abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 12 maart 2011 @ 12:21:54 #1
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
  zaterdag 12 maart 2011 @ 12:24:20 #2
95408 Incantrix
pi_93998468
Met de laatste foto's:

quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 21:55 schreef Poppejans het volgende:
Ik vind dat tweede pakje het leukst Juud!

aaaah wat een poepige schoentjes voor Mette O+ echt leuk; al een beetje sandaaltjes die bij dit weer prima kunnen en waarin een sokje ook niet misstaat

Wolf loopt nog steeds als een waggelende eend, dus ik moet toch maar even geduld hebben wat het kopen van schoenen betreft

Bij de V&D zag ik niks leuks vandaag.Twinkly, ik zag daar wel de sterretjes romper met korte mouw!
Heel veel leuks bij de H&M gezien (oa een groen vest met dino's O+ maatje 86/92 misschien koop ik die nog wel als ''jasje'' gebruik), maar heb me ingehouden en alleen 2 rompers en een hemdje (maar 3 euro!) gekocht:
[ afbeelding ]
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 10:18 schreef huuphuup het volgende:
whihihihihihi ik móet ff spammen hoor :D _O-
kijk dan hóe suikerzoet :D

we hebben dit jurkje twee jaar geleden ooit gekregen van mn mams en zusje, Amélie kan het nu pas aan ondanks dat het maat 80 zou moeten zijn valt ie wel errug groot...
Ik vind hem superleuk op het hangertje in haar kamertje en voor een bruiloft ofzo zou ie erg schattig zijn maar ik geloof niet dat we het vaker aan gaan trekken :D iets met too much enzo :P

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
En waarin Meimeltje bij de Wibra nog niet mocht kopen voor de actieprijs, ik het niet meer bij kon houden en waar Huup's B. over Amélie's jurkje opmerkt 'it's like cotton candy throwing up on you' :D
3!
pi_93998719
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 11:23 schreef Ssserpente het volgende:
Hier doen ze dat ook niet, Poppejans. Zeeuwse zunigheid. Stel je voor...
Ow dus er werkt hier gewoon een Zeeuw bij de Wibra! Zijn we blij mee!
;)
  zaterdag 12 maart 2011 @ 12:59:07 #4
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_93999569
Ik heb zowel de Wibra, als de Zeeman als ook een kleine Hema op vijf minuten afstand op het pleintje bij ons. Maandag maar eens even kijken, schattig die kleertjes... :)
Ook een AH en Kruidvat zitten daar, en nog een stuk of 12 winkels.

Ideaal, want het is met de kinderwagen straks 15 minuten lopen, net een mooi wandelingetje om te maken.
pi_93999885
Ik heb net zulke schattige rompertjes met korte mouwen gekocht bij de Hema! Een pakketje van drie, waarvan een blauwe met wolkjes, een witte met een helicopter in de wolken en een effen groene.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_94000336
Veni vidi vici. :7

Huup, ik vind het een heel leuk jurkje! Het is wel iets voor Amélie om op een bruiloft te dragen. Dus ehm... B... ? O-)
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_94000389
Oh, en ik vind die romper met olifanten geweldig!
pi_94000411
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 13:09 schreef Twinkly het volgende:
Ik heb net zulke schattige rompertjes met korte mouwen gekocht bij de Hema! Een pakketje van drie, waarvan een blauwe met wolkjes, een witte met een helicopter in de wolken en een effen groene.
Die ken ik niet! Foto!
pi_94000542
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 13:25 schreef Claudia_x het volgende:
Veni vidi vici. :7

[ afbeelding ]

Huup, ik vind het een heel leuk jurkje! Het is wel iets voor Amélie om op een bruiloft te dragen. Dus ehm... B... ? O-)
Vandaag is rood? :+

Leuk spul!
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_94000713
Claudia :D _O-
viel t mee of deed t toch een beetje pijn zo op zaterdag zomaar de hel inlopen :+

Erg leuk :Y en nu wil ik toch weer zelf langs de Wieb ondanks dat ik me net had voorgenomen dat het niet zo nodig was en dat ze wel genoeg zooi en kleertjes hebben :')
Afijn, eerst maar eens maandboodschappen doen bij de Chinese supermarkt, als ik daarna nog leef ga k denk ik zelf wel even kijken.

Hoe is dat badding? zitten er zuignappen aan ofzo? Ik had hem ook op t oog voor Amélie nmlk maar ik twijfelde erover.
Oh en jij had de spullen wel voor de actieprijs dus?
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_94000730
Trouwens die olifantenromper, is die nou van H&M? ik had zo'n zelfde iets zien hangen maar dan met van die gestileerde vogeltjes, ook in antraciet of donkerbruin (kon het niet goed zien) op een witte achtergrond. Superleuk O+
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_94000859
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 13:38 schreef huuphuup het volgende:
Trouwens die olifantenromper, is die nou van H&M? ik had zo'n zelfde iets zien hangen maar dan met van die gestileerde vogeltjes, ook in antraciet of donkerbruin (kon het niet goed zien) op een witte achtergrond. Superleuk O+
Ik las gesteriliseerde :')

Leuk Claudia!! Fijn dat er geen zeeuwse verkoopsters in Haarlem werken ;) Welke maat heb je gekocht?
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_94000865
Wauw, grote leuke buit Claudia ^O^

Die olifantenromper kwam inderdaad van H&M :Y
Inca, H&M rompers gaan t/m maat 86 (die maat heb ik gekocht)
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_94001394
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 13:38 schreef huuphuup het volgende:
Claudia :D _O-
viel t mee of deed t toch een beetje pijn zo op zaterdag zomaar de hel inlopen :+
Het was er echt bizar rustig! Zelfs aan de kassa werd ik meteen geholpen. Ik wist niet wat me overkwam. Oh, en ik ben gewoon naar de vreselijke Wibra in Amsterdam geweest.

De winkel was wel weer een regelrechte chaos. Man man, wat een puinhoop. Merkwaardig genoeg hingen veel maten er ookal niet meer. Zo kon ik geen bolero in 68 vinden. Ik heb er maar een in 62 meegenomen met het voornemen om haar er gewoon in te proppen. Hey, hoe dik kunnen die armen worden? :')

Ik vond dat er erg veel leuk spul voor oudere meisjes hing, leuke jurkjes en rokjes ook buiten deze sale om. Voor Ivan heb ik nog even geprobeerd naar zomerbroekjes te kijken, maar ik kon niks in 86 vinden.

quote:
Hoe is dat badding? zitten er zuignappen aan ofzo? Ik had hem ook op t oog voor Amélie nmlk maar ik twijfelde erover.
Oh en jij had de spullen wel voor de actieprijs dus?
Er zitten inderdaad zuignappen op, zo zag ik op de verpakking. Ik heb hem nog niet uitgepakt maar kan het wel even uitproberen. Het is best een geinig ding. Ik zat erover te twijfelen, maar Ivan riep zo hysterisch "Ja! Ja! Ja!" dat ik moeilijk nee kon zeggen. :o

En ik had alles inderdaad voor de actieprijs!
pi_94001476
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 13:43 schreef Poppedein het volgende:

Leuk Claudia!! Fijn dat er geen zeeuwse verkoopsters in Haarlem werken ;) Welke maat heb je gekocht?
62 voor lentespul en 68 voor zomerspul. Misschien haalt ze de 74 wel deze zomer, maar aangezien ik geen slagroom maar light borstvoeding geef reken ik er niet op. :P
pi_94005491
Ff hoor.

Is dit "flets met de té veel basiskleuren"?

Nils vindt het niets. Net als de negen van de tien overige keren waarop ik Lente kleed. :(
  zaterdag 12 maart 2011 @ 16:10:49 #17
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_94005775
Nooit meer als 3 kleuren in een set gebruiken.
Dan komt alles goed.
Basisregel van Dyanne :')
en ik ben het ermee eens, pas de regel altijd toe :P

Had het truitje vervangen voor dezelfde kleur als de maillot.
Want de rest vind k qua kleur heel leuk bij haar (maar wit niet zo :D)
pi_94007045
Heb er een witte maillot onder gehad, maar dat werd juist erg flets, vond ik.
pi_94009060
SC deze had je nog tegoed van me :D

t suikerspinnetje met het spijkerjasje van Isa.
Het jasje is nog iets te groot maar ik ben er nu al verliefd op <3

Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 12 maart 2011 @ 18:07:58 #20
298315 SacreCoeur
pi_94009848
Staat 'r goed! knap kind!

Zijn dat nou die laarsjes van de zara?
ies heeft ze nooit aangehad dus ik weet niet precies hoe ze er uitzien als ze aan zijn, schaam xD!
pi_94010781
Mooi jasje Huuphuup.

Ik heb me vandaag blut geshopt. Vast zomerkleding gekocht! O+

Kan ik iemand blij maken met een voucher van 10 euro van Mexx?
Bij een besteding van minimaal 50 euro krijg je 10 euro terug. Geldig t/m 3 april.
pi_94011550
Wat een leuk spijkerjasje O+ Het haalt ook het hele zoete van dat jurkje af, grappig. :)
pi_94011755
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 18:07 schreef SacreCoeur het volgende:
Staat 'r goed! knap kind!

Zijn dat nou die laarsjes van de zara?
ies heeft ze nooit aangehad dus ik weet niet precies hoe ze er uitzien als ze aan zijn, schaam xD!
ja klopt dat zijn ze!
Achteraf had ik er voor t totaalplaatje beter de allstars onder kunnen gooien geloof ik, achja.
De laarsjes zijn toch nog wat te groot denk ik, hoewel dat niet zo leek toen ik voelde maar ze gingen om de haverklap uit dus ze gaan nog even in de wachtrij.

Het haalt idd het zoete ietsje er vanaf maar t is mij (en B.) echt nog wat te zoet :D maar goed, we gingen naar de toko en die Chinezen houden wel van (mier)zoet dus t was geoorloofd :+ en we hadden geen zin om weer om te kleden haha
Hij gaat straks gewoon weer op het hangertje mooi zijn aan het kapstokje en wie weet hebben we dit jaar ergens een gelegenheid om haar (of Elin over 2 jaar?) dat jurkje aan te doen.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_94011841
Oh! Ik bedenk me nu dat dit eigk wel een geschikt jurkje is voor de dag vd romantische muziek in rdam :D misschien gaan we wel dan, just for the hell of it. En om sfeer te snuiven en te picknicken O+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_94016248
Ssserpente, ik ben het met SC eens. En ik vind zelf de bolero qua kleurintensiteit niet bij het jurkje passen (al valt het op de tweede foto wel weer mee). Wel erg leuke kleren trouwens!

Haha, Amélie met zoet jurkje en stoere spijkerjas! :D Ik vind het jurkje voor op een mooie dag écht niet te zoet. Maar het is inderdaad wel een jurkje om vooral heel beeldig in te wezen en niet om lekker mee in de zandbak te spelen en zo.
pi_94017488
Lente, wat zit je daar lekker op de tafel. Ik kan je niet helpen serpente heb zelf genoeg moeite om J. niet voor schut te laten lopen.

Amelie, wat ben je toch een prachtig meisje! Goede combinatie zo, huup!

En bedankt voor de tips van de rompers van de v&d. Ga meteen ff spieken voor leuke zomer rompers.

Claudia, Leuke dingen heb je gescoord! Nu moet ik maandag ook ff langs de wibra.
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_94017956
Volgens mij valt er heel veel met dat spijkerjurkje van Lent te combineren, maar een bolero zou ik zelf ook niet doen. Effen leuk gekleurd shirtje met daaronder een maillot waarin dezelfde kleur weer terugkomt!

Amélie, wat een stoer jasje!!
pi_94018419
Wat een mooie kleertjes heb je bij de Wibra gescoord Claudia! O+

quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 13:27 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Die ken ik niet! Foto!
O+

Ik vind Lente's outfit eigenlijk juist wel leuk! :D Rood staat haar mooi.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_94018444
Ohh, ik vind vooral die met wolkjes érg leuk!
pi_94018489
Leuke rompers!! Heb ze hier ook niet zien liggen.
pi_94018542
quote:
17s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 21:34 schreef Claudia_x het volgende:
Ohh, ik vind vooral die met wolkjes érg leuk!
Ik ook O+ De groene staat hem vast ook leuk, de witte had niet zo gehoeven van mij.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_94018592
Oh en huup: er zit één zuignap op dat badspeelding. Er hoort ook een groen schepje bij dat je aan de hand van de pinguin moet kunnen klikken, maar dat kan niet want daar is het daarvoor bedoelde gat te klein voor. :') En het onderste radding doet het niet helemaal lekker.

Desalniettemin is het een succes. Ivan leek gedurende de baddersessie te begrijpen hoe het ding werkte. Alleen was hij niet snel genoeg om het bakje water erboven te houden - er zitten gaatjes in - en daarop riep hij telkens verontwaardigd: "Nee? Nee?" :D
pi_94021908
hahaha Ivan :D
ach dat het gammel is had ik wel verwacht maar dan doet t minder zeer in mn portemonnee als t stuk gaat. Mn kleine sloopkogel maakt het namelijk weinig uit of het van hoogwaardig blabla is, ze krijgt alles stuk :P en misschien vindt ze het wel niet boeiend, hoewel dat wel mee zal vallen.

Oh die wolkenromper is leuk zeg O+ O+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 13 maart 2011 @ 08:23:07 #34
300054 Marlinde
Dolgelukkige mama van Tessa
pi_94035932
Wat heeft Amélie een prachtig jurkje aan O+
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
je hebt ons door je komst
nóg gelukkiger gemaakt
pi_94037956
Fraai is dat, verwacht ik hier wat steun te krijgen, staan jullie aan Nils z'n kant. }:|

Nils vindt zoiets leuk, truitje en maillot in dezelfde kleur, lekker veilig. Ik vind het ook wel leuk, hoor, maar zo makkelijk.

Maar misschien moet ik me maar gewoon bij m'n leest houden. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Ssserpente op 13-03-2011 11:25:41 ]
pi_94038119
Misschien kun je het speelse niet zozeer zoeken in de basiskleuren, maar in de printjes. Een maillot met hartjes en een shirt met streepjes ofzo. En dan verder wel de hoofdkleur wel hetzelfde houden? Ik noem maar wat hoor, geen idee waar 'het probleem'precies in zit. :P
pi_94038300
Team Nils! :+

Ik houd wel van simpel, niet teveel drukke prints of kleuren.
t liefst maillot en truitje/romper in dezelfde kleur en dan idd een jurkje/broekje.
ik heb ook zo'n hekel aan gekleurde stiksels op spijkerbroekjes enzo, dat verpest t hele geheel (dat je er niet alle kleuren op kan dragen) ik kan zo mierenneuken wat dat betreft
  zondag 13 maart 2011 @ 11:19:48 #38
95408 Incantrix
pi_94038304
Ssserpente, wat als je 2 lekker felle kleuren bij elkaar doet? Offehm, iets met printjes, of een felle kleur met zwart, of wit als je zwart niks vind.. Ik vind bij Stef dat soort combi's altijd wel leuk staan geloof ik, of dan een knalblauw shirtje met de lange mouwen van een felgekleurd streepjesrompertje eronderuit, waar dan toevallig ook dat blauwe kleurtje in terugkomt. Maarja ik ben ook nogal van de combi's die anderen waarschijnlijk heel verschrikkelijk vinden, haha! Het enige dat ik anders had gedaan aan Lente's ensemble is dat ik er het liefst een wat fellere kleur blauw bij had gedaan.

Poppejans, hè, jammer, maatje 86 gaat 'm niet meer worden hier, zeker niet met die wasbare luiers..

Twinkly, die zijn leuheuk!! Ik ga dinsdag als ik bij de hema in de buurt ben ook meteen kijken, we hebben een knalrood tuinbroekje voor Stef gevonden voor van de zomer, dat wolkjesrompertje zou er echt súperleuk onder staan (in mijn hoofd dan :P). Dank voor je tip :*
3!
  zondag 13 maart 2011 @ 11:21:26 #39
95408 Incantrix
pi_94038356
Stef heeft vandaag trouwens een mosterdgele broek aan met een zwart shirtje, ik zal straks eens een foto maken. Het broekje vond ik voor ¤ 2,= op ebay O+
3!
pi_94038734
Haha, het probleem zit 'm erin dat Nils werkelijk niets van wat ik Lente aantrek leuk vindt. Behalve dus een hele veilige combi zoals hierboven.

Maar ik kom er wel overheen, hoor. Ook zonder jullie steun. ;(
  zondag 13 maart 2011 @ 11:41:37 #41
95408 Incantrix
pi_94038946
Mjah, dat is wel een beetje jammer ja -O- :* Je lief houdt gewoon niet van gewaagde combi's :*
3!
  zondag 13 maart 2011 @ 12:18:57 #42
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_94040001
Hallo hallo,
Ik lurk hier meestal en ik kom hier in dit topic altijd weer uit bij de koopjes en leuke ideetjes! (niet goed voor m'n portemonnee!) :P

Ssserpente, ik vind de combi van Lente wel leuk! Wat ik wel anders zou doen is bijv. een maillot met een motiefje ipv effen. Zo ook bij de "Nils outfit".
Maar Lente staat toch alles leuk! Volgens mij als je haar een jute zak aan zou trekken, dan is het nog hip! Met dat mooie blije koppie erboven, helemaal goed! O+

Wij zijn gisteren in Den Bosch gaan shoppen en we zijn Tirza is goed geslaagd!!
Ze heeft haar eerste echte schoentjes O+ , een 2de paar schoenen voor wat later, 3 jurkjes en een 3 kwart broek! :) Volgens mij begint ze wel al een schoenentic te krijgen. Bij elk paar wat ze mocht passen zat ze de hele tijd "die die die die!" om ze vervolgens vast te pakken en niet meer los te laten! O+

Bij de Wibra in Den Bosch hingen de aanbiedingen die morgen ingaan nog niet trouwens. Stom dat dat zo verschilt overal.

[ Bericht 4% gewijzigd door Elmo76 op 13-03-2011 12:24:12 ]
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_94040932
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 11:19 schreef Kleurdoos het volgende:
Team Nils! :+

Ik houd wel van simpel, niet teveel drukke prints of kleuren.
t liefst maillot en truitje/romper in dezelfde kleur en dan idd een jurkje/broekje.
ik heb ook zo'n hekel aan gekleurde stiksels op spijkerbroekjes enzo, dat verpest t hele geheel (dat je er niet alle kleuren op kan dragen) ik kan zo mierenneuken wat dat betreft
:D eensch. Ik vind prints/kleuren op zich wel leuk maar ik vind het al heel snel too much.
En op de een of andere manier heb ik voor meisjeskleding echt he-le-maal niets met strepen. Tenzij het een bretonse trui is op een chino-broek ofzo, anders gewoon echt niet.

Hoewel ik die combi van Lente hiervoor niet zo heel raar vond eigk.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 13 maart 2011 @ 12:47:49 #44
300054 Marlinde
pi_94041020
Serpente ik vind het echt een hele leuke combi! Staat dr heel goed! O+
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
nóg gelukkiger gemaakt
pi_94041056
ik vind de bolero over t jurkje teveel.
Dan ziet het er snel lomp uit, een strak zwart of donkerblauw shirtje, zou ik dan wel weer leuk vinden
pi_94041880
Over chino-broek, ik wil zoiets voor dreutel hier, die van zara vind ik erg leuk maar is te groot. Iemand een idee waar wel? Die van de dreumesafdeling vind ik weer teveel harem.

Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_94042002
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 12:48 schreef Kleurdoos het volgende:
ik vind de bolero over t jurkje teveel.
Dan ziet het er snel lomp uit, een strak zwart of donkerblauw shirtje, zou ik dan wel weer leuk vinden
Ja okay ik zou er zelf idd een kleur afgehaald hebben, maar ik vind het er niet raar uitzien verder ofzo.
Alle combi's van Ssserpente die ik op foto's zie overigens niet. Ik bedoel het is niet alsof Lente eruit ziet alsof er in het donker wat uit de kast getrokken is vind ik persoonlijk. Het matcht, t ziet er leuk uit en t kleurt leuk bij Lente zelf.
Kortom Ssserpente, misschien is die combi niet mijn smaak maar Nils zevert wel :P :Y) kun je daar wat mee dan? :+

offtopic, Polleke O+ O+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_94042049
Huup, ik weet niet of je nog van plan bent om naar de Wibra te gaan. Ik heb per ongeluk een broekje meegenomen in 68 terwijl het shirtje geloof ik 62 is. Het broekje zit nu al goed!
pi_94042111
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 11:33 schreef Ssserpente het volgende:
Haha, het probleem zit 'm erin dat Nils werkelijk niets van wat ik Lente aantrek leuk vindt. Behalve dus een hele veilige combi zoals hierboven.
Troost je, mijn vriend vindt ook bijna niks leuk. Als ik vraag waarom dan zegt hij dat hij niet van roze houdt. Of van rood. Of van paars. Eigenlijk houdt hij alleen van jongenskleding. :+
pi_94042364
En toen zag ik net de Wibra folder....
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_94042473
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 13:19 schreef wickie het volgende:
En toen zag ik net de Wibra folder....
:D

Claudia goed om te weten, mn moeder gaat kijken voor me. Ik heb eigk geen broekjes op t wensenlijstje gezet maar wel die rode bolero voor allebei de meisjes in 68 en 86 en dat rode strokenrokje in 86 voor Amélie. Voor Elin ook nog dat jurkje in roze, ik twijfelde daarvoor tussen 68 en 74, hoe valt dat jurkje?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_94042708
Ik vond het jurkje er best groot uitzien en heb zelf op 68 gegokt, maar ik durf niet met stelligheid te zeggen dat het groot valt. Ik heb geen ervaring met dat soort jurkjes, maar het lijkt me dat een maat meer of minder niet zo heel veel uitmaakt? Dat wil zeggen, er zit waarschijnlijk vooral verschil in de lengte, of niet?
pi_94042734
die van mij maakt het allemaal niets uit, ik mag kopen voor r wat ik wil, als het maar geen jas met bontkraag is.
pi_94042977
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 13:27 schreef Kleurdoos het volgende:
die van mij maakt het allemaal niets uit, ik mag kopen voor r wat ik wil, als het maar geen jas met bontkraag is.
hahahaha :D
puntje voor hem :P

B. maakt het op zich niet uit wat ik koop, maar hij vindt het over het algemeen als ik het laat zien maar "mwah". Als ze het dan eenmaal aanheeft en hij ziet het gecombineerd enzo dan is ie 99 van de 100 keer helemaal om. Bijvoorbeeld dat groene jasje van H&M vond ie he-le-maal niks, tot ze het aanhad. Zelfde met de shirtjes en jurkjes die ik koop.

Eerder had hij vaak gelijk een heel oordeel klaar van bleh lelijk nee niet mooi enz enz, maar tegenwoordig wacht ie even tot hij het aan heeft gezien :D

Ik koop niet per se leukere kleding dan hij, maar ik ben wel beter in staat om er in gedachte al een totaalplaatje van te maken waardoor je iets wel koopt wat hij zou laten hangen omdat hij vaak echt alleen naar de dingen afzonderlijk kijkt.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_94043417
Pfieuw, toch nog wat mensen aan mijn kant. Ik had al bijna m'n account opgezegd. :P

Nils boeit het ook niet, hoor, en hij geeft alleen z'n mening als ik erom vraag. Dus zodra ik pissig word als ie weeeer iets niet leuk vindt, is z'n reactie uiteraard: "Vraag het dan ook niet!" :')

Hier hebben ze ook aparte dingen. Die vestjes vind ik leuk. En nie duur nie.

[ Bericht 2% gewijzigd door Ssserpente op 13-03-2011 13:53:14 ]
pi_94044268
Ssserpente ik vind dat rood er niet zo leuk bij staan, sowieso denk ik dat ik het leuker vind om het jurkje zonder bolero te dragen.
Jurkje staat haar echt lief trouwens

Amelie wat een stoere gave spijkerjas! Dat is een erg leuk unisex jasje zeg

Twinkly, dat heb ik dus bijna altijd in zo'n meerverpakking rompers, dat ik er dan altijd wat bijzit die ik stom vind, dus koop ik ze maar vaak los.
Ik wacht nog op de mouwloze rompers in meerverpakking van de Hema, daar zitten er iets van 6/7 in die wel allemaal leuk zijn met diertjes erop. Die hebben ze iedere zomer volgens mij

*heeft Wibra lijst gemaakt en ligt a.s maandag 13.00 voor de deur*
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_94047774
Ik ga morgen ook maar even bij Wibra snuffelen, wou toch naar de markt.

ik ben ook van team Nils, ik hou meestal ook safe.
Of inderdaad iets met een streepje.
(ik hou echt van streepjes)
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  zondag 13 maart 2011 @ 17:59:40 #58
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_94054955
Zo wij zijn weer thuis. En blut. Ik heb echt zo verschrikkelijk heel erg veel gekocht, op het a-sociale af.
Anna is het allerblijst met haar Ariel-zeemeerminnen-jurk en is er van overtuigd dat ze die ook best naar de creche aankan :')

Verder een hele hoop shirtjes, broeken, zwembroeken, badpak, jurkjes, leggings, rokjes enzovoorts.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_94059558
show de buit es!
pi_94061351
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 17:59 schreef Memmel het volgende:
Zo wij zijn weer thuis. En blut. Ik heb echt zo verschrikkelijk heel erg veel gekocht, op het a-sociale af.
Anna is het allerblijst met haar Ariel-zeemeerminnen-jurk en is er van overtuigd dat ze die ook best naar de creche aankan :')

Verder een hele hoop shirtjes, broeken, zwembroeken, badpak, jurkjes, leggings, rokjes enzovoorts.
jahaaaaaa!! foto's!!! ik ben benieuwd :D
waar ben je allemaal geweest? alleen gap?

en foto van de jurk?
kan best hoor Anna :Y en boodschappen doen in het ding kan ook heus :Y)
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 13 maart 2011 @ 22:09:55 #61
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_94070879
Dé zeermeerminnenjurk van disney store:

Zo leuk, matching swimshorts voor pa en morris:

Morris z'n broeken:

Morris z'n shirts en truien:

Anna d'r jurkjes:

Anna d'r shirtjes en leggings en tanktini:

Heel veel dus. We zijn bij GAP geweest en bij het outlet centrum, dus ook wat van Vilebrequin en ralph lauren.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  zondag 13 maart 2011 @ 22:15:59 #62
95408 Incantrix
pi_94071352
:o

Níce Memmel! Die zeemeerminnenjurk is echt lief, daar zou ik als klein meisje ook in gaan wonen hoor ;) En dat piratenpakje (een shortama ofzoiets?) en die zwembroeken zijn echt té cool! O+
3!
  zondag 13 maart 2011 @ 22:16:34 #63
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_94071396
Oeh én een cadeautje voor Elin en voor grote zus Amélie! Maar die zet ik nie op de foto heej!
  zondag 13 maart 2011 @ 22:17:38 #64
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_94071497
Piratenpak is idd een shortama, echt zo fijn voor de zomer! En hij geeft licht in het donker!
pi_94072353
Zo! Goede buit Mems! Hoe was het in Paris?
Vond Morris het wat? Houdt Anna ook van shoppen? :P

Die zeemeermin jurk is geweldig! En die 2 rode jurks, en dat zwarte tuniekje! O+
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  zondag 13 maart 2011 @ 22:34:25 #66
95408 Incantrix
pi_94072752
Oh, echt zeg, een glow-in-the-dark-piratama O+ Hij is de bom!

Zal ik dan ook nog maar even crossposten? Ik heb de afgelopen tijd veel van MP en ebay gehaald, waaronder deze broek:

Is eigenlijk een skate-korte broek (dus hoort iets boven de enkel te vallen :P), maar zo vind ik 'm ook leuk :)
3!
pi_94074638
ik vind het shirt geniaal trix :D broek doet me een beetje Overzeas aan ofzo.

Memmel!!!! :o kolere! geen wonder dat je blut bent :D
superscore zeg O+ en die zeemeerminjurk is geweldig hahaha O+ daar zou ik idd ook in gaan wonen als ik Anna was.
Supertof <3 en die zwembroekjes, dat moet wel keischattig staan straks.

Oeh ik ben benieuwd zeg hahaha c_/
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_94081402
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 22:15 schreef Incantrix het volgende:
:o

Níce Memmel! Die zeemeerminnenjurk is echt lief, daar zou ik als klein meisje ook in gaan wonen hoor ;) En dat piratenpakje (een shortama ofzoiets?) en die zwembroeken zijn echt té cool! O+
*eens is*
en dat cupcake shirt vind ik ook erg leuk!

Oh dat broekje is gaaaaf Inca! Nou is Stef een ware skater O+ O+
Staat er een merk/winkel label in?! Ik vind hem echt superleuk!
  maandag 14 maart 2011 @ 08:21:57 #69
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_94081844
Ik weet dat het hier niet helemaal hoort, maar waarschijnlijk gaan hier wel een paar dames naar de wibra vandaag ;)
Zouden jullie willen kijken of ze bij jullie wibra de fisher price fopspenen voor 0-6 maanden hebben? Hier hadden ze alleen nog maar 6-12 de vorige x.
Ik heb er 1 of 2 euro voor betaald per 2 en als ze ze hebben, zouden jullie me er heel blij mee maken!
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_94081993
Ik ga ws straks wel naar de Wib en wil wel voor je kijken, maar passen die dingen door de brievenbus? Anders zou het een beetje zonde zijn ;)
  maandag 14 maart 2011 @ 09:00:44 #71
238474 Jeetjejom
pi_94082494
Als je ze uit de verpakking haalt gaat dat makkelijk hoor, zijn superflexibel en gaan toch de pan met kokend water in hier ;)
Jouw warmte is genoeg
pi_94082567
Ik moet straks ook maar weer naar de wibra. Bedankt he, allemaal... }:|
  maandag 14 maart 2011 @ 09:13:51 #73
238474 Jeetjejom
pi_94082722
Net alsof je het vervelend vindt ;)
Jouw warmte is genoeg
  maandag 14 maart 2011 @ 09:16:17 #74
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_94082776
We kunnen wel een Wibra-fototopic maken. :D
Ik ga vanmiddag ook maar even kijken, ik heb wel genoeg in huis, maar het zijn wel schattige kleertjes voor weinig geld.
Garderobe 62-68 is hier op wat broekjes na ook al compleet. :@

Ik zal na de geboorte maar roepen dat we kleertjes genoeg hebben... O-)
  Licht Ontvlambaar maandag 14 maart 2011 @ 09:20:01 #75
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_94082870
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 11:33 schreef Ssserpente het volgende:

Maar ik kom er wel overheen, hoor. Ook zonder jullie steun. ;(
Da's niet veilig, da's hoe het hoort :+ (let wel, ik pas nog de kleur van mijn sokken en ondergoed aan op mijn outfit... en heel soms nog de kleur van mijn parfum :o :') )
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_94082982
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 09:13 schreef Jeetjejom het volgende:
Net alsof je het vervelend vindt ;)
Ik niet, mijn portemonnee onderhand wel. :')
pi_94083012
SC, ik dacht dat die basisregel van Dyanne juist was altijd mínstens 3 kleuren in je oufit. Ben ik zelfs vrij zeker van! :D
  maandag 14 maart 2011 @ 09:27:15 #78
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_94083032
De kleertjes bij de Wibra zijn inderdaad erg leuk! *O*

Alleen nogal jammer dat ze 't zaterdag écht niet niet wilden verkopen in de winkel waar ik was. :'( Ik kan er nu woensdag pas weer naar toe...Is er iemand die vandaag ook voor mij wil kijken c.q. kopen?
A grand adventure has begun.
pi_94083139
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 09:16 schreef Juud79 het volgende:
Ik ga vanmiddag ook maar even kijken, ik heb wel genoeg in huis, maar het zijn wel schattige kleertjes voor weinig geld.
Garderobe 62-68 is hier op wat broekjes na ook al compleet. :@

Ik zal na de geboorte maar roepen dat we kleertjes genoeg hebben... O-)
je bent nóóit uitgekocht :P
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_94083172
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 09:26 schreef Sorbootje het volgende:
SC, ik dacht dat die basisregel van Dyanne juist was altijd mínstens 3 kleuren in je oufit. Ben ik zelfs vrij zeker van! :D
zwart, wit en grijs zeker? :') :+

ik hoop dat mijn mams vandaag of morgen ook even voor me kan kijken en dat ze niet pas op vrijdag gaat.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 14 maart 2011 @ 09:35:43 #81
265732 Keshet
pi_94083242
Memmel, je hebt lekker geshopt zo te zien! :D

Ik ben zaterdag ook nog even bij de HEMA geweest in 't durp waar mijn ouders wonen. Nog wat leuke dingen gekocht, allemaal voor 1 of 2 euro per stuk. I luv it!
Ze hadden er zelfs nog dat grijs/roze gestreepte pakje hangen in maatje 56. Ik heb me kunnen inhouden maar ik heb 'm laten hangen. :D
  Moderator maandag 14 maart 2011 @ 09:50:41 #82
5428 crew  miss_sly
pi_94083596
Ik heb zaterdag ook geshopt en ben (uiteraard :') ) alleen geslaagd voor .

Jurkje bij Hema
]

Heb ik bij onze Hema niet gezien volgens mij.

en in Maastricht zit een Name it winkel. Vond het een beetje tegenvallen deze collectie, veel roezelftjes en blingbling op de (ook hele kleine) meisjeskleren, en daar ben ik neit zo van. Toch dit setje gescoord, ik zie haar van helemaal lopen met blote armpjes en beentjes en leuke sandaaltjes aan in de zon O+

[ Bericht 22% gewijzigd door Jippie op 20-06-2023 13:53:23 ]
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_94083707
Haha t is dan wel niet voor jezelf maar je bent wel leuk geslaagd :Y <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 14 maart 2011 @ 09:56:28 #84
238474 Jeetjejom
pi_94083745
Miss, vind jij Maastricht niet ook vies tegenvallen als shopstad voor kleine meisjes?
Alleen maar zaken die ik overal vind, zo krijgt mijn meisje nooit iets speciaals :(
Jouw warmte is genoeg
  maandag 14 maart 2011 @ 09:57:48 #85
298315 SacreCoeur
pi_94083780
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 09:26 schreef Sorbootje het volgende:
Kan wel, iets met 3 kleuren iig :P
  Licht Ontvlambaar maandag 14 maart 2011 @ 09:57:53 #86
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_94083783
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 09:50 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb zaterdag ook geshopt en ben (uiteraard :') ) alleen geslaagd voor Senna.

Jurkje bij Hema
[ afbeelding ]

Heb ik bij onze Hema niet gezien volgens mij.

en in Maastricht zit een Name it winkel. Vond het een beetje tegenvallen deze collectie, veel roezelftjes en blingbling op de (ook hele kleine) meisjeskleren, en daar ben ik neit zo van. Toch dit setje gescoord, ik zie haar van helemaal lopen met blote armpjes en beentjes en leuke sandaaltjes aan in de zon O+

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Wat een snoezig jurkje!

Kom je de volgende keer koffie doen?
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 09:56 schreef Jeetjejom het volgende:
Miss, vind jij Maastricht niet ook vies tegenvallen als shopstad voor kleine meisjes?
Alleen maar zaken die ik overal vind, zo krijgt mijn meisje nooit iets speciaals :(
Ik vind het eigenlijk best goed te doen hier :) Koop ook graag bij Benetton en .s Oliver (in de V&D)
  maandag 14 maart 2011 @ 10:00:19 #87
298315 SacreCoeur
pi_94083843
o jah, dat moet ik ook weereens doen.
Wat vaker naar de V&D/Bijenkorf en Benetton kopen.
pi_94083875
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 09:32 schreef huuphuup het volgende:

[..]

zwart, wit en grijs zeker? :') :+
Nou inderdaad :D
pi_94083986
Memmel ik ben zwaar onder de indruk van je buit!
pi_94086017
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 09:16 schreef Juud79 het volgende:

Ook ik sta in de startblokken en trek een sprintje naar de Wieb
en dat terwijl ik me in mn puberjaren kapot schaamde als mn moeder daar naar binnen ging.Bleef ik buiten staan wachten voor een andere winkel want stel je voor dat iemand dacht dat ik de Wibra bezocht :D :')

Heeeeeel leuk die kleertjes voor Senna!
Van dat Name It ijsjesshirt hebben ze ook een jongetjesvariant
  maandag 14 maart 2011 @ 11:19:14 #91
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_94086140
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 11:16 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Ook ik sta in de startblokken en trek een sprintje naar de Wieb
en dat terwijl ik me in mn puberjaren kapot schaamde als mn moeder daar naar binnen ging.Bleef ik buiten staan wachten voor een andere winkel want stel je voor dat iemand dacht dat ik de Wibra bezocht :D :')

Heeeeeel leuk die kleertjes voor Senna!
Van dat Name It ijsjesshirt hebben ze ook een jongetjesvariant
Dan heette je ook een ZeBra toch? als je van Zeeman en Wibra kocht? persoonlijk moest ik ook een hoge drempel over. :') en nog.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_94086642
Erg hè, ik heb dat ook nog steeds, maar aangezien ik zo ongeveer tegenover de wieb werk wordt de schroom steeds minder. En wat een onzin ook eigenlijk! Slaat nergens op!
  maandag 14 maart 2011 @ 11:33:13 #93
298315 SacreCoeur
pi_94086685
Haha echt? dat heb ik echt nooit gehad.
Couldn't care any less wat iemand dacht toen ik puber was.
En nu nog steeds. :P

Maar wat was/is er erg aan de Wibra/Zeeman dan?
Dat het goedkoop is?
Bij H&M hangen ook 4,95 spullen :P
pi_94086818
Die outfit van Stef _O_ Heel cool!! Welke Ebay-winkel was dat?

Awh, dat jurkje wat je voor Senna gekocht hebt is echt leuk Miss Sly O+

grr, die rompertjes zijn deze week in de reclame bij de Hema: 9 euro, ik heb 11 euro betaald }:|
  maandag 14 maart 2011 @ 11:37:59 #95
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_94086843
nou back in het jaar kruik zag je het echt wel hoor, als het van de Wibra kwam. Van die vééls te donkere spijkerbroeken zonder model en een reuzeomslag. En knalsynthetisch.

Voor jongens vind het vaak net niet moet ik zeggen hoor. Veel van die skaterprints of grafitti letters. me not likey
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  maandag 14 maart 2011 @ 11:39:45 #96
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_94086921
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 22:34 schreef Incantrix het volgende:
Oh, echt zeg, een glow-in-the-dark-piratama O+ Hij is de bom!

Zal ik dan ook nog maar even crossposten? Ik heb de afgelopen tijd veel van MP en ebay gehaald, waaronder deze broek:

[ afbeelding ]

Is eigenlijk een skate-korte broek (dus hoort iets boven de enkel te vallen :P), maar zo vind ik 'm ook leuk :)
hey, dat shirt hebben wij hier ook. :+ zal ik m bewaren voor je, als ie nog schappelijk is en te klein?
pi_94086941
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 11:37 schreef debuurvrouw het volgende:
Voor jongens vind het vaak net niet moet ik zeggen hoor. Veel van die skaterprints of grafitti letters. me not likey
Ja, echt heel suf. Dan is het een leuk shirt, leuk kleurtje, maar de print verpest het. En dan ook nog allemaal dezelfde shirts, maar in een andere kleur.
  Licht Ontvlambaar maandag 14 maart 2011 @ 11:40:42 #98
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_94086964
quote:
nou back in het jaar kruik zag je het echt wel hoor, als het van de Wibra kwam. Van die vééls te donkere spijkerbroeken zonder model en een reuzeomslag. En knalsynthetisch.

Ik kom eigenlijk zelden bij de Wibra, maar dat is ook omdat de ligging hier niet ideaal is. Ben ik met parkeerkosten nog duur uit :P Zeeman kom ik wel regelmatig en dat vind ik heerlijk voor basic spul zoals leggings en longsleeves.
pi_94087033
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 11:33 schreef SacreCoeur het volgende:
Haha echt? dat heb ik echt nooit gehad.
Couldn't care any less wat iemand dacht toen ik puber was.
En nu nog steeds. :P

Maar wat was/is er erg aan de Wibra/Zeeman dan?
Dat het goedkoop is?
Bij H&M hangen ook 4,95 spullen :P
hahaha dat had ik ook, ik ging er altijd gewoon snuffelen, leuk juist, goedkope meuk in slaan.
En mijn fijnste hemdjes enzo kwamen daar vandaan (zeeman), die heb ik nog steeds :o gekocht toen ik 16 was ofzo en veeeeel gedragen, nog steeds niet versleten. Begint nu wel een beetje te verwassen.

Mn zusje wilde niet dood gevonden worden in wieb en zeeman maar jatte vervolgens wel de spullen uit mijn kast die daar vandaan kwamen :D om ze rap weer terug te leggen als ik zei waar het vandaan kwam :Y)

B. heeft het trouwens ook als we in N. zijn, dan wil ie niet daar naar binnen, bang dat zijn studenten hem zullen zien :D blijkbaar zit er toch een soort stigma op. In andere plaatsen heeft ie er geen last van :P
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_94087042
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 11:32 schreef Sorbootje het volgende:
Erg hè, ik heb dat ook nog steeds, maar aangezien ik zo ongeveer tegenover de wieb werk wordt de schroom steeds minder. En wat een onzin ook eigenlijk! Slaat nergens op!
Precies, ik duik al graaiend alle koopjesbakken daar af hoor :P koop er zelfs wel eens bovenkleding en leggings voor mezelf. Kwaliteit is prima, Zeeman vind ik slechter, krimpt gauw.
Voor jongetjes haal ik er toch af en toe wel wat leuks uit, vorige zomer echt veel. En de zwemshorts waren erg leuk, dus daar ga ik straks weer voor graaien

Ik zag het Twinkly, das wel balen!
pi_94087349
Zou een zomerjasje eigenlijk echt nodig zijn, of zouden we het ook wel kunnen redden met vestjes?
pi_94087400
quote:

Ja dat is wel zo, het schreeuwde goedkoop allemaal. Maar ik vind dat het tegenwoordig erg meevalt, helaas voor jullie idd vooral voor meisjes, maar er is best wat leuk spul te vinden. De spijkerbroeken blijven wel bagger.

H&M holt trouwens wel hard achteruit qua kwaliteit vind ik. Met name de dameskleding maar qua kinderkleding vind ik het ook niet echt geweldig.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Licht Ontvlambaar maandag 14 maart 2011 @ 11:50:29 #103
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_94087435
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 11:48 schreef Twinkly het volgende:
Zou een zomerjasje eigenlijk echt nodig zijn, of zouden we het ook wel kunnen redden met vestjes?
Isa loopt zomers voornamelijk in vestjes, maar een zomerjas is toch wel heel handig als het harder waait of regenachtig is.
pi_94087456
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 11:48 schreef Twinkly het volgende:
kan best met vestjes denk ik, als het hoogzomer is. Hooguit wel wat lastig als het regent.

alleen in bijvoorbeeld september of mei vind ik soms dat het nog best wel fris kan zijn, dan zou ik zelf liever een jasje hebben denk ik.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 14 maart 2011 @ 11:59:38 #105
238474 Jeetjejom
pi_94087826
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 09:57 schreef Sjeen het volgende:

[..]

[..]

Ik vind het eigenlijk best goed te doen hier :) Koop ook graag bij Benetton en .s Oliver (in de V&D)
Voor grotere meisjes wel ja, maar voor maatje 80 ben je snel klaar hier! Of je krijgt het standaard assortiment HEMA, V&D, C&A (rillll), en H&M (en natuurlijk Name-it).

Oh en wbt de Wibra, ik ga altijd naar de Brusselse Poort, daar valt het mee met parkeerkosten en heb meteen de Hema er tegenover liggen :D
Jouw warmte is genoeg
pi_94088026
Hmm, een zomerjasje is misschien dus toch wel handig.
  Licht Ontvlambaar maandag 14 maart 2011 @ 12:09:05 #107
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_94088185
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 11:59 schreef Jeetjejom het volgende:

[..]

Voor grotere meisjes wel ja, maar voor maatje 80 ben je snel klaar hier! Of je krijgt het standaard assortiment HEMA, V&D, C&A (rillll), en H&M (en natuurlijk Name-it).

Oh en wbt de Wibra, ik ga altijd naar de Brusselse Poort, daar valt het mee met parkeerkosten en heb meteen de Hema er tegenover liggen :D
We zitten hier inmiddels ookal in 122 :P C&A kom ik echt heel zelden... Brusselse Poort ook maar twee keer per jaar ofzo, dat is haast de andere kant van de wereld :o ;)

Mijn rondje is inderdaad HEMA, H&M, V&D (en dan voornamelijk de instore hoekjes), Bijenkorf en Zeeman. Name-It kom ik zelden, nog nooit iets leuks gezien in Isa's maat. Esprit wil ik ook nog wel eens binnenlopen en ik vind het jammer dat Villa Happ weg is...
  Moderator maandag 14 maart 2011 @ 12:09:21 #108
5428 crew  miss_sly
pi_94088194
Sjeen volgende keer kom ik op de koffie :Y Deze keer was het een weekendje weg voor schaap en mij en ik denk niet dat hij het me in dankhad afgenomen als ik nog met iemand had afgesproken ;)

Memmel, wat ben je goed geslaapgd *O* GEweldig!

trix, broek en shirt vind ik geweldig O+
  Moderator maandag 14 maart 2011 @ 12:10:56 #109
5428 crew  miss_sly
pi_94088253
Ow ja en ik vind het wat betreft winkels de moeite lonen om een Hema te bezoeken als je in een andere stad bent. Regelmatig toch ergens iets gescoord wat ik bij andere Hema's niet (meer) zag, Of eens iets uit een eerdere collectie dat ze dan schammteloos weer uit het magazijn in de winkel hangen, eventueel met korting :D
pi_94088374
Naar mijn idee is een vest juist (en dan denk ik aan vest gemaakt van die sweaterstof of een gebreide) warmer aan dan een dun zomerjasje.
Ik heb dus allebei Twinkly, en vestjes en een zomerjasje. Ben zelf denk ik meer van de vestjes bij hem
  maandag 14 maart 2011 @ 12:14:57 #111
298315 SacreCoeur
pi_94088414
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 11:49 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Ja dat is wel zo, het schreeuwde goedkoop allemaal. Maar ik vind dat het tegenwoordig erg meevalt, helaas voor jullie idd vooral voor meisjes, maar er is best wat leuk spul te vinden. De spijkerbroeken blijven wel bagger.

H&M holt trouwens wel hard achteruit qua kwaliteit vind ik. Met name de dameskleding maar qua kinderkleding vind ik het ook niet echt geweldig.
Ja klopt met de kinderkleding echt heel erg vind ik.
En dameskleding mwauh valt wel mee.
Het is nog niet zo slecht als Primark :P

Ik heb maar weinig zomer H&M in de kast voor ies.
Flink veel Zara spul.
pi_94088523
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 12:13 schreef Poppejans het volgende:
Naar mijn idee is een vest juist (en dan denk ik aan vest gemaakt van die sweaterstof of een gebreide) warmer aan dan een dun zomerjasje.
Ik heb dus allebei Twinkly, en vestjes en een zomerjasje. Ben zelf denk ik meer van de vestjes bij hem
Mjah, ik twijfel. Maar ik denk dat als het net niet warm genoeg is voor alleen een vestje, het wel fijn is om er een zomerjasje overheen te kunnen doen.
Ik vind zomerjasjes voor jongens zo saai en fantasieloos.
Deze vind ik wel leuk, met die schuine rits, maar ik kom er niet aan toe om zelf een jas te maken voor Niels.
pi_94088531
Oh ik heb op 1 shirtje waarvan de print los liet na, geen verschil in kwaliteit gemerkt bij H&M
En ik moet me daar momenteel nu juist inhouden, dat zomerspul vanaf mt 86 is echt verschrikkelijk leuk.
Ik moet gewoon dat dino vest wat ik gezien heb ik de winkel, maar dat staat natuurlijk weer niet in de webshop :(
  maandag 14 maart 2011 @ 12:19:17 #114
298315 SacreCoeur
pi_94088565
Ik heb ook jasjes en vestjes.
Spijkerjasje, softshell en regenjasje.
En dan sweatstof vestjes, nog wat dunnere voor op de fiets naar het strand ofzo.
Gebreide heb ik ook wel liggen, maar dat vind ik stom gezicht met de zomer :P
pi_94088570
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 12:18 schreef Poppejans het volgende:
Oh ik heb op 1 shirtje waarvan de print los liet na, geen verschil in kwaliteit gemerkt bij H&M
Bij de dameskleding merk ik wel dat de kwaliteit flink omlaag is gegaan. Ik krijg constant gaatjes in shirts, omdat ze veel te dun zijn. Dus ik koop daar gewoon niet meer.
pi_94088604
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 12:19 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik heb ook jasjes en vestjes.
Spijkerjasje, softshell en regenjasje.
En dan sweatstof vestjes, nog wat dunnere voor op de fiets naar het strand ofzo.
Wat is een softshell jasje precies? Wat is het nut en wat is het verschil met een gewoon jasje of een regenjasje?
Spijkerjasjes lijken me zo stijf voor een kindje (wel stoer!).
pi_94088633
Oeh die is leuk zeg Twinkly! Al vind ik hem zonder de capuchon leuker denk ik
Ben ik met je eens dat het zeer moeilijk is een leuk jongensjasje te vinden (zonder cijfers of ''stoere'' rare prints)
Bedenk wel dat de mt 86 misschien wat krap kan zijn als zomerjas als je daar ook nog een vestje onder wilt kunnen doen.
Dat zou bij de 86 jas die ik gekocht heb niet meer gaan. Maar Wolf heeft wel meer buik dan Niels denk ik
pi_94088685
Ik schaamde me vroeger ook dood als m'n moeder weer eens honderdduzend witte handdoeken insloeg bij de Zeeman. Ze was sportmasseur en kocht daar eens in de zoveel tijd een lading witte handdoeken. En de Zeeman zit hier pal op de markt naast de kroegen waar ik op vrijdagmiddag altijd populair probeerde te zijn. :') En daar moest ik dan met het schaamrood op m'n kaken met 15 grote Zeemantassen langslopen. M'n moeder heeft zich daar nooit iets van aangetrokken trouwens. En terecht, vind ik nu.

Leuk, Miss! Vooral dat ijsjesshirt. Ik had vroeger een ijsjesbadbak. O+

Nou, als Dyanne Lente d'r outfit niets vindt, weet ik iig zeker dat ik goed zit. Men, wat kan dat mens haar slachtoffers toetakelen, zeg. :X
pi_94088693
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 12:19 schreef SacreCoeur het volgende:

Ik vind ze juist wel lente-achtig! Ik heb zo'n gebreid panfluiters vestje voor hem (zonder print)
  maandag 14 maart 2011 @ 12:22:46 #120
238474 Jeetjejom
pi_94088700
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 12:09 schreef Sjeen het volgende:

[..]

We zitten hier inmiddels ookal in 122 :P C&A kom ik echt heel zelden... Brusselse Poort ook maar twee keer per jaar ofzo, dat is haast de andere kant van de wereld :o ;)

Dan woon jij vast aan de 'goede' kant van de brug :D, ik kom uit de nieuwbakken gemeente Eijsden-Margraten, dus voor mij is het een andere planeet zeg maar!

En Miss, wij spreken dan ook af voor koffie he! Of met zijn 3en (+evt aanhangsels) natuurlijk!
Jouw warmte is genoeg
  maandag 14 maart 2011 @ 12:23:20 #121
298315 SacreCoeur
pi_94088721
Als je een goed spijkerjasje hebt valt dat wel mee.

Softshell is uhmm fleece van binnen en van dat gladde van buiten.
Waterafstotend en lekker warm, komt geen wind door.
En regenjasje heb ik erbij omdat die vaak zweten.

Als het warm is geweest en het regent gebruik ik liever een softshell dan een regenjasje.
  maandag 14 maart 2011 @ 12:25:20 #122
238474 Jeetjejom
pi_94088806
Hier hebben we vorig jaar een zomerjasje gebruikt en een spijkerjasje. Binnenkort maar weer eens op zoek naar nieuw spul. Hoewel ik vestjes eigenlijk ook een ideale oplossing vind.
Jouw warmte is genoeg
  maandag 14 maart 2011 @ 12:27:22 #123
298315 SacreCoeur
pi_94088874
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 12:22 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Ik vind ze juist wel lente-achtig! Ik heb zo'n gebreid panfluiters vestje voor hem (zonder print)
Ik vind gebreid juist meer voor de herfst.
Wat is een panfluiters vestje?
Zo'n geval met een puntmuts? :P
  Moderator maandag 14 maart 2011 @ 12:27:28 #124
5428 crew  miss_sly
pi_94088876
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 12:22 schreef Ssserpente het volgende:
Ik schaamde me vroeger ook dood als m'n moeder weer eens honderdduzend witte handdoeken insloeg bij de Zeeman. Ze was sportmasseur en kocht daar eens in de zoveel tijd een lading witte handdoeken. En de Zeeman zit hier pal op de markt naast de kroegen waar ik op vrijdagmiddag altijd populair probeerde te zijn. :') En daar moest ik dan met het schaamrood op m'n kaken met 15 grote Zeemantassen langslopen. M'n moeder heeft zich daar nooit iets van aangetrokken trouwens. En terecht, vind ik nu.

Leuk, Miss! Vooral dat ijsjesshirt. Ik had vroeger een ijsjesbadbak. O+

Nou, als Dyanne Lente d'r outfit niets vindt, weet ik iig zeker dat ik goed zit. Men, wat kan dat mens haar slachtoffers toetakelen, zeg. :X
The horror! Ze heeft gelijk dat ze zich er niets van aantrok, maar ja, voor jou is het op dat moment vreselijk!

Senna vindt het ijsjesshirt ook helemaal te gek. Ze wilde er het liefst een hapje van nemen :D En anders toch wel meteen aan, maar dat vind ik nog een tikje fris :P
pi_94088892
Zo'n softshell klinkt wel fijn SC. In de zomer is het meestal zo'n warme regen, als het onweert.

quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 12:21 schreef Poppejans het volgende:
Oeh die is leuk zeg Twinkly! Al vind ik hem zonder de capuchon leuker denk ik
Ben ik met je eens dat het zeer moeilijk is een leuk jongensjasje te vinden (zonder cijfers of ''stoere'' rare prints)
Bedenk wel dat de mt 86 misschien wat krap kan zijn als zomerjas als je daar ook nog een vestje onder wilt kunnen doen.
Dat zou bij de 86 jas die ik gekocht heb niet meer gaan. Maar Wolf heeft wel meer buik dan Niels denk ik
Capuchon? Die zie ik niet :P
Valt Wibra klein of normaal? Want de pyjama's vind ik erg klein vallen. Ik vind het erg lastig, deze overgang naar een grotere maat. Niels draagt nu van de Hema maat 80-86 bovenkleding, al wordt 80 wel wat kort. Maar van Just Small past hij nog makkelijk in maat 80.
Een veel te grote jas staat ook zo stom...
pi_94089017
ik vind de kwaliteit van de zeeman wel stukken slechter dan die van de wibra :o
vooral broekjes e.d zou ik er niet kopen.. als ik er naar kijk dan valt t al bijna uit elkaar.. en daarbij is t ook modelloos. voor spijkerbroekies en vestjes ga ik toch echt naar H&M, voor rompers. pyama's sokken, ondergoed naar de hema.. en voor shirts kijk ik overal :)
  maandag 14 maart 2011 @ 12:32:33 #127
298315 SacreCoeur
pi_94089038
Ik vind dit weer ook irritant.
Voor een vestje veelste koud, softshell ook, spijkerjas ook.
Maar winterjas is weer te warm vind ik.
Toen kwam de goede tussen oplossing, dunne bontjas :P
Verbazingwekkend luchtig en komt ook geen wind door, wel regen natuurlijk.
pi_94089183
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 12:32 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik vind dit weer ook irritant.
Voor een vestje veelste koud, softshell ook, spijkerjas ook.
Maar winterjas is weer te warm vind ik.

Ja, dat heb ik ook momenteel!

Twinkly, ik vind Wibra bovenkleding normaal vallen (ook na het wassen) Wolf zit daarvan in mt86 en bijv van H&M ook die maat
Hema valt hier qua shirts altijd ietsje kleiner.Een hema mt86 heb ik op een Wibra 86 gelegd en dan is Wibra zowel de breedte als lengte echt groter.

Helemaal met je eens KD. Ik heb zelf al mn onderbroeken van Zeeman en Hello Kitty pyjama's en verder koop ik er nooit wat qua kleding, babykleding valt al uit elkaar als je er naar wijst. Naden enzo nooit mooi afgewerkt

ok, man in woonkamer gezet voor als slapend kind straks wakker wordt.
*maakt zich klaar voor Wibra*
  maandag 14 maart 2011 @ 12:36:51 #129
238474 Jeetjejom
pi_94089197
KD, ik ben het met je eens dat ik Wibra spul veel fijner vind dan Zeeman-spul. Zeeman is nog altijd van dat goedkope net niet goed, waarvan de maten ook nog eens by far niet kloppen. Heb toevallig laatst de rompertjes uitgezocht en de 50 van de zeeman was even groot als de 62 van de hema!
Dus bij zeeman koop ik eigenlijk niets meer, behalve de sokken (want dat boeit me dan weer iets minder, het meeste is na 2 x wassen toch niet meer compleet).
Jouw warmte is genoeg
pi_94089199
hahaha ssserpente je trauma :D
wij kregen onze gymspullen wel eens mee in een wibratasje, die keerde ik dan weer wel binnenstebuiten :Y) daar iets kopen is 1 ding, de hele dag met zo'n tasje zwaaien is wat anders :P

Ik bedenk me net dat ik nog een zomerjasje heb liggen voor Amélie die we vorig jaar op vakantie gekocht hebben. was toen veel te groot en ik had geschat dat het dan precies in de winter zou passen, maar ze is niet zo hard gegroeid in dat half jaar dus misschien kan het wel. Ff passen straks! O+

deze is t
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_94089273
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 12:36 schreef Jeetjejom het volgende:
KD, ik ben het met je eens dat ik Wibra spul veel fijner vind dan Zeeman-spul. Zeeman is nog altijd van dat goedkope net niet goed, waarvan de maten ook nog eens by far niet kloppen. Heb toevallig laatst de rompertjes uitgezocht en de 50 van de zeeman was even groot als de 62 van de hema!
Dus bij zeeman koop ik eigenlijk niets meer, behalve de sokken (want dat boeit me dan weer iets minder, het meeste is na 2 x wassen toch niet meer compleet).
ik heb hier joggingbroekjes van zeeman die k erg fijn vind. Kost 2.49, mooie kleur donkergrijs en blijft mooi in de was. Jammer alleen dat ie maar tot 86 gaat.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_94089342
ohja, had je die toen niet in de supermarkt :o :D gekocht?
Echt een ontzettend leuk jasje O+
pi_94089398
Dat jasje herinner ik me ook nog vanwege de enorme :9~ -factor
  maandag 14 maart 2011 @ 12:44:30 #134
298315 SacreCoeur
pi_94089464
Leuk huup! zoiets heb ik vanochtend voor mezelf besteld :D

Ik heb 1 rode skinny van Zeeman en die is nog steeds mooi.
De look was toch al verwassen dus dat zit wel goed :P

Verder zit het model van de kleding meestal voor geen meter bij 'r. (van zeeman/wibra)
Ze is te smal en klein.
Soms past iets wel zoals jurkjes en bolero's.
pi_94089567
oja, joggingbroekies had ik idd ook van de zeeman, lichtgrijs, antraciet en rood.
ideaal voor die pamperkontjes.

maar nog even en dan kunnen we weer een maat terug.. t ziet er naar uit dat ze zindelijk aan t worden is.
  maandag 14 maart 2011 @ 13:17:29 #136
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_94090520
ik kom Evie dr Frendzbadpakje nog ff showen ;)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_94090592
kunnen je broekjes in de recycle kd :D

poppejans dat was idd uit de supermarkt ja :Y :D

Evie O+ kijk haar nou staan zeg haha, model in de dop <3 enorm leuk badpakje BJ!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator maandag 14 maart 2011 @ 13:21:08 #138
5428 crew  miss_sly
pi_94090650
Leuk BJ :Y

Actiefoto van het nieuwe jurkje

Het is een mt 86-92 maar hij valt erg klein, vind ik!

[ Bericht 17% gewijzigd door Jippie op 20-06-2023 13:53:44 ]
  maandag 14 maart 2011 @ 13:22:48 #139
238474 Jeetjejom
pi_94090710
Leuk miss! En wat heeft ze haar haren poepig!!!
Jouw warmte is genoeg
pi_94090785
leuk :Y
hema valt ook klein vanaf 80 ongeveer vind ik.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_94090881
Wat een leuk badpakje heeft Evie!

Ik vind dat jurkje van Senna erg leuk! Ik moet zo lachen om die laarsjes eronder, heel stoer! Dat maakt het ensemble echt Senna, vind ik. Niet te zoet, dat past niet bij d'r.

Twinkly, voor Ivan koop ik denk ik geen zomerjas. Ik houd het bij vestjes (desnoods met een dikker truitje eronder) en ik zoek nog een regenjas.
  maandag 14 maart 2011 @ 13:29:49 #142
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_94090956
leuk Miss; staat Senna goed!
en 86-92 van hema is idd helemaal niet groot!! ik had 2 shirtjes gekocht en die passen dr nog maar net... heel bijzonder..
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_94091067
Dat badpakje is lief! Het staat Evie erg leuk. O+

En inderdaad die laarzen onder het jurkje van Senna maken het helemaal af! Ik vind het een stoere motor-girl combi. O+

Hier heb een regenjasje hangen van vorig jaar, dat had ik toen way te groot gekocht en daar blijft het bij denk ik. In combinatie met vestjes en bodywarmers.
Jasjes vind ik gewoon vaak net niks. Misschien als ik tegen iets leuks aan loop.
Vorig jaar had ik een spijkerjasje voor hem, maar ik vond het gedoe. Het zat nooit echt lekker, kan ook komen omdat ik hem toen nog heel veel droeg, dus wie weet is dat dit jaar ook anders.
pi_94091142
Ohja, ik heb ook nog een bodywarmer in de kast hangen omdat ik Ko met zo'n leuk exemplaar zag!

Ik vind zomerjasjes vaak gewoon te dun. Dan zoek ik liever een wat dikker vestje voor erbij. Voor het najaar dan 2010 had ik zo'n heerlijk vestje van de H&M. Ik hoop dat ik nu weer zoiets vind.
  Licht Ontvlambaar maandag 14 maart 2011 @ 13:36:34 #145
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_94091175
Het maakt ook wel verschil hoe oud je kind is, denk ik... Naar school is een zomerjas toch wel heel handig :)
pi_94091315
Lars loopt ook in een spijkerjack met bodywarmer....heerlijk! Hij vindt het zelf ook geweldig, komt steeds met de bodywarmer aanzetten...

Leuk badpakje BJ!
En Senna staat er ook weer keurig op!

mijn wibra buit;
2 tuniekjes voor Meike en een zwembroek voor Lars

mijn buit van vorige week;
een korte broek voor Lars en een lange witte zomerbroek (al vraag ik me nu al af hoe lang hij wit blijft, maar toch...ik vind het zo mooi...wit)

En nog even langs Henk ten Hoor (wie? Ja die)
een broek voor Lars en 2 polo's
pi_94091606
leuk! Karin O+

die tuniekjes :o :9
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_94091678
Senna!! O+ O+

Haha, ik moest lachen om die enorme zwembandjes van Evie :D Heel leuk badpakje! O+
pi_94091975
ooh dat badpakje van Evie, wat leuk!!! die zou ik ook asbouluut kopen v een meisje

Die jurkjes zijn super Karin! Leuke buit

Ja, Senna met het jurkje aan, superleuk zo met die laarsjes eronder

Ik ben weer terug v Wibra, was de enige idioot doe te wachten stond tot deur open ging, maar eenmaal binnen werd het snel erg druk. De meisjes rood/witte dingen werden echt superveel gekocht!
Hier mijn buit. Die zwemshorts en kikkerzwembandjes zijn uit de folder
Dun harembroekje v de zomer, en de pantoffeltjes uit de bak met 75% korting gevist, voor die 50 cent kon ik ze niet laten liggen v komende winter :P
En ik was al een poos op zoek naar grote speeldiertjes!
pi_94092055
Miss, het staat geweldig! Ik heb hier meteen ook in de hema gekeken, maar ze hadden hem niet :)

Bij de wibra HADDEN ze wel alles. Nu niet meer ;)

Heb een rood jurkje met stipjes, een rood rokje met stipjes, een lichtroze jurkje met bloemetjes, een jurkje dat een combinatie is van dat rood met stipjes en een lichtroze rand met bloemetjes, een turkoois jurkje met lange mouwen en een geborduurd kriebeltje erop en volgens mij was dat ;t wel. Oh nee, ook nog ene turkoois zonnehoedje dat vast te binden is onder 't hoofd (bittere noodzaak)
pi_94092076
Karin, leuke spullen! En Evie in dat badpakje, rood staat haar geweldig!
pi_94092121
Goede score Poppejans! Die pantoffeltjes zijn lief!
pi_94092169
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 13:58 schreef Sorbootje het volgende:
Goede score Poppejans! Die pantoffeltjes zijn lief!
Doe jij es een buit foto! Of ging je stiekem onder werktijd? :P
Pantoffeltjes vond ik eigenlijk not done, maar ach die draagt ie toch alleen maar binnenshuis en voor 50 cent moest ik ze hebben
pi_94092262
whehehe sorbo goed gescoord :D

Poppejans ook de buit binnen :D ik heb mn mams ook om die zwemvleugeltjes gevraagd ja. Met het oog op de zomer vind ik dat wel een fijn idee, sterker nog, ik ga haar nu bellen om te vragen of ze er 1 extra kan halen, mochten ze stuk gaan is een reservesetje wel fijn voor die ene euro.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_94092389
Poppejans, ik heb mijn pauze opgeofferd. Was heel naar :P

Vanavond foto's.
pi_94092445
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 13:59 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Doe jij es een buit foto! Of ging je stiekem onder werktijd? :P
Ik las: "Doe jij es een buikfoto!"
pi_94092522
quote:
11s.gif Op maandag 14 maart 2011 14:06 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik las: "Doe jij es een buikfoto!"
Dat zal ik jullie besparen... :o
pi_94092885
Als Ko straks wakker is gaan we ook even langs de wibra gok ik. Ik wil die diertjes ook!

Leuke spulletjes heb je gekocht, Poppejans!
pi_94092944
Oh vergeet ik bijna dat ik ook een pyjama heb gekocht.

Maar verder niks hoor... nou ja, geen kleding.
  maandag 14 maart 2011 @ 14:51:31 #160
300054 Marlinde
pi_94094224
Wat een super leuke kleertjes bij de Wibra! O+ Ik ben er ook geweest een aardig wat gekocht O+

je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
nóg gelukkiger gemaakt
  Licht Ontvlambaar maandag 14 maart 2011 @ 14:52:12 #161
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_94094254
Heel vrouwelijk FOK! onder het jaar deze zomer in Wibra.
  Moderator maandag 14 maart 2011 @ 14:52:52 #162
5428 crew  miss_sly
pi_94094277
Nee hoor, mijnes niet, want de Wibra hier is echt zo slecht!

Leuk spul allemaal, dat wel :Y
pi_94094283
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 13:40 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Lars loopt ook in een spijkerjack met bodywarmer....heerlijk! Hij vindt het zelf ook geweldig, komt steeds met de bodywarmer aanzetten...

Leuk badpakje BJ!
En Senna staat er ook weer keurig op!

mijn wibra buit;
2 tuniekjes voor Meike en een zwembroek voor Lars
[ afbeelding ]

mijn buit van vorige week;
een korte broek voor Lars en een lange witte zomerbroek (al vraag ik me nu al af hoe lang hij wit blijft, maar toch...ik vind het zo mooi...wit)
[ afbeelding ]

En nog even langs Henk ten Hoor (wie? Ja die)
een broek voor Lars en 2 polo's
[ afbeelding ]
Vond jij die tuniekjes niet onwijs stug?
Hier leek het net karton!
pi_94094784
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 14:52 schreef miss_sly het volgende:
Nee hoor, mijnes niet, want de Wibra hier is echt zo slecht!

Leuk spul allemaal, dat wel :Y
jouwe is toch dezelfde als die van claudia? want claudia heeft haar angsten overboord gezet en is best goed geslaagd :D
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator maandag 14 maart 2011 @ 15:08:35 #165
5428 crew  miss_sly
pi_94094841
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 15:06 schreef huuphuup het volgende:

[..]

jouwe is toch dezelfde als die van claudia? want claudia heeft haar angsten overboord gezet en is best goed geslaagd :D
Laatste keer dat ik er was (week of 3-4 geleden denk ik) was het bar triest. Het is volgens mij wel dezelfde....toch, Claudia? Kom eens vertellen!
pi_94095012
Ik ben gelukkig een beetje stippenmoe.
dus ik stap weer over naar de bloemetjes en de witte tuniekjes, sokjes en sandaaltjes :+
pi_94095133
Ik ben grote stippenmoe, kleine ministipjes vind ik nog wel leuk :D

Die tuniekjes met die grotere stippen heb ik dan ook laten hangen. Voelden ook stug idd.
pi_94095217
Haha Marlinde, ik zie nu pas dat het twee foto's zijn van één en dezelfde buit! Ik had je al voor gek verklaard met die enorme shitload aan kleertjes in rood en roze
  maandag 14 maart 2011 @ 15:28:30 #169
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_94095707
Ik heb me redelijk ingehouden. :)
Beide maat 68 gekocht. Rode legging zelfs 74, die vallen volgens mij vrij kort.

Links maatje heul klein, rechts gebruik ik als pyjama.

Ow en nog een badstof hoeslaken voor het bedje, wat washandjes voor weinig, wat sokjes.
Een tuniekding wat ik nu tijdens de zwangerschap kan dragen voor 7 eurie.
Al met al heel geslaagd en het was mega druk!.
pi_94095875
Deze babypyama van de HEMA vind ik schattig:

Jammer dat Morris er niet meer in kan, of ik moet flink proppen :P
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  Moderator maandag 14 maart 2011 @ 15:47:19 #171
5428 crew  miss_sly
pi_94096573
Die is heel leuk, snoopy O+

Ik heb geen pyjama's en weet nog niet of ik ze wel zal kopen. Senna slaapt in de puckabag alleen in rompertjes en als het te warm wordt, zal ze alleen een rompertje of luier (met broekje) aan hebben. Dus pyjama's komen er denk ik pas als ze zonder slaapzak onder een deken/dekbed ligt. Volgende winter misschien.
Wel jammer, want er zijn zulke leuke pyjama's O+
pi_94096676
Als Isabeau geen pyjama draagt in haar slaapzak krijgt ze het 's nachts geheid koud. Echt een kind van mij, ik lig momenteel 's nachts onder drie dekbedden. (wel naakt, dat dan weer wel ;) )
  Moderator maandag 14 maart 2011 @ 15:51:08 #173
5428 crew  miss_sly
pi_94096733
Wij hebben het zelf altijd snel warm en Senna heeft dat dus ook! Ze slaapt dus ook nu beslist niet meer met een romper met lange mouwen. Te warm is geheid een drama bij het slapen gaan. Als ze bij ons in bed slaapt, ligt ze ook in alleen een romper en boven de dekens.

"nie dekes geen" zegt ze dan terwijl ze ze wegtrapt :D
pi_94096852
Heethoofdje O+
  maandag 14 maart 2011 @ 16:07:54 #175
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_94097479
Hahahaha die hete Senna O+

Hmm misschien ook maar eens naar de wibra binnenkort

Ik heb voor Esmee een spijkerjurk van Oshkosh gekocht en het staat zo lekker stoer! Met die korte pootjes eronder en dan stoer stappen O+ En voor Linde heb ik deze nieuw van Claessens

maandag 14 maart 2011 @ 16:18:22 #176
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_94097987
Ik heb net 3 jurkjes gescoord bij de c&a, ook helemaal leuk !
  maandag 14 maart 2011 @ 16:25:29 #177
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_94098384
stelletje shoppers met z'n allen op de maandag haha.
pi_94100281
ik heb de eendjes brood gegeven :{
  maandag 14 maart 2011 @ 17:09:23 #179
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_94100687
Ik ben ook weer goed geslaagd voor de beppert :)

dat grote ding rechts is voor nummer 2. Kan prima om in te tennissen :)
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_94101611
Jeetjejom, hier hadden ze helemaal geen spenen!! Dus heb niks voor je mee kunnen nemen!!
pi_94102149
Wij zijn goed geslaagd bij de wibra

(rokje komt bij jeetjejom vandaan)
*poef* nu is het weg
  maandag 14 maart 2011 @ 17:54:41 #182
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_94102516
kaatjejannie O+
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_94102561
Ik vind de leggings wel redelijk klein vallen. Ilse zit qua broeken in 62, maar tegen 68 aan. Deze legging is 68, maar is aan de korte kant.
*poef* nu is het weg
  maandag 14 maart 2011 @ 18:04:33 #184
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_94102883
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 17:55 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik vind de leggings wel redelijk klein vallen. Ilse zit qua broeken in 62, maar tegen 68 aan. Deze legging is 68, maar is aan de korte kant.
Dat vond ik dus ook, ik heb bij shirtje 68 een legging 74 gekocht. Maar ook het model is voor een dunne baby met korte pootjes. :)
pi_94103391
Voor mijn dikke baby met hele korte pootjes is ie dus ook al aan de korte kant.
*poef* nu is het weg
  maandag 14 maart 2011 @ 18:21:22 #186
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_94103551
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 18:17 schreef kaatjejannie het volgende:
Voor mijn dikke baby met hele korte pootjes is ie dus ook al aan de korte kant.
Ze is hollands welvaren, das heul gezond. :D ;)
pi_94104074
Volgens mij zijn het driekwartleggings :D dus de maten kloppen wel maar ze horen driekwart te vallen en niet enkellang.

Wat een goeie scores zeg van iedereen! :9 O+

Voor mij wordt er morgen gekeken, ik ben héél benieuwd wat er dan nog over is _O-
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_94104240
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 18:34 schreef huuphuup het volgende:
Volgens mij zijn het driekwartleggings :D dus de maten kloppen wel maar ze horen driekwart te vallen en niet enkellang.

Wat een goeie scores zeg van iedereen! :9 O+

Voor mij wordt er morgen gekeken, ik ben héél benieuwd wat er dan nog over is _O-
Lol, dat zou dan idd wel kloppen van de driekwart leggings. Dan vallen ze wel goed. Want bij Ilse is het nu een hoogwater legging.
Hier was er niet veel meer. Heb dit shirtje en de legging maar in 68 mee genomen, ik had liever 74 gehad.
Wel heb ik een rood/roze jurkje in 74 gekocht. Ik vind het inschatten van de maten zo moeilijk.
*poef* nu is het weg
pi_94105142
Zo! Mijn buit voor vandaag :D (kleuren zijn niet helemaal normaal door 't kunstlicht)

Dit zie ik dus helemaal voor me, in Italïe O+
pi_94106156
Wat een leuke kleren Memmel!! De pyjama's zijn echt leuk.

Al die kleren hier. Ik ga het bijna jammer vinden dat ik geen meisje heb. O+

Karin leuke kleren voor Lars! Vooral dat broekje naast de witte broek.
  maandag 14 maart 2011 @ 19:46:04 #191
95408 Incantrix
pi_94108211
Poppejans, dat broekje is volgens mij van Lee, maar ik heb het nog niet voor je na kunnen kijken want hij zit in de was.. Ik kijk het na zodra 'ie schoon is, ok?

En wat een leuke spullies hebben jullie allemaal gescoord O+ te gek!
3!
pi_94109224
Zo, om foute combinaties hoef ik me voorlopig niet meer druk te maken. :')

pi_94109321
Nou open maar een wibra foto topic want al jullie meiden hebben dadelijk hetzelfde aan :P
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  maandag 14 maart 2011 @ 20:04:22 #194
95408 Incantrix
pi_94109476
Ohja, en de wolkjesromper-set die Twinks postte staat online! *O*
3!
pi_94109523
TF, komen jouw jurkjes ook van de wibra????

Die wil ik ook voor mijn dametje. :9~
pi_94109658
_O- Wat geweldig al die zelfde kleertjes en toch allemaal net anders! Goede buit dames!

Ik heb alleen billendoekjes en zwembandjes gekocht. En zoete perziksnoepjes. o|O
Ik vond niks leuk voor jongens. -O-
Alleen een bloesje met vliegtuigen vond ik wel aardig. Maar er staan een heleboel bloesjes te wachten om genaaid te worden dus ik heb het maar laten hangen.

Ik ben maar doorgelopen naar de Hema en heb de wolkenrompers gekocht!
En een spijkerbroekje, maar nu twijfel ik over de maat. Misschien toch maar ruilen voor een 92, alhoewel Ko zwemt in broekjes maat 86. Ik leg zo wel even wat broekjes op elkaar.

En die pyjama van Snoops hing er ook niet. -O-
Oh en ik twijfelde over deze romper, maar die heb ik teruggelegd. Volgens mij vind ik rood toch niet zo leuk bij Ko.
pi_94110047
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 20:04 schreef groofskendezoveelste het volgende:

die is van de grotere afdeling zeg maar, voor oudere meisjes. Hij is er ook in turkoois, superleuk O+

haha al die kleertjes :D
wat dml zegt :P
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_94110541
OMG, wanneer is de Fok!WibraKinderKleertjesMeeting? _O-

Ik heb mezelf maar even een koopstop opgelegd. Stomme wasmachine heeft het begeven :{w en nu dus een nieuwe besteld. Eentje die goed is voor kinderkleertjes :9
  maandag 14 maart 2011 @ 20:37:23 #199
238474 Jeetjejom
pi_94111933
quote:
Op maandag 14 maart 2011 17:31 schreef Orea het volgende:
Jeetjejom, hier hadden ze helemaal geen spenen!! Dus heb niks voor je mee kunnen nemen!!
Bedankt voor het kijken iig! Ga ik gewoon nog verder op zoek!
Jouw warmte is genoeg
pi_94113616
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 15:08 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Laatste keer dat ik er was (week of 3-4 geleden denk ik) was het bar triest. Het is volgens mij wel dezelfde....toch, Claudia? Kom eens vertellen!
Ja, ik ben bij de Linnaeusstraat Wibra geweest! Op zaterdagochtend! En ik ben geslaagd! *O*

Ik moet wel nog de strikjes van het Wibraspul afslopen. 8-)
  Moderator maandag 14 maart 2011 @ 21:02:21 #201
5428 crew  miss_sly
pi_94113680
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 21:01 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ja, ik ben bij de Linnaeusstraat Wibra geweest! Op zaterdagochtend! En ik ben geslaagd! *O*

whahaha, ok, dus ik kan er donderdag wel even heen, zou je denken? Ik kan het proberen, natuurlijk :P
pi_94113711
quote:

[..]

Dat ga ik ook doen, ik vind ze er ook niet echt bijpassen.
*poef* nu is het weg
pi_94113726
quote:

[..]

_O-

Ik stond vanmiddag met die kleertjes in mijn handen en ik dacht echt: "Zou Claudia de strikjes er al afgesloopt hebben?"
pi_94113792
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 21:02 schreef miss_sly het volgende:

[..]

whahaha, ok, dus ik kan er donderdag wel even heen, zou je denken? Ik kan het proberen, natuurlijk :P
Het was er wel een regelrechte chaos. En zelfs op zaterdag was er al veel niet meer in bepaalde maten. Maar ik heb alleen bij het kleine babyspul gekeken.

Ik zag wel bij binnenkomst meteen rechts leuke jurkjes voor grotere meisjes. Wel de moeite waard, denk ik! Bereid je mentaal gewoon op het ergste voor, dan valt het vast mee. Of niet.
  maandag 14 maart 2011 @ 21:04:17 #205
298315 SacreCoeur
pi_94113803
Meestal zitten de strikjes nog scheef ook, net als bij de Primark :')
pi_94114105
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 20:00 schreef Ssserpente het volgende:
Zo, om foute combinaties hoef ik me voorlopig niet meer druk te maken. :')

[ afbeelding ]
Oh! die rokjes O+
pi_94114179
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 17:55 schreef kaatjejannie het volgende:
Zijn het leggings? Bij Lena zitten ze als gewone flodderbroekjes! :D

Maar inderdaad, Lena heeft bijvoorbeeld maat 68 aan en het zit gewoon goed.
  Moderator maandag 14 maart 2011 @ 21:10:38 #208
5428 crew  miss_sly
pi_94114290
Sserpente is dat van jou ook Wibra spul? Die rokkjes zijn echt leuk!
pi_94114417
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 21:09 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Zijn het leggings? Bij Lena zitten ze als gewone flodderbroekjes! :D

Maar inderdaad, Lena heeft bijvoorbeeld maat 68 aan en het zit gewoon goed.
Zo staan ze wel in de folder, en zo zitten ze ook bij Ilse. Behoorlijk strak bij dr bovenbenen. (daar heeft ze van die lekkere spekken)
*poef* nu is het weg
pi_94114448
Ja, die rokjes heb ik ook bij de Wibra gezien, miss! Niet geschikt voor Lena, maar wel voor Senna!

Ik zou er echt even langswandelen. Misschien zie ik je nog wel, want ik ga donderdag met Lena op pad en het ligt op de route!
pi_94114522
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 21:12 schreef kaatjejannie het volgende:

[..]

Zo staan ze wel in de folder, en zo zitten ze ook bij Ilse. Behoorlijk strak bij dr bovenbenen. (daar heeft ze van die lekkere spekken)
Het setje staat haar in ieder geval heel geweldig!

Ik heb ook een foto van Lena in het rode Wibraspul. Kom ik morgen wel even laten zien.
pi_94114584
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 16:07 schreef Stiemie het volgende:
Hahahaha die hete Senna O+

Hmm misschien ook maar eens naar de wibra binnenkort

Ik heb voor Esmee een spijkerjurk van Oshkosh gekocht en het staat zo lekker stoer! Met die korte pootjes eronder en dan stoer stappen O+ En voor Linde heb ik deze nieuw van Claessens

[ afbeelding ]
oh ik wilde nog zeggen dat ik deze ontzettend leuk vind O+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_94115160
Ja, vind ik ook, huup!
pi_94116773
Oh er is een nieuw (goedkoop!) zomerjurkje bij H&M online, vanaf maat 86.

de donkerblauwe is er ook in limegroen en de gestreepte ook in lichtroze.
Ik heb voor Amélie de gestreepte blauwe besteld en over de blauwe blommen twijfel ik.

4,95 is ie :)

En Sorbo, dit zomerjasje is in de aanbieding, niet in de sale maar in die Today-aanbieding gevallen. 50% korting.

ik vond hem wel Isabeauïg :D O+
14,95 ipv 29,95
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_94117047
Leuk dat jurks, Huup! En goedkoop! :D

Oh, over zomerjasjes, Twinks bij de hema hebben ze deze, vond ik wel leuk, alleen lijkt het misschien teveel op het winterjasje. Althans dat houdt mij nog tegen:

en deze variant:
pi_94117167
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 21:49 schreef oeke het volgende:
Leuk dat jurks, Huup! En goedkoop! :D

Oh, over zomerjasjes, Twinks bij de hema hebben ze deze, vond ik wel leuk, alleen lijkt het misschien teveel op het winterjasje. Althans dat houdt mij nog tegen:
[ afbeelding ]
en deze variant:
[ afbeelding ]
Ja, precies! Dat had ik dus ook :D
pi_94117272
Dat tweede jurkje is leuk, Huup! Heb gister dit jurkje op MP gekocht, ook met blauwe strepen.

pi_94117307
Whaahhh een Wibra topic :D Maar ze hadden ook echt wel leuke meisjesdingen!

Ik heb er vandaag nog wel een zwembroek en korte spijkerbroek voor Dyon gehaald. Voor K alleen een simpel witte singlet, maat voor 1,99 kon ik die ook niet laten liggen.
pi_94117357
superleuk! O+
die overslag is lief
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_94117607
Huup :D dat jasje (en dat jurkje met die blommen)! :D
pi_94117802
Leuk jurkje inderdaad, Ssserpente! En ik vind het jasje ook heel schattig, huup.
pi_94117949
hoe doe je dat Ssserpente, foto's van mp kopieren?
Want dat lukt mij niet...auteursrechtengezanik

O en inderdaad, die tuniekjes van de Wibra mogen eerst wel een rondje wasmachine en lekker wasverzachtertje....ze zijn wel stug nog.
pi_94118039
Print screen maken en in paint plakken. :')
pi_94118194
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 21:56 schreef Sorbootje het volgende:
Huup :D dat jasje (en dat jurkje met die blommen)! :D
Ben je al blut? :P
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 14 maart 2011 @ 22:07:18 #225
238474 Jeetjejom
pi_94118594
Wat een leuke dingen hebben jullie allemaal gekocht!
En kj, het rokje past haar goed zeg!
Jouw warmte is genoeg
  maandag 14 maart 2011 @ 22:27:56 #226
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_94120348
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 20:04 schreef groofskendezoveelste het volgende:

wibra ja O+
pi_94123725
ow hellup ik heb dit topic helemaal gemist!
zou voor mn portemonee beter zijn ook denk ik
wat een leuk spul allemaal!
pi_94131068
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 21:46 schreef huuphuup het volgende:
Oh er is een nieuw (goedkoop!) zomerjurkje bij H&M online, vanaf maat 86.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

de donkerblauwe is er ook in limegroen en de gestreepte ook in lichtroze.
Ik heb voor Amélie de gestreepte blauwe besteld en over de blauwe blommen twijfel ik.

4,95 is ie :)

En Sorbo, dit zomerjasje is in de aanbieding, niet in de sale maar in die Today-aanbieding gevallen. 50% korting.

[ afbeelding ]

ik vond hem wel Isabeauïg :D O+
14,95 ipv 29,95
hmzz dat jasje en dat strepenjurkje :o
hebben
pi_94131337
Wow Sorbootje wat veel! en leuk!

Die rokjes zijn leuk zeg Ssserpente

en wat een leuke grotere meisjesdingen zijn er dan blijkbaar ook, goed geslaagd Taartjesfee!

Oeke, lagen de speel diertjes daar niet bij de Wibra?
pi_94131860
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 08:44 schreef Poppejans het volgende:
Oeke, lagen de speel diertjes daar niet bij de Wibra?
Nee. -O-
Ik heb overal gezocht.
pi_94131915
Huup, ik ben nog niet blut, maar 't houdt ook niet echt over ;)

Dat jasje vind ik erg leuk, maar ik vind het ook wel erg op haar zomerjasjes van vorig jaar lijken, die hadden ook allebei die kleur. Ik heb nu een legergroen exemplaar en misschien dat ik nog een jasje in een andere kleur wil. Ben er nog niet helemaal uit.

De jurkjes heb ik net in blauw en groen besteld. De gebloemde dus, de gestreepte vind ik niet zo geweldig.

Overigens, over streepjes gesproken, Isabeau heeft weer een amélie jurkje aan. Dat roze/bruin gestreepte ding. Die kleuren staan erg mooi. En ondanks dat ik niet zo van de strepen ben, vind ik het een succes.
pi_94131930
Ssserpente, dat jurkje staat vast erg leuk bij Lente!
pi_94131994
stom jasje :( maten 92 en 98 zijn op

en t streepiesjurkje..waar vind ik die?
pi_94132071
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 09:18 schreef Kleurdoos het volgende:
stom jasje :( maten 92 en 98 zijn op

en t streepiesjurkje..waar vind ik die?
als je bij New 86 - 128 klikt staar ie erbij.

Leuk sorbo!
Ik ben ook niet van de strepen voor meisjes maar voor sommige dingen maak ik een uitzondering :D :')
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_94132089
en 9052 voor 25% op 1 artikel.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 15 maart 2011 @ 09:25:45 #236
298315 SacreCoeur
pi_94132149
en 1304 a 5,- doet het ook nog.
Gister in combinatie met 9052 gebruikt en had 12,- korting.
pi_94132158
Twinks, nu ben ik toch ook op zoek naar een zomerjasje. Maar er is inderdaad maar bar weinig leuks te vinden. }:|
En die soft chell jasjes lijken me helemaal niet lekker, maar ik ben dan ook niet van de fleece en andere synthetische materialen.
Hopelijk loop ik gewoon ergens tegenaan!

Ik heb trouwens zo'n zin in de vrijmarkt op koninginnedag. :9
pi_94132395
er zitten per ongeluk 14 artikelen in mijn mandje :X
  dinsdag 15 maart 2011 @ 09:39:30 #239
298315 SacreCoeur
pi_94132497
plaatjes :'(
pi_94132659
14 :D wow!

Ik heb de jurkjes weer uit mijn mandje gemikt, want ik had ook dingen voor mezelf erin zitten die ik SNEL wil hebben en die jurkjes hebben nogal een lange levertijd. Die bestel ik wel een andere keer.

Gevolg is wel dat ik nu een bestelling heb gedaan met alleen dingen voor mezelf :D Ik kán het wel!
  dinsdag 15 maart 2011 @ 09:48:23 #241
298315 SacreCoeur
pi_94132691
Ja kan toch bestellen en het ene eerst laten afleveren en de jurkjes later?
Dan heb je geen dubbele verzendkosten.
pi_94132718

ook in t wit (had ik al, maar een extra paar :+ )

en nog wat meuk voor moi
pi_94132748
maar nu je t zegt, met die levertijd kan ik net zo goed ff de winkel in kuieren...
pi_94133071
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 09:26 schreef oeke het volgende:
Twinks, nu ben ik toch ook op zoek naar een zomerjasje. Maar er is inderdaad maar bar weinig leuks te vinden. }:|
En die soft chell jasjes lijken me helemaal niet lekker, maar ik ben dan ook niet van de fleece en andere synthetische materialen.
Nee, precies. Maar dat is bij regenjasjes ook zo en in de zomer is het misschien juist wel fijn als het vooral tegen regen beschermd.
*twijfel*
  dinsdag 15 maart 2011 @ 10:17:32 #245
62233 Jelief
ikke lief!
pi_94133409
HELP!
Ik wil iets wat niet bestaat denk ik. Heeft iemand ergens een tankini gezien waarvan het broekje pijpjes heeft (al is het een pijpje van 2 cm). Ik kan het wel gaan combineren maar dan klopt de kleur vaak niet óf ik ben dubbel geld kwijt en heb een kort broekje over.

De Hema in hillegom heeft een wand van 3 meter vol met afgeprijsde kleding, erg fijn! Gisteren een t-shirt (2 euro!)gekocht dat Ruben vorige zomer ook al had:
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 10:25:11 #246
298315 SacreCoeur
pi_94133604
JeLief, bij Bristol.
Maar was geen kleurtje naar mijn smaak, met turquoise erin.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 10:31:52 #247
62233 Jelief
ikke lief!
pi_94133786
mm daar kan ik wel gaan kijken maar de kleurtjes van de bristol vind ik idd meestal net niet leuk.
pi_94135674
Geld van oma gekregen voor kinderkleren *O* dus heb ik deze jas net voor Morris gekocht.

Nu nog een leuke voor Lis vinden...
  Moderator dinsdag 15 maart 2011 @ 11:32:01 #249
5428 crew  miss_sly
pi_94135746
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 21:13 schreef Claudia_x het volgende:
Ja, die rokjes heb ik ook bij de Wibra gezien, miss! Niet geschikt voor Lena, maar wel voor Senna!

Ik zou er echt even langswandelen. Misschien zie ik je nog wel, want ik ga donderdag met Lena op pad en het ligt op de route!
Ik zal naar je uitkijken :Y

Leuk jurkje Sserpente O+
pi_94136591
Leuke kleren Kleurdoos, die sandaaltjes! O+

Wat een mooie jas Snoopy. Ben toevallig zaterdag in de bijenkorf geweest, ook opzoek naar een jas. Maar die van Morris ben ik niet tegengekomen, anders had ik hem zeker gekocht!
pi_94137007
Leuke jas snoopy!!

Net even bij de wibra geweest, de jurkjes in lotte haar maat waren helaas al uitverkocht, jammer want hij zag er wel leuk uit.
Voor Jelle wel een broekje uit de folder gehaald, die met die lichtblauwe en grijze ruitjes.
Bij zeeman nog een vest zonder mouwen voor lotte gekocht, sokjes en een shirtje voor Jelle. Heel vaak vind ik ze daar niks hebben, maar nu toevallig wel
pi_94137857
Marline, in welke maat zit Tessa nu?
Ik heb twee Hello Kitty hemdjes voor haar als je ze wilt hebben :) er staat 86/92 in maar het is al een kind (en dus een droger en wasmachine :P ) meegegaan, dus ik gok 80/86 ongeveer.

Eentje is lichtroze en eentje is grijsblauw.

Amélie begint eigen voorkeuren te krijgen merk ik :D té leuk!! O+
ze wijst aan wat ze wel hebben, onder een luid en helemaaaal niet licht dwingend die? die die die? DIE??! :') en dan moet dat op of aan en mag het niet meer af :D
Ze vond dit sjaaltje op haar kamertje en ik moest hem om doen en ze heeft er een hele tijd kei blij mee rondgeparadeerd.

Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_94137928
pfrt ik moet echt nodig dat haar van mn pluizenbolleke weer eens knippen :')
maar ik ben zo bang dat ik het enorm verpruts door de krullen... :X misschien vanavond toch maar doen.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 15 maart 2011 @ 12:36:22 #254
298315 SacreCoeur
pi_94138038
Even langs de kapper?
ies vind de kapper helemaal geweldig.

Leuk sjaaltje!
Ik moet er meer hebben, ze heeft er 1 van name it maar die is een beetje te groot en dat wordt zo snel warm.
En de andere zijn allemaal gebreid.
pi_94138067
JeLief leuk dat shirt voor Ruben! Wat leuk om hem weer eens te zien <3
Ik heb geen idee voor wat de badkleding betreft -O-

Snoopy oooh wat een geweldig jasje :o
Net genoeg retro, superleuk O+

Oeh KD leuk! Dat zonnebrilletje O+ en die sandalen zijn ook superleuk <3 ben je niet bang voor haar teentjes? Ik ben voor eeuwig verpest door debuuf denk ik }:| met haar verhalen over opgenschaafde teentjes :P
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_94138132
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 12:36 schreef SacreCoeur het volgende:
Even langs de kapper?
ies vind de kapper helemaal geweldig.

Leuk sjaaltje!
Ik moet er meer hebben, ze heeft er 1 van name it maar die is een beetje te groot en dat wordt zo snel warm.
En de andere zijn allemaal gebreid.
Mja kapper is me iets te duur voor mn budget op het moment, ik wilde eigk wachten met naar de kapper gaan tot het lang genoeg is naar mijn zin om er echt een model in te laten knippen en dat er dan ook nog een staartje in kan. Ik denk dat we na de zomer een keer gaan.

Sjaaltje is van H&M, luchtig stofje is het, leek me wel leuk voor het voorjaar of de zomer, idd niet te warm.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_94138144
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 12:37 schreef huuphuup het volgende:
JeLief leuk dat shirt voor Ruben! Wat leuk om hem weer eens te zien <3
Ik heb geen idee voor wat de badkleding betreft -O-

Snoopy oooh wat een geweldig jasje :o
Net genoeg retro, superleuk O+

Oeh KD leuk! Dat zonnebrilletje O+ en die sandalen zijn ook superleuk <3 ben je niet bang voor haar teentjes? Ik ben voor eeuwig verpest door debuuf denk ik }:| met haar verhalen over opgenschaafde teentjes :P
Nah dat komt wel goed joh. Ik moet even inslaan voor egypte en thats it, in de zomer zal ze hier verder op blote voeten lopen en ik heb nog een paar dichte sandaaltjes
pi_94138221
Mooi sjaaltje Huup, staat haar goed.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 12:44:52 #259
298315 SacreCoeur
pi_94138267
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 12:39 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Mja kapper is me iets te duur voor mn budget op het moment, ik wilde eigk wachten met naar de kapper gaan tot het lang genoeg is naar mijn zin om er echt een model in te laten knippen en dat er dan ook nog een staartje in kan. Ik denk dat we na de zomer een keer gaan.

Sjaaltje is van H&M, luchtig stofje is het, leek me wel leuk voor het voorjaar of de zomer, idd niet te warm.
Hij's echt heel leuk, ook de franjes eraan.
pi_94138384
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 12:39 schreef huuphuup het volgende:

[..]

kappersschooltje in de buurt? knippen ze voor een tientje
pi_94138492
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 12:40 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

Nah dat komt wel goed joh. Ik moet even inslaan voor egypte en thats it, in de zomer zal ze hier verder op blote voeten lopen en ik heb nog een paar dichte sandaaltjes
ah ja t zal ook wel loslopen :Y
ik zag in een tijdschrift een leuk paar sandaaltjes/slippers van oilily maar met open teen en dan twijfel ik gelijk.

kapperschool zal wel in den haag zitten maar zonder auto is t me teveel gedoe om er te komen ;) t is wel goed, ik kijk wel wat ik doe, mezelf kennende gebeurt er helemaal niets :P
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 15 maart 2011 @ 12:54:45 #262
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_94138553
sorry voor het sandaaltrauma. ;(
  dinsdag 15 maart 2011 @ 12:55:24 #263
298315 SacreCoeur
pi_94138579
Hoezo twijfel je dan meteen?
pi_94138605
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 12:54 schreef debuurvrouw het volgende:
sorry voor het sandaaltrauma. ;(
ja bedankt hè! ;(

ach, van de positieve kant bekeken, je bespaart me een hoop geld :P
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_94138862
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 12:55 schreef SacreCoeur het volgende:
Hoezo twijfel je dan meteen?
door de open tenen. Debuuf kwam met een verhaal over dat het kind dan kan struikelen of vallen en dat ze dan gelijk al die teentjes zo openschaven of met de nageltjes en toestand enzo :X
En mijn kind heeft mijn motoriek (boem is ho enzo :') ) dus ik hou het geloof ik deze zomer nog maar even bij schoenen met dichte tenen. Misschien volgend jaar.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator dinsdag 15 maart 2011 @ 13:04:16 #266
5428 crew  miss_sly
pi_94138895
maar ze zal toch ook veel op blote voeten lopen, ook nu al, maar zeker in de zomer? Dan heb je toch hetzelfde risico? Heb er met Senna nog geen problemen mee gehad.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 13:07:22 #267
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_94138979
Zal ik ff knippen Huup? Ik ben vruuger kapster geweest :P
pi_94139006
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 13:03 schreef huuphuup het volgende:

[..]

door de open tenen. Debuuf kwam met een verhaal over dat het kind dan kan struikelen of vallen en dat ze dan gelijk al die teentjes zo openschaven of met de nageltjes en toestand enzo :X
En mijn kind heeft mijn motoriek (boem is ho enzo :') ) dus ik hou het geloof ik deze zomer nog maar even bij schoenen met dichte tenen. Misschien volgend jaar.
Zoiets als fietsen met teenslippers en dan met je tenen over de grond schrapen idd. Regelmatig gehad. :X

M'n Marktplaatsbuit is ook binnen!

dinsdag 15 maart 2011 @ 13:09:22 #269
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_94139034
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 13:04 schreef miss_sly het volgende:
maar ze zal toch ook veel op blote voeten lopen, ook nu al, maar zeker in de zomer? Dan heb je toch hetzelfde risico? Heb er met Senna nog geen problemen mee gehad.
nee, da's anders. door de zool van de schoen klappen zo die nageltjes heel naar dubbel enzo. of schaven ze hun grote teen. Da's anders dan vallen als je op blote voetjes loopt.
  Moderator dinsdag 15 maart 2011 @ 13:10:15 #270
5428 crew  miss_sly
pi_94139071
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 13:09 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

nee, da's anders. door de zool van de schoen klappen zo die nageltjes heel naar dubbel enzo. of schaven ze hun grote teen. Da's anders dan vallen als je op blote voetjes loopt.
Ja, dat is misschien wel zo. Hmm, nog niet zo over nagedacht...
pi_94139182
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 13:09 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

ja dat, hodver, ga je weer ;( :X
maar dat dus, en wat ssserpente zegt heb ik ook altijd haha.
Maar ik herken dat wel, ik bleef als kind blijf nu nog vaak met de zool dan achter een omhoogstekend ding hangen en ga dan onderuit of schaaf mn tenen enz enz.
Met blote voetjes is de grip toch anders ja.
En ik denk niet dat ze hier buiten op haar blote voetjes zal lopen, maar dat ligt meer aan het pleintje hier. Ik heb liever dat ze iets aan haar voetjes heeft hier op het plein.

Ssserpente súperleuk!! :o O+ goed gescoord joh!

TF :D
mag hoor, graag! doe je t voor een rol koekjes? :+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 15 maart 2011 @ 13:16:22 #272
265732 Keshet
pi_94139270
Ik knip ook wel voor een rol koekjes Huup! Ik geef geen garantie op 't resultaat. :D

Erg leuke buit Ssserpente! Dat blauwe ding met witte stippen van ik totaal niet Des Lentes maar staat haar volgens mij superleuk!
pi_94139453
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 13:16 schreef Keshet het volgende:
Ik knip ook wel voor een rol koekjes Huup! Ik geef geen garantie op 't resultaat. :D

Erg leuke buit Ssserpente! Dat blauwe ding met witte stippen van ik totaal niet Des Lentes maar staat haar volgens mij superleuk!
:D !
je bent altijd welkom om koekjes te komen eten hoor, maar laat dat knippen dan maar zitten :+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_94139897
Ik kan knippen, maar zit iets te ver weg :+
pi_94139958
Leuk Serpente, dat spijkerjasje is leuk.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 13:35:00 #276
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_94139988
ik doe alles voor een rol koekjes :9~
pi_94140875
Ik heb afgelopen weekend geshopt. De buit:

Pyjama's:

Verder nog wat lange mouw truitjes in zeegroen, lichtgeel, lichtrood.
pi_94141005
Leuk, appelsap, stoer!
pi_94141688
Post hier uw wibracollectiefoto's. (8>

[ Bericht 12% gewijzigd door Claudia_x op 15-03-2011 14:53:33 ]
pi_94142238
Staat leuk!
pi_94142410
Ja en toen hadden ze dus een driepak rompers met lieveheersbeestjes (hibees) bij de hema... Ja hallo, dan móet ik wel.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 14:33:24 #282
62233 Jelief
ikke lief!
pi_94142512
en waarom heb ik geen lief klein mupke meer? Ik kan Emma moeilijk in die kleertjes proppen.
Oh en Huup die foto is van vorig jaar, zal er straks een van vandaag maken.
pi_94142746
wat schattig die Wibrababy's O+

Zo, jij hebt flink ingeslagen appelsap :D ^O^

Ik heb hier nog een paar schattige zilveren Birkenstocksandaaltjes maat 24 over maar het is zo jammer dat je aan de binnenkant van de zooltjes de voetafdrukjes van Lis ziet. Zo kan ik ze niet echt aan iemand doorverkopen/geven :{
pi_94143394
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 14:30 schreef Sorbootje het volgende:
Ja en toen hadden ze dus een driepak rompers met lieveheersbeestjes (hibees) bij de hema... Ja hallo, dan móet ik wel.
Nog in de aanbieding ook!

pi_94143469
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 13:08 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

Zoiets als fietsen met teenslippers en dan met je tenen over de grond schrapen idd. Regelmatig gehad. :X

M'n Marktplaatsbuit is ook binnen!

[ afbeelding ]
Goeie buit!

Ik houd niet zo van sjaaltjes, maar ik vind het ontzettend tof dat Amélie eigen voorkeuren begint te ontwikkelen, huup! :o
pi_94143522
Appelsap, lekkere knalkleuren heb je gekocht! Ik krijg er zin in de zomer van!
pi_94143542
oke wibrakleertjes tot daaraantoemaarWIBRABABY'S
gaat te ver snoopy :P
pi_94143595
Wibrababy's. _O- Vroeger nam mijn oma me wel eens mee naar de Wibra. Dan ademde ik buiten een diepe teug lucht in, hield ik mijn adem in en rende ik in één ruk naar de stelling achterin de winkel met het speelgoed.

Leuk, of geschikt om de vaat mee af te drogen?

pi_94143664
Ik vind hem afschuwelijk Claudia. Ik zag ze hier ook hangen net. Ik kreeg er oogpijn van.
pi_94143893
ik vind m wel grappig :P
maar dan alleen in de zomer, zodat je niet hoeft te combineren met maillots en vestjes.. dat wordt een beetje clownesk.
pi_94144123
Ik vind sowieso heel veel bij de hema op dit moment lelijk. Van die vreselijk felle kleuren en dan alles doorelkaar.
pi_94144538
Dit vind ik allemaal NIETmooi van de hema :P

En nog veel meer.

Er is ook heel veel wat ik wél leuk vind, maar daar ouwehoer ik hier al zo veel over. :Y)
pi_94146745
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 15:12 schreef Kleurdoos het volgende:
ik vind m wel grappig :P
maar dan alleen in de zomer, zodat je niet hoeft te combineren met maillots en vestjes.. dat wordt een beetje clownesk.
dat wilde ik net zeggen ja :D ik vind het wel grappig geloof ik, maar dan in de zomer met blote beentjes en armpjes en met witte sandaaltjes eronder en een wit zonnehoedje erop. Zoiets.

Maar als ik nog maar 1 jurkje mocht kopen voor de zomer dan zou dit hem niet worden :P t is me niet moet-hebben leuk.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_94150888
Ha Claudia, ik zag 'm vanmiddag hangen en zat ook te twijfelen of ik 'm nou leuk of juist verschrikkelijk vond :')

@Sorbo: agreed! Ik vind er ook weinig leuks hangen.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_94151171
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 14:13 schreef Claudia_x het volgende:
Post hier uw wibracollectiefoto's. (8>

[ afbeelding ]

Rood staat 'r erg mooi, Claudia!

Gecombineerd met jasje van Huup. O+

pi_94151286
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 15:29 schreef Sorbootje het volgende:
Dit vind ik allemaal NIETmooi van de hema :P

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

En nog veel meer.

Er is ook heel veel wat ik wél leuk vind, maar daar ouwehoer ik hier al zo veel over. :Y)
wij krijgen toevallig nét dat witte vest met gekleurde strepen van B.'s werk als kraamkado :D samen met een felroze spijkerbroekje en een felroze romper.
Het is niet helemaal mijn smaak maar ik vind het wel een leuk uitgezocht setje.

Ik denk dat we hier die broek en het vest vooral los zullen aandoen. Rompers komen altijd wel van pas natuurlijk :P

Ssserpente :D wat leuk <3 en damn dat konijn. Halleluja wat een beest :o
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_94156691
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 15:04 schreef Claudia_x het volgende:
Wibrababy's. _O- Vroeger nam mijn oma me wel eens mee naar de Wibra. Dan ademde ik buiten een diepe teug lucht in, hield ik mijn adem in en rende ik in één ruk naar de stelling achterin de winkel met het speelgoed.

Leuk, of geschikt om de vaat mee af te drogen?

[ afbeelding ]
S had zo'n zelfde jurkje (net iets anders) vorig jaar als verjaardagsjurkje. Ik vond hem echt super! O+ . (Hoed en vleugels waren geen onderdeel van de outfit trouwens :P .)

pi_94156783
Zelf vind ik de kleuren van het jurkje dat ze dus nu hebben minder mooi.
pi_94158595
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 18:03 schreef huuphuup het volgende:

[..]

wij krijgen toevallig nét dat witte vest met gekleurde strepen van B.'s werk als kraamkado :D samen met een felroze spijkerbroekje en een felroze romper.
Ik heb dat vestje ook gekregen en ik vind hem geweldig!

Ssserpente, wat ziet Lente er netjes uit zo! Dat jasje lijkt wel een colbertje!

Dat jurkje van S. vind ik ontzettend leuk, Groofsken. Maar die kleuren zijn inderdaad veel mooier. Toch vind ik het Hemajurkje wel leuk, alleen niet voor Lena.
pi_94158748
Ik vind het ook niet echt een babyjurkje geloof ik. Ik ga straks even op zolder zoeken, misschien is het dit jaar als tuniekje/bloesje nog wel leuk te dragen.
pi_94159207
ha! :D
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')