Idd ben benieuwd of ze vanochtend tijdens het ontbijt heeft zitten praten net zoals andere sociale mensen doen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:24 schreef Hadjewat het volgende:
Boring Lauwra , jammer dat ze niks toevoegd en toch zo popi is
eigenlijk is het hele programma jammer, had zo veel meer in kunnen zitten
Nee, zoiets heet EQ.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:18 schreef Jweetje het volgende:
Mo = hoogbegaafd = zeer emotioneel .
Natuurlijk wordt ik er ook wel eens moe van, maar hoort bij de persoon.
Butlerpak?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:26 schreef MargrietV het volgende:
Ze moeten Servio een kamermeisjes outfit geven.....
hahah dat zei ik gistren ook al ,en dan als drag-queen bedden opmaken ,betere clue is er niet voor hem toch?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:26 schreef MargrietV het volgende:
hahah maar toch heeft joanna een jaar geleden een x laten botoxen (maar das allang uitgewerkt hoor!!!)quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:33 schreef r_onald het volgende:
dochter en moeder hebben allebei mooie natuurlijke lippen ...
LOLZ
Dat dacht Gerard ook, ik ga niet in mijn boxer door het huis als paardje lopen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:33 schreef Hadjewat het volgende:
Die telefoon opdrachten zijn ook te kinderachtig voor woorden, ik zou mn nest dr niet voor uitkomen
boycotten die handel
Juist niet, want dat wil Servio te graagquote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:26 schreef MargrietV het volgende:
Deze heb ik al eens gehad, qua discussie, maar ik kan je vertellen dat een hoog IQ EN een hoog EQ echt enorm storend kan zijn emotioneelquote:
lol,quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:38 schreef versabommie het volgende:
Ik wil ook zo'n huisnicht die alles moet doen! Alleen moetie dan niet praten! Ik wil er één zonder stembanden! Dat wil ik!
Problem solved!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:38 schreef versabommie het volgende:
Ik wil ook zo'n huisnicht die alles moet doen! Alleen moetie dan niet praten! Ik wil er één zonder stembanden! Dat wil ik!
kun je er niet een opsturen naar portugal!quote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:38 schreef versabommie het volgende:
Geer maakt het sowieso geen reet uit , hij zit er echt om clues te ontcijferen en het spel te spelen, vermoed zelfs dat hij dingen ingefluisterd krijgt om de boel een beetje te sturen af en toequote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:40 schreef Hadjewat het volgende:
[..]
Dat dacht Gerard ook, ik ga niet in mijn boxer door het huis als paardje lopen.
Die ging eerst zijn badjas aa ndoen, maar toen was die te laat, wat hem geen reet uitmaakte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |