abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94087349
Zou een zomerjasje eigenlijk echt nodig zijn, of zouden we het ook wel kunnen redden met vestjes?
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_94087400
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 11:37 schreef debuurvrouw het volgende:
nou back in het jaar kruik zag je het echt wel hoor, als het van de Wibra kwam. Van die vééls te donkere spijkerbroeken zonder model en een reuzeomslag. En knalsynthetisch.

Voor jongens vind het vaak net niet moet ik zeggen hoor. Veel van die skaterprints of grafitti letters. me not likey
Ja dat is wel zo, het schreeuwde goedkoop allemaal. Maar ik vind dat het tegenwoordig erg meevalt, helaas voor jullie idd vooral voor meisjes, maar er is best wat leuk spul te vinden. De spijkerbroeken blijven wel bagger.

H&M holt trouwens wel hard achteruit qua kwaliteit vind ik. Met name de dameskleding maar qua kinderkleding vind ik het ook niet echt geweldig.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Licht Ontvlambaar maandag 14 maart 2011 @ 11:50:29 #103
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_94087435
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 11:48 schreef Twinkly het volgende:
Zou een zomerjasje eigenlijk echt nodig zijn, of zouden we het ook wel kunnen redden met vestjes?
Isa loopt zomers voornamelijk in vestjes, maar een zomerjas is toch wel heel handig als het harder waait of regenachtig is.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_94087456
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 11:48 schreef Twinkly het volgende:
kan best met vestjes denk ik, als het hoogzomer is. Hooguit wel wat lastig als het regent.

alleen in bijvoorbeeld september of mei vind ik soms dat het nog best wel fris kan zijn, dan zou ik zelf liever een jasje hebben denk ik.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 14 maart 2011 @ 11:59:38 #105
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_94087826
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 09:57 schreef Sjeen het volgende:

[..]

[..]

Ik vind het eigenlijk best goed te doen hier :) Koop ook graag bij Benetton en .s Oliver (in de V&D)
Voor grotere meisjes wel ja, maar voor maatje 80 ben je snel klaar hier! Of je krijgt het standaard assortiment HEMA, V&D, C&A (rillll), en H&M (en natuurlijk Name-it).

Oh en wbt de Wibra, ik ga altijd naar de Brusselse Poort, daar valt het mee met parkeerkosten en heb meteen de Hema er tegenover liggen :D
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_94088026
Hmm, een zomerjasje is misschien dus toch wel handig.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  Licht Ontvlambaar maandag 14 maart 2011 @ 12:09:05 #107
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_94088185
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 11:59 schreef Jeetjejom het volgende:

[..]

Voor grotere meisjes wel ja, maar voor maatje 80 ben je snel klaar hier! Of je krijgt het standaard assortiment HEMA, V&D, C&A (rillll), en H&M (en natuurlijk Name-it).

Oh en wbt de Wibra, ik ga altijd naar de Brusselse Poort, daar valt het mee met parkeerkosten en heb meteen de Hema er tegenover liggen :D
We zitten hier inmiddels ookal in 122 :P C&A kom ik echt heel zelden... Brusselse Poort ook maar twee keer per jaar ofzo, dat is haast de andere kant van de wereld :o ;)

Mijn rondje is inderdaad HEMA, H&M, V&D (en dan voornamelijk de instore hoekjes), Bijenkorf en Zeeman. Name-It kom ik zelden, nog nooit iets leuks gezien in Isa's maat. Esprit wil ik ook nog wel eens binnenlopen en ik vind het jammer dat Villa Happ weg is...
  Moderator maandag 14 maart 2011 @ 12:09:21 #108
5428 crew  miss_sly
pi_94088194
Sjeen volgende keer kom ik op de koffie :Y Deze keer was het een weekendje weg voor schaap en mij en ik denk niet dat hij het me in dankhad afgenomen als ik nog met iemand had afgesproken ;)

Memmel, wat ben je goed geslaapgd *O* GEweldig!

trix, broek en shirt vind ik geweldig O+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator maandag 14 maart 2011 @ 12:10:56 #109
5428 crew  miss_sly
pi_94088253
Ow ja en ik vind het wat betreft winkels de moeite lonen om een Hema te bezoeken als je in een andere stad bent. Regelmatig toch ergens iets gescoord wat ik bij andere Hema's niet (meer) zag, Of eens iets uit een eerdere collectie dat ze dan schammteloos weer uit het magazijn in de winkel hangen, eventueel met korting :D
pi_94088374
Naar mijn idee is een vest juist (en dan denk ik aan vest gemaakt van die sweaterstof of een gebreide) warmer aan dan een dun zomerjasje.
Ik heb dus allebei Twinkly, en vestjes en een zomerjasje. Ben zelf denk ik meer van de vestjes bij hem
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  maandag 14 maart 2011 @ 12:14:57 #111
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_94088414
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 11:49 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Ja dat is wel zo, het schreeuwde goedkoop allemaal. Maar ik vind dat het tegenwoordig erg meevalt, helaas voor jullie idd vooral voor meisjes, maar er is best wat leuk spul te vinden. De spijkerbroeken blijven wel bagger.

H&M holt trouwens wel hard achteruit qua kwaliteit vind ik. Met name de dameskleding maar qua kinderkleding vind ik het ook niet echt geweldig.
Ja klopt met de kinderkleding echt heel erg vind ik.
En dameskleding mwauh valt wel mee.
Het is nog niet zo slecht als Primark :P

Ik heb maar weinig zomer H&M in de kast voor ies.
Flink veel Zara spul.
pi_94088523
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 12:13 schreef Poppejans het volgende:
Naar mijn idee is een vest juist (en dan denk ik aan vest gemaakt van die sweaterstof of een gebreide) warmer aan dan een dun zomerjasje.
Ik heb dus allebei Twinkly, en vestjes en een zomerjasje. Ben zelf denk ik meer van de vestjes bij hem
Mjah, ik twijfel. Maar ik denk dat als het net niet warm genoeg is voor alleen een vestje, het wel fijn is om er een zomerjasje overheen te kunnen doen.
Ik vind zomerjasjes voor jongens zo saai en fantasieloos.
Deze vind ik wel leuk, met die schuine rits, maar ik kom er niet aan toe om zelf een jas te maken voor Niels.
pi_94088531
Oh ik heb op 1 shirtje waarvan de print los liet na, geen verschil in kwaliteit gemerkt bij H&M
En ik moet me daar momenteel nu juist inhouden, dat zomerspul vanaf mt 86 is echt verschrikkelijk leuk.
Ik moet gewoon dat dino vest wat ik gezien heb ik de winkel, maar dat staat natuurlijk weer niet in de webshop :(
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  maandag 14 maart 2011 @ 12:19:17 #114
298315 SacreCoeur
pi_94088565
Ik heb ook jasjes en vestjes.
Spijkerjasje, softshell en regenjasje.
En dan sweatstof vestjes, nog wat dunnere voor op de fiets naar het strand ofzo.
Gebreide heb ik ook wel liggen, maar dat vind ik stom gezicht met de zomer :P
pi_94088570
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 12:18 schreef Poppejans het volgende:
Oh ik heb op 1 shirtje waarvan de print los liet na, geen verschil in kwaliteit gemerkt bij H&M
Bij de dameskleding merk ik wel dat de kwaliteit flink omlaag is gegaan. Ik krijg constant gaatjes in shirts, omdat ze veel te dun zijn. Dus ik koop daar gewoon niet meer.
pi_94088604
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 12:19 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik heb ook jasjes en vestjes.
Spijkerjasje, softshell en regenjasje.
En dan sweatstof vestjes, nog wat dunnere voor op de fiets naar het strand ofzo.
Wat is een softshell jasje precies? Wat is het nut en wat is het verschil met een gewoon jasje of een regenjasje?
Spijkerjasjes lijken me zo stijf voor een kindje (wel stoer!).
pi_94088633
Oeh die is leuk zeg Twinkly! Al vind ik hem zonder de capuchon leuker denk ik
Ben ik met je eens dat het zeer moeilijk is een leuk jongensjasje te vinden (zonder cijfers of ''stoere'' rare prints)
Bedenk wel dat de mt 86 misschien wat krap kan zijn als zomerjas als je daar ook nog een vestje onder wilt kunnen doen.
Dat zou bij de 86 jas die ik gekocht heb niet meer gaan. Maar Wolf heeft wel meer buik dan Niels denk ik
pi_94088685
Ik schaamde me vroeger ook dood als m'n moeder weer eens honderdduzend witte handdoeken insloeg bij de Zeeman. Ze was sportmasseur en kocht daar eens in de zoveel tijd een lading witte handdoeken. En de Zeeman zit hier pal op de markt naast de kroegen waar ik op vrijdagmiddag altijd populair probeerde te zijn. :') En daar moest ik dan met het schaamrood op m'n kaken met 15 grote Zeemantassen langslopen. M'n moeder heeft zich daar nooit iets van aangetrokken trouwens. En terecht, vind ik nu.

Leuk, Miss! Vooral dat ijsjesshirt. Ik had vroeger een ijsjesbadbak. O+

Nou, als Dyanne Lente d'r outfit niets vindt, weet ik iig zeker dat ik goed zit. Men, wat kan dat mens haar slachtoffers toetakelen, zeg. :X
pi_94088693
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 12:19 schreef SacreCoeur het volgende:

Ik vind ze juist wel lente-achtig! Ik heb zo'n gebreid panfluiters vestje voor hem (zonder print)
  maandag 14 maart 2011 @ 12:22:46 #120
238474 Jeetjejom
pi_94088700
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 12:09 schreef Sjeen het volgende:

[..]

We zitten hier inmiddels ookal in 122 :P C&A kom ik echt heel zelden... Brusselse Poort ook maar twee keer per jaar ofzo, dat is haast de andere kant van de wereld :o ;)

Dan woon jij vast aan de 'goede' kant van de brug :D, ik kom uit de nieuwbakken gemeente Eijsden-Margraten, dus voor mij is het een andere planeet zeg maar!

En Miss, wij spreken dan ook af voor koffie he! Of met zijn 3en (+evt aanhangsels) natuurlijk!
Jouw warmte is genoeg
  maandag 14 maart 2011 @ 12:23:20 #121
298315 SacreCoeur
pi_94088721
Als je een goed spijkerjasje hebt valt dat wel mee.

Softshell is uhmm fleece van binnen en van dat gladde van buiten.
Waterafstotend en lekker warm, komt geen wind door.
En regenjasje heb ik erbij omdat die vaak zweten.

Als het warm is geweest en het regent gebruik ik liever een softshell dan een regenjasje.
  maandag 14 maart 2011 @ 12:25:20 #122
238474 Jeetjejom
pi_94088806
Hier hebben we vorig jaar een zomerjasje gebruikt en een spijkerjasje. Binnenkort maar weer eens op zoek naar nieuw spul. Hoewel ik vestjes eigenlijk ook een ideale oplossing vind.
Jouw warmte is genoeg
  maandag 14 maart 2011 @ 12:27:22 #123
298315 SacreCoeur
pi_94088874
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 12:22 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Ik vind ze juist wel lente-achtig! Ik heb zo'n gebreid panfluiters vestje voor hem (zonder print)
Ik vind gebreid juist meer voor de herfst.
Wat is een panfluiters vestje?
Zo'n geval met een puntmuts? :P
  Moderator maandag 14 maart 2011 @ 12:27:28 #124
5428 crew  miss_sly
pi_94088876
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 12:22 schreef Ssserpente het volgende:
Ik schaamde me vroeger ook dood als m'n moeder weer eens honderdduzend witte handdoeken insloeg bij de Zeeman. Ze was sportmasseur en kocht daar eens in de zoveel tijd een lading witte handdoeken. En de Zeeman zit hier pal op de markt naast de kroegen waar ik op vrijdagmiddag altijd populair probeerde te zijn. :') En daar moest ik dan met het schaamrood op m'n kaken met 15 grote Zeemantassen langslopen. M'n moeder heeft zich daar nooit iets van aangetrokken trouwens. En terecht, vind ik nu.

Leuk, Miss! Vooral dat ijsjesshirt. Ik had vroeger een ijsjesbadbak. O+

Nou, als Dyanne Lente d'r outfit niets vindt, weet ik iig zeker dat ik goed zit. Men, wat kan dat mens haar slachtoffers toetakelen, zeg. :X
The horror! Ze heeft gelijk dat ze zich er niets van aantrok, maar ja, voor jou is het op dat moment vreselijk!

Senna vindt het ijsjesshirt ook helemaal te gek. Ze wilde er het liefst een hapje van nemen :D En anders toch wel meteen aan, maar dat vind ik nog een tikje fris :P
pi_94088892
Zo'n softshell klinkt wel fijn SC. In de zomer is het meestal zo'n warme regen, als het onweert.

quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 12:21 schreef Poppejans het volgende:
Oeh die is leuk zeg Twinkly! Al vind ik hem zonder de capuchon leuker denk ik
Ben ik met je eens dat het zeer moeilijk is een leuk jongensjasje te vinden (zonder cijfers of ''stoere'' rare prints)
Bedenk wel dat de mt 86 misschien wat krap kan zijn als zomerjas als je daar ook nog een vestje onder wilt kunnen doen.
Dat zou bij de 86 jas die ik gekocht heb niet meer gaan. Maar Wolf heeft wel meer buik dan Niels denk ik
Capuchon? Die zie ik niet :P
Valt Wibra klein of normaal? Want de pyjama's vind ik erg klein vallen. Ik vind het erg lastig, deze overgang naar een grotere maat. Niels draagt nu van de Hema maat 80-86 bovenkleding, al wordt 80 wel wat kort. Maar van Just Small past hij nog makkelijk in maat 80.
Een veel te grote jas staat ook zo stom...
pi_94089017
ik vind de kwaliteit van de zeeman wel stukken slechter dan die van de wibra :o
vooral broekjes e.d zou ik er niet kopen.. als ik er naar kijk dan valt t al bijna uit elkaar.. en daarbij is t ook modelloos. voor spijkerbroekies en vestjes ga ik toch echt naar H&M, voor rompers. pyama's sokken, ondergoed naar de hema.. en voor shirts kijk ik overal :)
  maandag 14 maart 2011 @ 12:32:33 #127
298315 SacreCoeur
pi_94089038
Ik vind dit weer ook irritant.
Voor een vestje veelste koud, softshell ook, spijkerjas ook.
Maar winterjas is weer te warm vind ik.
Toen kwam de goede tussen oplossing, dunne bontjas :P
Verbazingwekkend luchtig en komt ook geen wind door, wel regen natuurlijk.
pi_94089183
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 12:32 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik vind dit weer ook irritant.
Voor een vestje veelste koud, softshell ook, spijkerjas ook.
Maar winterjas is weer te warm vind ik.

Ja, dat heb ik ook momenteel!

Twinkly, ik vind Wibra bovenkleding normaal vallen (ook na het wassen) Wolf zit daarvan in mt86 en bijv van H&M ook die maat
Hema valt hier qua shirts altijd ietsje kleiner.Een hema mt86 heb ik op een Wibra 86 gelegd en dan is Wibra zowel de breedte als lengte echt groter.

Helemaal met je eens KD. Ik heb zelf al mn onderbroeken van Zeeman en Hello Kitty pyjama's en verder koop ik er nooit wat qua kleding, babykleding valt al uit elkaar als je er naar wijst. Naden enzo nooit mooi afgewerkt

ok, man in woonkamer gezet voor als slapend kind straks wakker wordt.
*maakt zich klaar voor Wibra*
  maandag 14 maart 2011 @ 12:36:51 #129
238474 Jeetjejom
pi_94089197
KD, ik ben het met je eens dat ik Wibra spul veel fijner vind dan Zeeman-spul. Zeeman is nog altijd van dat goedkope net niet goed, waarvan de maten ook nog eens by far niet kloppen. Heb toevallig laatst de rompertjes uitgezocht en de 50 van de zeeman was even groot als de 62 van de hema!
Dus bij zeeman koop ik eigenlijk niets meer, behalve de sokken (want dat boeit me dan weer iets minder, het meeste is na 2 x wassen toch niet meer compleet).
Jouw warmte is genoeg
pi_94089199
hahaha ssserpente je trauma :D
wij kregen onze gymspullen wel eens mee in een wibratasje, die keerde ik dan weer wel binnenstebuiten :Y) daar iets kopen is 1 ding, de hele dag met zo'n tasje zwaaien is wat anders :P

Ik bedenk me net dat ik nog een zomerjasje heb liggen voor Amélie die we vorig jaar op vakantie gekocht hebben. was toen veel te groot en ik had geschat dat het dan precies in de winter zou passen, maar ze is niet zo hard gegroeid in dat half jaar dus misschien kan het wel. Ff passen straks! O+

deze is t
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_94089273
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 12:36 schreef Jeetjejom het volgende:
KD, ik ben het met je eens dat ik Wibra spul veel fijner vind dan Zeeman-spul. Zeeman is nog altijd van dat goedkope net niet goed, waarvan de maten ook nog eens by far niet kloppen. Heb toevallig laatst de rompertjes uitgezocht en de 50 van de zeeman was even groot als de 62 van de hema!
Dus bij zeeman koop ik eigenlijk niets meer, behalve de sokken (want dat boeit me dan weer iets minder, het meeste is na 2 x wassen toch niet meer compleet).
ik heb hier joggingbroekjes van zeeman die k erg fijn vind. Kost 2.49, mooie kleur donkergrijs en blijft mooi in de was. Jammer alleen dat ie maar tot 86 gaat.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_94089342
ohja, had je die toen niet in de supermarkt :o :D gekocht?
Echt een ontzettend leuk jasje O+
pi_94089398
Dat jasje herinner ik me ook nog vanwege de enorme :9~ -factor
  maandag 14 maart 2011 @ 12:44:30 #134
298315 SacreCoeur
pi_94089464
Leuk huup! zoiets heb ik vanochtend voor mezelf besteld :D

Ik heb 1 rode skinny van Zeeman en die is nog steeds mooi.
De look was toch al verwassen dus dat zit wel goed :P

Verder zit het model van de kleding meestal voor geen meter bij 'r. (van zeeman/wibra)
Ze is te smal en klein.
Soms past iets wel zoals jurkjes en bolero's.
pi_94089567
oja, joggingbroekies had ik idd ook van de zeeman, lichtgrijs, antraciet en rood.
ideaal voor die pamperkontjes.

maar nog even en dan kunnen we weer een maat terug.. t ziet er naar uit dat ze zindelijk aan t worden is.
  maandag 14 maart 2011 @ 13:17:29 #136
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_94090520
ik kom Evie dr Frendzbadpakje nog ff showen ;)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_94090592
kunnen je broekjes in de recycle kd :D

poppejans dat was idd uit de supermarkt ja :Y :D

Evie O+ kijk haar nou staan zeg haha, model in de dop <3 enorm leuk badpakje BJ!
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator maandag 14 maart 2011 @ 13:21:08 #138
5428 crew  miss_sly
pi_94090650
Leuk BJ :Y

Actiefoto van het nieuwe jurkje

Het is een mt 86-92 maar hij valt erg klein, vind ik!

[ Bericht 17% gewijzigd door Jippie op 20-06-2023 13:53:44 ]
  maandag 14 maart 2011 @ 13:22:48 #139
238474 Jeetjejom
pi_94090710
Leuk miss! En wat heeft ze haar haren poepig!!!
Jouw warmte is genoeg
pi_94090785
leuk :Y
hema valt ook klein vanaf 80 ongeveer vind ik.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_94090881
Wat een leuk badpakje heeft Evie!

Ik vind dat jurkje van Senna erg leuk! Ik moet zo lachen om die laarsjes eronder, heel stoer! Dat maakt het ensemble echt Senna, vind ik. Niet te zoet, dat past niet bij d'r.

Twinkly, voor Ivan koop ik denk ik geen zomerjas. Ik houd het bij vestjes (desnoods met een dikker truitje eronder) en ik zoek nog een regenjas.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  maandag 14 maart 2011 @ 13:29:49 #142
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_94090956
leuk Miss; staat Senna goed!
en 86-92 van hema is idd helemaal niet groot!! ik had 2 shirtjes gekocht en die passen dr nog maar net... heel bijzonder..
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_94091067
Dat badpakje is lief! Het staat Evie erg leuk. O+

En inderdaad die laarzen onder het jurkje van Senna maken het helemaal af! Ik vind het een stoere motor-girl combi. O+

Hier heb een regenjasje hangen van vorig jaar, dat had ik toen way te groot gekocht en daar blijft het bij denk ik. In combinatie met vestjes en bodywarmers.
Jasjes vind ik gewoon vaak net niks. Misschien als ik tegen iets leuks aan loop.
Vorig jaar had ik een spijkerjasje voor hem, maar ik vond het gedoe. Het zat nooit echt lekker, kan ook komen omdat ik hem toen nog heel veel droeg, dus wie weet is dat dit jaar ook anders.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_94091142
Ohja, ik heb ook nog een bodywarmer in de kast hangen omdat ik Ko met zo'n leuk exemplaar zag!

Ik vind zomerjasjes vaak gewoon te dun. Dan zoek ik liever een wat dikker vestje voor erbij. Voor het najaar dan 2010 had ik zo'n heerlijk vestje van de H&M. Ik hoop dat ik nu weer zoiets vind.
  Licht Ontvlambaar maandag 14 maart 2011 @ 13:36:34 #145
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_94091175
Het maakt ook wel verschil hoe oud je kind is, denk ik... Naar school is een zomerjas toch wel heel handig :)
pi_94091315
Lars loopt ook in een spijkerjack met bodywarmer....heerlijk! Hij vindt het zelf ook geweldig, komt steeds met de bodywarmer aanzetten...

Leuk badpakje BJ!
En Senna staat er ook weer keurig op!

mijn wibra buit;
2 tuniekjes voor Meike en een zwembroek voor Lars

mijn buit van vorige week;
een korte broek voor Lars en een lange witte zomerbroek (al vraag ik me nu al af hoe lang hij wit blijft, maar toch...ik vind het zo mooi...wit)

En nog even langs Henk ten Hoor (wie? Ja die)
een broek voor Lars en 2 polo's
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_94091606
leuk! Karin O+

die tuniekjes :o :9
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_94091678
Senna!! O+ O+

Haha, ik moest lachen om die enorme zwembandjes van Evie :D Heel leuk badpakje! O+
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_94091975
ooh dat badpakje van Evie, wat leuk!!! die zou ik ook asbouluut kopen v een meisje

Die jurkjes zijn super Karin! Leuke buit

Ja, Senna met het jurkje aan, superleuk zo met die laarsjes eronder

Ik ben weer terug v Wibra, was de enige idioot doe te wachten stond tot deur open ging, maar eenmaal binnen werd het snel erg druk. De meisjes rood/witte dingen werden echt superveel gekocht!
Hier mijn buit. Die zwemshorts en kikkerzwembandjes zijn uit de folder
Dun harembroekje v de zomer, en de pantoffeltjes uit de bak met 75% korting gevist, voor die 50 cent kon ik ze niet laten liggen v komende winter :P
En ik was al een poos op zoek naar grote speeldiertjes!
pi_94092055
Miss, het staat geweldig! Ik heb hier meteen ook in de hema gekeken, maar ze hadden hem niet :)

Bij de wibra HADDEN ze wel alles. Nu niet meer ;)

Heb een rood jurkje met stipjes, een rood rokje met stipjes, een lichtroze jurkje met bloemetjes, een jurkje dat een combinatie is van dat rood met stipjes en een lichtroze rand met bloemetjes, een turkoois jurkje met lange mouwen en een geborduurd kriebeltje erop en volgens mij was dat ;t wel. Oh nee, ook nog ene turkoois zonnehoedje dat vast te binden is onder 't hoofd (bittere noodzaak)
pi_94092076
Karin, leuke spullen! En Evie in dat badpakje, rood staat haar geweldig!
pi_94092121
Goede score Poppejans! Die pantoffeltjes zijn lief!
pi_94092169
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 13:58 schreef Sorbootje het volgende:
Goede score Poppejans! Die pantoffeltjes zijn lief!
Doe jij es een buit foto! Of ging je stiekem onder werktijd? :P
Pantoffeltjes vond ik eigenlijk not done, maar ach die draagt ie toch alleen maar binnenshuis en voor 50 cent moest ik ze hebben
pi_94092262
whehehe sorbo goed gescoord :D

Poppejans ook de buit binnen :D ik heb mn mams ook om die zwemvleugeltjes gevraagd ja. Met het oog op de zomer vind ik dat wel een fijn idee, sterker nog, ik ga haar nu bellen om te vragen of ze er 1 extra kan halen, mochten ze stuk gaan is een reservesetje wel fijn voor die ene euro.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_94092389
Poppejans, ik heb mijn pauze opgeofferd. Was heel naar :P

Vanavond foto's.
pi_94092445
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 13:59 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Doe jij es een buit foto! Of ging je stiekem onder werktijd? :P
Ik las: "Doe jij es een buikfoto!"
pi_94092522
quote:
11s.gif Op maandag 14 maart 2011 14:06 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik las: "Doe jij es een buikfoto!"
Dat zal ik jullie besparen... :o
pi_94092885
Als Ko straks wakker is gaan we ook even langs de wibra gok ik. Ik wil die diertjes ook!

Leuke spulletjes heb je gekocht, Poppejans!
pi_94092944
Oh vergeet ik bijna dat ik ook een pyjama heb gekocht.

Maar verder niks hoor... nou ja, geen kleding.
  maandag 14 maart 2011 @ 14:51:31 #160
300054 Marlinde
Dolgelukkige mama van Tessa
pi_94094224
Wat een super leuke kleertjes bij de Wibra! O+ Ik ben er ook geweest een aardig wat gekocht O+

je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
je hebt ons door je komst
nóg gelukkiger gemaakt
  Licht Ontvlambaar maandag 14 maart 2011 @ 14:52:12 #161
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_94094254
Heel vrouwelijk FOK! onder het jaar deze zomer in Wibra.
  Moderator maandag 14 maart 2011 @ 14:52:52 #162
5428 crew  miss_sly
pi_94094277
Nee hoor, mijnes niet, want de Wibra hier is echt zo slecht!

Leuk spul allemaal, dat wel :Y
pi_94094283
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 13:40 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Lars loopt ook in een spijkerjack met bodywarmer....heerlijk! Hij vindt het zelf ook geweldig, komt steeds met de bodywarmer aanzetten...

Leuk badpakje BJ!
En Senna staat er ook weer keurig op!

mijn wibra buit;
2 tuniekjes voor Meike en een zwembroek voor Lars
[ afbeelding ]

mijn buit van vorige week;
een korte broek voor Lars en een lange witte zomerbroek (al vraag ik me nu al af hoe lang hij wit blijft, maar toch...ik vind het zo mooi...wit)
[ afbeelding ]

En nog even langs Henk ten Hoor (wie? Ja die)
een broek voor Lars en 2 polo's
[ afbeelding ]
Vond jij die tuniekjes niet onwijs stug?
Hier leek het net karton!
pi_94094784
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 14:52 schreef miss_sly het volgende:
Nee hoor, mijnes niet, want de Wibra hier is echt zo slecht!

Leuk spul allemaal, dat wel :Y
jouwe is toch dezelfde als die van claudia? want claudia heeft haar angsten overboord gezet en is best goed geslaagd :D
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator maandag 14 maart 2011 @ 15:08:35 #165
5428 crew  miss_sly
pi_94094841
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 15:06 schreef huuphuup het volgende:

[..]

jouwe is toch dezelfde als die van claudia? want claudia heeft haar angsten overboord gezet en is best goed geslaagd :D
Laatste keer dat ik er was (week of 3-4 geleden denk ik) was het bar triest. Het is volgens mij wel dezelfde....toch, Claudia? Kom eens vertellen!
pi_94095012
Ik ben gelukkig een beetje stippenmoe.
dus ik stap weer over naar de bloemetjes en de witte tuniekjes, sokjes en sandaaltjes :+
pi_94095133
Ik ben grote stippenmoe, kleine ministipjes vind ik nog wel leuk :D

Die tuniekjes met die grotere stippen heb ik dan ook laten hangen. Voelden ook stug idd.
pi_94095217
Haha Marlinde, ik zie nu pas dat het twee foto's zijn van één en dezelfde buit! Ik had je al voor gek verklaard met die enorme shitload aan kleertjes in rood en roze
  maandag 14 maart 2011 @ 15:28:30 #169
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_94095707
Ik heb me redelijk ingehouden. :)
Beide maat 68 gekocht. Rode legging zelfs 74, die vallen volgens mij vrij kort.

Links maatje heul klein, rechts gebruik ik als pyjama.

Ow en nog een badstof hoeslaken voor het bedje, wat washandjes voor weinig, wat sokjes.
Een tuniekding wat ik nu tijdens de zwangerschap kan dragen voor 7 eurie.
Al met al heel geslaagd en het was mega druk!.
pi_94095875
Deze babypyama van de HEMA vind ik schattig:

Jammer dat Morris er niet meer in kan, of ik moet flink proppen :P
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  Moderator maandag 14 maart 2011 @ 15:47:19 #171
5428 crew  miss_sly
pi_94096573
Die is heel leuk, snoopy O+

Ik heb geen pyjama's en weet nog niet of ik ze wel zal kopen. Senna slaapt in de puckabag alleen in rompertjes en als het te warm wordt, zal ze alleen een rompertje of luier (met broekje) aan hebben. Dus pyjama's komen er denk ik pas als ze zonder slaapzak onder een deken/dekbed ligt. Volgende winter misschien.
Wel jammer, want er zijn zulke leuke pyjama's O+
pi_94096676
Als Isabeau geen pyjama draagt in haar slaapzak krijgt ze het 's nachts geheid koud. Echt een kind van mij, ik lig momenteel 's nachts onder drie dekbedden. (wel naakt, dat dan weer wel ;) )
  Moderator maandag 14 maart 2011 @ 15:51:08 #173
5428 crew  miss_sly
pi_94096733
Wij hebben het zelf altijd snel warm en Senna heeft dat dus ook! Ze slaapt dus ook nu beslist niet meer met een romper met lange mouwen. Te warm is geheid een drama bij het slapen gaan. Als ze bij ons in bed slaapt, ligt ze ook in alleen een romper en boven de dekens.

"nie dekes geen" zegt ze dan terwijl ze ze wegtrapt :D
pi_94096852
Heethoofdje O+
  maandag 14 maart 2011 @ 16:07:54 #175
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_94097479
Hahahaha die hete Senna O+

Hmm misschien ook maar eens naar de wibra binnenkort

Ik heb voor Esmee een spijkerjurk van Oshkosh gekocht en het staat zo lekker stoer! Met die korte pootjes eronder en dan stoer stappen O+ En voor Linde heb ik deze nieuw van Claessens

maandag 14 maart 2011 @ 16:18:22 #176
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_94097987
Ik heb net 3 jurkjes gescoord bij de c&a, ook helemaal leuk !
  maandag 14 maart 2011 @ 16:25:29 #177
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_94098384
stelletje shoppers met z'n allen op de maandag haha.
pi_94100281
ik heb de eendjes brood gegeven :{
  maandag 14 maart 2011 @ 17:09:23 #179
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_94100687
Ik ben ook weer goed geslaagd voor de beppert :)

dat grote ding rechts is voor nummer 2. Kan prima om in te tennissen :)
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_94101611
Jeetjejom, hier hadden ze helemaal geen spenen!! Dus heb niks voor je mee kunnen nemen!!
pi_94102149
Wij zijn goed geslaagd bij de wibra

(rokje komt bij jeetjejom vandaan)
*poef* nu is het weg
  maandag 14 maart 2011 @ 17:54:41 #182
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_94102516
kaatjejannie O+
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_94102561
Ik vind de leggings wel redelijk klein vallen. Ilse zit qua broeken in 62, maar tegen 68 aan. Deze legging is 68, maar is aan de korte kant.
*poef* nu is het weg
  maandag 14 maart 2011 @ 18:04:33 #184
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_94102883
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 17:55 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik vind de leggings wel redelijk klein vallen. Ilse zit qua broeken in 62, maar tegen 68 aan. Deze legging is 68, maar is aan de korte kant.
Dat vond ik dus ook, ik heb bij shirtje 68 een legging 74 gekocht. Maar ook het model is voor een dunne baby met korte pootjes. :)
pi_94103391
Voor mijn dikke baby met hele korte pootjes is ie dus ook al aan de korte kant.
*poef* nu is het weg
  maandag 14 maart 2011 @ 18:21:22 #186
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_94103551
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 18:17 schreef kaatjejannie het volgende:
Voor mijn dikke baby met hele korte pootjes is ie dus ook al aan de korte kant.
Ze is hollands welvaren, das heul gezond. :D ;)
pi_94104074
Volgens mij zijn het driekwartleggings :D dus de maten kloppen wel maar ze horen driekwart te vallen en niet enkellang.

Wat een goeie scores zeg van iedereen! :9 O+

Voor mij wordt er morgen gekeken, ik ben héél benieuwd wat er dan nog over is _O-
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_94104240
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 18:34 schreef huuphuup het volgende:
Volgens mij zijn het driekwartleggings :D dus de maten kloppen wel maar ze horen driekwart te vallen en niet enkellang.

Wat een goeie scores zeg van iedereen! :9 O+

Voor mij wordt er morgen gekeken, ik ben héél benieuwd wat er dan nog over is _O-
Lol, dat zou dan idd wel kloppen van de driekwart leggings. Dan vallen ze wel goed. Want bij Ilse is het nu een hoogwater legging.
Hier was er niet veel meer. Heb dit shirtje en de legging maar in 68 mee genomen, ik had liever 74 gehad.
Wel heb ik een rood/roze jurkje in 74 gekocht. Ik vind het inschatten van de maten zo moeilijk.
*poef* nu is het weg
pi_94105142
Zo! Mijn buit voor vandaag :D (kleuren zijn niet helemaal normaal door 't kunstlicht)

Dit zie ik dus helemaal voor me, in Italïe O+
pi_94106156
Wat een leuke kleren Memmel!! De pyjama's zijn echt leuk.

Al die kleren hier. Ik ga het bijna jammer vinden dat ik geen meisje heb. O+

Karin leuke kleren voor Lars! Vooral dat broekje naast de witte broek.
  maandag 14 maart 2011 @ 19:46:04 #191
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_94108211
Poppejans, dat broekje is volgens mij van Lee, maar ik heb het nog niet voor je na kunnen kijken want hij zit in de was.. Ik kijk het na zodra 'ie schoon is, ok?

En wat een leuke spullies hebben jullie allemaal gescoord O+ te gek!
3!
pi_94109224
Zo, om foute combinaties hoef ik me voorlopig niet meer druk te maken. :')

pi_94109321
Nou open maar een wibra foto topic want al jullie meiden hebben dadelijk hetzelfde aan :P
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  maandag 14 maart 2011 @ 20:04:22 #194
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_94109476
Ohja, en de wolkjesromper-set die Twinks postte staat online! *O*
3!
pi_94109523
TF, komen jouw jurkjes ook van de wibra????

Die wil ik ook voor mijn dametje. :9~
pi_94109658
_O- Wat geweldig al die zelfde kleertjes en toch allemaal net anders! Goede buit dames!

Ik heb alleen billendoekjes en zwembandjes gekocht. En zoete perziksnoepjes. o|O
Ik vond niks leuk voor jongens. -O-
Alleen een bloesje met vliegtuigen vond ik wel aardig. Maar er staan een heleboel bloesjes te wachten om genaaid te worden dus ik heb het maar laten hangen.

Ik ben maar doorgelopen naar de Hema en heb de wolkenrompers gekocht!
En een spijkerbroekje, maar nu twijfel ik over de maat. Misschien toch maar ruilen voor een 92, alhoewel Ko zwemt in broekjes maat 86. Ik leg zo wel even wat broekjes op elkaar.

En die pyjama van Snoops hing er ook niet. -O-
Oh en ik twijfelde over deze romper, maar die heb ik teruggelegd. Volgens mij vind ik rood toch niet zo leuk bij Ko.
pi_94110047
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 20:04 schreef groofskendezoveelste het volgende:
TF, komen jouw jurkjes ook van de wibra????

Die wil ik ook voor mijn dametje. :9~
die is van de grotere afdeling zeg maar, voor oudere meisjes. Hij is er ook in turkoois, superleuk O+

haha al die kleertjes :D
wat dml zegt :P
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_94110541
OMG, wanneer is de Fok!WibraKinderKleertjesMeeting? _O-

Ik heb mezelf maar even een koopstop opgelegd. Stomme wasmachine heeft het begeven :{w en nu dus een nieuwe besteld. Eentje die goed is voor kinderkleertjes :9
  maandag 14 maart 2011 @ 20:37:23 #199
238474 Jeetjejom
pi_94111933
quote:
Op maandag 14 maart 2011 17:31 schreef Orea het volgende:
Jeetjejom, hier hadden ze helemaal geen spenen!! Dus heb niks voor je mee kunnen nemen!!
Bedankt voor het kijken iig! Ga ik gewoon nog verder op zoek!
Jouw warmte is genoeg
pi_94113616
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 15:08 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Laatste keer dat ik er was (week of 3-4 geleden denk ik) was het bar triest. Het is volgens mij wel dezelfde....toch, Claudia? Kom eens vertellen!
Ja, ik ben bij de Linnaeusstraat Wibra geweest! Op zaterdagochtend! En ik ben geslaagd! *O*

Ik moet wel nog de strikjes van het Wibraspul afslopen. 8-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')