Haha, idd, voorbij fietsend aan Gerard en het feit dat hij ook heel graag iets van zijn vrouw had willen horen, triest....quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tuurlijk! Joanna moet toch alle gebeurtenissen van gisteren toppen, dus die melkt haar momentje 3 dagen tot op het bot uit!![]()
Enige moeite die ik echt met haar had was die avond dat ze Maik tot op het bot afzeek.. dat moet ze gewoon niet doen.. verder is ze leukquote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:18 schreef Jweetje het volgende:
Mo = hoogbegaafd = zeer emotioneel .
Natuurlijk wordt ik er ook wel eens moe van, maar hoort bij de persoon.
juistquote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:19 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Misschien, twee losers bij elkaar
We spreken elkaar nog als ze weer een mood krijgt en drie dagen gaat janken....quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
Enige moeite die ik echt met haar had was die avond dat ze Maik tot op het bot afzeek.. dat moet ze gewoon niet doen.. verder is ze leukEn die jankbuien en drama.. tja emotioneel zit er niet iets goed bij d'r
Ik vind ze leuk samen maar ik ben dan ook een 20 jarige meisje, dus geloof stiekem nog in liefdequote:
Die kon ikveel beter hebben dan dat ranten tegen maikquote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:20 schreef waxmask het volgende:
[..]
We spreken elkaar nog als ze weer een mood krijgt en drie dagen gaat janken....
Hij weet iig zeker dat Joanna het nu te horen krijgtquote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:21 schreef TimeJumper het volgende:
Ben een beetje teleurgesteld in Gerard dat hij Boring Laura vertrouwd
dat !! voor elke kop koffie, weer een schone pakken, ik zou hem zo klieren hequote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:23 schreef MargrietV het volgende:
allemaal in een opgemaakt bed gaan liggen en er ff zooitje van maken.
Allemaal veel servies gebruiken.
Servio at your Service
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |