quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:55 schreef Poppejans het volgende:
Ik vind dat tweede pakje het leukst Juud!
aaaah wat een poepige schoentjes voor Metteecht leuk; al een beetje sandaaltjes die bij dit weer prima kunnen en waarin een sokje ook niet misstaat
Wolf loopt nog steeds als een waggelende eend, dus ik moet toch maar even geduld hebben wat het kopen van schoenen betreft
Bij de V&D zag ik niks leuks vandaag.Twinkly, ik zag daar wel de sterretjes romper met korte mouw!
Heel veel leuks bij de H&M gezien (oa een groen vest met dino'smaatje 86/92 misschien koop ik die nog wel als ''jasje'' gebruik), maar heb me ingehouden en alleen 2 rompers en een hemdje (maar 3 euro!) gekocht:
[ afbeelding ]
En waarin Meimeltje bij de Wibra nog niet mocht kopen voor de actieprijs, ik het niet meer bij kon houden en waar Huup's B. over Amélie's jurkje opmerkt 'it's like cotton candy throwing up on you'quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:18 schreef huuphuup het volgende:
whihihihihihi ik móet ff spammen hoor![]()
![]()
kijk dan hóe suikerzoet![]()
we hebben dit jurkje twee jaar geleden ooit gekregen van mn mams en zusje, Amélie kan het nu pas aan ondanks dat het maat 80 zou moeten zijn valt ie wel errug groot...
Ik vind hem superleuk op het hangertje in haar kamertje en voor een bruiloft ofzo zou ie erg schattig zijn maar ik geloof niet dat we het vaker aan gaan trekkeniets met too much enzo
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ow dus er werkt hier gewoon een Zeeuw bij de Wibra! Zijn we blij mee!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:23 schreef Ssserpente het volgende:
Hier doen ze dat ook niet, Poppejans. Zeeuwse zunigheid. Stel je voor...
Die ken ik niet! Foto!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:09 schreef Twinkly het volgende:
Ik heb net zulke schattige rompertjes met korte mouwen gekocht bij de Hema! Een pakketje van drie, waarvan een blauwe met wolkjes, een witte met een helicopter in de wolken en een effen groene.
Vandaag is rood?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:25 schreef Claudia_x het volgende:
Veni vidi vici.![]()
[ afbeelding ]
Huup, ik vind het een heel leuk jurkje! Het is wel iets voor Amélie om op een bruiloft te dragen. Dus ehm... B... ?
Ik las gesteriliseerdequote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:38 schreef huuphuup het volgende:
Trouwens die olifantenromper, is die nou van H&M? ik had zo'n zelfde iets zien hangen maar dan met van die gestileerde vogeltjes, ook in antraciet of donkerbruin (kon het niet goed zien) op een witte achtergrond. Superleuk
Het was er echt bizar rustig! Zelfs aan de kassa werd ik meteen geholpen. Ik wist niet wat me overkwam. Oh, en ik ben gewoon naar de vreselijke Wibra in Amsterdam geweest.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:38 schreef huuphuup het volgende:
Claudia![]()
![]()
viel t mee of deed t toch een beetje pijn zo op zaterdag zomaar de hel inlopen
Er zitten inderdaad zuignappen op, zo zag ik op de verpakking. Ik heb hem nog niet uitgepakt maar kan het wel even uitproberen. Het is best een geinig ding. Ik zat erover te twijfelen, maar Ivan riep zo hysterisch "Ja! Ja! Ja!" dat ik moeilijk nee kon zeggen.quote:Hoe is dat badding? zitten er zuignappen aan ofzo? Ik had hem ook op t oog voor Amélie nmlk maar ik twijfelde erover.
Oh en jij had de spullen wel voor de actieprijs dus?
62 voor lentespul en 68 voor zomerspul. Misschien haalt ze de 74 wel deze zomer, maar aangezien ik geen slagroom maar light borstvoeding geef reken ik er niet op.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:43 schreef Poppedein het volgende:
Leuk Claudia!! Fijn dat er geen zeeuwse verkoopsters in Haarlem werkenWelke maat heb je gekocht?
ja klopt dat zijn ze!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:07 schreef SacreCoeur het volgende:
Staat 'r goed! knap kind!
Zijn dat nou die laarsjes van de zara?
ies heeft ze nooit aangehad dus ik weet niet precies hoe ze er uitzien als ze aan zijn, schaam xD!
quote:
Ik ookquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:34 schreef Claudia_x het volgende:
Ohh, ik vind vooral die met wolkjes érg leuk!
quote:Op zondag 13 maart 2011 11:19 schreef Kleurdoos het volgende:
Team Nils!
Ik houd wel van simpel, niet teveel drukke prints of kleuren.
t liefst maillot en truitje/romper in dezelfde kleur en dan idd een jurkje/broekje.
ik heb ook zo'n hekel aan gekleurde stiksels op spijkerbroekjes enzo, dat verpest t hele geheel (dat je er niet alle kleuren op kan dragen) ik kan zo mierenneuken wat dat betreft
Ja okay ik zou er zelf idd een kleur afgehaald hebben, maar ik vind het er niet raar uitzien verder ofzo.quote:Op zondag 13 maart 2011 12:48 schreef Kleurdoos het volgende:
ik vind de bolero over t jurkje teveel.
Dan ziet het er snel lomp uit, een strak zwart of donkerblauw shirtje, zou ik dan wel weer leuk vinden
Troost je, mijn vriend vindt ook bijna niks leuk. Als ik vraag waarom dan zegt hij dat hij niet van roze houdt. Of van rood. Of van paars. Eigenlijk houdt hij alleen van jongenskleding.quote:Op zondag 13 maart 2011 11:33 schreef Ssserpente het volgende:
Haha, het probleem zit 'm erin dat Nils werkelijk niets van wat ik Lente aantrek leuk vindt. Behalve dus een hele veilige combi zoals hierboven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |