whahaha, ok, dus ik kan er donderdag wel even heen, zou je denken? Ik kan het proberen, natuurlijkquote:Op maandag 14 maart 2011 21:01 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja, ik ben bij de Linnaeusstraat Wibra geweest! Op zaterdagochtend! En ik ben geslaagd!
Ik moet wel nog de strikjes van het Wibraspul afslopen.
Dat ga ik ook doen, ik vind ze er ook niet echt bijpassen.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:01 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja, ik ben bij de Linnaeusstraat Wibra geweest! Op zaterdagochtend! En ik ben geslaagd!
quote:Op maandag 14 maart 2011 21:01 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het was er wel een regelrechte chaos. En zelfs op zaterdag was er al veel niet meer in bepaalde maten. Maar ik heb alleen bij het kleine babyspul gekeken.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:02 schreef miss_sly het volgende:
[..]
whahaha, ok, dus ik kan er donderdag wel even heen, zou je denken? Ik kan het proberen, natuurlijk
Oh! die rokjesquote:Op maandag 14 maart 2011 20:00 schreef Ssserpente het volgende:
Zo, om foute combinaties hoef ik me voorlopig niet meer druk te maken.
[ afbeelding ]
Zijn het leggings? Bij Lena zitten ze als gewone flodderbroekjes!quote:Op maandag 14 maart 2011 17:55 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik vind de leggings wel redelijk klein vallen. Ilse zit qua broeken in 62, maar tegen 68 aan. Deze legging is 68, maar is aan de korte kant.
Zo staan ze wel in de folder, en zo zitten ze ook bij Ilse. Behoorlijk strak bij dr bovenbenen. (daar heeft ze van die lekkere spekken)quote:Op maandag 14 maart 2011 21:09 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Zijn het leggings? Bij Lena zitten ze als gewone flodderbroekjes!
Maar inderdaad, Lena heeft bijvoorbeeld maat 68 aan en het zit gewoon goed.
Het setje staat haar in ieder geval heel geweldig!quote:Op maandag 14 maart 2011 21:12 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Zo staan ze wel in de folder, en zo zitten ze ook bij Ilse. Behoorlijk strak bij dr bovenbenen. (daar heeft ze van die lekkere spekken)
oh ik wilde nog zeggen dat ik deze ontzettend leuk vindquote:Op maandag 14 maart 2011 16:07 schreef Stiemie het volgende:
Hahahaha die hete Senna![]()
Hmm misschien ook maar eens naar de wibra binnenkort
Ik heb voor Esmee een spijkerjurk van Oshkosh gekocht en het staat zo lekker stoer! Met die korte pootjes eronder en dan stoer stappenEn voor Linde heb ik deze nieuw van Claessens
[ afbeelding ]
Ja, precies! Dat had ik dus ookquote:Op maandag 14 maart 2011 21:49 schreef oeke het volgende:
Leuk dat jurks, Huup! En goedkoop!
Oh, over zomerjasjes, Twinks bij de hema hebben ze deze, vond ik wel leuk, alleen lijkt het misschien teveel op het winterjasje. Althans dat houdt mij nog tegen:
[ afbeelding ]
en deze variant:
[ afbeelding ]
Ben je al blut?quote:Op maandag 14 maart 2011 21:56 schreef Sorbootje het volgende:
Huupdat jasje (en dat jurkje met die blommen)!
wibra jaquote:Op maandag 14 maart 2011 20:04 schreef groofskendezoveelste het volgende:
TF, komen jouw jurkjes ook van de wibra????
Die wil ik ook voor mijn dametje.
hmzz dat jasje en dat strepenjurkjequote:Op maandag 14 maart 2011 21:46 schreef huuphuup het volgende:
Oh er is een nieuw (goedkoop!) zomerjurkje bij H&M online, vanaf maat 86.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
de donkerblauwe is er ook in limegroen en de gestreepte ook in lichtroze.
Ik heb voor Amélie de gestreepte blauwe besteld en over de blauwe blommen twijfel ik.
4,95 is ie
En Sorbo, dit zomerjasje is in de aanbieding, niet in de sale maar in die Today-aanbieding gevallen. 50% korting.
[ afbeelding ]
ik vond hem wel Isabeauïg![]()
14,95 ipv 29,95
Nee.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:44 schreef Poppejans het volgende:
Oeke, lagen de speel diertjes daar niet bij de Wibra?
als je bij New 86 - 128 klikt staar ie erbij.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:18 schreef Kleurdoos het volgende:
stom jasjematen 92 en 98 zijn op
en t streepiesjurkje..waar vind ik die?
Nee, precies. Maar dat is bij regenjasjes ook zo en in de zomer is het misschien juist wel fijn als het vooral tegen regen beschermd.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:26 schreef oeke het volgende:
Twinks, nu ben ik toch ook op zoek naar een zomerjasje. Maar er is inderdaad maar bar weinig leuks te vinden.![]()
En die soft chell jasjes lijken me helemaal niet lekker, maar ik ben dan ook niet van de fleece en andere synthetische materialen.
Ik zal naar je uitkijkenquote:Op maandag 14 maart 2011 21:13 schreef Claudia_x het volgende:
Ja, die rokjes heb ik ook bij de Wibra gezien, miss! Niet geschikt voor Lena, maar wel voor Senna!
Ik zou er echt even langswandelen. Misschien zie ik je nog wel, want ik ga donderdag met Lena op pad en het ligt op de route!
Mja kapper is me iets te duur voor mn budget op het moment, ik wilde eigk wachten met naar de kapper gaan tot het lang genoeg is naar mijn zin om er echt een model in te laten knippen en dat er dan ook nog een staartje in kan. Ik denk dat we na de zomer een keer gaan.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:36 schreef SacreCoeur het volgende:
Even langs de kapper?
ies vind de kapper helemaal geweldig.
Leuk sjaaltje!
Ik moet er meer hebben, ze heeft er 1 van name it maar die is een beetje te groot en dat wordt zo snel warm.
En de andere zijn allemaal gebreid.
Nah dat komt wel goed joh. Ik moet even inslaan voor egypte en thats it, in de zomer zal ze hier verder op blote voeten lopen en ik heb nog een paar dichte sandaaltjesquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:37 schreef huuphuup het volgende:
JeLief leuk dat shirt voor Ruben! Wat leuk om hem weer eens te zien <3
Ik heb geen idee voor wat de badkleding betreft![]()
Snoopy oooh wat een geweldig jasje
Net genoeg retro, superleuk
Oeh KD leuk! Dat zonnebrilletjeen die sandalen zijn ook superleuk <3 ben je niet bang voor haar teentjes? Ik ben voor eeuwig verpest door debuuf denk ik
met haar verhalen over opgenschaafde teentjes
Hij's echt heel leuk, ook de franjes eraan.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:39 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Mja kapper is me iets te duur voor mn budget op het moment, ik wilde eigk wachten met naar de kapper gaan tot het lang genoeg is naar mijn zin om er echt een model in te laten knippen en dat er dan ook nog een staartje in kan. Ik denk dat we na de zomer een keer gaan.
Sjaaltje is van H&M, luchtig stofje is het, leek me wel leuk voor het voorjaar of de zomer, idd niet te warm.
kappersschooltje in de buurt? knippen ze voor een tientjequote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:39 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Mja kapper is me iets te duur voor mn budget op het moment, ik wilde eigk wachten met naar de kapper gaan tot het lang genoeg is naar mijn zin om er echt een model in te laten knippen en dat er dan ook nog een staartje in kan. Ik denk dat we na de zomer een keer gaan.
Sjaaltje is van H&M, luchtig stofje is het, leek me wel leuk voor het voorjaar of de zomer, idd niet te warm.
ah ja t zal ook wel loslopenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:40 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Nah dat komt wel goed joh. Ik moet even inslaan voor egypte en thats it, in de zomer zal ze hier verder op blote voeten lopen en ik heb nog een paar dichte sandaaltjes
door de open tenen. Debuuf kwam met een verhaal over dat het kind dan kan struikelen of vallen en dat ze dan gelijk al die teentjes zo openschaven of met de nageltjes en toestand enzoquote:
Zoiets als fietsen met teenslippers en dan met je tenen over de grond schrapen idd. Regelmatig gehad.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:03 schreef huuphuup het volgende:
[..]
door de open tenen. Debuuf kwam met een verhaal over dat het kind dan kan struikelen of vallen en dat ze dan gelijk al die teentjes zo openschaven of met de nageltjes en toestand enzo![]()
En mijn kind heeft mijn motoriek (boem is ho enzo) dus ik hou het geloof ik deze zomer nog maar even bij schoenen met dichte tenen. Misschien volgend jaar.
nee, da's anders. door de zool van de schoen klappen zo die nageltjes heel naar dubbel enzo. of schaven ze hun grote teen. Da's anders dan vallen als je op blote voetjes loopt.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:04 schreef miss_sly het volgende:
maar ze zal toch ook veel op blote voeten lopen, ook nu al, maar zeker in de zomer? Dan heb je toch hetzelfde risico? Heb er met Senna nog geen problemen mee gehad.
Ja, dat is misschien wel zo. Hmm, nog niet zo over nagedacht...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:09 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nee, da's anders. door de zool van de schoen klappen zo die nageltjes heel naar dubbel enzo. of schaven ze hun grote teen. Da's anders dan vallen als je op blote voetjes loopt.
ja dat, hodver, ga je weerquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:09 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nee, da's anders. door de zool van de schoen klappen zo die nageltjes heel naar dubbel enzo. of schaven ze hun grote teen. Da's anders dan vallen als je op blote voetjes loopt.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:16 schreef Keshet het volgende:
Ik knip ook wel voor een rol koekjes Huup! Ik geef geen garantie op 't resultaat.
Erg leuke buit Ssserpente! Dat blauwe ding met witte stippen van ik totaal niet Des Lentes maar staat haar volgens mij superleuk!
Nog in de aanbieding ook!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:30 schreef Sorbootje het volgende:
Ja en toen hadden ze dus een driepak rompers met lieveheersbeestjes (hibees) bij de hema... Ja hallo, dan móet ik wel.
Goeie buit!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:08 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Zoiets als fietsen met teenslippers en dan met je tenen over de grond schrapen idd. Regelmatig gehad.![]()
M'n Marktplaatsbuit is ook binnen!
[ afbeelding ]
dat wilde ik net zeggen jaquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:12 schreef Kleurdoos het volgende:
ik vind m wel grappig
maar dan alleen in de zomer, zodat je niet hoeft te combineren met maillots en vestjes.. dat wordt een beetje clownesk.
Rood staat 'r erg mooi, Claudia!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:13 schreef Claudia_x het volgende:
Post hier uw wibracollectiefoto's.![]()
[ afbeelding ]
wij krijgen toevallig nét dat witte vest met gekleurde strepen van B.'s werk als kraamkadoquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:29 schreef Sorbootje het volgende:
Dit vind ik allemaal NIETmooi van de hema
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nog veel meer.
Er is ook heel veel wat ik wél leuk vind, maar daar ouwehoer ik hier al zo veel over.
S had zo'n zelfde jurkje (net iets anders) vorig jaar als verjaardagsjurkje. Ik vond hem echt super!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:04 schreef Claudia_x het volgende:
Wibrababy's.Vroeger nam mijn oma me wel eens mee naar de Wibra. Dan ademde ik buiten een diepe teug lucht in, hield ik mijn adem in en rende ik in één ruk naar de stelling achterin de winkel met het speelgoed.
Leuk, of geschikt om de vaat mee af te drogen?
[ afbeelding ]
Ik heb dat vestje ook gekregen en ik vind hem geweldig!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:03 schreef huuphuup het volgende:
[..]
wij krijgen toevallig nét dat witte vest met gekleurde strepen van B.'s werk als kraamkadosamen met een felroze spijkerbroekje en een felroze romper.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |