quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:11 schreef knagsje het volgende:
Het word tijd dat alex zijn tong eens in sharon steekt waar laura bij zit, kijken of ze dan nog zo opgeilerig blijft doen.
ojeequote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:12 schreef MargrietV het volgende:
Zeemeeuwen paniek ..........honderden zeemeeuwen in een grote vlucht met veel lawaai.... zouden ze denken dat er voor Scheveningen ook een tsunami onderweg is?
dat zal wel feest geven... ja ben voor!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wat mij betreft neemt hij d'r daar ter plekke
WEel cpas maken he!~quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:14 schreef bollokus het volgende:
[..]
dat zal wel feest geven... ja ben voor!
wilde het net zeggen ja, ze zijn net opgestaan en nu liggen ze allemaal weer op bed..quote:
ik zag er net ook een.... toen ik doorspoelde!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:14 schreef MargrietV het volgende:
Op Hawai kleine aardbeving en Tsunami is er ook onderweg naar toe.
ja idd, wanneer gaan die jongen zn ogen openquote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:14 schreef Mylene het volgende:
Ik zag Alex toch weer even met jaloezie naar Laura en Guido kijken.
Die komt rond 10 over twee aan daar, de lagere, kleinere eilanden zijn ge-evacueerd want de kans bestaat dat de golven hoger komen dan dat het eiland boven de oceaan uit steekt.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:14 schreef MargrietV het volgende:
Op Hawai kleine aardbeving en Tsunami is er ook onderweg naar toe.
Weer een bolus onderweg naar Groot Britannie.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:15 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik zag er net ook een.... toen ik doorspoelde!
spijkerbedden een idee?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:18 schreef Vultarian het volgende:
kunnen ze niet ff wat stroomstoten door die bedden jagen ofzo?
Kweenie zeker, was een half gesprek na SL. Misschien over dat Alex volgens Servio een nekschot verdient om uit z'n lijden verlost te worden, of dat Servio tegen Alex zei dat Alex het niet verdient om hier te zijn etc toen Maik er net uitgestemd was.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:16 schreef Pappeltje het volgende:
Welke opmerking hebben ze het over Maik en Geer?
Nou kijk hoe ze helemaaallll in hem opgaat.quote:
laura kriebelt guido, dat staat toch op je netvlies ?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:18 schreef Stranger het volgende:
Ja hallo plaats eens screencaps voor de mensen die op hun werk zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |