abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93496209
Vorige deel: [OUD] Kinderkleertjes deel 52 Shop till you drop!
Er was nog geen nieuwe :o :P

quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 13:25 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
-O- Primark gaat em vandaag niet worden voor ons, hopelijk donderdag. Sonnetje toevallig wel al geweest? Ik ben benieuwd of er wat leuks tussen zit.

Ik heb wel een clownspakje voor carnaval gekocht telt dat ook mee? :P
[ afbeelding ]
Ik ben vandaag geweest! Maar mn camera is leeg, dus kan mn buit niet showen :P
Ze hadden wel wat leuke dingetjes.
Heb voor floris zo'n zwemshort gekocht met een t-shirtje :) zoals huup zou zeggen: lekker surf :P
En een bloesje met een een capuchon. En voor mn neefje een lekker kak korte broekje :)

Zara vond ik in t echt niet zo leuk trouwens...Merk dat ik voor de zomer vooral wat fellere kleurtjes leuk vind voor m ipv de natuurtinten zeg maar :D
pi_93496324
Ooh dat klinkt goed Sonnetje!

Huup jij gaat met je O+ toch? Die heeft vast geen zin in een kop thee/koffie he?
pi_93496727
Oh scuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuze me!! Mijn fout zag ik! Ik beloof mooie plaatjes in dit topic dan ;)
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  dinsdag 1 maart 2011 @ 17:10:44 #4
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_93496859
Ik ben vrijdag gaan shoppen bij Primark, behoorlijke buit binnengehaald moet ik zeggen O+

En nu ben ik verliefd aan het worden op veel te dure kleding :( Ik ga echt geen 60 euro voor een jurkje voor Jorja uitgeven, maar damned wat is ie schattig:
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
  dinsdag 1 maart 2011 @ 17:12:03 #5
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_93496923
Ooowww die is leuk jeetjejom!
En de buit van Amélie en Elin ook!!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_93496946
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 17:07 schreef Poppedein het volgende:
Oh scuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuze me!! Mijn fout zag ik! Ik beloof mooie plaatjes in dit topic dan ;)
:D
dat moet dan ook wel he tsss zo maar geen nieuwe aanmaken ;)
pi_93496982
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 17:12 schreef Memmel het volgende:
Ooowww die is leuk jeetjejom!
En de buit van Amélie en Elin ook!!
dat dus!
pi_93497379
Ik heb zo een leuke site met babyslofjes gevonden wilde hem even met jullie delen :)
http://babyslofje.jouwweb.nl/collectie
Ik ga daar zeker bestellen als mijn kleine meisje geboren is :)
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_93498063
Jeetjejom wat een ontzettend leuk jurkje! O+

en dat jasje uit vorige topic is ook leuk zeg <3

SC! kijk dan :D
ze had gister de nikes van Isa aan, ik vind ze echt zo leuk <3

Gingen we 's avonds nog een stukje lopen naar mn oma, schopt ze in het donkere parkje 1 van de schoentjes uit. Echt w...t...f... }:| :X samen met mn vader een half uur gezocht met iPhone-zaklamp licht enzo, niets gevonden. En nu is mn pa vanmorgen weer gaan kijken en zag ie em zo liggen haha. *O*
Hij had het alleen wel over een "groen schoentje" :') kleurendove pa van mij...
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_93503241
Ze staan goed Huup, en wat een leuk jasje ook!

Is dat broekje van H&M? Isabeau heeft die dan in een lichte kleur en ik vind het zo'n fijn broekje!
  dinsdag 1 maart 2011 @ 19:38:35 #11
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_93504070
Staan 'r goed joh!!
En zullen vast heerlijk lopen :P

btw.. als iemand nog ergens dezelfde rokjes (die in kleur overlopen van licht naar donker) bij de Hans ziet hangen die luchtbel gekocht had wil ik ze heeeeeeel graag.
Ik vond ze zo gaaf! hier is de Hans al weg en Name it had ook zulke dingen alleen dan in korte shorts en ook al overal uitverkocht (iemand die nog ergens zo'n short ziet op internet of iets, tell me)
pi_93504240
oh shit ik ben vanmiddag nog bij hans geweest :{ had wel ff kunnen kijken dan.

heb je een foto ervan? misschien dat ik morgen of overmorgen ofzo nog even daar binnen kan lopen en kan kijken voor je. Er hing niet zo heel veel meer, maar wie weet.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 1 maart 2011 @ 19:45:23 #13
298315 SacreCoeur
pi_93504522
Luchtbel had een foto geplaats tijdje terug.. ik heb er geen.
Ze had een stippenrokje (die zoek ik dan weer niet)
Een roze overloop kleur ding rokje en een paarse.
Andere kleuren vind ik ook goed op oranje na, dat staat 'r niet.

Ik heb wel een foto van 't name it broekje

pi_93505564
Amelie! O+ Wat zie je er toch weer leuk uit! En wat een mazzel dat je papa dat groene schoentje vond zeg. :D

SC, zo'n rokje/broekje zou je eventueel ook zelf kunnen verven, als je een witte katoenen variant hebt. :7
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  dinsdag 1 maart 2011 @ 20:10:45 #15
298315 SacreCoeur
pi_93506067
Maar hoe doe je dat dan?
pi_93506519
Met zo'n zakje:

Speciaal voor handverfjes. In de gootsteen met warm water, uitleg staat er op en dan langzaam je rokje erin laten zakken. En de verf op laten zuigen. Dan is het onder feller dan boven.
Tenminste zo zou ik het doen, maar ik heb het nog nooit gedaan....
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_93508800
Oh huup, dat witte broekje voor Elin is zó schattig!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_93511295
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 19:23 schreef Sorbootje het volgende:
Ze staan goed Huup, en wat een leuk jasje ook!

Is dat broekje van H&M? Isabeau heeft die dan in een lichte kleur en ik vind het zo'n fijn broekje!
ja klopt!

Ik vond de voering zo leuk :D de lichtere variant wilde ik in de sale nog kopen maar na lang twijfelen toch maar niet. Voor mijn kledderkeesje is een donkerdere kleur handiger geloof ik :+

SC ik zal mn ogen open houden als ik er kom. Welke maat en welke kleur het liefst?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_93511688
quote:
17s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 20:48 schreef Claudia_x het volgende:
Oh huup, dat witte broekje voor Elin is zó schattig!
ik wil best een broekje voor je halen als je dat wilt hoor, er hingen er nog wat, in ieder geval in 68 ook. :)

oh en het tweede artikel is dus 1 euro, dus die 4 maillots die ernaast liggen waren 1 euro in totaal :') ook in allerlei maten en ook in paars/grijs/wit geloof ik.

FTA!
lijkt me haske leuk om een keer af te spreken, ik wil Finnemans wel eens in t echt zien O+ en jou uiteraard ook ;) . B. wilde nog werken donderdag en zag het niet zo zitten om koffie te drinken. :{w hoe durft ie!
hij wilde ook bijna mn primark/zara-uitstapje cancelen o|O
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_93512624
Jeetjejom wat een leuk jurkje zeg, de prijs is inderdaad dan wel weer een beetje jammer!

Boh huup jouw uitje cancelen kan echt niet! binnenkort maar eens wat plannen dan, gezellig!
  dinsdag 1 maart 2011 @ 22:13:44 #21
298315 SacreCoeur
pi_93515354
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 21:19 schreef huuphuup het volgende:

[..]

ja klopt!

Ik vond de voering zo leuk :D de lichtere variant wilde ik in de sale nog kopen maar na lang twijfelen toch maar niet. Voor mijn kledderkeesje is een donkerdere kleur handiger geloof ik :+

SC ik zal mn ogen open houden als ik er kom. Welke maat en welke kleur het liefst?
98 het liefst.
Hans viel altijd best ruim, maar als het verstelbaar is kan 104 opzich ook nog.
pi_93515396
Amélie O+! Die staartjes en die wantjes ook!
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_93527480
Ik vind Amélie op die bovenste foto gewoon een kleuter! :D Een mooie kleuter welteverstaan.
pi_93529058
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 21:24 schreef huuphuup het volgende:

[..]

ik wil best een broekje voor je halen als je dat wilt hoor, er hingen er nog wat, in ieder geval in 68 ook. :)
Ja, heel graag! Maar niet speciaal voor mij moeite doen, hoor.

Wist je dat de Hans Textiel stopt? :o
pi_93529085
Dat vestje van de Hema (blauw met witte stippen) zit hier alweer te klein. Het is nota bene een maat 62!

Disclaimer: kan door de droger komen.
pi_93529994
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 08:56 schreef Sorbootje het volgende:
Ik vind Amélie op die bovenste foto gewoon een kleuter! :D Een mooie kleuter welteverstaan.
haha ja dat vind ik ook, hoewel wel meer een peuter dan een kleuter :P maar idd echt geen dreumes meer. Ze wordt zo snel groot :o

quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 09:58 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ja, heel graag! Maar niet speciaal voor mij moeite doen, hoor.

Wist je dat de Hans Textiel stopt? :o
Nee joh, de Hans zit naast de AH hier dus ik kom er toch langs, en ik zou voor SC kijken ook. :)

En wist ik ja, elk 2e artikel is 1 euro. Hence mijn 4 maillots voor 1 euro, ik ben er blij mee :D haha.

Maar SC wil jij 1 zo'n rokje in 98 en dat ik voor Claudia het broekje in 68 neem en dat jullie het gemiddelde van de 2 dingen betalen? Want je betaald het duurste artikel + 1 euro voor het 2e artikel.
Zoiets?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_93530297
Lief van je, huup! Klinkt prima.

De HT moet er niet mee stoppen, ze moeten een filiaal in A'dam openen. Zijn ze helemaal besodemieterd. :(
  woensdag 2 maart 2011 @ 13:36:36 #28
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_93536871
ik was zaterdag dus voor het eerst bij de Zara geweest;
en dit was 1 van de jurkjes:

ben dr blij mee!!!
(tis altijd afwachten hoe het zit en staat ;))
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_93538310
Leuk BJ! Staat goed!

Ik ben in mijn pauze even bij de wibra geweest snoepjes voor mijn collega's. Ben ik toch weer naar buiten gelopen met een kort spijkerbroekje en een strokenrokje met rood, wit en blauw in stipjes en ruitjes. Ze hebben deze keer echt best veel leuks voor 't voorjaar en de zomer. En relatief weinig met stomme beertjes ofzo.

Maar goed, 't kan er nog zo goedkoop zijn, als ik elke lunchpauze iets koop word ik alsnog arm :(
pi_93538519
Oeh dat witte Hans Textiel broekje voor Elin is echt een snoepje zeg O+ O+
Hier hadden ze de Hans toch nog weer bijgevuld (misschien wat nog in magazijn was ofzo?) en heb ik een zomershorts gekocht v Wolf en mn moeder een pyjama die toen maar 1 euro was
Hans Textiel gaat in de meeste gevallen overgenomen worden door Ter Stal of de Zeeman.
Mar het filiaal hier niet, nog onzeker wat er komt.

Wat een leuke combi dat jurkje met die rood/witte stippen eronder BJ! Echt superleuk

Hahahaha Sorbootje, zo verleidelijk is dat he?! Wibra vond ik ook echt veel meisjesleuks hebben O+
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_93543637
leuk zeg BJ! O+

oeh een zeeman zou ik hier best willen! :9 maar ik hoorde van mijn buurvrouw type op de hoogte van de laatste roddels :P dat er hier een Duits kleding-ietsigs zou komen, beetje van hetzelfde soort als de Hans.

Ik ben benieuwd...

Wij gaan toch maar niet naar primark/zara/rdam morgen, Elin zit niet lekker in dr velletje en huilt heel erg veel op t moment. We gaan dus niet met haar slepen maar blijven lekker bankhangen :) wel jammer, had er wel zin in eigk.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 2 maart 2011 @ 16:28:03 #32
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_93544092
huup, ik ben er afgelopen maandag geweest en het was DRUK! Helemaal niet leuk met huilende Elin.
pi_93544302
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 16:28 schreef becky27 het volgende:
huup, ik ben er afgelopen maandag geweest en het was DRUK! Helemaal niet leuk met huilende Elin.
nee daarom gaan we ook niet dus, ik heb daar nie zoveel trek in en voor haar is t ook niks. komt wel weer. En de meisjes komen geen kleding te kort op zich :+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 2 maart 2011 @ 16:37:18 #34
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_93544575
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 16:31 schreef huuphuup het volgende:

[..]

nee daarom gaan we ook niet dus, ik heb daar nie zoveel trek in en voor haar is t ook niks. komt wel weer. En de meisjes komen geen kleding te kort op zich :+
Oh echt niet ;)
pi_93545001
Ik ben fan van het roze-wit gestreepte Hemapakje! Heel fijn voor in de draagdoek inderdaad. Maat 62 zit nu goed, maar ik denk niet dat we het daar lang mee gaan redden. Ik wil nog een maat 68 scoren maar ik zie het pakje niet op de site. Heeft iemand een idee of de Hema het pakje nog heeft?
pi_93545382
Wij gaan dit weekend met de schoonfamilie naar Centerparks en daar gaan we ook zwemmen. Maar wat is het lastig om in dit jaargetijde zwemvleugeltjes te vinden zeg! Ik heb bij de Intertoy's alleen te grote en te kleine bandjes gevonden en voor de rest in de stad helemaal niets.
Ik zit er nu aan te denken om ze online te bestellen bij bonnebonne, maar met verzendkosten erbij is het wel erg prijzig dan -O-
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_93545532
Meestal verkopen ze die dingen toch wel bij zo'n zwembad zelf? Misschien even op hun site kijken Twinkly? Of even bellen :)
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_93545575
Ik vond ze vorig jaar november bij een sportzaak Twinkly, misschien daar nog een kans van slagen?
pi_93545577
Claudia, volgens mij zijn die eruit, oude collectie. Bedoel je die gebreide? Hier waren ze laatst in de opruiming voor 5 euro en nu zijn ze weg.
pi_93545715
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 16:56 schreef snoopy het volgende:
Meestal verkopen ze die dingen toch wel bij zo'n zwembad zelf? Misschien even op hun site kijken Twinkly? Of even bellen :)
Ja, daar heb ik ook aan gedacht, maar dan vragen ze er vast twee keer zo veel voor :P

Ik zal morgen eens bij de sportwinkel kijken, bedankt voor de tip Poppedein!
pi_93545719
Shoot, daar was ik al bang voor. Dan maar even op Marktplaats neuzen.
pi_93546541
Ik vind dit ook wel een heel lief zomerjasje, maar ik geloof dat ik m toch té roze vind

pi_93546591
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 17:16 schreef Poppedein het volgende:
Ik vind dit ook wel een heel lief zomerjasje, maar ik geloof dat ik m toch té roze vind

[ afbeelding ]
In rood of blauw was ie echt op het lijf van je mooie Leentje geschreven geweest geloof ik!
Superleuk model! O+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_93546670
Hij is er in t blauw, maar niet in t mooi-blauw ;) Duur is ie in ieder geval niet!

Deze is ook wel leuk als alternatief voor t jasje wat o.a Stiemie liet zien laatst en die niet in 92 te krijgen was, maar ik mis de rode accentjes en bovendien wil ik zo'n trenchcoat toch wel even passen van te voren geloof ik..

pi_93546738
quote:
9s.gif Op woensdag 2 maart 2011 16:53 schreef Twinkly het volgende:
Wij gaan dit weekend met de schoonfamilie naar Centerparks en daar gaan we ook zwemmen. Maar wat is het lastig om in dit jaargetijde zwemvleugeltjes te vinden zeg! Ik heb bij de Intertoy's alleen te grote en te kleine bandjes gevonden en voor de rest in de stad helemaal niets.
Ik zit er nu aan te denken om ze online te bestellen bij bonnebonne, maar met verzendkosten erbij is het wel erg prijzig dan -O-
Bij de blokker, 2 euro nogwat. ^O^
pi_93546832
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 17:21 schreef groofskendezoveelste het volgende:

[..]

Bij de blokker, 2 euro nogwat. ^O^
Daar ben ik vanmiddag geweest en eerst begreep ze niet eens wat zwembandjes/-vleugeltjes zijn. Maar ze hadden ze dus niet helaas.
pi_93546881
Oh wat een suffe muts dan. Ik heb ze er pas geleden nog gekocht.
pi_93546920
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 17:00 schreef Claudia_x het volgende:
Shoot, daar was ik al bang voor. Dan maar even op Marktplaats neuzen.
Ik kwam hem gister tegen: klik
pi_93547055
Twinkly bij centerparcs zelf verkopen ze ze eventueel ook maar daar betaal je natuurlijk wel de hoofdprijs..

Ik meot lezen dit was al gezegd :P en ja dan betaal je dus meer, maar ja of je nu besteld met verzendkosten of dat je ze daar haalt dat maakt volgens mij niet veel uit...
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_93547993
En de etos? Volgens mij heb ik ze daar ook wel eens gekocht. (Of waren dat zwemluiers?)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')