quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:44 schreef exify het volgende:
Goodmorning!![]()
Ik vind flip met de dag echt leuker worden, vind hem echt een nette, vrolijke, lieve en hele geduldige jongen..
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:42 schreef Pappeltje het volgende:
Alex: "het is toch aardig van Geer dat hij jou liet praten met je moeder?"
Jo: "uhm..ja van Serv vond ik het lief, wel 6 keer bedankt
De ideale schoonzoonquote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:44 schreef exify het volgende:
Goodmorning!![]()
Ik vind flip met de dag echt leuker worden, vind hem echt een nette, vrolijke, lieve en hele geduldige jongen..
Zij is zo hard lager dan laag aan het raken op mijn lijstje.quote:
je mist de quote tags! ,quote. begin van de quote en ,/quote. einde vand e tekst waarbij , vervangen door [quote:
Haha ja als vriendje zou ik 'm denk ik ook een beetje boring vindenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:47 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
De ideale schoonzoon![]()
Maar ik hoef hem niet hoorrrrrr, hij is mij te saai
brutale mensen hebben de halve wereld .quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:51 schreef Flow3r het volgende:
Ik vond 't ook nogal egoistsch van Jo om meteen te roepen ikke ikke ikke toen ze met iemand van thuis mochten spreken, best vreemd dat ze daar verder niet op afgerekend wordt
Hij heeft ook Arnold Schwarznegger en Silvester Sallone gebruikt voor kranten-abbonementen, en wilde het ook doen bij OV-chipkaart doen maar heeft toch maar niet gedaan ivm boete.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:51 schreef Mylene het volgende:
Guido had een familiepas van IKEA aangevraagd onder de naam Barack Obama.
Gebruik de quote buttonquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |