abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94042473
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 13:19 schreef wickie het volgende:
En toen zag ik net de Wibra folder....
:D

Claudia goed om te weten, mn moeder gaat kijken voor me. Ik heb eigk geen broekjes op t wensenlijstje gezet maar wel die rode bolero voor allebei de meisjes in 68 en 86 en dat rode strokenrokje in 86 voor Amélie. Voor Elin ook nog dat jurkje in roze, ik twijfelde daarvoor tussen 68 en 74, hoe valt dat jurkje?
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_94042708
Ik vond het jurkje er best groot uitzien en heb zelf op 68 gegokt, maar ik durf niet met stelligheid te zeggen dat het groot valt. Ik heb geen ervaring met dat soort jurkjes, maar het lijkt me dat een maat meer of minder niet zo heel veel uitmaakt? Dat wil zeggen, er zit waarschijnlijk vooral verschil in de lengte, of niet?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_94042734
die van mij maakt het allemaal niets uit, ik mag kopen voor r wat ik wil, als het maar geen jas met bontkraag is.
pi_94042977
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 13:27 schreef Kleurdoos het volgende:
die van mij maakt het allemaal niets uit, ik mag kopen voor r wat ik wil, als het maar geen jas met bontkraag is.
hahahaha :D
puntje voor hem :P

B. maakt het op zich niet uit wat ik koop, maar hij vindt het over het algemeen als ik het laat zien maar "mwah". Als ze het dan eenmaal aanheeft en hij ziet het gecombineerd enzo dan is ie 99 van de 100 keer helemaal om. Bijvoorbeeld dat groene jasje van H&M vond ie he-le-maal niks, tot ze het aanhad. Zelfde met de shirtjes en jurkjes die ik koop.

Eerder had hij vaak gelijk een heel oordeel klaar van bleh lelijk nee niet mooi enz enz, maar tegenwoordig wacht ie even tot hij het aan heeft gezien :D

Ik koop niet per se leukere kleding dan hij, maar ik ben wel beter in staat om er in gedachte al een totaalplaatje van te maken waardoor je iets wel koopt wat hij zou laten hangen omdat hij vaak echt alleen naar de dingen afzonderlijk kijkt.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_94043417
Pfieuw, toch nog wat mensen aan mijn kant. Ik had al bijna m'n account opgezegd. :P

Nils boeit het ook niet, hoor, en hij geeft alleen z'n mening als ik erom vraag. Dus zodra ik pissig word als ie weeeer iets niet leuk vindt, is z'n reactie uiteraard: "Vraag het dan ook niet!" :')

Hier hebben ze ook aparte dingen. Die vestjes vind ik leuk. En nie duur nie.

[ Bericht 2% gewijzigd door Ssserpente op 13-03-2011 13:53:14 ]
pi_94044268
Ssserpente ik vind dat rood er niet zo leuk bij staan, sowieso denk ik dat ik het leuker vind om het jurkje zonder bolero te dragen.
Jurkje staat haar echt lief trouwens

Amelie wat een stoere gave spijkerjas! Dat is een erg leuk unisex jasje zeg

Twinkly, dat heb ik dus bijna altijd in zo'n meerverpakking rompers, dat ik er dan altijd wat bijzit die ik stom vind, dus koop ik ze maar vaak los.
Ik wacht nog op de mouwloze rompers in meerverpakking van de Hema, daar zitten er iets van 6/7 in die wel allemaal leuk zijn met diertjes erop. Die hebben ze iedere zomer volgens mij

*heeft Wibra lijst gemaakt en ligt a.s maandag 13.00 voor de deur*
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_94047774
Ik ga morgen ook maar even bij Wibra snuffelen, wou toch naar de markt.

ik ben ook van team Nils, ik hou meestal ook safe.
Of inderdaad iets met een streepje.
(ik hou echt van streepjes)
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  zondag 13 maart 2011 @ 17:59:40 #58
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_94054955
Zo wij zijn weer thuis. En blut. Ik heb echt zo verschrikkelijk heel erg veel gekocht, op het a-sociale af.
Anna is het allerblijst met haar Ariel-zeemeerminnen-jurk en is er van overtuigd dat ze die ook best naar de creche aankan :')

Verder een hele hoop shirtjes, broeken, zwembroeken, badpak, jurkjes, leggings, rokjes enzovoorts.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_94059558
show de buit es!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_94061351
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 17:59 schreef Memmel het volgende:
Zo wij zijn weer thuis. En blut. Ik heb echt zo verschrikkelijk heel erg veel gekocht, op het a-sociale af.
Anna is het allerblijst met haar Ariel-zeemeerminnen-jurk en is er van overtuigd dat ze die ook best naar de creche aankan :')

Verder een hele hoop shirtjes, broeken, zwembroeken, badpak, jurkjes, leggings, rokjes enzovoorts.
jahaaaaaa!! foto's!!! ik ben benieuwd :D
waar ben je allemaal geweest? alleen gap?

en foto van de jurk?
kan best hoor Anna :Y en boodschappen doen in het ding kan ook heus :Y)
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 13 maart 2011 @ 22:09:55 #61
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_94070879
Dé zeermeerminnenjurk van disney store:

Zo leuk, matching swimshorts voor pa en morris:

Morris z'n broeken:

Morris z'n shirts en truien:

Anna d'r jurkjes:

Anna d'r shirtjes en leggings en tanktini:

Heel veel dus. We zijn bij GAP geweest en bij het outlet centrum, dus ook wat van Vilebrequin en ralph lauren.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  zondag 13 maart 2011 @ 22:15:59 #62
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_94071352
:o

Níce Memmel! Die zeemeerminnenjurk is echt lief, daar zou ik als klein meisje ook in gaan wonen hoor ;) En dat piratenpakje (een shortama ofzoiets?) en die zwembroeken zijn echt té cool! O+
3!
  zondag 13 maart 2011 @ 22:16:34 #63
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_94071396
Oeh én een cadeautje voor Elin en voor grote zus Amélie! Maar die zet ik nie op de foto heej!
  zondag 13 maart 2011 @ 22:17:38 #64
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_94071497
Piratenpak is idd een shortama, echt zo fijn voor de zomer! En hij geeft licht in het donker!
pi_94072353
Zo! Goede buit Mems! Hoe was het in Paris?
Vond Morris het wat? Houdt Anna ook van shoppen? :P

Die zeemeermin jurk is geweldig! En die 2 rode jurks, en dat zwarte tuniekje! O+
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  zondag 13 maart 2011 @ 22:34:25 #66
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_94072752
Oh, echt zeg, een glow-in-the-dark-piratama O+ Hij is de bom!

Zal ik dan ook nog maar even crossposten? Ik heb de afgelopen tijd veel van MP en ebay gehaald, waaronder deze broek:

Is eigenlijk een skate-korte broek (dus hoort iets boven de enkel te vallen :P), maar zo vind ik 'm ook leuk :)
3!
pi_94074638
ik vind het shirt geniaal trix :D broek doet me een beetje Overzeas aan ofzo.

Memmel!!!! :o kolere! geen wonder dat je blut bent :D
superscore zeg O+ en die zeemeerminjurk is geweldig hahaha O+ daar zou ik idd ook in gaan wonen als ik Anna was.
Supertof <3 en die zwembroekjes, dat moet wel keischattig staan straks.

Oeh ik ben benieuwd zeg hahaha c_/
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_94081402
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 22:15 schreef Incantrix het volgende:
:o

Níce Memmel! Die zeemeerminnenjurk is echt lief, daar zou ik als klein meisje ook in gaan wonen hoor ;) En dat piratenpakje (een shortama ofzoiets?) en die zwembroeken zijn echt té cool! O+
*eens is*
en dat cupcake shirt vind ik ook erg leuk!

Oh dat broekje is gaaaaf Inca! Nou is Stef een ware skater O+ O+
Staat er een merk/winkel label in?! Ik vind hem echt superleuk!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  maandag 14 maart 2011 @ 08:21:57 #69
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_94081844
Ik weet dat het hier niet helemaal hoort, maar waarschijnlijk gaan hier wel een paar dames naar de wibra vandaag ;)
Zouden jullie willen kijken of ze bij jullie wibra de fisher price fopspenen voor 0-6 maanden hebben? Hier hadden ze alleen nog maar 6-12 de vorige x.
Ik heb er 1 of 2 euro voor betaald per 2 en als ze ze hebben, zouden jullie me er heel blij mee maken!
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_94081993
Ik ga ws straks wel naar de Wib en wil wel voor je kijken, maar passen die dingen door de brievenbus? Anders zou het een beetje zonde zijn ;)
  maandag 14 maart 2011 @ 09:00:44 #71
238474 Jeetjejom
pi_94082494
Als je ze uit de verpakking haalt gaat dat makkelijk hoor, zijn superflexibel en gaan toch de pan met kokend water in hier ;)
Jouw warmte is genoeg
pi_94082567
Ik moet straks ook maar weer naar de wibra. Bedankt he, allemaal... }:|
  maandag 14 maart 2011 @ 09:13:51 #73
238474 Jeetjejom
pi_94082722
Net alsof je het vervelend vindt ;)
Jouw warmte is genoeg
  maandag 14 maart 2011 @ 09:16:17 #74
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_94082776
We kunnen wel een Wibra-fototopic maken. :D
Ik ga vanmiddag ook maar even kijken, ik heb wel genoeg in huis, maar het zijn wel schattige kleertjes voor weinig geld.
Garderobe 62-68 is hier op wat broekjes na ook al compleet. :@

Ik zal na de geboorte maar roepen dat we kleertjes genoeg hebben... O-)
  Licht Ontvlambaar maandag 14 maart 2011 @ 09:20:01 #75
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_94082870
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 11:33 schreef Ssserpente het volgende:
Haha, het probleem zit 'm erin dat Nils werkelijk niets van wat ik Lente aantrek leuk vindt. Behalve dus een hele veilige combi zoals hierboven.

Maar ik kom er wel overheen, hoor. Ook zonder jullie steun. ;(
Da's niet veilig, da's hoe het hoort :+ (let wel, ik pas nog de kleur van mijn sokken en ondergoed aan op mijn outfit... en heel soms nog de kleur van mijn parfum :o :') )
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_94082982
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 09:13 schreef Jeetjejom het volgende:
Net alsof je het vervelend vindt ;)
Ik niet, mijn portemonnee onderhand wel. :')
pi_94083012
SC, ik dacht dat die basisregel van Dyanne juist was altijd mínstens 3 kleuren in je oufit. Ben ik zelfs vrij zeker van! :D
  maandag 14 maart 2011 @ 09:27:15 #78
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_94083032
De kleertjes bij de Wibra zijn inderdaad erg leuk! *O*

Alleen nogal jammer dat ze 't zaterdag écht niet niet wilden verkopen in de winkel waar ik was. :'( Ik kan er nu woensdag pas weer naar toe...Is er iemand die vandaag ook voor mij wil kijken c.q. kopen?
A grand adventure has begun.
pi_94083139
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 09:16 schreef Juud79 het volgende:
Ik ga vanmiddag ook maar even kijken, ik heb wel genoeg in huis, maar het zijn wel schattige kleertjes voor weinig geld.
Garderobe 62-68 is hier op wat broekjes na ook al compleet. :@

Ik zal na de geboorte maar roepen dat we kleertjes genoeg hebben... O-)
je bent nóóit uitgekocht :P
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_94083172
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 09:26 schreef Sorbootje het volgende:
SC, ik dacht dat die basisregel van Dyanne juist was altijd mínstens 3 kleuren in je oufit. Ben ik zelfs vrij zeker van! :D
zwart, wit en grijs zeker? :') :+

ik hoop dat mijn mams vandaag of morgen ook even voor me kan kijken en dat ze niet pas op vrijdag gaat.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 14 maart 2011 @ 09:35:43 #81
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_94083242
Memmel, je hebt lekker geshopt zo te zien! :D

Ik ben zaterdag ook nog even bij de HEMA geweest in 't durp waar mijn ouders wonen. Nog wat leuke dingen gekocht, allemaal voor 1 of 2 euro per stuk. I luv it!
Ze hadden er zelfs nog dat grijs/roze gestreepte pakje hangen in maatje 56. Ik heb me kunnen inhouden maar ik heb 'm laten hangen. :D
A grand adventure has begun.
  Moderator maandag 14 maart 2011 @ 09:50:41 #82
5428 crew  miss_sly
pi_94083596
Ik heb zaterdag ook geshopt en ben (uiteraard :') ) alleen geslaagd voor .

Jurkje bij Hema
]

Heb ik bij onze Hema niet gezien volgens mij.

en in Maastricht zit een Name it winkel. Vond het een beetje tegenvallen deze collectie, veel roezelftjes en blingbling op de (ook hele kleine) meisjeskleren, en daar ben ik neit zo van. Toch dit setje gescoord, ik zie haar van helemaal lopen met blote armpjes en beentjes en leuke sandaaltjes aan in de zon O+

[ Bericht 22% gewijzigd door Jippie op 20-06-2023 13:53:23 ]
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_94083707
Haha t is dan wel niet voor jezelf maar je bent wel leuk geslaagd :Y <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 14 maart 2011 @ 09:56:28 #84
238474 Jeetjejom
pi_94083745
Miss, vind jij Maastricht niet ook vies tegenvallen als shopstad voor kleine meisjes?
Alleen maar zaken die ik overal vind, zo krijgt mijn meisje nooit iets speciaals :(
Jouw warmte is genoeg
  maandag 14 maart 2011 @ 09:57:48 #85
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_94083780
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 09:26 schreef Sorbootje het volgende:
Kan wel, iets met 3 kleuren iig :P
  Licht Ontvlambaar maandag 14 maart 2011 @ 09:57:53 #86
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_94083783
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 09:50 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb zaterdag ook geshopt en ben (uiteraard :') ) alleen geslaagd voor Senna.

Jurkje bij Hema
[ afbeelding ]

Heb ik bij onze Hema niet gezien volgens mij.

en in Maastricht zit een Name it winkel. Vond het een beetje tegenvallen deze collectie, veel roezelftjes en blingbling op de (ook hele kleine) meisjeskleren, en daar ben ik neit zo van. Toch dit setje gescoord, ik zie haar van helemaal lopen met blote armpjes en beentjes en leuke sandaaltjes aan in de zon O+

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Wat een snoezig jurkje!

Kom je de volgende keer koffie doen?
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 09:56 schreef Jeetjejom het volgende:
Miss, vind jij Maastricht niet ook vies tegenvallen als shopstad voor kleine meisjes?
Alleen maar zaken die ik overal vind, zo krijgt mijn meisje nooit iets speciaals :(
Ik vind het eigenlijk best goed te doen hier :) Koop ook graag bij Benetton en .s Oliver (in de V&D)
  maandag 14 maart 2011 @ 10:00:19 #87
298315 SacreCoeur
pi_94083843
o jah, dat moet ik ook weereens doen.
Wat vaker naar de V&D/Bijenkorf en Benetton kopen.
pi_94083875
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 09:32 schreef huuphuup het volgende:

[..]

zwart, wit en grijs zeker? :') :+
Nou inderdaad :D
pi_94083986
Memmel ik ben zwaar onder de indruk van je buit!
pi_94086017
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 09:16 schreef Juud79 het volgende:

Ook ik sta in de startblokken en trek een sprintje naar de Wieb
en dat terwijl ik me in mn puberjaren kapot schaamde als mn moeder daar naar binnen ging.Bleef ik buiten staan wachten voor een andere winkel want stel je voor dat iemand dacht dat ik de Wibra bezocht :D :')

Heeeeeel leuk die kleertjes voor Senna!
Van dat Name It ijsjesshirt hebben ze ook een jongetjesvariant
  maandag 14 maart 2011 @ 11:19:14 #91
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_94086140
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 11:16 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Ook ik sta in de startblokken en trek een sprintje naar de Wieb
en dat terwijl ik me in mn puberjaren kapot schaamde als mn moeder daar naar binnen ging.Bleef ik buiten staan wachten voor een andere winkel want stel je voor dat iemand dacht dat ik de Wibra bezocht :D :')

Heeeeeel leuk die kleertjes voor Senna!
Van dat Name It ijsjesshirt hebben ze ook een jongetjesvariant
Dan heette je ook een ZeBra toch? als je van Zeeman en Wibra kocht? persoonlijk moest ik ook een hoge drempel over. :') en nog.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_94086642
Erg hè, ik heb dat ook nog steeds, maar aangezien ik zo ongeveer tegenover de wieb werk wordt de schroom steeds minder. En wat een onzin ook eigenlijk! Slaat nergens op!
  maandag 14 maart 2011 @ 11:33:13 #93
298315 SacreCoeur
pi_94086685
Haha echt? dat heb ik echt nooit gehad.
Couldn't care any less wat iemand dacht toen ik puber was.
En nu nog steeds. :P

Maar wat was/is er erg aan de Wibra/Zeeman dan?
Dat het goedkoop is?
Bij H&M hangen ook 4,95 spullen :P
pi_94086818
Die outfit van Stef _O_ Heel cool!! Welke Ebay-winkel was dat?

Awh, dat jurkje wat je voor Senna gekocht hebt is echt leuk Miss Sly O+

grr, die rompertjes zijn deze week in de reclame bij de Hema: 9 euro, ik heb 11 euro betaald }:|
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  maandag 14 maart 2011 @ 11:37:59 #95
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_94086843
nou back in het jaar kruik zag je het echt wel hoor, als het van de Wibra kwam. Van die vééls te donkere spijkerbroeken zonder model en een reuzeomslag. En knalsynthetisch.

Voor jongens vind het vaak net niet moet ik zeggen hoor. Veel van die skaterprints of grafitti letters. me not likey
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  maandag 14 maart 2011 @ 11:39:45 #96
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_94086921
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 22:34 schreef Incantrix het volgende:
Oh, echt zeg, een glow-in-the-dark-piratama O+ Hij is de bom!

Zal ik dan ook nog maar even crossposten? Ik heb de afgelopen tijd veel van MP en ebay gehaald, waaronder deze broek:

[ afbeelding ]

Is eigenlijk een skate-korte broek (dus hoort iets boven de enkel te vallen :P), maar zo vind ik 'm ook leuk :)
hey, dat shirt hebben wij hier ook. :+ zal ik m bewaren voor je, als ie nog schappelijk is en te klein?
pi_94086941
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 11:37 schreef debuurvrouw het volgende:
Voor jongens vind het vaak net niet moet ik zeggen hoor. Veel van die skaterprints of grafitti letters. me not likey
Ja, echt heel suf. Dan is het een leuk shirt, leuk kleurtje, maar de print verpest het. En dan ook nog allemaal dezelfde shirts, maar in een andere kleur.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  Licht Ontvlambaar maandag 14 maart 2011 @ 11:40:42 #98
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_94086964
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 11:37 schreef debuurvrouw het volgende:
nou back in het jaar kruik zag je het echt wel hoor, als het van de Wibra kwam. Van die vééls te donkere spijkerbroeken zonder model en een reuzeomslag. En knalsynthetisch.

Ik kom eigenlijk zelden bij de Wibra, maar dat is ook omdat de ligging hier niet ideaal is. Ben ik met parkeerkosten nog duur uit :P Zeeman kom ik wel regelmatig en dat vind ik heerlijk voor basic spul zoals leggings en longsleeves.
pi_94087033
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 11:33 schreef SacreCoeur het volgende:
Haha echt? dat heb ik echt nooit gehad.
Couldn't care any less wat iemand dacht toen ik puber was.
En nu nog steeds. :P

Maar wat was/is er erg aan de Wibra/Zeeman dan?
Dat het goedkoop is?
Bij H&M hangen ook 4,95 spullen :P
hahaha dat had ik ook, ik ging er altijd gewoon snuffelen, leuk juist, goedkope meuk in slaan.
En mijn fijnste hemdjes enzo kwamen daar vandaan (zeeman), die heb ik nog steeds :o gekocht toen ik 16 was ofzo en veeeeel gedragen, nog steeds niet versleten. Begint nu wel een beetje te verwassen.

Mn zusje wilde niet dood gevonden worden in wieb en zeeman maar jatte vervolgens wel de spullen uit mijn kast die daar vandaan kwamen :D om ze rap weer terug te leggen als ik zei waar het vandaan kwam :Y)

B. heeft het trouwens ook als we in N. zijn, dan wil ie niet daar naar binnen, bang dat zijn studenten hem zullen zien :D blijkbaar zit er toch een soort stigma op. In andere plaatsen heeft ie er geen last van :P
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_94087042
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 11:32 schreef Sorbootje het volgende:
Erg hè, ik heb dat ook nog steeds, maar aangezien ik zo ongeveer tegenover de wieb werk wordt de schroom steeds minder. En wat een onzin ook eigenlijk! Slaat nergens op!
Precies, ik duik al graaiend alle koopjesbakken daar af hoor :P koop er zelfs wel eens bovenkleding en leggings voor mezelf. Kwaliteit is prima, Zeeman vind ik slechter, krimpt gauw.
Voor jongetjes haal ik er toch af en toe wel wat leuks uit, vorige zomer echt veel. En de zwemshorts waren erg leuk, dus daar ga ik straks weer voor graaien

Ik zag het Twinkly, das wel balen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')