abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94089017
ik vind de kwaliteit van de zeeman wel stukken slechter dan die van de wibra :o
vooral broekjes e.d zou ik er niet kopen.. als ik er naar kijk dan valt t al bijna uit elkaar.. en daarbij is t ook modelloos. voor spijkerbroekies en vestjes ga ik toch echt naar H&M, voor rompers. pyama's sokken, ondergoed naar de hema.. en voor shirts kijk ik overal :)
  maandag 14 maart 2011 @ 12:32:33 #127
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_94089038
Ik vind dit weer ook irritant.
Voor een vestje veelste koud, softshell ook, spijkerjas ook.
Maar winterjas is weer te warm vind ik.
Toen kwam de goede tussen oplossing, dunne bontjas :P
Verbazingwekkend luchtig en komt ook geen wind door, wel regen natuurlijk.
pi_94089183
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 12:32 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik vind dit weer ook irritant.
Voor een vestje veelste koud, softshell ook, spijkerjas ook.
Maar winterjas is weer te warm vind ik.

Ja, dat heb ik ook momenteel!

Twinkly, ik vind Wibra bovenkleding normaal vallen (ook na het wassen) Wolf zit daarvan in mt86 en bijv van H&M ook die maat
Hema valt hier qua shirts altijd ietsje kleiner.Een hema mt86 heb ik op een Wibra 86 gelegd en dan is Wibra zowel de breedte als lengte echt groter.

Helemaal met je eens KD. Ik heb zelf al mn onderbroeken van Zeeman en Hello Kitty pyjama's en verder koop ik er nooit wat qua kleding, babykleding valt al uit elkaar als je er naar wijst. Naden enzo nooit mooi afgewerkt

ok, man in woonkamer gezet voor als slapend kind straks wakker wordt.
*maakt zich klaar voor Wibra*
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  maandag 14 maart 2011 @ 12:36:51 #129
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_94089197
KD, ik ben het met je eens dat ik Wibra spul veel fijner vind dan Zeeman-spul. Zeeman is nog altijd van dat goedkope net niet goed, waarvan de maten ook nog eens by far niet kloppen. Heb toevallig laatst de rompertjes uitgezocht en de 50 van de zeeman was even groot als de 62 van de hema!
Dus bij zeeman koop ik eigenlijk niets meer, behalve de sokken (want dat boeit me dan weer iets minder, het meeste is na 2 x wassen toch niet meer compleet).
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_94089199
hahaha ssserpente je trauma :D
wij kregen onze gymspullen wel eens mee in een wibratasje, die keerde ik dan weer wel binnenstebuiten :Y) daar iets kopen is 1 ding, de hele dag met zo'n tasje zwaaien is wat anders :P

Ik bedenk me net dat ik nog een zomerjasje heb liggen voor Amélie die we vorig jaar op vakantie gekocht hebben. was toen veel te groot en ik had geschat dat het dan precies in de winter zou passen, maar ze is niet zo hard gegroeid in dat half jaar dus misschien kan het wel. Ff passen straks! O+

deze is t
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_94089273
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 12:36 schreef Jeetjejom het volgende:
KD, ik ben het met je eens dat ik Wibra spul veel fijner vind dan Zeeman-spul. Zeeman is nog altijd van dat goedkope net niet goed, waarvan de maten ook nog eens by far niet kloppen. Heb toevallig laatst de rompertjes uitgezocht en de 50 van de zeeman was even groot als de 62 van de hema!
Dus bij zeeman koop ik eigenlijk niets meer, behalve de sokken (want dat boeit me dan weer iets minder, het meeste is na 2 x wassen toch niet meer compleet).
ik heb hier joggingbroekjes van zeeman die k erg fijn vind. Kost 2.49, mooie kleur donkergrijs en blijft mooi in de was. Jammer alleen dat ie maar tot 86 gaat.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_94089342
ohja, had je die toen niet in de supermarkt :o :D gekocht?
Echt een ontzettend leuk jasje O+
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_94089398
Dat jasje herinner ik me ook nog vanwege de enorme :9~ -factor
  maandag 14 maart 2011 @ 12:44:30 #134
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_94089464
Leuk huup! zoiets heb ik vanochtend voor mezelf besteld :D

Ik heb 1 rode skinny van Zeeman en die is nog steeds mooi.
De look was toch al verwassen dus dat zit wel goed :P

Verder zit het model van de kleding meestal voor geen meter bij 'r. (van zeeman/wibra)
Ze is te smal en klein.
Soms past iets wel zoals jurkjes en bolero's.
pi_94089567
oja, joggingbroekies had ik idd ook van de zeeman, lichtgrijs, antraciet en rood.
ideaal voor die pamperkontjes.

maar nog even en dan kunnen we weer een maat terug.. t ziet er naar uit dat ze zindelijk aan t worden is.
  maandag 14 maart 2011 @ 13:17:29 #136
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_94090520
ik kom Evie dr Frendzbadpakje nog ff showen ;)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_94090592
kunnen je broekjes in de recycle kd :D

poppejans dat was idd uit de supermarkt ja :Y :D

Evie O+ kijk haar nou staan zeg haha, model in de dop <3 enorm leuk badpakje BJ!
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator maandag 14 maart 2011 @ 13:21:08 #138
5428 crew  miss_sly
pi_94090650
Leuk BJ :Y

Actiefoto van het nieuwe jurkje

Het is een mt 86-92 maar hij valt erg klein, vind ik!

[ Bericht 17% gewijzigd door Jippie op 20-06-2023 13:53:44 ]
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 14 maart 2011 @ 13:22:48 #139
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_94090710
Leuk miss! En wat heeft ze haar haren poepig!!!
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_94090785
leuk :Y
hema valt ook klein vanaf 80 ongeveer vind ik.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_94090881
Wat een leuk badpakje heeft Evie!

Ik vind dat jurkje van Senna erg leuk! Ik moet zo lachen om die laarsjes eronder, heel stoer! Dat maakt het ensemble echt Senna, vind ik. Niet te zoet, dat past niet bij d'r.

Twinkly, voor Ivan koop ik denk ik geen zomerjas. Ik houd het bij vestjes (desnoods met een dikker truitje eronder) en ik zoek nog een regenjas.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  maandag 14 maart 2011 @ 13:29:49 #142
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_94090956
leuk Miss; staat Senna goed!
en 86-92 van hema is idd helemaal niet groot!! ik had 2 shirtjes gekocht en die passen dr nog maar net... heel bijzonder..
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_94091067
Dat badpakje is lief! Het staat Evie erg leuk. O+

En inderdaad die laarzen onder het jurkje van Senna maken het helemaal af! Ik vind het een stoere motor-girl combi. O+

Hier heb een regenjasje hangen van vorig jaar, dat had ik toen way te groot gekocht en daar blijft het bij denk ik. In combinatie met vestjes en bodywarmers.
Jasjes vind ik gewoon vaak net niks. Misschien als ik tegen iets leuks aan loop.
Vorig jaar had ik een spijkerjasje voor hem, maar ik vond het gedoe. Het zat nooit echt lekker, kan ook komen omdat ik hem toen nog heel veel droeg, dus wie weet is dat dit jaar ook anders.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_94091142
Ohja, ik heb ook nog een bodywarmer in de kast hangen omdat ik Ko met zo'n leuk exemplaar zag!

Ik vind zomerjasjes vaak gewoon te dun. Dan zoek ik liever een wat dikker vestje voor erbij. Voor het najaar dan 2010 had ik zo'n heerlijk vestje van de H&M. Ik hoop dat ik nu weer zoiets vind.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  Licht Ontvlambaar maandag 14 maart 2011 @ 13:36:34 #145
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_94091175
Het maakt ook wel verschil hoe oud je kind is, denk ik... Naar school is een zomerjas toch wel heel handig :)
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_94091315
Lars loopt ook in een spijkerjack met bodywarmer....heerlijk! Hij vindt het zelf ook geweldig, komt steeds met de bodywarmer aanzetten...

Leuk badpakje BJ!
En Senna staat er ook weer keurig op!

mijn wibra buit;
2 tuniekjes voor Meike en een zwembroek voor Lars

mijn buit van vorige week;
een korte broek voor Lars en een lange witte zomerbroek (al vraag ik me nu al af hoe lang hij wit blijft, maar toch...ik vind het zo mooi...wit)

En nog even langs Henk ten Hoor (wie? Ja die)
een broek voor Lars en 2 polo's
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_94091606
leuk! Karin O+

die tuniekjes :o :9
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_94091678
Senna!! O+ O+

Haha, ik moest lachen om die enorme zwembandjes van Evie :D Heel leuk badpakje! O+
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_94091975
ooh dat badpakje van Evie, wat leuk!!! die zou ik ook asbouluut kopen v een meisje

Die jurkjes zijn super Karin! Leuke buit

Ja, Senna met het jurkje aan, superleuk zo met die laarsjes eronder

Ik ben weer terug v Wibra, was de enige idioot doe te wachten stond tot deur open ging, maar eenmaal binnen werd het snel erg druk. De meisjes rood/witte dingen werden echt superveel gekocht!
Hier mijn buit. Die zwemshorts en kikkerzwembandjes zijn uit de folder
Dun harembroekje v de zomer, en de pantoffeltjes uit de bak met 75% korting gevist, voor die 50 cent kon ik ze niet laten liggen v komende winter :P
En ik was al een poos op zoek naar grote speeldiertjes!
pi_94092055
Miss, het staat geweldig! Ik heb hier meteen ook in de hema gekeken, maar ze hadden hem niet :)

Bij de wibra HADDEN ze wel alles. Nu niet meer ;)

Heb een rood jurkje met stipjes, een rood rokje met stipjes, een lichtroze jurkje met bloemetjes, een jurkje dat een combinatie is van dat rood met stipjes en een lichtroze rand met bloemetjes, een turkoois jurkje met lange mouwen en een geborduurd kriebeltje erop en volgens mij was dat ;t wel. Oh nee, ook nog ene turkoois zonnehoedje dat vast te binden is onder 't hoofd (bittere noodzaak)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')