abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93496209
Vorige deel: [OUD] Kinderkleertjes deel 52 Shop till you drop!
Er was nog geen nieuwe :o :P

quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 13:25 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
-O- Primark gaat em vandaag niet worden voor ons, hopelijk donderdag. Sonnetje toevallig wel al geweest? Ik ben benieuwd of er wat leuks tussen zit.

Ik heb wel een clownspakje voor carnaval gekocht telt dat ook mee? :P
[ afbeelding ]
Ik ben vandaag geweest! Maar mn camera is leeg, dus kan mn buit niet showen :P
Ze hadden wel wat leuke dingetjes.
Heb voor floris zo'n zwemshort gekocht met een t-shirtje :) zoals huup zou zeggen: lekker surf :P
En een bloesje met een een capuchon. En voor mn neefje een lekker kak korte broekje :)

Zara vond ik in t echt niet zo leuk trouwens...Merk dat ik voor de zomer vooral wat fellere kleurtjes leuk vind voor m ipv de natuurtinten zeg maar :D
pi_93496324
Ooh dat klinkt goed Sonnetje!

Huup jij gaat met je O+ toch? Die heeft vast geen zin in een kop thee/koffie he?
pi_93496727
Oh scuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuze me!! Mijn fout zag ik! Ik beloof mooie plaatjes in dit topic dan ;)
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  dinsdag 1 maart 2011 @ 17:10:44 #4
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_93496859
Ik ben vrijdag gaan shoppen bij Primark, behoorlijke buit binnengehaald moet ik zeggen O+

En nu ben ik verliefd aan het worden op veel te dure kleding :( Ik ga echt geen 60 euro voor een jurkje voor Jorja uitgeven, maar damned wat is ie schattig:
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
  dinsdag 1 maart 2011 @ 17:12:03 #5
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_93496923
Ooowww die is leuk jeetjejom!
En de buit van Amélie en Elin ook!!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_93496946
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 17:07 schreef Poppedein het volgende:
Oh scuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuze me!! Mijn fout zag ik! Ik beloof mooie plaatjes in dit topic dan ;)
:D
dat moet dan ook wel he tsss zo maar geen nieuwe aanmaken ;)
pi_93496982
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 17:12 schreef Memmel het volgende:
Ooowww die is leuk jeetjejom!
En de buit van Amélie en Elin ook!!
dat dus!
pi_93497379
Ik heb zo een leuke site met babyslofjes gevonden wilde hem even met jullie delen :)
http://babyslofje.jouwweb.nl/collectie
Ik ga daar zeker bestellen als mijn kleine meisje geboren is :)
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_93498063
Jeetjejom wat een ontzettend leuk jurkje! O+

en dat jasje uit vorige topic is ook leuk zeg <3

SC! kijk dan :D
ze had gister de nikes van Isa aan, ik vind ze echt zo leuk <3

Gingen we 's avonds nog een stukje lopen naar mn oma, schopt ze in het donkere parkje 1 van de schoentjes uit. Echt w...t...f... }:| :X samen met mn vader een half uur gezocht met iPhone-zaklamp licht enzo, niets gevonden. En nu is mn pa vanmorgen weer gaan kijken en zag ie em zo liggen haha. *O*
Hij had het alleen wel over een "groen schoentje" :') kleurendove pa van mij...
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_93503241
Ze staan goed Huup, en wat een leuk jasje ook!

Is dat broekje van H&M? Isabeau heeft die dan in een lichte kleur en ik vind het zo'n fijn broekje!
  dinsdag 1 maart 2011 @ 19:38:35 #11
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_93504070
Staan 'r goed joh!!
En zullen vast heerlijk lopen :P

btw.. als iemand nog ergens dezelfde rokjes (die in kleur overlopen van licht naar donker) bij de Hans ziet hangen die luchtbel gekocht had wil ik ze heeeeeeel graag.
Ik vond ze zo gaaf! hier is de Hans al weg en Name it had ook zulke dingen alleen dan in korte shorts en ook al overal uitverkocht (iemand die nog ergens zo'n short ziet op internet of iets, tell me)
pi_93504240
oh shit ik ben vanmiddag nog bij hans geweest :{ had wel ff kunnen kijken dan.

heb je een foto ervan? misschien dat ik morgen of overmorgen ofzo nog even daar binnen kan lopen en kan kijken voor je. Er hing niet zo heel veel meer, maar wie weet.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 1 maart 2011 @ 19:45:23 #13
298315 SacreCoeur
pi_93504522
Luchtbel had een foto geplaats tijdje terug.. ik heb er geen.
Ze had een stippenrokje (die zoek ik dan weer niet)
Een roze overloop kleur ding rokje en een paarse.
Andere kleuren vind ik ook goed op oranje na, dat staat 'r niet.

Ik heb wel een foto van 't name it broekje

pi_93505564
Amelie! O+ Wat zie je er toch weer leuk uit! En wat een mazzel dat je papa dat groene schoentje vond zeg. :D

SC, zo'n rokje/broekje zou je eventueel ook zelf kunnen verven, als je een witte katoenen variant hebt. :7
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  dinsdag 1 maart 2011 @ 20:10:45 #15
298315 SacreCoeur
pi_93506067
Maar hoe doe je dat dan?
pi_93506519
Met zo'n zakje:

Speciaal voor handverfjes. In de gootsteen met warm water, uitleg staat er op en dan langzaam je rokje erin laten zakken. En de verf op laten zuigen. Dan is het onder feller dan boven.
Tenminste zo zou ik het doen, maar ik heb het nog nooit gedaan....
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_93508800
Oh huup, dat witte broekje voor Elin is zó schattig!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_93511295
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 19:23 schreef Sorbootje het volgende:
Ze staan goed Huup, en wat een leuk jasje ook!

Is dat broekje van H&M? Isabeau heeft die dan in een lichte kleur en ik vind het zo'n fijn broekje!
ja klopt!

Ik vond de voering zo leuk :D de lichtere variant wilde ik in de sale nog kopen maar na lang twijfelen toch maar niet. Voor mijn kledderkeesje is een donkerdere kleur handiger geloof ik :+

SC ik zal mn ogen open houden als ik er kom. Welke maat en welke kleur het liefst?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_93511688
quote:
17s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 20:48 schreef Claudia_x het volgende:
Oh huup, dat witte broekje voor Elin is zó schattig!
ik wil best een broekje voor je halen als je dat wilt hoor, er hingen er nog wat, in ieder geval in 68 ook. :)

oh en het tweede artikel is dus 1 euro, dus die 4 maillots die ernaast liggen waren 1 euro in totaal :') ook in allerlei maten en ook in paars/grijs/wit geloof ik.

FTA!
lijkt me haske leuk om een keer af te spreken, ik wil Finnemans wel eens in t echt zien O+ en jou uiteraard ook ;) . B. wilde nog werken donderdag en zag het niet zo zitten om koffie te drinken. :{w hoe durft ie!
hij wilde ook bijna mn primark/zara-uitstapje cancelen o|O
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_93512624
Jeetjejom wat een leuk jurkje zeg, de prijs is inderdaad dan wel weer een beetje jammer!

Boh huup jouw uitje cancelen kan echt niet! binnenkort maar eens wat plannen dan, gezellig!
  dinsdag 1 maart 2011 @ 22:13:44 #21
298315 SacreCoeur
pi_93515354
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 21:19 schreef huuphuup het volgende:

[..]

ja klopt!

Ik vond de voering zo leuk :D de lichtere variant wilde ik in de sale nog kopen maar na lang twijfelen toch maar niet. Voor mijn kledderkeesje is een donkerdere kleur handiger geloof ik :+

SC ik zal mn ogen open houden als ik er kom. Welke maat en welke kleur het liefst?
98 het liefst.
Hans viel altijd best ruim, maar als het verstelbaar is kan 104 opzich ook nog.
pi_93515396
Amélie O+! Die staartjes en die wantjes ook!
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_93527480
Ik vind Amélie op die bovenste foto gewoon een kleuter! :D Een mooie kleuter welteverstaan.
pi_93529058
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 21:24 schreef huuphuup het volgende:

[..]

ik wil best een broekje voor je halen als je dat wilt hoor, er hingen er nog wat, in ieder geval in 68 ook. :)
Ja, heel graag! Maar niet speciaal voor mij moeite doen, hoor.

Wist je dat de Hans Textiel stopt? :o
pi_93529085
Dat vestje van de Hema (blauw met witte stippen) zit hier alweer te klein. Het is nota bene een maat 62!

Disclaimer: kan door de droger komen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')