aha thx ( friemel de friemel )quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:52 schreef Flow3r het volgende:
[..]
je mag zelf pas typen na deze: [/quote]
misschien zat je er tussenin te friemelen?
Oh daar word ze wel op afgerekend hoor, alleen niet op het moment zelf.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:51 schreef Flow3r het volgende:
Ik vond 't ook nogal egoistsch van Jo om meteen te roepen ikke ikke ikke toen ze met iemand van thuis mochten spreken, best vreemd dat ze daar verder niet op afgerekend wordt
Er zijn er meer die net zo vaak als hij hebben gedrukt dus geen uitzondering.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:45 schreef r_onald het volgende:
Gerard is de enige speler met "ballen"...en durft te drukken.
Anderen tasten wat af,kan goed zijn,maar beetje lef mag wel.
* versabommie pakt alvast de chips..quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:55 schreef knagsje het volgende:
Komt die joan van een zigeunerkamp of zo?
aha thx ( friemel de friemel )quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:55 schreef Hadjewat het volgende:
[..]
[/b]
misschien zat je er tussenin te friemelen?
Monaquote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:56 schreef suzi1 het volgende:
ik zie joanne idd wel in een grote woonwagen wonen vol van die kitcherige wit m,et gouden beelden
net zoals dat wijf uit BB1 die er later in kwam. naam kwijt
Mona <3quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:56 schreef suzi1 het volgende:
ik zie joanne idd wel in een grote woonwagen wonen vol van die kitcherige wit m,et gouden beelden
Monaquote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:56 schreef suzi1 het volgende:
vertel?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
* versabommie pakt alvast de chips..
* versabommie pakt er nog een bak koffie bij en wacht tot het roze meiske intrede doetquote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:56 schreef suzi1 het volgende:
zal vandaag wel weer goed komen!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:57 schreef Vultarian het volgende:
dat met die telefoon is het ook niet helemaal geworden he, gisteravond paar belletjes en dat was het dan weer..
sjonnies en annita's hahaquote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:56 schreef suzi1 het volgende:
who me?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
* versabommie pakt er nog een bak koffie bij en wacht tot het roze meiske intrede doet
Ja echt domquote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:57 schreef Vultarian het volgende:
dat met die telefoon is het ook niet helemaal geworden he, gisteravond paar belletjes en dat was het dan weer..
quote:
met excuus aan zigeuners wereldwijd?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:55 schreef knagsje het volgende:
Komt die joan van een zigeunerkamp of zo?
quote:
quote:
dat word tijd!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:58 schreef knagsje het volgende:
Wanneer slaat Aafke servio eens voor zn muil
Dat is inderdaad minder ergquote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:57 schreef Flow3r het volgende:
Laura doet kriebel kriebel, da's wat anders
dat zou geweldig zijn ja. eerst een fles wijn in dr mik en dan BAMquote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:58 schreef knagsje het volgende:
Ik denk dat Aafke die Servio echt het hele huis door slaatquote:
hahaha dacht ik alquote:
Dat zou wel een heerlijk momentje zijn jaquote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:58 schreef knagsje het volgende:
dat geloof ik meteen!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik denk dat Aafke die Servio echt het hele huis door slaat
Gerard was ook gisteravond bezig hem dat te vertellen maar toen kwamen er een paar bewonders bij zitten dus toen stopte het gesprek.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:24 schreef r_onald het volgende:
alex moet laura lekker links laten liggen.
jamaarquote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:00 schreef PinkDream het volgende:
[..]
hahaha dacht ik al
Maar iedereen zijn mening toch![]()
kan er verder weinig aan doen waar ik geboren ben
Paar tanden uit zijn muil.... en een knietje tegen zijn ballen.... en dan een schop onder zijn reet....quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:00 schreef Vultarian het volgende:
[..]
Dat zou wel een heerlijk momentje zijn ja
let opmet het laatste er zit een risico aan dat je je schoen nooit meer teug zietquote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:02 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Paar tanden uit zijn muil.... en een knietje tegen zijn ballen.... en dan een schop onder zijn reet....
Helaas voor jouquote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
jamaarik zit te wachten op een stevige ochtend bitchfight
ff fons twitterequote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
BTW het is middagquote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
hij dan in ieder geval weer gepoetst tochquote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:03 schreef bollokus het volgende:
[..]
let opmet het laatste er zit een risico aan dat je je schoen nooit meer teug ziet
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:03 schreef PinkDream het volgende:
[..]
Helaas voor jou![]()
Ik kom van de wagen en ik vind joanna een topper
En tja niet iedereen kan dat leuk vinden of met me eens zijn
Elke gek zijn gebrek
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
...of wacht.. ik ga een servio doen....
Dus jij vind dat die andere meiden hier gekken zijn vol gebreken? ja toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |