quote:
hahahahaquote:Op zondag 13 maart 2011 13:27 schreef Kleurdoos het volgende:
die van mij maakt het allemaal niets uit, ik mag kopen voor r wat ik wil, als het maar geen jas met bontkraag is.
jahaaaaaa!! foto's!!! ik ben benieuwdquote:Op zondag 13 maart 2011 17:59 schreef Memmel het volgende:
Zo wij zijn weer thuis. En blut. Ik heb echt zo verschrikkelijk heel erg veel gekocht, op het a-sociale af.
Anna is het allerblijst met haar Ariel-zeemeerminnen-jurk en is er van overtuigd dat ze die ook best naar de creche aankan
Verder een hele hoop shirtjes, broeken, zwembroeken, badpak, jurkjes, leggings, rokjes enzovoorts.
*eens is*quote:Op zondag 13 maart 2011 22:15 schreef Incantrix het volgende:
Níce Memmel! Die zeemeerminnenjurk is echt lief, daar zou ik als klein meisje ook in gaan wonen hoorEn dat piratenpakje (een shortama ofzoiets?) en die zwembroeken zijn echt té cool!
Da's niet veilig, da's hoe het hoortquote:Op zondag 13 maart 2011 11:33 schreef Ssserpente het volgende:
Haha, het probleem zit 'm erin dat Nils werkelijk niets van wat ik Lente aantrek leuk vindt. Behalve dus een hele veilige combi zoals hierboven.
Maar ik kom er wel overheen, hoor. Ook zonder jullie steun.
quote:Op maandag 14 maart 2011 09:16 schreef Juud79 het volgende:
We kunnen wel een Wibra-fototopic maken.![]()
Ik ga vanmiddag ook maar even kijken, ik heb wel genoeg in huis, maar het zijn wel schattige kleertjes voor weinig geld.
Garderobe 62-68 is hier op wat broekjes na ook al compleet.![]()
Ik zal na de geboorte maar roepen dat we kleertjes genoeg hebben...
zwart, wit en grijs zeker?quote:Op maandag 14 maart 2011 09:26 schreef Sorbootje het volgende:
SC, ik dacht dat die basisregel van Dyanne juist was altijd mínstens 3 kleuren in je oufit. Ben ik zelfs vrij zeker van!
Kan wel, iets met 3 kleuren iigquote:Op maandag 14 maart 2011 09:26 schreef Sorbootje het volgende:
SC, ik dacht dat die basisregel van Dyanne juist was altijd mínstens 3 kleuren in je oufit. Ben ik zelfs vrij zeker van!
Wat een snoezig jurkje!quote:Op maandag 14 maart 2011 09:50 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb zaterdag ook geshopt en ben (uiteraard) alleen geslaagd voor Senna.
Jurkje bij Hema
[ afbeelding ]
Heb ik bij onze Hema niet gezien volgens mij.
en in Maastricht zit een Name it winkel. Vond het een beetje tegenvallen deze collectie, veel roezelftjes en blingbling op de (ook hele kleine) meisjeskleren, en daar ben ik neit zo van. Toch dit setje gescoord, ik zie haar van helemaal lopen met blote armpjes en beentjes en leuke sandaaltjes aan in de zon
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind het eigenlijk best goed te doen hierquote:Op maandag 14 maart 2011 09:56 schreef Jeetjejom het volgende:
Miss, vind jij Maastricht niet ook vies tegenvallen als shopstad voor kleine meisjes?
Alleen maar zaken die ik overal vind, zo krijgt mijn meisje nooit iets speciaals
quote:
Dan heette je ook een ZeBra toch? als je van Zeeman en Wibra kocht? persoonlijk moest ik ook een hoge drempel over.quote:Op maandag 14 maart 2011 11:16 schreef Poppejans het volgende:
[..]![]()
Ook ik sta in de startblokken en trek een sprintje naar de Wieb
en dat terwijl ik me in mn puberjaren kapot schaamde als mn moeder daar naar binnen ging.Bleef ik buiten staan wachten voor een andere winkel want stel je voor dat iemand dacht dat ik de Wibra bezocht![]()
![]()
Heeeeeel leuk die kleertjes voor Senna!
Van dat Name It ijsjesshirt hebben ze ook een jongetjesvariant
hey, dat shirt hebben wij hier ook.quote:Op zondag 13 maart 2011 22:34 schreef Incantrix het volgende:
Oh, echt zeg, een glow-in-the-dark-piratamaHij is de bom!
Zal ik dan ook nog maar even crossposten? Ik heb de afgelopen tijd veel van MP en ebay gehaald, waaronder deze broek:
[ afbeelding ]
Is eigenlijk een skate-korte broek (dus hoort iets boven de enkel te vallen), maar zo vind ik 'm ook leuk
Ja, echt heel suf. Dan is het een leuk shirt, leuk kleurtje, maar de print verpest het. En dan ook nog allemaal dezelfde shirts, maar in een andere kleur.quote:Op maandag 14 maart 2011 11:37 schreef debuurvrouw het volgende:
Voor jongens vind het vaak net niet moet ik zeggen hoor. Veel van die skaterprints of grafitti letters. me not likey
Ik kom eigenlijk zelden bij de Wibra, maar dat is ook omdat de ligging hier niet ideaal is. Ben ik met parkeerkosten nog duur uitquote:Op maandag 14 maart 2011 11:37 schreef debuurvrouw het volgende:
nou back in het jaar kruik zag je het echt wel hoor, als het van de Wibra kwam. Van die vééls te donkere spijkerbroeken zonder model en een reuzeomslag. En knalsynthetisch.
Voor jongens vind het vaak net niet moet ik zeggen hoor. Veel van die skaterprints of grafitti letters. me not likey
hahaha dat had ik ook, ik ging er altijd gewoon snuffelen, leuk juist, goedkope meuk in slaan.quote:Op maandag 14 maart 2011 11:33 schreef SacreCoeur het volgende:
Haha echt? dat heb ik echt nooit gehad.
Couldn't care any less wat iemand dacht toen ik puber was.
En nu nog steeds.
Maar wat was/is er erg aan de Wibra/Zeeman dan?
Dat het goedkoop is?
Bij H&M hangen ook 4,95 spullen![]()
Precies, ik duik al graaiend alle koopjesbakken daar af hoorquote:Op maandag 14 maart 2011 11:32 schreef Sorbootje het volgende:
Erg hè, ik heb dat ook nog steeds, maar aangezien ik zo ongeveer tegenover de wieb werk wordt de schroom steeds minder. En wat een onzin ook eigenlijk! Slaat nergens op!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |