abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94087349
Zou een zomerjasje eigenlijk echt nodig zijn, of zouden we het ook wel kunnen redden met vestjes?
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_94087400
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 11:37 schreef debuurvrouw het volgende:
nou back in het jaar kruik zag je het echt wel hoor, als het van de Wibra kwam. Van die vééls te donkere spijkerbroeken zonder model en een reuzeomslag. En knalsynthetisch.

Voor jongens vind het vaak net niet moet ik zeggen hoor. Veel van die skaterprints of grafitti letters. me not likey
Ja dat is wel zo, het schreeuwde goedkoop allemaal. Maar ik vind dat het tegenwoordig erg meevalt, helaas voor jullie idd vooral voor meisjes, maar er is best wat leuk spul te vinden. De spijkerbroeken blijven wel bagger.

H&M holt trouwens wel hard achteruit qua kwaliteit vind ik. Met name de dameskleding maar qua kinderkleding vind ik het ook niet echt geweldig.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Licht Ontvlambaar maandag 14 maart 2011 @ 11:50:29 #103
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_94087435
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 11:48 schreef Twinkly het volgende:
Zou een zomerjasje eigenlijk echt nodig zijn, of zouden we het ook wel kunnen redden met vestjes?
Isa loopt zomers voornamelijk in vestjes, maar een zomerjas is toch wel heel handig als het harder waait of regenachtig is.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_94087456
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 11:48 schreef Twinkly het volgende:
kan best met vestjes denk ik, als het hoogzomer is. Hooguit wel wat lastig als het regent.

alleen in bijvoorbeeld september of mei vind ik soms dat het nog best wel fris kan zijn, dan zou ik zelf liever een jasje hebben denk ik.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 14 maart 2011 @ 11:59:38 #105
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_94087826
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 09:57 schreef Sjeen het volgende:

[..]

[..]

Ik vind het eigenlijk best goed te doen hier :) Koop ook graag bij Benetton en .s Oliver (in de V&D)
Voor grotere meisjes wel ja, maar voor maatje 80 ben je snel klaar hier! Of je krijgt het standaard assortiment HEMA, V&D, C&A (rillll), en H&M (en natuurlijk Name-it).

Oh en wbt de Wibra, ik ga altijd naar de Brusselse Poort, daar valt het mee met parkeerkosten en heb meteen de Hema er tegenover liggen :D
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_94088026
Hmm, een zomerjasje is misschien dus toch wel handig.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  Licht Ontvlambaar maandag 14 maart 2011 @ 12:09:05 #107
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_94088185
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 11:59 schreef Jeetjejom het volgende:

[..]

Voor grotere meisjes wel ja, maar voor maatje 80 ben je snel klaar hier! Of je krijgt het standaard assortiment HEMA, V&D, C&A (rillll), en H&M (en natuurlijk Name-it).

Oh en wbt de Wibra, ik ga altijd naar de Brusselse Poort, daar valt het mee met parkeerkosten en heb meteen de Hema er tegenover liggen :D
We zitten hier inmiddels ookal in 122 :P C&A kom ik echt heel zelden... Brusselse Poort ook maar twee keer per jaar ofzo, dat is haast de andere kant van de wereld :o ;)

Mijn rondje is inderdaad HEMA, H&M, V&D (en dan voornamelijk de instore hoekjes), Bijenkorf en Zeeman. Name-It kom ik zelden, nog nooit iets leuks gezien in Isa's maat. Esprit wil ik ook nog wel eens binnenlopen en ik vind het jammer dat Villa Happ weg is...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  Moderator maandag 14 maart 2011 @ 12:09:21 #108
5428 crew  miss_sly
pi_94088194
Sjeen volgende keer kom ik op de koffie :Y Deze keer was het een weekendje weg voor schaap en mij en ik denk niet dat hij het me in dankhad afgenomen als ik nog met iemand had afgesproken ;)

Memmel, wat ben je goed geslaapgd *O* GEweldig!

trix, broek en shirt vind ik geweldig O+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator maandag 14 maart 2011 @ 12:10:56 #109
5428 crew  miss_sly
pi_94088253
Ow ja en ik vind het wat betreft winkels de moeite lonen om een Hema te bezoeken als je in een andere stad bent. Regelmatig toch ergens iets gescoord wat ik bij andere Hema's niet (meer) zag, Of eens iets uit een eerdere collectie dat ze dan schammteloos weer uit het magazijn in de winkel hangen, eventueel met korting :D
pi_94088374
Naar mijn idee is een vest juist (en dan denk ik aan vest gemaakt van die sweaterstof of een gebreide) warmer aan dan een dun zomerjasje.
Ik heb dus allebei Twinkly, en vestjes en een zomerjasje. Ben zelf denk ik meer van de vestjes bij hem
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  maandag 14 maart 2011 @ 12:14:57 #111
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_94088414
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 11:49 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Ja dat is wel zo, het schreeuwde goedkoop allemaal. Maar ik vind dat het tegenwoordig erg meevalt, helaas voor jullie idd vooral voor meisjes, maar er is best wat leuk spul te vinden. De spijkerbroeken blijven wel bagger.

H&M holt trouwens wel hard achteruit qua kwaliteit vind ik. Met name de dameskleding maar qua kinderkleding vind ik het ook niet echt geweldig.
Ja klopt met de kinderkleding echt heel erg vind ik.
En dameskleding mwauh valt wel mee.
Het is nog niet zo slecht als Primark :P

Ik heb maar weinig zomer H&M in de kast voor ies.
Flink veel Zara spul.
pi_94088523
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 12:13 schreef Poppejans het volgende:
Naar mijn idee is een vest juist (en dan denk ik aan vest gemaakt van die sweaterstof of een gebreide) warmer aan dan een dun zomerjasje.
Ik heb dus allebei Twinkly, en vestjes en een zomerjasje. Ben zelf denk ik meer van de vestjes bij hem
Mjah, ik twijfel. Maar ik denk dat als het net niet warm genoeg is voor alleen een vestje, het wel fijn is om er een zomerjasje overheen te kunnen doen.
Ik vind zomerjasjes voor jongens zo saai en fantasieloos.
Deze vind ik wel leuk, met die schuine rits, maar ik kom er niet aan toe om zelf een jas te maken voor Niels.
pi_94088531
Oh ik heb op 1 shirtje waarvan de print los liet na, geen verschil in kwaliteit gemerkt bij H&M
En ik moet me daar momenteel nu juist inhouden, dat zomerspul vanaf mt 86 is echt verschrikkelijk leuk.
Ik moet gewoon dat dino vest wat ik gezien heb ik de winkel, maar dat staat natuurlijk weer niet in de webshop :(
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  maandag 14 maart 2011 @ 12:19:17 #114
298315 SacreCoeur
pi_94088565
Ik heb ook jasjes en vestjes.
Spijkerjasje, softshell en regenjasje.
En dan sweatstof vestjes, nog wat dunnere voor op de fiets naar het strand ofzo.
Gebreide heb ik ook wel liggen, maar dat vind ik stom gezicht met de zomer :P
pi_94088570
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 12:18 schreef Poppejans het volgende:
Oh ik heb op 1 shirtje waarvan de print los liet na, geen verschil in kwaliteit gemerkt bij H&M
Bij de dameskleding merk ik wel dat de kwaliteit flink omlaag is gegaan. Ik krijg constant gaatjes in shirts, omdat ze veel te dun zijn. Dus ik koop daar gewoon niet meer.
pi_94088604
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 12:19 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik heb ook jasjes en vestjes.
Spijkerjasje, softshell en regenjasje.
En dan sweatstof vestjes, nog wat dunnere voor op de fiets naar het strand ofzo.
Wat is een softshell jasje precies? Wat is het nut en wat is het verschil met een gewoon jasje of een regenjasje?
Spijkerjasjes lijken me zo stijf voor een kindje (wel stoer!).
pi_94088633
Oeh die is leuk zeg Twinkly! Al vind ik hem zonder de capuchon leuker denk ik
Ben ik met je eens dat het zeer moeilijk is een leuk jongensjasje te vinden (zonder cijfers of ''stoere'' rare prints)
Bedenk wel dat de mt 86 misschien wat krap kan zijn als zomerjas als je daar ook nog een vestje onder wilt kunnen doen.
Dat zou bij de 86 jas die ik gekocht heb niet meer gaan. Maar Wolf heeft wel meer buik dan Niels denk ik
pi_94088685
Ik schaamde me vroeger ook dood als m'n moeder weer eens honderdduzend witte handdoeken insloeg bij de Zeeman. Ze was sportmasseur en kocht daar eens in de zoveel tijd een lading witte handdoeken. En de Zeeman zit hier pal op de markt naast de kroegen waar ik op vrijdagmiddag altijd populair probeerde te zijn. :') En daar moest ik dan met het schaamrood op m'n kaken met 15 grote Zeemantassen langslopen. M'n moeder heeft zich daar nooit iets van aangetrokken trouwens. En terecht, vind ik nu.

Leuk, Miss! Vooral dat ijsjesshirt. Ik had vroeger een ijsjesbadbak. O+

Nou, als Dyanne Lente d'r outfit niets vindt, weet ik iig zeker dat ik goed zit. Men, wat kan dat mens haar slachtoffers toetakelen, zeg. :X
pi_94088693
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 12:19 schreef SacreCoeur het volgende:

Ik vind ze juist wel lente-achtig! Ik heb zo'n gebreid panfluiters vestje voor hem (zonder print)
  maandag 14 maart 2011 @ 12:22:46 #120
238474 Jeetjejom
pi_94088700
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 12:09 schreef Sjeen het volgende:

[..]

We zitten hier inmiddels ookal in 122 :P C&A kom ik echt heel zelden... Brusselse Poort ook maar twee keer per jaar ofzo, dat is haast de andere kant van de wereld :o ;)

Dan woon jij vast aan de 'goede' kant van de brug :D, ik kom uit de nieuwbakken gemeente Eijsden-Margraten, dus voor mij is het een andere planeet zeg maar!

En Miss, wij spreken dan ook af voor koffie he! Of met zijn 3en (+evt aanhangsels) natuurlijk!
Jouw warmte is genoeg
  maandag 14 maart 2011 @ 12:23:20 #121
298315 SacreCoeur
pi_94088721
Als je een goed spijkerjasje hebt valt dat wel mee.

Softshell is uhmm fleece van binnen en van dat gladde van buiten.
Waterafstotend en lekker warm, komt geen wind door.
En regenjasje heb ik erbij omdat die vaak zweten.

Als het warm is geweest en het regent gebruik ik liever een softshell dan een regenjasje.
  maandag 14 maart 2011 @ 12:25:20 #122
238474 Jeetjejom
pi_94088806
Hier hebben we vorig jaar een zomerjasje gebruikt en een spijkerjasje. Binnenkort maar weer eens op zoek naar nieuw spul. Hoewel ik vestjes eigenlijk ook een ideale oplossing vind.
Jouw warmte is genoeg
  maandag 14 maart 2011 @ 12:27:22 #123
298315 SacreCoeur
pi_94088874
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 12:22 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Ik vind ze juist wel lente-achtig! Ik heb zo'n gebreid panfluiters vestje voor hem (zonder print)
Ik vind gebreid juist meer voor de herfst.
Wat is een panfluiters vestje?
Zo'n geval met een puntmuts? :P
  Moderator maandag 14 maart 2011 @ 12:27:28 #124
5428 crew  miss_sly
pi_94088876
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 12:22 schreef Ssserpente het volgende:
Ik schaamde me vroeger ook dood als m'n moeder weer eens honderdduzend witte handdoeken insloeg bij de Zeeman. Ze was sportmasseur en kocht daar eens in de zoveel tijd een lading witte handdoeken. En de Zeeman zit hier pal op de markt naast de kroegen waar ik op vrijdagmiddag altijd populair probeerde te zijn. :') En daar moest ik dan met het schaamrood op m'n kaken met 15 grote Zeemantassen langslopen. M'n moeder heeft zich daar nooit iets van aangetrokken trouwens. En terecht, vind ik nu.

Leuk, Miss! Vooral dat ijsjesshirt. Ik had vroeger een ijsjesbadbak. O+

Nou, als Dyanne Lente d'r outfit niets vindt, weet ik iig zeker dat ik goed zit. Men, wat kan dat mens haar slachtoffers toetakelen, zeg. :X
The horror! Ze heeft gelijk dat ze zich er niets van aantrok, maar ja, voor jou is het op dat moment vreselijk!

Senna vindt het ijsjesshirt ook helemaal te gek. Ze wilde er het liefst een hapje van nemen :D En anders toch wel meteen aan, maar dat vind ik nog een tikje fris :P
pi_94088892
Zo'n softshell klinkt wel fijn SC. In de zomer is het meestal zo'n warme regen, als het onweert.

quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 12:21 schreef Poppejans het volgende:
Oeh die is leuk zeg Twinkly! Al vind ik hem zonder de capuchon leuker denk ik
Ben ik met je eens dat het zeer moeilijk is een leuk jongensjasje te vinden (zonder cijfers of ''stoere'' rare prints)
Bedenk wel dat de mt 86 misschien wat krap kan zijn als zomerjas als je daar ook nog een vestje onder wilt kunnen doen.
Dat zou bij de 86 jas die ik gekocht heb niet meer gaan. Maar Wolf heeft wel meer buik dan Niels denk ik
Capuchon? Die zie ik niet :P
Valt Wibra klein of normaal? Want de pyjama's vind ik erg klein vallen. Ik vind het erg lastig, deze overgang naar een grotere maat. Niels draagt nu van de Hema maat 80-86 bovenkleding, al wordt 80 wel wat kort. Maar van Just Small past hij nog makkelijk in maat 80.
Een veel te grote jas staat ook zo stom...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')