zag je het echt wel hoor, als het van de Wibra kwam. Van die vééls te donkere spijkerbroeken zonder model en een reuzeomslag. En knalsynthetisch.
Voor jongens vind het vaak net niet moet ik zeggen hoor. Veel van die skaterprints of grafitti letters. me not likey
hahaha dat had ik ook, ik ging er altijd gewoon snuffelen, leuk juist, goedkope meuk in slaan.quote:Op maandag 14 maart 2011 11:33 schreef SacreCoeur het volgende:
Haha echt? dat heb ik echt nooit gehad.
Couldn't care any less wat iemand dacht toen ik puber was.
En nu nog steeds.
Maar wat was/is er erg aan de Wibra/Zeeman dan?
Dat het goedkoop is?
Bij H&M hangen ook 4,95 spullen![]()
Precies, ik duik al graaiend alle koopjesbakken daar af hoorquote:Op maandag 14 maart 2011 11:32 schreef Sorbootje het volgende:
Erg hè, ik heb dat ook nog steeds, maar aangezien ik zo ongeveer tegenover de wieb werk wordt de schroom steeds minder. En wat een onzin ook eigenlijk! Slaat nergens op!
Ja dat is wel zo, het schreeuwde goedkoop allemaal. Maar ik vind dat het tegenwoordig erg meevalt, helaas voor jullie idd vooral voor meisjes, maar er is best wat leuk spul te vinden. De spijkerbroeken blijven wel bagger.quote:Op maandag 14 maart 2011 11:37 schreef debuurvrouw het volgende:
nou back in het jaar kruik zag je het echt wel hoor, als het van de Wibra kwam. Van die vééls te donkere spijkerbroeken zonder model en een reuzeomslag. En knalsynthetisch.
Isa loopt zomers voornamelijk in vestjes, maar een zomerjas is toch wel heel handig als het harder waait of regenachtig is.quote:Op maandag 14 maart 2011 11:48 schreef Twinkly het volgende:
Zou een zomerjasje eigenlijk echt nodig zijn, of zouden we het ook wel kunnen redden met vestjes?
kan best met vestjes denk ik, als het hoogzomer is. Hooguit wel wat lastig als het regent.quote:Op maandag 14 maart 2011 11:48 schreef Twinkly het volgende:
Zou een zomerjasje eigenlijk echt nodig zijn, of zouden we het ook wel kunnen redden met vestjes?
Voor grotere meisjes wel ja, maar voor maatje 80 ben je snel klaar hier! Of je krijgt het standaard assortiment HEMA, V&D, C&A (rillll), en H&M (en natuurlijk Name-it).quote:Op maandag 14 maart 2011 09:57 schreef Sjeen het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het eigenlijk best goed te doen hierKoop ook graag bij Benetton en .s Oliver (in de V&D)
We zitten hier inmiddels ookal in 122quote:Op maandag 14 maart 2011 11:59 schreef Jeetjejom het volgende:
[..]
Voor grotere meisjes wel ja, maar voor maatje 80 ben je snel klaar hier! Of je krijgt het standaard assortiment HEMA, V&D, C&A (rillll), en H&M (en natuurlijk Name-it).
Oh en wbt de Wibra, ik ga altijd naar de Brusselse Poort, daar valt het mee met parkeerkosten en heb meteen de Hema er tegenover liggen
Ja klopt met de kinderkleding echt heel erg vind ik.quote:Op maandag 14 maart 2011 11:49 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ja dat is wel zo, het schreeuwde goedkoop allemaal. Maar ik vind dat het tegenwoordig erg meevalt, helaas voor jullie idd vooral voor meisjes, maar er is best wat leuk spul te vinden. De spijkerbroeken blijven wel bagger.
H&M holt trouwens wel hard achteruit qua kwaliteit vind ik. Met name de dameskleding maar qua kinderkleding vind ik het ook niet echt geweldig.
Mjah, ik twijfel. Maar ik denk dat als het net niet warm genoeg is voor alleen een vestje, het wel fijn is om er een zomerjasje overheen te kunnen doen.quote:Op maandag 14 maart 2011 12:13 schreef Poppejans het volgende:
Naar mijn idee is een vest juist (en dan denk ik aan vest gemaakt van die sweaterstof of een gebreide) warmer aan dan een dun zomerjasje.
Ik heb dus allebei Twinkly, en vestjes en een zomerjasje. Ben zelf denk ik meer van de vestjes bij hem
Bij de dameskleding merk ik wel dat de kwaliteit flink omlaag is gegaan. Ik krijg constant gaatjes in shirts, omdat ze veel te dun zijn. Dus ik koop daar gewoon niet meer.quote:Op maandag 14 maart 2011 12:18 schreef Poppejans het volgende:
Oh ik heb op 1 shirtje waarvan de print los liet na, geen verschil in kwaliteit gemerkt bij H&M
Wat is een softshell jasje precies? Wat is het nut en wat is het verschil met een gewoon jasje of een regenjasje?quote:Op maandag 14 maart 2011 12:19 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik heb ook jasjes en vestjes.
Spijkerjasje, softshell en regenjasje.
En dan sweatstof vestjes, nog wat dunnere voor op de fiets naar het strand ofzo.
Gebreide heb ik ook wel liggen, maar dat vind ik stom gezicht met de zomer
Ik vind ze juist wel lente-achtig! Ik heb zo'n gebreid panfluiters vestje voor hem (zonder print)quote:Op maandag 14 maart 2011 12:19 schreef SacreCoeur het volgende:
Gebreide heb ik ook wel liggen, maar dat vind ik stom gezicht met de zomer
Dan woon jij vast aan de 'goede' kant van de brugquote:Op maandag 14 maart 2011 12:09 schreef Sjeen het volgende:
[..]
We zitten hier inmiddels ookal in 122C&A kom ik echt heel zelden... Brusselse Poort ook maar twee keer per jaar ofzo, dat is haast de andere kant van de wereld
![]()
Ik vind gebreid juist meer voor de herfst.quote:Op maandag 14 maart 2011 12:22 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik vind ze juist wel lente-achtig! Ik heb zo'n gebreid panfluiters vestje voor hem (zonder print)
The horror! Ze heeft gelijk dat ze zich er niets van aantrok, maar ja, voor jou is het op dat moment vreselijk!quote:Op maandag 14 maart 2011 12:22 schreef Ssserpente het volgende:
Ik schaamde me vroeger ook dood als m'n moeder weer eens honderdduzend witte handdoeken insloeg bij de Zeeman. Ze was sportmasseur en kocht daar eens in de zoveel tijd een lading witte handdoeken. En de Zeeman zit hier pal op de markt naast de kroegen waar ik op vrijdagmiddag altijd populair probeerde te zijn.En daar moest ik dan met het schaamrood op m'n kaken met 15 grote Zeemantassen langslopen. M'n moeder heeft zich daar nooit iets van aangetrokken trouwens. En terecht, vind ik nu.
Leuk, Miss! Vooral dat ijsjesshirt. Ik had vroeger een ijsjesbadbak.
Nou, als Dyanne Lente d'r outfit niets vindt, weet ik iig zeker dat ik goed zit. Men, wat kan dat mens haar slachtoffers toetakelen, zeg.
Capuchon? Die zie ik nietquote:Op maandag 14 maart 2011 12:21 schreef Poppejans het volgende:
Oeh die is leuk zeg Twinkly! Al vind ik hem zonder de capuchon leuker denk ik
Ben ik met je eens dat het zeer moeilijk is een leuk jongensjasje te vinden (zonder cijfers of ''stoere'' rare prints)
Bedenk wel dat de mt 86 misschien wat krap kan zijn als zomerjas als je daar ook nog een vestje onder wilt kunnen doen.
Dat zou bij de 86 jas die ik gekocht heb niet meer gaan. Maar Wolf heeft wel meer buik dan Niels denk ik
Ja, dat heb ik ook momenteel!quote:Op maandag 14 maart 2011 12:32 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik vind dit weer ook irritant.
Voor een vestje veelste koud, softshell ook, spijkerjas ook.
Maar winterjas is weer te warm vind ik.
ik heb hier joggingbroekjes van zeeman die k erg fijn vind. Kost 2.49, mooie kleur donkergrijs en blijft mooi in de was. Jammer alleen dat ie maar tot 86 gaat.quote:Op maandag 14 maart 2011 12:36 schreef Jeetjejom het volgende:
KD, ik ben het met je eens dat ik Wibra spul veel fijner vind dan Zeeman-spul. Zeeman is nog altijd van dat goedkope net niet goed, waarvan de maten ook nog eens by far niet kloppen. Heb toevallig laatst de rompertjes uitgezocht en de 50 van de zeeman was even groot als de 62 van de hema!
Dus bij zeeman koop ik eigenlijk niets meer, behalve de sokken (want dat boeit me dan weer iets minder, het meeste is na 2 x wassen toch niet meer compleet).
Doe jij es een buit foto! Of ging je stiekem onder werktijd?quote:Op maandag 14 maart 2011 13:58 schreef Sorbootje het volgende:
Goede score Poppejans! Die pantoffeltjes zijn lief!
Ik las: "Doe jij es een buikfoto!"quote:Op maandag 14 maart 2011 13:59 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Doe jij es een buit foto! Of ging je stiekem onder werktijd?![]()
Dat zal ik jullie besparen...quote:Op maandag 14 maart 2011 14:06 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik las: "Doe jij es een buikfoto!"
Vond jij die tuniekjes niet onwijs stug?quote:Op maandag 14 maart 2011 13:40 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Lars loopt ook in een spijkerjack met bodywarmer....heerlijk! Hij vindt het zelf ook geweldig, komt steeds met de bodywarmer aanzetten...
Leuk badpakje BJ!
En Senna staat er ook weer keurig op!
mijn wibra buit;
2 tuniekjes voor Meike en een zwembroek voor Lars
[ afbeelding ]
mijn buit van vorige week;
een korte broek voor Lars en een lange witte zomerbroek (al vraag ik me nu al af hoe lang hij wit blijft, maar toch...ik vind het zo mooi...wit)
[ afbeelding ]
En nog even langs Henk ten Hoor (wie? Ja die)
een broek voor Lars en 2 polo's
[ afbeelding ]
jouwe is toch dezelfde als die van claudia? want claudia heeft haar angsten overboord gezet en is best goed geslaagdquote:Op maandag 14 maart 2011 14:52 schreef miss_sly het volgende:
Nee hoor, mijnes niet, want de Wibra hier is echt zo slecht!
Leuk spul allemaal, dat wel
Laatste keer dat ik er was (week of 3-4 geleden denk ik) was het bar triest. Het is volgens mij wel dezelfde....toch, Claudia? Kom eens vertellen!quote:Op maandag 14 maart 2011 15:06 schreef huuphuup het volgende:
[..]
jouwe is toch dezelfde als die van claudia? want claudia heeft haar angsten overboord gezet en is best goed geslaagd
Dat vond ik dus ook, ik heb bij shirtje 68 een legging 74 gekocht. Maar ook het model is voor een dunne baby met korte pootjes.quote:Op maandag 14 maart 2011 17:55 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik vind de leggings wel redelijk klein vallen. Ilse zit qua broeken in 62, maar tegen 68 aan. Deze legging is 68, maar is aan de korte kant.
Ze is hollands welvaren, das heul gezond.quote:Op maandag 14 maart 2011 18:17 schreef kaatjejannie het volgende:
Voor mijn dikke baby met hele korte pootjes is ie dus ook al aan de korte kant.
Lol, dat zou dan idd wel kloppen van de driekwart leggings. Dan vallen ze wel goed. Want bij Ilse is het nu een hoogwater legging.quote:Op maandag 14 maart 2011 18:34 schreef huuphuup het volgende:
Volgens mij zijn het driekwartleggingsdus de maten kloppen wel maar ze horen driekwart te vallen en niet enkellang.
Wat een goeie scores zeg van iedereen!![]()
![]()
Voor mij wordt er morgen gekeken, ik ben héél benieuwd wat er dan nog over is
die is van de grotere afdeling zeg maar, voor oudere meisjes. Hij is er ook in turkoois, superleukquote:Op maandag 14 maart 2011 20:04 schreef groofskendezoveelste het volgende:
TF, komen jouw jurkjes ook van de wibra????
Die wil ik ook voor mijn dametje.
Bedankt voor het kijken iig! Ga ik gewoon nog verder op zoek!quote:Op maandag 14 maart 2011 17:31 schreef Orea het volgende:
Jeetjejom, hier hadden ze helemaal geen spenen!! Dus heb niks voor je mee kunnen nemen!!
Ja, ik ben bij de Linnaeusstraat Wibra geweest! Op zaterdagochtend! En ik ben geslaagd!quote:Op maandag 14 maart 2011 15:08 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik er was (week of 3-4 geleden denk ik) was het bar triest. Het is volgens mij wel dezelfde....toch, Claudia? Kom eens vertellen!
whahaha, ok, dus ik kan er donderdag wel even heen, zou je denken? Ik kan het proberen, natuurlijkquote:Op maandag 14 maart 2011 21:01 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja, ik ben bij de Linnaeusstraat Wibra geweest! Op zaterdagochtend! En ik ben geslaagd!
Ik moet wel nog de strikjes van het Wibraspul afslopen.
Dat ga ik ook doen, ik vind ze er ook niet echt bijpassen.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:01 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja, ik ben bij de Linnaeusstraat Wibra geweest! Op zaterdagochtend! En ik ben geslaagd!
quote:Op maandag 14 maart 2011 21:01 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het was er wel een regelrechte chaos. En zelfs op zaterdag was er al veel niet meer in bepaalde maten. Maar ik heb alleen bij het kleine babyspul gekeken.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:02 schreef miss_sly het volgende:
[..]
whahaha, ok, dus ik kan er donderdag wel even heen, zou je denken? Ik kan het proberen, natuurlijk
Oh! die rokjesquote:Op maandag 14 maart 2011 20:00 schreef Ssserpente het volgende:
Zo, om foute combinaties hoef ik me voorlopig niet meer druk te maken.
[ afbeelding ]
Zijn het leggings? Bij Lena zitten ze als gewone flodderbroekjes!quote:Op maandag 14 maart 2011 17:55 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik vind de leggings wel redelijk klein vallen. Ilse zit qua broeken in 62, maar tegen 68 aan. Deze legging is 68, maar is aan de korte kant.
Zo staan ze wel in de folder, en zo zitten ze ook bij Ilse. Behoorlijk strak bij dr bovenbenen. (daar heeft ze van die lekkere spekken)quote:Op maandag 14 maart 2011 21:09 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Zijn het leggings? Bij Lena zitten ze als gewone flodderbroekjes!
Maar inderdaad, Lena heeft bijvoorbeeld maat 68 aan en het zit gewoon goed.
Het setje staat haar in ieder geval heel geweldig!quote:Op maandag 14 maart 2011 21:12 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Zo staan ze wel in de folder, en zo zitten ze ook bij Ilse. Behoorlijk strak bij dr bovenbenen. (daar heeft ze van die lekkere spekken)
oh ik wilde nog zeggen dat ik deze ontzettend leuk vindquote:Op maandag 14 maart 2011 16:07 schreef Stiemie het volgende:
Hahahaha die hete Senna![]()
Hmm misschien ook maar eens naar de wibra binnenkort
Ik heb voor Esmee een spijkerjurk van Oshkosh gekocht en het staat zo lekker stoer! Met die korte pootjes eronder en dan stoer stappenEn voor Linde heb ik deze nieuw van Claessens
[ afbeelding ]
Ja, precies! Dat had ik dus ookquote:Op maandag 14 maart 2011 21:49 schreef oeke het volgende:
Leuk dat jurks, Huup! En goedkoop!
Oh, over zomerjasjes, Twinks bij de hema hebben ze deze, vond ik wel leuk, alleen lijkt het misschien teveel op het winterjasje. Althans dat houdt mij nog tegen:
[ afbeelding ]
en deze variant:
[ afbeelding ]
Ben je al blut?quote:Op maandag 14 maart 2011 21:56 schreef Sorbootje het volgende:
Huupdat jasje (en dat jurkje met die blommen)!
wibra jaquote:Op maandag 14 maart 2011 20:04 schreef groofskendezoveelste het volgende:
TF, komen jouw jurkjes ook van de wibra????
Die wil ik ook voor mijn dametje.
hmzz dat jasje en dat strepenjurkjequote:Op maandag 14 maart 2011 21:46 schreef huuphuup het volgende:
Oh er is een nieuw (goedkoop!) zomerjurkje bij H&M online, vanaf maat 86.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
de donkerblauwe is er ook in limegroen en de gestreepte ook in lichtroze.
Ik heb voor Amélie de gestreepte blauwe besteld en over de blauwe blommen twijfel ik.
4,95 is ie
En Sorbo, dit zomerjasje is in de aanbieding, niet in de sale maar in die Today-aanbieding gevallen. 50% korting.
[ afbeelding ]
ik vond hem wel Isabeauïg![]()
14,95 ipv 29,95
Nee.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:44 schreef Poppejans het volgende:
Oeke, lagen de speel diertjes daar niet bij de Wibra?
als je bij New 86 - 128 klikt staar ie erbij.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:18 schreef Kleurdoos het volgende:
stom jasjematen 92 en 98 zijn op
en t streepiesjurkje..waar vind ik die?
Nee, precies. Maar dat is bij regenjasjes ook zo en in de zomer is het misschien juist wel fijn als het vooral tegen regen beschermd.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:26 schreef oeke het volgende:
Twinks, nu ben ik toch ook op zoek naar een zomerjasje. Maar er is inderdaad maar bar weinig leuks te vinden.![]()
En die soft chell jasjes lijken me helemaal niet lekker, maar ik ben dan ook niet van de fleece en andere synthetische materialen.
Ik zal naar je uitkijkenquote:Op maandag 14 maart 2011 21:13 schreef Claudia_x het volgende:
Ja, die rokjes heb ik ook bij de Wibra gezien, miss! Niet geschikt voor Lena, maar wel voor Senna!
Ik zou er echt even langswandelen. Misschien zie ik je nog wel, want ik ga donderdag met Lena op pad en het ligt op de route!
Mja kapper is me iets te duur voor mn budget op het moment, ik wilde eigk wachten met naar de kapper gaan tot het lang genoeg is naar mijn zin om er echt een model in te laten knippen en dat er dan ook nog een staartje in kan. Ik denk dat we na de zomer een keer gaan.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:36 schreef SacreCoeur het volgende:
Even langs de kapper?
ies vind de kapper helemaal geweldig.
Leuk sjaaltje!
Ik moet er meer hebben, ze heeft er 1 van name it maar die is een beetje te groot en dat wordt zo snel warm.
En de andere zijn allemaal gebreid.
Nah dat komt wel goed joh. Ik moet even inslaan voor egypte en thats it, in de zomer zal ze hier verder op blote voeten lopen en ik heb nog een paar dichte sandaaltjesquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:37 schreef huuphuup het volgende:
JeLief leuk dat shirt voor Ruben! Wat leuk om hem weer eens te zien <3
Ik heb geen idee voor wat de badkleding betreft![]()
Snoopy oooh wat een geweldig jasje
Net genoeg retro, superleuk
Oeh KD leuk! Dat zonnebrilletjeen die sandalen zijn ook superleuk <3 ben je niet bang voor haar teentjes? Ik ben voor eeuwig verpest door debuuf denk ik
met haar verhalen over opgenschaafde teentjes
Hij's echt heel leuk, ook de franjes eraan.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:39 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Mja kapper is me iets te duur voor mn budget op het moment, ik wilde eigk wachten met naar de kapper gaan tot het lang genoeg is naar mijn zin om er echt een model in te laten knippen en dat er dan ook nog een staartje in kan. Ik denk dat we na de zomer een keer gaan.
Sjaaltje is van H&M, luchtig stofje is het, leek me wel leuk voor het voorjaar of de zomer, idd niet te warm.
kappersschooltje in de buurt? knippen ze voor een tientjequote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:39 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Mja kapper is me iets te duur voor mn budget op het moment, ik wilde eigk wachten met naar de kapper gaan tot het lang genoeg is naar mijn zin om er echt een model in te laten knippen en dat er dan ook nog een staartje in kan. Ik denk dat we na de zomer een keer gaan.
Sjaaltje is van H&M, luchtig stofje is het, leek me wel leuk voor het voorjaar of de zomer, idd niet te warm.
ah ja t zal ook wel loslopenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:40 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Nah dat komt wel goed joh. Ik moet even inslaan voor egypte en thats it, in de zomer zal ze hier verder op blote voeten lopen en ik heb nog een paar dichte sandaaltjes
door de open tenen. Debuuf kwam met een verhaal over dat het kind dan kan struikelen of vallen en dat ze dan gelijk al die teentjes zo openschaven of met de nageltjes en toestand enzoquote:
Zoiets als fietsen met teenslippers en dan met je tenen over de grond schrapen idd. Regelmatig gehad.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:03 schreef huuphuup het volgende:
[..]
door de open tenen. Debuuf kwam met een verhaal over dat het kind dan kan struikelen of vallen en dat ze dan gelijk al die teentjes zo openschaven of met de nageltjes en toestand enzo![]()
En mijn kind heeft mijn motoriek (boem is ho enzo) dus ik hou het geloof ik deze zomer nog maar even bij schoenen met dichte tenen. Misschien volgend jaar.
nee, da's anders. door de zool van de schoen klappen zo die nageltjes heel naar dubbel enzo. of schaven ze hun grote teen. Da's anders dan vallen als je op blote voetjes loopt.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:04 schreef miss_sly het volgende:
maar ze zal toch ook veel op blote voeten lopen, ook nu al, maar zeker in de zomer? Dan heb je toch hetzelfde risico? Heb er met Senna nog geen problemen mee gehad.
Ja, dat is misschien wel zo. Hmm, nog niet zo over nagedacht...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:09 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nee, da's anders. door de zool van de schoen klappen zo die nageltjes heel naar dubbel enzo. of schaven ze hun grote teen. Da's anders dan vallen als je op blote voetjes loopt.
ja dat, hodver, ga je weerquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:09 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nee, da's anders. door de zool van de schoen klappen zo die nageltjes heel naar dubbel enzo. of schaven ze hun grote teen. Da's anders dan vallen als je op blote voetjes loopt.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:16 schreef Keshet het volgende:
Ik knip ook wel voor een rol koekjes Huup! Ik geef geen garantie op 't resultaat.
Erg leuke buit Ssserpente! Dat blauwe ding met witte stippen van ik totaal niet Des Lentes maar staat haar volgens mij superleuk!
Nog in de aanbieding ook!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:30 schreef Sorbootje het volgende:
Ja en toen hadden ze dus een driepak rompers met lieveheersbeestjes (hibees) bij de hema... Ja hallo, dan móet ik wel.
Goeie buit!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:08 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Zoiets als fietsen met teenslippers en dan met je tenen over de grond schrapen idd. Regelmatig gehad.![]()
M'n Marktplaatsbuit is ook binnen!
[ afbeelding ]
dat wilde ik net zeggen jaquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:12 schreef Kleurdoos het volgende:
ik vind m wel grappig
maar dan alleen in de zomer, zodat je niet hoeft te combineren met maillots en vestjes.. dat wordt een beetje clownesk.
Rood staat 'r erg mooi, Claudia!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:13 schreef Claudia_x het volgende:
Post hier uw wibracollectiefoto's.![]()
[ afbeelding ]
wij krijgen toevallig nét dat witte vest met gekleurde strepen van B.'s werk als kraamkadoquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:29 schreef Sorbootje het volgende:
Dit vind ik allemaal NIETmooi van de hema
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nog veel meer.
Er is ook heel veel wat ik wél leuk vind, maar daar ouwehoer ik hier al zo veel over.
S had zo'n zelfde jurkje (net iets anders) vorig jaar als verjaardagsjurkje. Ik vond hem echt super!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:04 schreef Claudia_x het volgende:
Wibrababy's.Vroeger nam mijn oma me wel eens mee naar de Wibra. Dan ademde ik buiten een diepe teug lucht in, hield ik mijn adem in en rende ik in één ruk naar de stelling achterin de winkel met het speelgoed.
Leuk, of geschikt om de vaat mee af te drogen?
[ afbeelding ]
Ik heb dat vestje ook gekregen en ik vind hem geweldig!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:03 schreef huuphuup het volgende:
[..]
wij krijgen toevallig nét dat witte vest met gekleurde strepen van B.'s werk als kraamkadosamen met een felroze spijkerbroekje en een felroze romper.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |