abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93807701
Vorige deel: [OUD] Kinderkleertjes deel 53 Waar we verder shoppen voor de zomer!

Octo, ook hier kwamen vandaag de Dpam kleertjes aan. Nogmaals bedankt voor alle moeite!
Alles vind ik leuk en ziet er leuker uit in het echt! Vooral de zomer rompers en zomerpakje zijn geweldig!

[ Bericht 41% gewijzigd door DustinHenderson op 08-03-2011 11:13:58 ]
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  dinsdag 8 maart 2011 @ 11:32:49 #2
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_93808563
Ik ga dus naar Parijs vrijdag en dan wil ik in de outlet voor Morris en mijn man matching Vilebrequin swimshorts kopen. Dat lijkt me zo geestig.

En deze vind ik leuk voor Morris:

En dees:

Of dit zo als setje:

En voor Anna:

Oeh, en deze:

En dan voor Morris deze:

Zo, ik ga denk ik failliet! Want dat is alleen nog maar de GAP. Dan ben ik nog niet eens bij andere winkels binnen geweest.. :')
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_93808776
:o memmel!!! :9 O+ ik word er enorm hebberig van :D
die ijsjespyjama _O-

de setjes die je post voor Morris en Anna zijn superleuk! O+
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_93808845
Die eerste outfit voor Anna, die vind ik echt geweldig! En die ijsjespyjama inderdaad!

Oh man, ik word er plaatsvervangend hebberig van.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 11:41:59 #5
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_93808877
Huup, ik moet natuurlijk nog op kraamvisite komen! O-)
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_93809017
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 11:41 schreef Memmel het volgende:
Huup, ik moet natuurlijk nog op kraamvisite komen! O-)
:D!
ohja :7

seriously, je moet maar een keer gewoon een datum noemen wanneer het jou uitkomt, wij kunnen over het algemeen wel, zo'n druk leven heb ik niet :')
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 8 maart 2011 @ 11:53:20 #7
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_93809214
Die ijsjes pyjama, hoe geweldig! En de setjes vind ik ook ontzettend gaaf!
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
  dinsdag 8 maart 2011 @ 11:57:51 #8
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_93809353
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 11:32 schreef Memmel het volgende:
Ik ga dus naar Parijs vrijdag en dan wil ik in de outlet voor Morris en mijn man matching Vilebrequin swimshorts kopen. Dat lijkt me zo geestig.
Outlet? Wie, wat, waar? :o
Ik ga binnenkort ook naar Parijs, please enlighten me! _O_
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 11:59:26 #9
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_93809395
La vallee village, centre commercial Val d'Europe.
Naast disneyland!
  dinsdag 8 maart 2011 @ 12:05:08 #10
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_93809572
Dank! Gelukkig gaan wij pas in april, als de kinderbijslag weer gestort is :D
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_93809749
Wat een leuke dingen Memmel!
De beide pyjama's,zwemshorts en het setje met de rok vind ik erg leuk!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_93809891
Oh memmel, dat eerste shirt!

*;
  dinsdag 8 maart 2011 @ 12:49:53 #13
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_93810912
Plaatjes werken hier niet? :? Ook niet in een andere browser :?
pi_93811087
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 11:32 schreef Memmel het volgende:

En deze vind ik leuk voor Morris:

En dees:

Of dit zo als setje:

En voor Anna:

Oeh, en deze:

En dan voor Morris deze:

Zo, ik ga denk ik failliet! Want dat is alleen nog maar de GAP. Dan ben ik nog niet eens bij andere winkels binnen geweest.. :')
zo wel BE?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 8 maart 2011 @ 12:57:08 #15
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_93811195
Nope, en linkje apart plakken werkt ook niet. :? Mss dat we hier een gap-blokker hebben ofzo? ;) :D _O-
pi_93811266
hm wat raar zeg! :D

wie weet heeft je baas teveel op de gap site besteld en uit self-protection de site geblocked :+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 8 maart 2011 @ 13:19:29 #17
267164 ik80lll
leer mij het zelf te doen
pi_93811906
Ik zie ze wel?
pi_93812173
ja ik zie ze ook gewoon en die ik opnieuw gepost had met aangepast linkje zie ik ook. T zal wel.

Yaaaaay mn feetje spijkerbroekje voor Amélie is binnen! *O*
Hij is mooi O+ en wat een fijne stof zeg, heel soepel niet zo stug als de hema-broekjes.
Het zal ook wel wat minder buitenspeelproof zijn maar goed, ze klimt nog niet in bomen dus t kan nog wel :P
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 8 maart 2011 @ 13:33:06 #19
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_93812370
dat ijsjespyjamading O+
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_93813966

met dr door papa uitgezochte jurk :D
en ik ga dr nu in dr nieuwe spijkerbroek hijsen want we gaan buiten spelen en das nog te koud in een maillot vind ik :P
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_93814039
Die staat lief, zeg! Met d'r rooie wangetjes. O+

Nils ziet Lente ook het liefst in meisjesdingen als jurkjes en zo. eigenlijk vindt ie de geblokte bloesjes e.d. die ik haal maar helemaal niets.
pi_93814090
Huup, dat staat haar geweldig!
pi_93814252
Ohh mijn hemel Huups, wat lijkt ze groot zo!! Jemig! Kreeg je gratis lengte bij die jurk?

Memmel :o lekkermakerij hier!! Ik ben verliefd op die zwemboxer O+
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_93815287
Hihi en uiteraard heeft ze eten in d'r handjes ;)
Staat fantastisch Huup. Maar dat vind ik bijna altijd.
pi_93819025
Lenteweer *O* .

S vindt haar nieuwe jasje ook hééél mooi!

pi_93819732
:D S. heb je het zo zwaar?
Erg leuke jas Groofsken! Dat model is echt superleuk

Wauw dat staat haar goed Huup! En ze lijkt inderdaad groter dan ze is zo O+

Ik heb net bij de Wibra :o :D een zomerjasje gekocht en een rode basic lange mouw en bij de Hema een zwarte basic zodat hij de Dpam t-shirts nu al dragen kan.
Oh en bij Leger des Heils winkel een wit zomerbroekje voor 1 euro
  dinsdag 8 maart 2011 @ 17:04:24 #27
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_93820501
Zeeman heeft bodywarmers. Ik heb een mooie felgroene voor Bep, en wat basic shirts voor wèhnâg
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_93822464
Memmel, leuk! Dat kledingsetje vind ik echt bij hem passen en die pyjama's zijn echt grappig!

Poppejans, waar blijven de foto's van de buit }:| :P

S die jas staat je geweldig leuk!!!! O+
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_93824871
Dat jasje is echt superleuk groofs!
S. :D _O-

ja dat jurkje ik weet niet wat het is maar door t model van t ding leek ze ineens 2 keer zo lang ofzo, ik schrok zelf van die foto :D

spijkerbroekje van Feetje <3

behalve een paar rompers heb ik eigk niets van dat merk en ik keek er ook nooit zo naar, maar ik ga toch maar ns zoeken of ze meer leuks hebben. T broekje is superfijn iig.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 8 maart 2011 @ 20:13:22 #30
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_93829626
Oh wat heerlijk stoer! Bijna nog leuker dan mierzoete jurkjes vind ik. ;) :D
Hoewel mierzoete jurkjes ook super zijn natuurlijk. O+

Ik zie de plaatjes thuis wel! *O* Tof spul!

[ Bericht 28% gewijzigd door BE op 08-03-2011 20:19:36 ]
  dinsdag 8 maart 2011 @ 20:16:03 #31
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_93829796
Ik heb zaterdag voor mijn jongens spijkerbroeken gekocht bij WE. Weet niet of het hier hoort of in het aanbiedingtopic, maar het is twee voor 29,95 nu. Ze hebben loose regular and slim fit, dus voor elk wat wils.

Voor de kleine maten (128 in ons geval) scheelde het dan 6 euro in totaal, maar voor de grote broeken was het dus een broek gratis. én! Goede kwaliteit, leuke modellen. ook slim fit met knoopsgaten elastiek maar eindelijk een fijn passende broek voor mijn lang dun en lekker. :P
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_93830504
oh das een superaanbieding Buuf!

hihi BE :D je andere post moet ook aangepast dan :P

Ik merk dat ik hoe groter Amélie wordt steeds minder met zoete jurkjes heb. Ik vind het nog steeds leuk spul, maar tegenwoordig is het hier een beetje een sport geworden om zoet met stoer te mixen. Ik moet er alleen nog een beetje een midden in vinden :')

Elin is gewoon al doorgeschoven naar maat 62 :o
en een boel van wat van Amélie was in 62 vind ik gewoon nog niet geschikt voor haar, te stug of te "groot"; Dan merk ik toch wel dat Amélie duidelijk iets ouder was toen ze naar 62 over ging.
Misschien maar iets van een zacht broekje bij kopen ofzo.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_93830742
Oh, dat broekje is super! O+
Dat jurkje ook hoor, maar dat broehoekje! I love it!
Ik ben ook nog op zoek naar een spijkerbroekje voor Ko, ik ga ook maar eens marktplaatsen vanavond. :Y)

Toffe spulletjes Memmel, behalve de schoenen van het Morris setje, daar houd ik niet van. :P

S haar jasje staat leuk! Komt vast goed.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  dinsdag 8 maart 2011 @ 20:32:14 #34
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_93830844
:D Niet gezien dat het een dubbelpost was. :+
pi_93832682
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 20:16 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik heb zaterdag voor mijn jongens spijkerbroeken gekocht bij WE. Weet niet of het hier hoort of in het aanbiedingtopic, maar het is twee voor 29,95 nu. Ze hebben loose regular and slim fit, dus voor elk wat wils.
Die heb ik vorige week ook gekocht! De regular fit! Normaal 24,95 per stuk volgens mij. Hier was er geen slim fit, anders was die nog net iets beter geweest ;)
pi_93832760
Huup wat ene prachtmeid is het toch en dat spijkerjurkje staat heel schattig! En stoer broekje natuurlijk!

De jas van S staat ook erg goed bij haar, de kijkt er wel wat moeilijk bij ;)
pi_93832838
Poppejans, ik ben benieuwd naar het wibrajasje. Het jasje dat ik voor R heb liggen op zolder is hem nog veel te groot. -O-
pi_93833164
Had 2 foto's gemaakt op mn mobiel van Wolf met het jasje maar bluetooth verbinding werkt niet dus kan hem niet online krijgen :( en ook nog een foto van dat groene Dpam zomerpakje aan, daar ben ik echt zo blij mee!
Ben nog effe aan t proberen, misschien dat t zo wel lukt
Wat voor maat was dat jasje voor R. dan? Ik heb een 86 en die paste nu mooi dus ik hoop dat die blijft passen. Heel bijzonder jasje is het ook weer niet hoor, wel fijn van gewone stof en niet die kreukparachute stof en zelfs zonder (cijfer)prints :P
pi_93833312
Geen idee eigenlijk. het is gewoon het kleinste zomerjasje dat ik vond in de dozen. Maar dus toch groter dan gedacht. Zal wel maat 92 zijn dan ofzo.

Welke kleur is het?

Oh, en naar dat zomerpakje ben ik ook benieuwd dan! O+
pi_93834041
92 is hier ook nog echt te groot, maar ik hoop dus dat hij in de loop van de zomer wel die maat past, want heb nog zoveel leuke dingen van Kyllian :P Gelukkig ook nog een jasje maat 86 die van hem geweest is. Ik heb mezelf verboden om nieuwe jasjes te kopen voor de zomer :P
  dinsdag 8 maart 2011 @ 21:23:56 #41
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_93834071
haha groofsken, ze is er echt helemaal weg van ;)

Mooi broekje huup, ik ben zelf ook helemaal fan van bfc spijkerbroekjes.

Poppejans, ik ben ook wel benieuwd!
  dinsdag 8 maart 2011 @ 21:25:26 #42
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_93834169
Oh Noortje zit nu net in 74, hoe groot is de kans dat ze van de zomer in 80 zit (ik heb van de kraamvisite kleding gehad in 74 en dat heeft ze nu pas aan). Ik ben een beetje aan het rondneuzen op MP namelijk.
pi_93835658
Phoe dat verschilt echt erg per kind Becky, volgens mij ook op deze leeftijd al.
Wolf zat als ik het nog goed heb in mt 74 van onder en boven toen hij 8 maanden was.(bovenkleding heb ik hier altijd al eerder dan broeken groter)
En toen hij 1 jaar was paste hij net broekjes maat 80, en dus rond de 9/10 maanden dacht ik bovenkleding maat 80

Toch gelukt met de foto's!
Dpam pakje wat ik geweldig leuk vind Dat hoofd er ook bij :')

Wibra zomerjas.De uiteinden zijn trouwens donkerbruin, lijkt grijs op foto maar is het niet. Zitten donkerbruine knoopjes op de zakjes en een capuchon die eraf kan. En er loopt nog een dun oranje streepje op de jas wat je ook niet echt ziet zo
Was rare gezichten dag ofzo

pi_93835782
Dat zomerpakkie vind ik geweldig Poppejans O+ .

Dat jasje is mijn smaak niet. Helaas.
pi_93835921
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 21:25 schreef becky27 het volgende:
Oh Noortje zit nu net in 74, hoe groot is de kans dat ze van de zomer in 80 zit (ik heb van de kraamvisite kleding gehad in 74 en dat heeft ze nu pas aan). Ik ben een beetje aan het rondneuzen op MP namelijk.
Volgens mij gaan de meeste meisjes gemiddeld genomen ergens rond de 1 jaar van 74 naar 80. Als je in je achterhoofd houdt dat ze maat 80 hebben zodra ze de 74 cm gepasseerd zijn that is.
Amélie bleef lang steken op de 72 centimeter ongeveer dus die ging pas ruim na die eerste verjaardag naar maat 80.

Het hangt er ook een beetje vanaf hoe iets valt, klein of groot enzo.

Kortom, aan mij heb je geen klap :Y)
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_93836509
Ik heb een shitload aan rompers binnengekregen vandaag in een grotere maat. Veel meer heeft Ivan wat mij betreft niet nodig voor de zomer. Misschien koop ik er nog een vestje bij en wat luchtige broekjes.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_93837144
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 21:59 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb een shitload aan rompers binnengekregen vandaag in een grotere maat. Veel meer heeft Ivan wat mij betreft niet nodig voor de zomer. Misschien koop ik er nog een vestje bij en wat luchtige broekjes.
Nice! Ik ben ook erg fan van alleen een rompertje aan zomers.Daarom speur ik overal naar extra leuke rompers.
De winterrompers maken me dan weer wat minder uit hoe die eruit zien,
pi_93837163
Leuk pakje voor Wolf! En het jasje vind ik ook leuk!

ik heb die MP-vrouw nog een mail gestuurd, dat ze maar erg gelukkig moest worden van het geld, als je toch op zo'n manier aan je geld moet komen....triest
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_93837284
@memmel ik vind die zwemshorts ook geweldig voor mijn Morris O+

en deze ook

of deze

Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_93837307
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 22:07 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Leuk pakje voor Wolf! En het jasje vind ik ook leuk!

ik heb die MP-vrouw nog een mail gestuurd, dat ze maar erg gelukkig moest worden van het geld, als je toch op zo'n manier aan je geld moet komen....triest
Ohja, dus echt niks meer ontvangen?!
Ik zou als verkoper het toch zo erg vinden!
Niet netjes dat ze niet eens kosten wou delen, dat vind ik nog een heel vriendelijk gebaar wat jij maakte trouwens!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')