Ja dat is wel zo, het schreeuwde goedkoop allemaal. Maar ik vind dat het tegenwoordig erg meevalt, helaas voor jullie idd vooral voor meisjes, maar er is best wat leuk spul te vinden. De spijkerbroeken blijven wel bagger.quote:Op maandag 14 maart 2011 11:37 schreef debuurvrouw het volgende:
nou back in het jaar kruik zag je het echt wel hoor, als het van de Wibra kwam. Van die vééls te donkere spijkerbroeken zonder model en een reuzeomslag. En knalsynthetisch.
Voor jongens vind het vaak net niet moet ik zeggen hoor. Veel van die skaterprints of grafitti letters. me not likey
Isa loopt zomers voornamelijk in vestjes, maar een zomerjas is toch wel heel handig als het harder waait of regenachtig is.quote:Op maandag 14 maart 2011 11:48 schreef Twinkly het volgende:
Zou een zomerjasje eigenlijk echt nodig zijn, of zouden we het ook wel kunnen redden met vestjes?
kan best met vestjes denk ik, als het hoogzomer is. Hooguit wel wat lastig als het regent.quote:Op maandag 14 maart 2011 11:48 schreef Twinkly het volgende:
Zou een zomerjasje eigenlijk echt nodig zijn, of zouden we het ook wel kunnen redden met vestjes?
Voor grotere meisjes wel ja, maar voor maatje 80 ben je snel klaar hier! Of je krijgt het standaard assortiment HEMA, V&D, C&A (rillll), en H&M (en natuurlijk Name-it).quote:Op maandag 14 maart 2011 09:57 schreef Sjeen het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het eigenlijk best goed te doen hierKoop ook graag bij Benetton en .s Oliver (in de V&D)
We zitten hier inmiddels ookal in 122quote:Op maandag 14 maart 2011 11:59 schreef Jeetjejom het volgende:
[..]
Voor grotere meisjes wel ja, maar voor maatje 80 ben je snel klaar hier! Of je krijgt het standaard assortiment HEMA, V&D, C&A (rillll), en H&M (en natuurlijk Name-it).
Oh en wbt de Wibra, ik ga altijd naar de Brusselse Poort, daar valt het mee met parkeerkosten en heb meteen de Hema er tegenover liggen
Ja klopt met de kinderkleding echt heel erg vind ik.quote:Op maandag 14 maart 2011 11:49 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ja dat is wel zo, het schreeuwde goedkoop allemaal. Maar ik vind dat het tegenwoordig erg meevalt, helaas voor jullie idd vooral voor meisjes, maar er is best wat leuk spul te vinden. De spijkerbroeken blijven wel bagger.
H&M holt trouwens wel hard achteruit qua kwaliteit vind ik. Met name de dameskleding maar qua kinderkleding vind ik het ook niet echt geweldig.
Mjah, ik twijfel. Maar ik denk dat als het net niet warm genoeg is voor alleen een vestje, het wel fijn is om er een zomerjasje overheen te kunnen doen.quote:Op maandag 14 maart 2011 12:13 schreef Poppejans het volgende:
Naar mijn idee is een vest juist (en dan denk ik aan vest gemaakt van die sweaterstof of een gebreide) warmer aan dan een dun zomerjasje.
Ik heb dus allebei Twinkly, en vestjes en een zomerjasje. Ben zelf denk ik meer van de vestjes bij hem
Bij de dameskleding merk ik wel dat de kwaliteit flink omlaag is gegaan. Ik krijg constant gaatjes in shirts, omdat ze veel te dun zijn. Dus ik koop daar gewoon niet meer.quote:Op maandag 14 maart 2011 12:18 schreef Poppejans het volgende:
Oh ik heb op 1 shirtje waarvan de print los liet na, geen verschil in kwaliteit gemerkt bij H&M
Wat is een softshell jasje precies? Wat is het nut en wat is het verschil met een gewoon jasje of een regenjasje?quote:Op maandag 14 maart 2011 12:19 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik heb ook jasjes en vestjes.
Spijkerjasje, softshell en regenjasje.
En dan sweatstof vestjes, nog wat dunnere voor op de fiets naar het strand ofzo.
Gebreide heb ik ook wel liggen, maar dat vind ik stom gezicht met de zomer
Ik vind ze juist wel lente-achtig! Ik heb zo'n gebreid panfluiters vestje voor hem (zonder print)quote:Op maandag 14 maart 2011 12:19 schreef SacreCoeur het volgende:
Gebreide heb ik ook wel liggen, maar dat vind ik stom gezicht met de zomer
Dan woon jij vast aan de 'goede' kant van de brugquote:Op maandag 14 maart 2011 12:09 schreef Sjeen het volgende:
[..]
We zitten hier inmiddels ookal in 122C&A kom ik echt heel zelden... Brusselse Poort ook maar twee keer per jaar ofzo, dat is haast de andere kant van de wereld
![]()
Ik vind gebreid juist meer voor de herfst.quote:Op maandag 14 maart 2011 12:22 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik vind ze juist wel lente-achtig! Ik heb zo'n gebreid panfluiters vestje voor hem (zonder print)
The horror! Ze heeft gelijk dat ze zich er niets van aantrok, maar ja, voor jou is het op dat moment vreselijk!quote:Op maandag 14 maart 2011 12:22 schreef Ssserpente het volgende:
Ik schaamde me vroeger ook dood als m'n moeder weer eens honderdduzend witte handdoeken insloeg bij de Zeeman. Ze was sportmasseur en kocht daar eens in de zoveel tijd een lading witte handdoeken. En de Zeeman zit hier pal op de markt naast de kroegen waar ik op vrijdagmiddag altijd populair probeerde te zijn.En daar moest ik dan met het schaamrood op m'n kaken met 15 grote Zeemantassen langslopen. M'n moeder heeft zich daar nooit iets van aangetrokken trouwens. En terecht, vind ik nu.
Leuk, Miss! Vooral dat ijsjesshirt. Ik had vroeger een ijsjesbadbak.
Nou, als Dyanne Lente d'r outfit niets vindt, weet ik iig zeker dat ik goed zit. Men, wat kan dat mens haar slachtoffers toetakelen, zeg.
Capuchon? Die zie ik nietquote:Op maandag 14 maart 2011 12:21 schreef Poppejans het volgende:
Oeh die is leuk zeg Twinkly! Al vind ik hem zonder de capuchon leuker denk ik
Ben ik met je eens dat het zeer moeilijk is een leuk jongensjasje te vinden (zonder cijfers of ''stoere'' rare prints)
Bedenk wel dat de mt 86 misschien wat krap kan zijn als zomerjas als je daar ook nog een vestje onder wilt kunnen doen.
Dat zou bij de 86 jas die ik gekocht heb niet meer gaan. Maar Wolf heeft wel meer buik dan Niels denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |