Ik ben vandaag geweest! Maar mn camera is leeg, dus kan mn buit niet showenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:25 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Primark gaat em vandaag niet worden voor ons, hopelijk donderdag. Sonnetje toevallig wel al geweest? Ik ben benieuwd of er wat leuks tussen zit.
Ik heb wel een clownspakje voor carnaval gekocht telt dat ook mee?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:07 schreef Poppedein het volgende:
Oh scuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuze me!! Mijn fout zag ik! Ik beloof mooie plaatjes in dit topic dan
dat dus!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:12 schreef Memmel het volgende:
Ooowww die is leuk jeetjejom!
En de buit van Amélie en Elin ook!!
ja klopt!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:23 schreef Sorbootje het volgende:
Ze staan goed Huup, en wat een leuk jasje ook!
Is dat broekje van H&M? Isabeau heeft die dan in een lichte kleur en ik vind het zo'n fijn broekje!
ik wil best een broekje voor je halen als je dat wilt hoor, er hingen er nog wat, in ieder geval in 68 ook.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:48 schreef Claudia_x het volgende:
Oh huup, dat witte broekje voor Elin is zó schattig!
98 het liefst.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:19 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja klopt!
Ik vond de voering zo leukde lichtere variant wilde ik in de sale nog kopen maar na lang twijfelen toch maar niet. Voor mijn kledderkeesje is een donkerdere kleur handiger geloof ik
![]()
SC ik zal mn ogen open houden als ik er kom. Welke maat en welke kleur het liefst?
Ja, heel graag! Maar niet speciaal voor mij moeite doen, hoor.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:24 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ik wil best een broekje voor je halen als je dat wilt hoor, er hingen er nog wat, in ieder geval in 68 ook.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |