abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 12 maart 2011 @ 12:21:54 #1
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
  zaterdag 12 maart 2011 @ 12:24:20 #2
95408 Incantrix
pi_93998468
Met de laatste foto's:

quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 21:55 schreef Poppejans het volgende:
Ik vind dat tweede pakje het leukst Juud!

aaaah wat een poepige schoentjes voor Mette O+ echt leuk; al een beetje sandaaltjes die bij dit weer prima kunnen en waarin een sokje ook niet misstaat

Wolf loopt nog steeds als een waggelende eend, dus ik moet toch maar even geduld hebben wat het kopen van schoenen betreft

Bij de V&D zag ik niks leuks vandaag.Twinkly, ik zag daar wel de sterretjes romper met korte mouw!
Heel veel leuks bij de H&M gezien (oa een groen vest met dino's O+ maatje 86/92 misschien koop ik die nog wel als ''jasje'' gebruik), maar heb me ingehouden en alleen 2 rompers en een hemdje (maar 3 euro!) gekocht:
[ afbeelding ]
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 10:18 schreef huuphuup het volgende:
whihihihihihi ik móet ff spammen hoor :D _O-
kijk dan hóe suikerzoet :D

we hebben dit jurkje twee jaar geleden ooit gekregen van mn mams en zusje, Amélie kan het nu pas aan ondanks dat het maat 80 zou moeten zijn valt ie wel errug groot...
Ik vind hem superleuk op het hangertje in haar kamertje en voor een bruiloft ofzo zou ie erg schattig zijn maar ik geloof niet dat we het vaker aan gaan trekken :D iets met too much enzo :P

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
En waarin Meimeltje bij de Wibra nog niet mocht kopen voor de actieprijs, ik het niet meer bij kon houden en waar Huup's B. over Amélie's jurkje opmerkt 'it's like cotton candy throwing up on you' :D
3!
pi_93998719
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 11:23 schreef Ssserpente het volgende:
Hier doen ze dat ook niet, Poppejans. Zeeuwse zunigheid. Stel je voor...
Ow dus er werkt hier gewoon een Zeeuw bij de Wibra! Zijn we blij mee!
;)
  zaterdag 12 maart 2011 @ 12:59:07 #4
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_93999569
Ik heb zowel de Wibra, als de Zeeman als ook een kleine Hema op vijf minuten afstand op het pleintje bij ons. Maandag maar eens even kijken, schattig die kleertjes... :)
Ook een AH en Kruidvat zitten daar, en nog een stuk of 12 winkels.

Ideaal, want het is met de kinderwagen straks 15 minuten lopen, net een mooi wandelingetje om te maken.
pi_93999885
Ik heb net zulke schattige rompertjes met korte mouwen gekocht bij de Hema! Een pakketje van drie, waarvan een blauwe met wolkjes, een witte met een helicopter in de wolken en een effen groene.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_94000336
Veni vidi vici. :7

Huup, ik vind het een heel leuk jurkje! Het is wel iets voor Amélie om op een bruiloft te dragen. Dus ehm... B... ? O-)
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_94000389
Oh, en ik vind die romper met olifanten geweldig!
pi_94000411
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 13:09 schreef Twinkly het volgende:
Ik heb net zulke schattige rompertjes met korte mouwen gekocht bij de Hema! Een pakketje van drie, waarvan een blauwe met wolkjes, een witte met een helicopter in de wolken en een effen groene.
Die ken ik niet! Foto!
pi_94000542
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 13:25 schreef Claudia_x het volgende:
Veni vidi vici. :7

[ afbeelding ]

Huup, ik vind het een heel leuk jurkje! Het is wel iets voor Amélie om op een bruiloft te dragen. Dus ehm... B... ? O-)
Vandaag is rood? :+

Leuk spul!
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_94000713
Claudia :D _O-
viel t mee of deed t toch een beetje pijn zo op zaterdag zomaar de hel inlopen :+

Erg leuk :Y en nu wil ik toch weer zelf langs de Wieb ondanks dat ik me net had voorgenomen dat het niet zo nodig was en dat ze wel genoeg zooi en kleertjes hebben :')
Afijn, eerst maar eens maandboodschappen doen bij de Chinese supermarkt, als ik daarna nog leef ga k denk ik zelf wel even kijken.

Hoe is dat badding? zitten er zuignappen aan ofzo? Ik had hem ook op t oog voor Amélie nmlk maar ik twijfelde erover.
Oh en jij had de spullen wel voor de actieprijs dus?
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_94000730
Trouwens die olifantenromper, is die nou van H&M? ik had zo'n zelfde iets zien hangen maar dan met van die gestileerde vogeltjes, ook in antraciet of donkerbruin (kon het niet goed zien) op een witte achtergrond. Superleuk O+
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_94000859
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 13:38 schreef huuphuup het volgende:
Trouwens die olifantenromper, is die nou van H&M? ik had zo'n zelfde iets zien hangen maar dan met van die gestileerde vogeltjes, ook in antraciet of donkerbruin (kon het niet goed zien) op een witte achtergrond. Superleuk O+
Ik las gesteriliseerde :')

Leuk Claudia!! Fijn dat er geen zeeuwse verkoopsters in Haarlem werken ;) Welke maat heb je gekocht?
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_94000865
Wauw, grote leuke buit Claudia ^O^

Die olifantenromper kwam inderdaad van H&M :Y
Inca, H&M rompers gaan t/m maat 86 (die maat heb ik gekocht)
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_94001394
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 13:38 schreef huuphuup het volgende:
Claudia :D _O-
viel t mee of deed t toch een beetje pijn zo op zaterdag zomaar de hel inlopen :+
Het was er echt bizar rustig! Zelfs aan de kassa werd ik meteen geholpen. Ik wist niet wat me overkwam. Oh, en ik ben gewoon naar de vreselijke Wibra in Amsterdam geweest.

De winkel was wel weer een regelrechte chaos. Man man, wat een puinhoop. Merkwaardig genoeg hingen veel maten er ookal niet meer. Zo kon ik geen bolero in 68 vinden. Ik heb er maar een in 62 meegenomen met het voornemen om haar er gewoon in te proppen. Hey, hoe dik kunnen die armen worden? :')

Ik vond dat er erg veel leuk spul voor oudere meisjes hing, leuke jurkjes en rokjes ook buiten deze sale om. Voor Ivan heb ik nog even geprobeerd naar zomerbroekjes te kijken, maar ik kon niks in 86 vinden.

quote:
Hoe is dat badding? zitten er zuignappen aan ofzo? Ik had hem ook op t oog voor Amélie nmlk maar ik twijfelde erover.
Oh en jij had de spullen wel voor de actieprijs dus?
Er zitten inderdaad zuignappen op, zo zag ik op de verpakking. Ik heb hem nog niet uitgepakt maar kan het wel even uitproberen. Het is best een geinig ding. Ik zat erover te twijfelen, maar Ivan riep zo hysterisch "Ja! Ja! Ja!" dat ik moeilijk nee kon zeggen. :o

En ik had alles inderdaad voor de actieprijs!
pi_94001476
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 13:43 schreef Poppedein het volgende:

Leuk Claudia!! Fijn dat er geen zeeuwse verkoopsters in Haarlem werken ;) Welke maat heb je gekocht?
62 voor lentespul en 68 voor zomerspul. Misschien haalt ze de 74 wel deze zomer, maar aangezien ik geen slagroom maar light borstvoeding geef reken ik er niet op. :P
pi_94005491
Ff hoor.

Is dit "flets met de té veel basiskleuren"?

Nils vindt het niets. Net als de negen van de tien overige keren waarop ik Lente kleed. :(
  zaterdag 12 maart 2011 @ 16:10:49 #17
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_94005775
Nooit meer als 3 kleuren in een set gebruiken.
Dan komt alles goed.
Basisregel van Dyanne :')
en ik ben het ermee eens, pas de regel altijd toe :P

Had het truitje vervangen voor dezelfde kleur als de maillot.
Want de rest vind k qua kleur heel leuk bij haar (maar wit niet zo :D)
pi_94007045
Heb er een witte maillot onder gehad, maar dat werd juist erg flets, vond ik.
pi_94009060
SC deze had je nog tegoed van me :D

t suikerspinnetje met het spijkerjasje van Isa.
Het jasje is nog iets te groot maar ik ben er nu al verliefd op <3

Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 12 maart 2011 @ 18:07:58 #20
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_94009848
Staat 'r goed! knap kind!

Zijn dat nou die laarsjes van de zara?
ies heeft ze nooit aangehad dus ik weet niet precies hoe ze er uitzien als ze aan zijn, schaam xD!
pi_94010781
Mooi jasje Huuphuup.

Ik heb me vandaag blut geshopt. Vast zomerkleding gekocht! O+

Kan ik iemand blij maken met een voucher van 10 euro van Mexx?
Bij een besteding van minimaal 50 euro krijg je 10 euro terug. Geldig t/m 3 april.
pi_94011550
Wat een leuk spijkerjasje O+ Het haalt ook het hele zoete van dat jurkje af, grappig. :)
pi_94011755
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 18:07 schreef SacreCoeur het volgende:
Staat 'r goed! knap kind!

Zijn dat nou die laarsjes van de zara?
ies heeft ze nooit aangehad dus ik weet niet precies hoe ze er uitzien als ze aan zijn, schaam xD!
ja klopt dat zijn ze!
Achteraf had ik er voor t totaalplaatje beter de allstars onder kunnen gooien geloof ik, achja.
De laarsjes zijn toch nog wat te groot denk ik, hoewel dat niet zo leek toen ik voelde maar ze gingen om de haverklap uit dus ze gaan nog even in de wachtrij.

Het haalt idd het zoete ietsje er vanaf maar t is mij (en B.) echt nog wat te zoet :D maar goed, we gingen naar de toko en die Chinezen houden wel van (mier)zoet dus t was geoorloofd :+ en we hadden geen zin om weer om te kleden haha
Hij gaat straks gewoon weer op het hangertje mooi zijn aan het kapstokje en wie weet hebben we dit jaar ergens een gelegenheid om haar (of Elin over 2 jaar?) dat jurkje aan te doen.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_94011841
Oh! Ik bedenk me nu dat dit eigk wel een geschikt jurkje is voor de dag vd romantische muziek in rdam :D misschien gaan we wel dan, just for the hell of it. En om sfeer te snuiven en te picknicken O+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_94016248
Ssserpente, ik ben het met SC eens. En ik vind zelf de bolero qua kleurintensiteit niet bij het jurkje passen (al valt het op de tweede foto wel weer mee). Wel erg leuke kleren trouwens!

Haha, Amélie met zoet jurkje en stoere spijkerjas! :D Ik vind het jurkje voor op een mooie dag écht niet te zoet. Maar het is inderdaad wel een jurkje om vooral heel beeldig in te wezen en niet om lekker mee in de zandbak te spelen en zo.
pi_94017488
Lente, wat zit je daar lekker op de tafel. Ik kan je niet helpen serpente heb zelf genoeg moeite om J. niet voor schut te laten lopen.

Amelie, wat ben je toch een prachtig meisje! Goede combinatie zo, huup!

En bedankt voor de tips van de rompers van de v&d. Ga meteen ff spieken voor leuke zomer rompers.

Claudia, Leuke dingen heb je gescoord! Nu moet ik maandag ook ff langs de wibra.
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_94017956
Volgens mij valt er heel veel met dat spijkerjurkje van Lent te combineren, maar een bolero zou ik zelf ook niet doen. Effen leuk gekleurd shirtje met daaronder een maillot waarin dezelfde kleur weer terugkomt!

Amélie, wat een stoer jasje!!
pi_94018419
Wat een mooie kleertjes heb je bij de Wibra gescoord Claudia! O+

quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 13:27 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Die ken ik niet! Foto!
O+

Ik vind Lente's outfit eigenlijk juist wel leuk! :D Rood staat haar mooi.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_94018444
Ohh, ik vind vooral die met wolkjes érg leuk!
pi_94018489
Leuke rompers!! Heb ze hier ook niet zien liggen.
pi_94018542
quote:
17s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 21:34 schreef Claudia_x het volgende:
Ohh, ik vind vooral die met wolkjes érg leuk!
Ik ook O+ De groene staat hem vast ook leuk, de witte had niet zo gehoeven van mij.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_94018592
Oh en huup: er zit één zuignap op dat badspeelding. Er hoort ook een groen schepje bij dat je aan de hand van de pinguin moet kunnen klikken, maar dat kan niet want daar is het daarvoor bedoelde gat te klein voor. :') En het onderste radding doet het niet helemaal lekker.

Desalniettemin is het een succes. Ivan leek gedurende de baddersessie te begrijpen hoe het ding werkte. Alleen was hij niet snel genoeg om het bakje water erboven te houden - er zitten gaatjes in - en daarop riep hij telkens verontwaardigd: "Nee? Nee?" :D
pi_94021908
hahaha Ivan :D
ach dat het gammel is had ik wel verwacht maar dan doet t minder zeer in mn portemonnee als t stuk gaat. Mn kleine sloopkogel maakt het namelijk weinig uit of het van hoogwaardig blabla is, ze krijgt alles stuk :P en misschien vindt ze het wel niet boeiend, hoewel dat wel mee zal vallen.

Oh die wolkenromper is leuk zeg O+ O+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 13 maart 2011 @ 08:23:07 #34
300054 Marlinde
Dolgelukkige mama van Tessa
pi_94035932
Wat heeft Amélie een prachtig jurkje aan O+
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
je hebt ons door je komst
nóg gelukkiger gemaakt
pi_94037956
Fraai is dat, verwacht ik hier wat steun te krijgen, staan jullie aan Nils z'n kant. }:|

Nils vindt zoiets leuk, truitje en maillot in dezelfde kleur, lekker veilig. Ik vind het ook wel leuk, hoor, maar zo makkelijk.

Maar misschien moet ik me maar gewoon bij m'n leest houden. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Ssserpente op 13-03-2011 11:25:41 ]
pi_94038119
Misschien kun je het speelse niet zozeer zoeken in de basiskleuren, maar in de printjes. Een maillot met hartjes en een shirt met streepjes ofzo. En dan verder wel de hoofdkleur wel hetzelfde houden? Ik noem maar wat hoor, geen idee waar 'het probleem'precies in zit. :P
pi_94038300
Team Nils! :+

Ik houd wel van simpel, niet teveel drukke prints of kleuren.
t liefst maillot en truitje/romper in dezelfde kleur en dan idd een jurkje/broekje.
ik heb ook zo'n hekel aan gekleurde stiksels op spijkerbroekjes enzo, dat verpest t hele geheel (dat je er niet alle kleuren op kan dragen) ik kan zo mierenneuken wat dat betreft
  zondag 13 maart 2011 @ 11:19:48 #38
95408 Incantrix
pi_94038304
Ssserpente, wat als je 2 lekker felle kleuren bij elkaar doet? Offehm, iets met printjes, of een felle kleur met zwart, of wit als je zwart niks vind.. Ik vind bij Stef dat soort combi's altijd wel leuk staan geloof ik, of dan een knalblauw shirtje met de lange mouwen van een felgekleurd streepjesrompertje eronderuit, waar dan toevallig ook dat blauwe kleurtje in terugkomt. Maarja ik ben ook nogal van de combi's die anderen waarschijnlijk heel verschrikkelijk vinden, haha! Het enige dat ik anders had gedaan aan Lente's ensemble is dat ik er het liefst een wat fellere kleur blauw bij had gedaan.

Poppejans, hè, jammer, maatje 86 gaat 'm niet meer worden hier, zeker niet met die wasbare luiers..

Twinkly, die zijn leuheuk!! Ik ga dinsdag als ik bij de hema in de buurt ben ook meteen kijken, we hebben een knalrood tuinbroekje voor Stef gevonden voor van de zomer, dat wolkjesrompertje zou er echt súperleuk onder staan (in mijn hoofd dan :P). Dank voor je tip :*
3!
  zondag 13 maart 2011 @ 11:21:26 #39
95408 Incantrix
pi_94038356
Stef heeft vandaag trouwens een mosterdgele broek aan met een zwart shirtje, ik zal straks eens een foto maken. Het broekje vond ik voor ¤ 2,= op ebay O+
3!
pi_94038734
Haha, het probleem zit 'm erin dat Nils werkelijk niets van wat ik Lente aantrek leuk vindt. Behalve dus een hele veilige combi zoals hierboven.

Maar ik kom er wel overheen, hoor. Ook zonder jullie steun. ;(
  zondag 13 maart 2011 @ 11:41:37 #41
95408 Incantrix
pi_94038946
Mjah, dat is wel een beetje jammer ja -O- :* Je lief houdt gewoon niet van gewaagde combi's :*
3!
  zondag 13 maart 2011 @ 12:18:57 #42
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_94040001
Hallo hallo,
Ik lurk hier meestal en ik kom hier in dit topic altijd weer uit bij de koopjes en leuke ideetjes! (niet goed voor m'n portemonnee!) :P

Ssserpente, ik vind de combi van Lente wel leuk! Wat ik wel anders zou doen is bijv. een maillot met een motiefje ipv effen. Zo ook bij de "Nils outfit".
Maar Lente staat toch alles leuk! Volgens mij als je haar een jute zak aan zou trekken, dan is het nog hip! Met dat mooie blije koppie erboven, helemaal goed! O+

Wij zijn gisteren in Den Bosch gaan shoppen en we zijn Tirza is goed geslaagd!!
Ze heeft haar eerste echte schoentjes O+ , een 2de paar schoenen voor wat later, 3 jurkjes en een 3 kwart broek! :) Volgens mij begint ze wel al een schoenentic te krijgen. Bij elk paar wat ze mocht passen zat ze de hele tijd "die die die die!" om ze vervolgens vast te pakken en niet meer los te laten! O+

Bij de Wibra in Den Bosch hingen de aanbiedingen die morgen ingaan nog niet trouwens. Stom dat dat zo verschilt overal.

[ Bericht 4% gewijzigd door Elmo76 op 13-03-2011 12:24:12 ]
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_94040932
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 11:19 schreef Kleurdoos het volgende:
Team Nils! :+

Ik houd wel van simpel, niet teveel drukke prints of kleuren.
t liefst maillot en truitje/romper in dezelfde kleur en dan idd een jurkje/broekje.
ik heb ook zo'n hekel aan gekleurde stiksels op spijkerbroekjes enzo, dat verpest t hele geheel (dat je er niet alle kleuren op kan dragen) ik kan zo mierenneuken wat dat betreft
:D eensch. Ik vind prints/kleuren op zich wel leuk maar ik vind het al heel snel too much.
En op de een of andere manier heb ik voor meisjeskleding echt he-le-maal niets met strepen. Tenzij het een bretonse trui is op een chino-broek ofzo, anders gewoon echt niet.

Hoewel ik die combi van Lente hiervoor niet zo heel raar vond eigk.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 13 maart 2011 @ 12:47:49 #44
300054 Marlinde
Dolgelukkige mama van Tessa
pi_94041020
Serpente ik vind het echt een hele leuke combi! Staat dr heel goed! O+
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
je hebt ons door je komst
nóg gelukkiger gemaakt
pi_94041056
ik vind de bolero over t jurkje teveel.
Dan ziet het er snel lomp uit, een strak zwart of donkerblauw shirtje, zou ik dan wel weer leuk vinden
pi_94041880
Over chino-broek, ik wil zoiets voor dreutel hier, die van zara vind ik erg leuk maar is te groot. Iemand een idee waar wel? Die van de dreumesafdeling vind ik weer teveel harem.

Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_94042002
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 12:48 schreef Kleurdoos het volgende:
ik vind de bolero over t jurkje teveel.
Dan ziet het er snel lomp uit, een strak zwart of donkerblauw shirtje, zou ik dan wel weer leuk vinden
Ja okay ik zou er zelf idd een kleur afgehaald hebben, maar ik vind het er niet raar uitzien verder ofzo.
Alle combi's van Ssserpente die ik op foto's zie overigens niet. Ik bedoel het is niet alsof Lente eruit ziet alsof er in het donker wat uit de kast getrokken is vind ik persoonlijk. Het matcht, t ziet er leuk uit en t kleurt leuk bij Lente zelf.
Kortom Ssserpente, misschien is die combi niet mijn smaak maar Nils zevert wel :P :Y) kun je daar wat mee dan? :+

offtopic, Polleke O+ O+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_94042049
Huup, ik weet niet of je nog van plan bent om naar de Wibra te gaan. Ik heb per ongeluk een broekje meegenomen in 68 terwijl het shirtje geloof ik 62 is. Het broekje zit nu al goed!
pi_94042111
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 11:33 schreef Ssserpente het volgende:
Haha, het probleem zit 'm erin dat Nils werkelijk niets van wat ik Lente aantrek leuk vindt. Behalve dus een hele veilige combi zoals hierboven.
Troost je, mijn vriend vindt ook bijna niks leuk. Als ik vraag waarom dan zegt hij dat hij niet van roze houdt. Of van rood. Of van paars. Eigenlijk houdt hij alleen van jongenskleding. :+
pi_94042364
En toen zag ik net de Wibra folder....
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')