Doe jij es een buit foto! Of ging je stiekem onder werktijd?quote:Op maandag 14 maart 2011 13:58 schreef Sorbootje het volgende:
Goede score Poppejans! Die pantoffeltjes zijn lief!
Ik las: "Doe jij es een buikfoto!"quote:Op maandag 14 maart 2011 13:59 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Doe jij es een buit foto! Of ging je stiekem onder werktijd?![]()
Dat zal ik jullie besparen...quote:Op maandag 14 maart 2011 14:06 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik las: "Doe jij es een buikfoto!"
Vond jij die tuniekjes niet onwijs stug?quote:Op maandag 14 maart 2011 13:40 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Lars loopt ook in een spijkerjack met bodywarmer....heerlijk! Hij vindt het zelf ook geweldig, komt steeds met de bodywarmer aanzetten...
Leuk badpakje BJ!
En Senna staat er ook weer keurig op!
mijn wibra buit;
2 tuniekjes voor Meike en een zwembroek voor Lars
[ afbeelding ]
mijn buit van vorige week;
een korte broek voor Lars en een lange witte zomerbroek (al vraag ik me nu al af hoe lang hij wit blijft, maar toch...ik vind het zo mooi...wit)
[ afbeelding ]
En nog even langs Henk ten Hoor (wie? Ja die)
een broek voor Lars en 2 polo's
[ afbeelding ]
jouwe is toch dezelfde als die van claudia? want claudia heeft haar angsten overboord gezet en is best goed geslaagdquote:Op maandag 14 maart 2011 14:52 schreef miss_sly het volgende:
Nee hoor, mijnes niet, want de Wibra hier is echt zo slecht!
Leuk spul allemaal, dat wel
Laatste keer dat ik er was (week of 3-4 geleden denk ik) was het bar triest. Het is volgens mij wel dezelfde....toch, Claudia? Kom eens vertellen!quote:Op maandag 14 maart 2011 15:06 schreef huuphuup het volgende:
[..]
jouwe is toch dezelfde als die van claudia? want claudia heeft haar angsten overboord gezet en is best goed geslaagd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |