het zijn er toch wel veel!!!quote:
Oe vergat ik nog te zeggen: Iedereen die Joanna dat huis uit wil trappen is mijn favorietquote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:05 schreef PinkDream het volgende:
lekker kortzichtig veel mensen hier
eerst mo afzeiken omdat ze alleen jankt
nu is mo weer top.. pffff
spreek altijd de waarheid tegen de stemquote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Die actie van eergisternacht was imo zo fake als het maar zijn kan, alleen om in het spel te blijven. Ze zegt zelfs dat ze Guido leuker vindt. Kutwijf.
ik heb ook de Elfjeskeutel overleefd, net als Katrina en 911....quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:12 schreef Spooky4u het volgende:
![]()
![]()
Mijn geheim =
Ik heb sinds vandaag al 2 grote tsunami's overleefd![]()
![]()
Nou gelukkig vind Guidette haar supersaai.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Die actie van eergisternacht was imo zo fake als het maar zijn kan, alleen om in het spel te blijven. Ze zegt zelfs dat ze Guido leuker vindt. Kutwijf.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:13 schreef waxmask het volgende:
[..]
ik heb ook de Elfjeskeutel overleefd, net als Katrina en 911....
ik ben al lang blij dat ik mijzelf overleef!!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:13 schreef waxmask het volgende:
[..]
ik heb ook de Elfjeskeutel overleefd, net als Katrina en 911....
Ja dat geloof je zelluf?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:12 schreef suzi1 het volgende:
[..]
spreek altijd de waarheid tegen de stem
ze vindt dus alex leuker
dat had ik willen zien! evenals het gezicht van lauquote:[Gisteren zette hij haar nog op haar nummer toen hij een beetje maf zat te doen met Gerard, zei hij daarna tegen Laura, maar ik kan tenminste los gaan bij een feestje en dat kan ik van jou totaal niet zeggen
Slimme mensen kennen slecht tegen domme mensen....quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:13 schreef r_onald het volgende:
mo proberen te bashen lol....servio gaat je niet lukken met IQ 60 tegen 144
veel domme mensen denken slim te zijnquote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:15 schreef waxmask het volgende:
[..]
Slimme mensen kennen slecht tegen domme mensen....
Ja ze keek zoals ze altijd keek, die ongeinteresseerde blik en zei toen lijzig "ja dat is waar"quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:15 schreef suzi1 het volgende:
[..]
dat had ik willen zien! evenals het gezicht van lau
ze heeft dat gewoon gezegt om het gezeik, guido heeft een vriendin te mijden! naar mijn idee gebruikt ze de ridder gewoon. maar ja kan er niet warm of koud van worden want ze heeft ook al meerdere malen de waarheid gezegt....quote:
ja ik ook welquote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:15 schreef suzi1 het volgende:
[..]
dat had ik willen zien! evenals het gezicht van lau
was ook weer een tijdje geledenquote:
Tuurlijk! Joanna moet toch alle gebeurtenissen van gisteren toppen, dus die melkt haar momentje 3 dagen tot op het bot uit!quote:
Haha, idd, voorbij fietsend aan Gerard en het feit dat hij ook heel graag iets van zijn vrouw had willen horen, triest....quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tuurlijk! Joanna moet toch alle gebeurtenissen van gisteren toppen, dus die melkt haar momentje 3 dagen tot op het bot uit!![]()
Enige moeite die ik echt met haar had was die avond dat ze Maik tot op het bot afzeek.. dat moet ze gewoon niet doen.. verder is ze leukquote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:18 schreef Jweetje het volgende:
Mo = hoogbegaafd = zeer emotioneel .
Natuurlijk wordt ik er ook wel eens moe van, maar hoort bij de persoon.
juistquote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:19 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Misschien, twee losers bij elkaar
We spreken elkaar nog als ze weer een mood krijgt en drie dagen gaat janken....quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
Enige moeite die ik echt met haar had was die avond dat ze Maik tot op het bot afzeek.. dat moet ze gewoon niet doen.. verder is ze leukEn die jankbuien en drama.. tja emotioneel zit er niet iets goed bij d'r
Ik vind ze leuk samen maar ik ben dan ook een 20 jarige meisje, dus geloof stiekem nog in liefdequote:
Die kon ikveel beter hebben dan dat ranten tegen maikquote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:20 schreef waxmask het volgende:
[..]
We spreken elkaar nog als ze weer een mood krijgt en drie dagen gaat janken....
Hij weet iig zeker dat Joanna het nu te horen krijgtquote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:21 schreef TimeJumper het volgende:
Ben een beetje teleurgesteld in Gerard dat hij Boring Laura vertrouwd
dat !! voor elke kop koffie, weer een schone pakken, ik zou hem zo klieren hequote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:23 schreef MargrietV het volgende:
allemaal in een opgemaakt bed gaan liggen en er ff zooitje van maken.
Allemaal veel servies gebruiken.
Servio at your Service
Idd ben benieuwd of ze vanochtend tijdens het ontbijt heeft zitten praten net zoals andere sociale mensen doen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:24 schreef Hadjewat het volgende:
Boring Lauwra , jammer dat ze niks toevoegd en toch zo popi is
eigenlijk is het hele programma jammer, had zo veel meer in kunnen zitten
Nee, zoiets heet EQ.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:18 schreef Jweetje het volgende:
Mo = hoogbegaafd = zeer emotioneel .
Natuurlijk wordt ik er ook wel eens moe van, maar hoort bij de persoon.
Butlerpak?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:26 schreef MargrietV het volgende:
Ze moeten Servio een kamermeisjes outfit geven.....
hahah dat zei ik gistren ook al ,en dan als drag-queen bedden opmaken ,betere clue is er niet voor hem toch?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:26 schreef MargrietV het volgende:
hahah maar toch heeft joanna een jaar geleden een x laten botoxen (maar das allang uitgewerkt hoor!!!)quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:33 schreef r_onald het volgende:
dochter en moeder hebben allebei mooie natuurlijke lippen ...
LOLZ
Dat dacht Gerard ook, ik ga niet in mijn boxer door het huis als paardje lopen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:33 schreef Hadjewat het volgende:
Die telefoon opdrachten zijn ook te kinderachtig voor woorden, ik zou mn nest dr niet voor uitkomen
boycotten die handel
Juist niet, want dat wil Servio te graagquote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:26 schreef MargrietV het volgende:
Deze heb ik al eens gehad, qua discussie, maar ik kan je vertellen dat een hoog IQ EN een hoog EQ echt enorm storend kan zijn emotioneelquote:
lol,quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:38 schreef versabommie het volgende:
Ik wil ook zo'n huisnicht die alles moet doen! Alleen moetie dan niet praten! Ik wil er één zonder stembanden! Dat wil ik!
Problem solved!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:38 schreef versabommie het volgende:
Ik wil ook zo'n huisnicht die alles moet doen! Alleen moetie dan niet praten! Ik wil er één zonder stembanden! Dat wil ik!
kun je er niet een opsturen naar portugal!quote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:38 schreef versabommie het volgende:
Geer maakt het sowieso geen reet uit , hij zit er echt om clues te ontcijferen en het spel te spelen, vermoed zelfs dat hij dingen ingefluisterd krijgt om de boel een beetje te sturen af en toequote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:40 schreef Hadjewat het volgende:
[..]
Dat dacht Gerard ook, ik ga niet in mijn boxer door het huis als paardje lopen.
Die ging eerst zijn badjas aa ndoen, maar toen was die te laat, wat hem geen reet uitmaakte
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:44 schreef exify het volgende:
Goodmorning!![]()
Ik vind flip met de dag echt leuker worden, vind hem echt een nette, vrolijke, lieve en hele geduldige jongen..
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:42 schreef Pappeltje het volgende:
Alex: "het is toch aardig van Geer dat hij jou liet praten met je moeder?"
Jo: "uhm..ja van Serv vond ik het lief, wel 6 keer bedankt
De ideale schoonzoonquote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:44 schreef exify het volgende:
Goodmorning!![]()
Ik vind flip met de dag echt leuker worden, vind hem echt een nette, vrolijke, lieve en hele geduldige jongen..
Zij is zo hard lager dan laag aan het raken op mijn lijstje.quote:
je mist de quote tags! ,quote. begin van de quote en ,/quote. einde vand e tekst waarbij , vervangen door [quote:
Haha ja als vriendje zou ik 'm denk ik ook een beetje boring vindenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:47 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
De ideale schoonzoon![]()
Maar ik hoef hem niet hoorrrrrr, hij is mij te saai
brutale mensen hebben de halve wereld .quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:51 schreef Flow3r het volgende:
Ik vond 't ook nogal egoistsch van Jo om meteen te roepen ikke ikke ikke toen ze met iemand van thuis mochten spreken, best vreemd dat ze daar verder niet op afgerekend wordt
Hij heeft ook Arnold Schwarznegger en Silvester Sallone gebruikt voor kranten-abbonementen, en wilde het ook doen bij OV-chipkaart doen maar heeft toch maar niet gedaan ivm boete.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:51 schreef Mylene het volgende:
Guido had een familiepas van IKEA aangevraagd onder de naam Barack Obama.
Gebruik de quote buttonquote:
aha thx ( friemel de friemel )quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:52 schreef Flow3r het volgende:
[..]
je mag zelf pas typen na deze: [/quote]
misschien zat je er tussenin te friemelen?
Oh daar word ze wel op afgerekend hoor, alleen niet op het moment zelf.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:51 schreef Flow3r het volgende:
Ik vond 't ook nogal egoistsch van Jo om meteen te roepen ikke ikke ikke toen ze met iemand van thuis mochten spreken, best vreemd dat ze daar verder niet op afgerekend wordt
Er zijn er meer die net zo vaak als hij hebben gedrukt dus geen uitzondering.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:45 schreef r_onald het volgende:
Gerard is de enige speler met "ballen"...en durft te drukken.
Anderen tasten wat af,kan goed zijn,maar beetje lef mag wel.
* versabommie pakt alvast de chips..quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:55 schreef knagsje het volgende:
Komt die joan van een zigeunerkamp of zo?
aha thx ( friemel de friemel )quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:55 schreef Hadjewat het volgende:
[..]
[/b]
misschien zat je er tussenin te friemelen?
Monaquote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:56 schreef suzi1 het volgende:
ik zie joanne idd wel in een grote woonwagen wonen vol van die kitcherige wit m,et gouden beelden
net zoals dat wijf uit BB1 die er later in kwam. naam kwijt
Mona <3quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:56 schreef suzi1 het volgende:
ik zie joanne idd wel in een grote woonwagen wonen vol van die kitcherige wit m,et gouden beelden
Monaquote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:56 schreef suzi1 het volgende:
vertel?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
* versabommie pakt alvast de chips..
* versabommie pakt er nog een bak koffie bij en wacht tot het roze meiske intrede doetquote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:56 schreef suzi1 het volgende:
zal vandaag wel weer goed komen!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:57 schreef Vultarian het volgende:
dat met die telefoon is het ook niet helemaal geworden he, gisteravond paar belletjes en dat was het dan weer..
sjonnies en annita's hahaquote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:56 schreef suzi1 het volgende:
who me?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
* versabommie pakt er nog een bak koffie bij en wacht tot het roze meiske intrede doet
Ja echt domquote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:57 schreef Vultarian het volgende:
dat met die telefoon is het ook niet helemaal geworden he, gisteravond paar belletjes en dat was het dan weer..
quote:
met excuus aan zigeuners wereldwijd?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:55 schreef knagsje het volgende:
Komt die joan van een zigeunerkamp of zo?
quote:
quote:
dat word tijd!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:58 schreef knagsje het volgende:
Wanneer slaat Aafke servio eens voor zn muil
Dat is inderdaad minder ergquote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:57 schreef Flow3r het volgende:
Laura doet kriebel kriebel, da's wat anders
dat zou geweldig zijn ja. eerst een fles wijn in dr mik en dan BAMquote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:58 schreef knagsje het volgende:
Ik denk dat Aafke die Servio echt het hele huis door slaatquote:
hahaha dacht ik alquote:
Dat zou wel een heerlijk momentje zijn jaquote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:58 schreef knagsje het volgende:
dat geloof ik meteen!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik denk dat Aafke die Servio echt het hele huis door slaat
Gerard was ook gisteravond bezig hem dat te vertellen maar toen kwamen er een paar bewonders bij zitten dus toen stopte het gesprek.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:24 schreef r_onald het volgende:
alex moet laura lekker links laten liggen.
jamaarquote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:00 schreef PinkDream het volgende:
[..]
hahaha dacht ik al
Maar iedereen zijn mening toch![]()
kan er verder weinig aan doen waar ik geboren ben
Paar tanden uit zijn muil.... en een knietje tegen zijn ballen.... en dan een schop onder zijn reet....quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:00 schreef Vultarian het volgende:
[..]
Dat zou wel een heerlijk momentje zijn ja
let opmet het laatste er zit een risico aan dat je je schoen nooit meer teug zietquote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:02 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Paar tanden uit zijn muil.... en een knietje tegen zijn ballen.... en dan een schop onder zijn reet....
Helaas voor jouquote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
jamaarik zit te wachten op een stevige ochtend bitchfight
ff fons twitterequote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
BTW het is middagquote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
hij dan in ieder geval weer gepoetst tochquote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:03 schreef bollokus het volgende:
[..]
let opmet het laatste er zit een risico aan dat je je schoen nooit meer teug ziet
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:03 schreef PinkDream het volgende:
[..]
Helaas voor jou![]()
Ik kom van de wagen en ik vind joanna een topper
En tja niet iedereen kan dat leuk vinden of met me eens zijn
Elke gek zijn gebrek
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
...of wacht.. ik ga een servio doen....
Dus jij vind dat die andere meiden hier gekken zijn vol gebreken? ja toch?
en je computer weer terug ??quote:
Wist niet dat schoenen tegenwoordig de nieuwe retenragers zijn. Weer wat geleerd!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:03 schreef bollokus het volgende:
[..]
let opmet het laatste er zit een risico aan dat je je schoen nooit meer teug ziet
Morguh LS! PC gemaakt? Dan wil ik alvast gokken op 20:15 vanavond voor je volgende banquote:
je moet wel met de tijd meegaan he!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:05 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Wist niet dat schoenen tegenwoordig de nieuwe retenragers zijn. Weer wat geleerd!
Ohw gelukkig is er nog iemand verstandig.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:01 schreef delfse het volgende:
[..]
Gerard was ook gisteravond bezig hem dat te vertellen maar toen kwamen er een paar bewonders bij zitten dus toen stopte het gesprek.
Hi!quote:
Nog even oefenen, het komt niet echt aan.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
...of wacht.. ik ga een servio doen....
Dus jij vind dat die andere meiden hier gekken zijn vol gebreken? ja toch?
Nooit te oud om te leren.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:05 schreef bollokus het volgende:
[..]
je moet wel met de tijd meegaan he!
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Ben zeker nog wel bezig tot 20:15 uur met herinstalleren van programma's, dus ik neem je gokje wel aanquote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
Morguh LS! PC gemaakt? Dan wil ik alvast gokken op 20:15 vanavond voor je volgende ban
toppiequote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Eindelijk, wat een ramp was dat met de Wii, maar ja, ik kon tenminste nog op internet.
Alleen kwamen 99% van de berichten niet door.
Maar ben er weer voor de volle 100% bij.
Hij wil ook weer gekriebelt wordenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:09 schreef bollokus het volgende:
bah wat een geslijm op de stream... falex zegt mag ik mensen geld geven ik wil graag laura 500 geven zodat ze ook een beetje kan spelen!
gewoon een keertje rollen is voldoendequote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:09 schreef versabommie het volgende:
Echt Alex verdient het nu echt hoor.. Die hoer van Bayblon ligt Guido weer te kriebelen hij ligt een bed verder te vragen of hij ook geld mag weggeven zodat hij haar 500 kan geven...![]()
Kan Sharon hem niet ff een paar ketsen voor zijn harses geven?
nope, is hier al wel veel over gespeculeertquote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hebben ze bij uitzondering al op de plasma laten zien, dat er weer een tsunami is in Japan. Om de reactie van Sharon te peilen?
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:09 schreef bollokus het volgende:
bah wat een geslijm op de stream... falex zegt mag ik mensen geld geven ik wil graag laura 500 geven zodat ze ook een beetje kan spelen!
ze isniet verliefd ze kan alleen de knuffels niet missenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:11 schreef knagsje het volgende:
Het word tijd dat alex zijn tong eens in sharon steekt waar laura bij zit, kijken of ze dan nog zo opgeilerig blijft doen.
tijd voor dynamietquote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:11 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
ik kan er niet meer tegen, kan iemand hem onderuit halen, want dat heeft hij nodig zeg.
Wat een bord voor z'n kop
Wat mij betreft neemt hij d'r daar ter plekkequote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:11 schreef knagsje het volgende:
Het word tijd dat alex zijn tong eens in sharon steekt waar laura bij zit, kijken of ze dan nog zo opgeilerig blijft doen.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:11 schreef knagsje het volgende:
ojeequote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:12 schreef MargrietV het volgende:
Zeemeeuwen paniek ..........honderden zeemeeuwen in een grote vlucht met veel lawaai.... zouden ze denken dat er voor Scheveningen ook een tsunami onderweg is?
dat zal wel feest geven... ja ben voor!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wat mij betreft neemt hij d'r daar ter plekke
WEel cpas maken he!~quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:14 schreef bollokus het volgende:
[..]
dat zal wel feest geven... ja ben voor!
wilde het net zeggen ja, ze zijn net opgestaan en nu liggen ze allemaal weer op bed..quote:
ik zag er net ook een.... toen ik doorspoelde!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:14 schreef MargrietV het volgende:
Op Hawai kleine aardbeving en Tsunami is er ook onderweg naar toe.
ja idd, wanneer gaan die jongen zn ogen openquote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:14 schreef Mylene het volgende:
Ik zag Alex toch weer even met jaloezie naar Laura en Guido kijken.
Die komt rond 10 over twee aan daar, de lagere, kleinere eilanden zijn ge-evacueerd want de kans bestaat dat de golven hoger komen dan dat het eiland boven de oceaan uit steekt.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:14 schreef MargrietV het volgende:
Op Hawai kleine aardbeving en Tsunami is er ook onderweg naar toe.
Weer een bolus onderweg naar Groot Britannie.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:15 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik zag er net ook een.... toen ik doorspoelde!
spijkerbedden een idee?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:18 schreef Vultarian het volgende:
kunnen ze niet ff wat stroomstoten door die bedden jagen ofzo?
Kweenie zeker, was een half gesprek na SL. Misschien over dat Alex volgens Servio een nekschot verdient om uit z'n lijden verlost te worden, of dat Servio tegen Alex zei dat Alex het niet verdient om hier te zijn etc toen Maik er net uitgestemd was.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:16 schreef Pappeltje het volgende:
Welke opmerking hebben ze het over Maik en Geer?
Nou kijk hoe ze helemaaallll in hem opgaat.quote:
laura kriebelt guido, dat staat toch op je netvlies ?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:18 schreef Stranger het volgende:
Ja hallo plaats eens screencaps voor de mensen die op hun werk zitten
Oh dat ken ik intussen wel jaquote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:20 schreef just me het volgende:
[..]
laura kriebelt guido, dat staat toch op je netvlies ?
Nou das een beetje overdreven. Ze hoopt waarschijnlijk dat Alex het signaal oppakt...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:19 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Nou kijk hoe ze helemaaallll in hem opgaat.
Wat een dom wijf zeg.
Ze zit Guido te kriebelen met der klauwen en ondertussen steeds naar Alex kijken.
Dat kind is gewoon geestelijk niet goed
Da's alleen omdat er daar glas ligt.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:22 schreef Green1 het volgende:
Pfffff... die makers van dat programma weten geloof ik van gekkigheid niet wat voor regels ze moeten maken.
Hoe zou dat gaan? Zitten ze zich te vervelen... en dan zegt er eentje opeens van..
Hé... ik heb nog een leuk regeltje. We geven ze een stofzuiger, maar er mag alleen in de vrouwenslaapkamer gestofzuigd worden.
![]()
Ik zou er gillend gek van worden..
En dat Gerard hem op mag pakken.. EPIC! .. nee LEGEN....wait for it... DARY!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:24 schreef Pappeltje het volgende:
iid een leuke opdracht Geer, wijs iemand binnen 30 seconde aan die het huis mag verlaten
Laura is het sletje van sst. Wel leuk ze wilde als het braafste meisje van de klas op tv overkomen voor haar werk nou ze is lekker bezig. Ze was zo blij dat het geheim geraden was dan kon ze haar spel spelen en hoefde ze niet meer te doen alsof ze een relatie hadden want hij heeft een vriendin thuis. Nou die slet is het nog meer gaan doen want Guido heeft een paar dagen heel lelijk naar haar gekeken als ze met Alex kriebelde. Ik hoop dat die vriendin hem goed voor zijn ballen trapt als die er uit komt . Gister was wel leuk toen Maik zijn onderbroeken showde keek die Guido als een oordwurm waarom weet ik niet maar was wel leuk om te zien.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:20 schreef just me het volgende:
[..]
laura kriebelt guido, dat staat toch op je netvlies ?
hallo.....quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:26 schreef Ceetje.. het volgende:
goeiemiddag allemaal![]()
Lees in het rode telefoon topic dat ie sinds vannacht (uurtje of 2) niet meer is gegaan. Wat een sof weer hè. Maarja, misschien vanavond beter.......
Effe snel tussendoor spieken hier, moet zo weer weg, tot vanavond !
Het signaal ik ben stapelverliefd o Guidotje maak mijn niet uit of hij een vriendinnetje thuis heeftquote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:22 schreef marky het volgende:
[..]
Nou das een beetje overdreven. Ze hoopt waarschijnlijk dat Alex het signaal oppakt...
als het effe kan, heb Alphons ook al getwittert, anders mis ik alle aktie.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:27 schreef bollokus het volgende:
[..]
hallo.....![]()
![]()
![]()
daag!![]()
![]()
![]()
en ze zullen wel op jou w88 voor de telefoon
Waarom zou Guido een trap moeten krijgen omdat alle vrouwen met hem kroelen? Hij doet volgens mij niets verkeerd laat het zich lekker aanhangen. Hij heeft waarschijnlijk het meeste vertrouwen in Laura meer nog dan in Servio. Of dat verstandig is weet ik niet.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:25 schreef delfse het volgende:
[..]
Laura is het sletje van sst. Wel leuk ze wilde als het braafste meisje van de klas op tv overkomen voor haar werk nou ze is lekker bezig. Ze was zo blij dat het geheim geraden was dan kon ze haar spel spelen en hoefde ze niet meer te doen alsof ze een relatie hadden want hij heeft een vriendin thuis. Nou die slet is het nog meer gaan doen want Guido heeft een paar dagen heel lelijk naar haar gekeken als ze met Alex kriebelde. Ik hoop dat die vriendin hem goed voor zijn ballen trapt als die er uit komt . Gister was wel leuk toen Maik zijn onderbroeken showde keek die Guido als een oordwurm waarom weet ik niet maar was wel leuk om te zien.
verschrikkelijk is overdreven maar zou het wel jammer vinden!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:28 schreef Danny het volgende:
Poll: Hoe zou je het vinden als Secret Story wordt gecanceld?
• Verschrikkelijk jammer!
• Ik zou het werkelijk niet missen...
• Liever vandaag dan morgen!
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Wat lees ik nou? Mijn vermoedens worden dan tóch bevestigd!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:03 schreef PinkDream het volgende:
[..]
Ik kom van de wagen en ik vind joanna een topper
en dan toch die 47%quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:25 schreef TimeJumper het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Laura zoals ze zegt, lekker het spel spelen en interssant voor de kijker![]()
[ afbeelding ]
ik zit liever in mijn eigen huisje hier in de middle of niks!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:30 schreef marky het volgende:
Kuhrhaus is echt niet zo bijzonder. Je moet om de kotsvlekken in de kamers heenlopen. Wel redelijk prijzig maar echt niet zo geweldig. Je kan beter naar Des Indes.
Guido krijgt ook gevoelens voor haar heeft hij van de week gezegd. En hij was stikjaloers dat Alex van de weer bij het sletje in bed lag. Is dit normaal als je een vriendinnetje heb?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:28 schreef marky het volgende:
[..]
Waarom zou Guido een trap moeten krijgen omdat alle vrouwen met hem kroelen? Hij doet volgens mij niets verkeerd laat het zich lekker aanhangen. Hij heeft waarschijnlijk het meeste vertrouwen in Laura meer nog dan in Servio. Of dat verstandig is weet ik niet.
Denk dat dat meer een soort ego ding is, dan dat het persee om Laura gaat?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:31 schreef delfse het volgende:
[..]
Guido krijgt ook gevoelens voor haar heeft hij van de week gezegd. En hij was stikjaloers dat Alex van de weer bij het sletje in bed lag. Is dit normaal als je een vriendinnetje heb?
quote:
Jep dat herhaalde hij afgelopen nacht ook. Hij zou het vreselijk vinden als ze moet vertrekken maar het is geen liefde maar meer als broer en zus.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:31 schreef delfse het volgende:
[..]
Guido krijgt ook gevoelens voor haar heeft hij van de week gezegd. En hij was stikjaloers dat Alex van de weer bij het sletje in bed lag. Is dit normaal als je een vriendinnetje heb?
Nou ik lig niet met mijn broer te kriebelen in bed of op de bank hoor.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:35 schreef marky het volgende:
[..]
Jep dat herhaalde hij afgelopen nacht ook. Hij zou het vreselijk vinden als ze moet vertrekken maar het is geen liefde maar meer als broer en zus.
Daar heeft hij het een paar nachtjes geleden ook al over gehad dat er foto's van hem waren en dat een exvriendin die op een vervelende manier op internet heeft gezet.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:32 schreef suzi1 het volgende:
ach, die relatie heeft toch geen lang leven meer
niet met laura, niet met vriendinnetje thuis
als die fotos niet gesjopt zijn op die escortsite.....
Wat een belachelijke opties zeg.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:28 schreef Danny het volgende:
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Jij zit ook niet afgezonderd met een kleine groep waar genegenheid ook belangrijk isquote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:37 schreef delfse het volgende:
[..]
Nou ik lig niet met mijn broer te kriebelen in bed of op de bank hoor.
tnx dat is nieuw voor mijquote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:37 schreef marky het volgende:
[..]
Daar heeft hij het een paar nachtjes geleden ook al over gehad dat er foto's van hem waren en dat een exvriendin die op een vervelende manier op internet heeft gezet.
Weet jij wat meer soms?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:28 schreef Danny het volgende:
Tussenstand:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:38 schreef marky het volgende:
[..]
Jij zit ook niet afgezonderd met een kleine groep waar genegenheid ook belangrijk is
Dan nog zou ik het niet doen . Genegenheid kan je ook bij de andere zoeken je hoeft niet te kriebelen om dat te krijgen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:38 schreef marky het volgende:
[..]
Jij zit ook niet afgezonderd met een kleine groep waar genegenhei ook belangrijk is
ik snap sowieso die genegenheid niet hoorquote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:38 schreef marky het volgende:
[..]
Jij zit ook niet afgezonderd met een kleine groep waar genegenheid ook belangrijk is
Screening en creativiteit is waar het aan schortte...ze hadden de tools maar hebben ze niet goed benut.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:38 schreef Stranger het volgende:
[..]
Wat een belachelijke opties zeg.
'Verschrikkelijk jammer' klinkt meteen alsof het het einde van de wereld is.
Mensen die 'Liever vandaag dan morgen' kiezen zijn gewoon trieste trollen.
Ik zou het wel zonde vinden als het programma stopt, al is het alleen maar omdat het de drempel om ooit nog een RLS te maken weer hoger legt. Verder is het gewoon een goed concept, met een matige uitvoering.
Guido wil alleen verzorgd en gekriebeld worden, het kleine jongetje spelen, en als laura Alex kriebelt moet hij al die aandacht missen. Bovendien heeft hij geen maatje meer zonder laura.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:31 schreef delfse het volgende:
[..]
Ik denk dat Guidotje het thuis ook doet bij zijn zus als die die heeft .quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:41 schreef Pappeltje het volgende:
Zo en nu samen onder het dekentje verder kriebelen.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:41 schreef Pappeltje het volgende:
Zo en nu samen onder het dekentje verder kriebelen.
Ach in BB1 deden ze knuffelen hier is het strelen/kriebelenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:40 schreef delfse het volgende:
[..]
Dan nog zou ik het niet doen . Genegenheid kan je ook bij de andere zoeken je hoeft niet te kriebelen om dat te krijgen.
arelaxedquote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:42 schreef Mylene het volgende:
Ik heb het idee dat Alex blijft zitten om Guido en Laura in de gaten te houden. Hij zit niet echt relaxed.
Guidotje is een watje. Van de week toen Maik terug kwam ook wat was het toen een kleinkind zeg met zijn gejank. Hij heeft nog wel een maatje Servio laat die daar dan ook mee gaan kriebelen als hij aandacht mist. Of had lekker thuis gebleven nog beter.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:42 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Guido wil alleen verzorgd en gekriebeld worden, het kleine jongetje spelen, en als laura Alex kriebelt moet hij al die aandacht missen. Bovendien heeft hij geen maatje meer zonder laura.
A-relaxedquote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:42 schreef Mylene het volgende:
Ik heb het idee dat Alex blijft zitten om Guido en Laura in de gaten te houden. Hij zit niet echt relaxed.
Hoi Benny! Laura moet eruit!quote:
Ik hou van mijn broers, maar never no way dat ik mij zo door hun laat kriebelen, zou incest zijn!! het idee alleen al.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:43 schreef delfse het volgende:
[..]
Ik denk dat Guidotje het thuis ook doet bij zijn zus als die die heeft .
Ja leuk gezicht, de hoer van Baylon en de kwijlende hanglip-kleuter!quote:
goeiesmiddsgsquote:
Toen ze een missie kregen samen slapen en Guidotje een ontbijt voor sletje maken deden ze het niet. En nu doen ze niks anders dan met elkaar in het nest liggenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja leuk gezicht, de hoer van Baylon en de kwijlende hanglip-kleuter!
Weet je eigenlijk wel waar dat over ging of geloof jij wat je te zien kreeg op TV?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:45 schreef delfse het volgende:
[..]
Guidotje is een watje. Van de week toen Maik terug kwam ook wat was het toen een kleinkind zeg met zijn gejank. Hij heeft nog wel een maatje Servio laat die daar dan ook mee gaan kriebelen als hij aandacht mist. Of had lekker thuis gebleven nog beter.
welke fotos?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:37 schreef marky het volgende:
[..]
Daar heeft hij het een paar nachtjes geleden ook al over gehad dat er foto's van hem waren en dat een exvriendin die op een vervelende manier op internet heeft gezet.
marky in tha housequote:
Eerste en tweede BB werd er ook veel gehangen. De meest aktieve BB was BB3.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:50 schreef kaos- het volgende:
Met BB en DGK lagen ze ook niet de hele dag in bed of wel? Ben het vergeten inmiddels.
nee, zeker niet een uur nadat ze waren opgestaan. Daar zaten ze nop in de huiskamer.. hier zit/ligt/hangt alles bijna volcontinu op dat Bed.. Met Guido natuurlijk als extreme koploper..quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:50 schreef kaos- het volgende:
Met BB en DGK lagen ze ook niet de hele dag in bed of wel? Ben het vergeten inmiddels.
In BB2 had Georgie nog net geen doorligplekken. Die lag hele weken op de bank.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:50 schreef kaos- het volgende:
Ik kijk weinig uitzendingen en waar is hij nu zelf mee bezig hij gaat echt nog wel met haar verder als friemelen ze liggen nu ook onder de deken.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:50 schreef marky het volgende:
[..]
Weet je eigenlijk wel waar dat over ging of geloof jij wat je te zien kreeg op TV?
Hij was niet boos op Maik maar wel op, waar in zijn ogen Maik zijn terugkomst voor stond. Maik moest zorgen voor de sex in het huis en mocht in zijn ogen terug komen omdat hij en Laura nooit verder zouden gaan dan een beetje knuffelen. Hij voelde zich misbruikt omdat hij dacht dat de redaktie wel had gedacht dat hij met Laura vreemd zou gaan. De redaktie zou dus totaal geen boodschap hebben gehad aan zijn thuissituatie.
maarvind dat toch een fout van de regie, want de eerste dagen nam bijvoorbeeld karim nog wel iniatief om iets te gaan doen en zelf dingen te gaan maken maar op een gegeven moment houd het opquote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
nee, zeker niet een uur nadat ze waren opgestaan. Daar zaten ze nop in de huiskamer.. hier zit/ligt/hangt alles bijna volcontinu op dat Bed.. Met Guido natuurlijk als extreme koploper..
Guido is de slaapking inderdaad. De stem zou eigenlijk een opdracht moeten geven wie het langst wakker kan blijven, die verdiend dan meteen 5 ruggen weet je wel. Maak het gewoon wat leuker, want ze doen gewoon echt geen moer daar.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
nee, zeker niet een uur nadat ze waren opgestaan. Daar zaten ze nop in de huiskamer.. hier zit/ligt/hangt alles bijna volcontinu op dat Bed.. Met Guido natuurlijk als extreme koploper..
dat jullie dat nog allemaal weten pffff..quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:52 schreef Stranger het volgende:
[..]
In BB2 had Georgie nog net geen doorligplekken. Die lag hele weken op de bank.
Volgens mij werden ze er bij BB uit geroepen!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:50 schreef kaos- het volgende:
Klopt exact! Hij ging na zijn eerste valsche reactie daarna nog wel bedachtzaam vertellen waarom het hem dwars zat maar zijn eerste primaire reactie zei genoeg, ongeacht wat sommige hardnekkige bischierige aspirant-guido-inhuurders hier op het forum zeggen!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:45 schreef delfse het volgende:
[..]
Guidotje is een watje. Van de week toen Maik terug kwam ook wat was het toen een kleinkind zeg met zijn gejank. Hij heeft nog wel een maatje Servio laat die daar dan ook mee gaan kriebelen als hij aandacht mist. Of had lekker thuis gebleven nog beter.
en dat roepen ze ook al 2wekenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:54 schreef knagsje het volgende:
dit is een voorbode van het einde van ss
Ik kan er echt niet bij hoor.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:53 schreef bollokus het volgende:
[..]
maarvind dat toch een fout van de regie, want de eerste dagen nam bijvoorbeeld karim nog wel iniatief om iets te gaan doen en zelf dingen te gaan maken maar op een gegeven moment houd het op
op de bank ja! Hier liggen ze nauwelijks op de bank maar zijn die stinkers volcontinu onderhand in die slaapkamer.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:52 schreef Stranger het volgende:
[..]
In BB2 had Georgie nog net geen doorligplekken. Die lag hele weken op de bank.
zelfpijniging...... er zijn toch fans voor te vindenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:55 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ik kan er echt niet bij hoor.
er is zoveel meer uit het programma te halen, maar daar komen ze blijkbaar niet op.
Nu is het hangen......en eigenlijk wurgen om het te volgen
laat stervio de bedden maar opmakenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
op de bank ja! Hier liggen ze nauwelijks op de bank maar zijn die stinkers volcontinu onderhand in die slaapkamer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |