Wist niet dat schoenen tegenwoordig de nieuwe retenragers zijn. Weer wat geleerd!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:03 schreef bollokus het volgende:
[..]
let opmet het laatste er zit een risico aan dat je je schoen nooit meer teug ziet
Morguh LS! PC gemaakt? Dan wil ik alvast gokken op 20:15 vanavond voor je volgende banquote:
je moet wel met de tijd meegaan he!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:05 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Wist niet dat schoenen tegenwoordig de nieuwe retenragers zijn. Weer wat geleerd!
Ohw gelukkig is er nog iemand verstandig.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:01 schreef delfse het volgende:
[..]
Gerard was ook gisteravond bezig hem dat te vertellen maar toen kwamen er een paar bewonders bij zitten dus toen stopte het gesprek.
Hi!quote:
Nog even oefenen, het komt niet echt aan.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
...of wacht.. ik ga een servio doen....
Dus jij vind dat die andere meiden hier gekken zijn vol gebreken? ja toch?
Nooit te oud om te leren.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:05 schreef bollokus het volgende:
[..]
je moet wel met de tijd meegaan he!
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Ben zeker nog wel bezig tot 20:15 uur met herinstalleren van programma's, dus ik neem je gokje wel aanquote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
Morguh LS! PC gemaakt? Dan wil ik alvast gokken op 20:15 vanavond voor je volgende ban
toppiequote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Eindelijk, wat een ramp was dat met de Wii, maar ja, ik kon tenminste nog op internet.
Alleen kwamen 99% van de berichten niet door.
Maar ben er weer voor de volle 100% bij.
Hij wil ook weer gekriebelt wordenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:09 schreef bollokus het volgende:
bah wat een geslijm op de stream... falex zegt mag ik mensen geld geven ik wil graag laura 500 geven zodat ze ook een beetje kan spelen!
gewoon een keertje rollen is voldoendequote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:09 schreef versabommie het volgende:
Echt Alex verdient het nu echt hoor.. Die hoer van Bayblon ligt Guido weer te kriebelen hij ligt een bed verder te vragen of hij ook geld mag weggeven zodat hij haar 500 kan geven...![]()
Kan Sharon hem niet ff een paar ketsen voor zijn harses geven?
nope, is hier al wel veel over gespeculeertquote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hebben ze bij uitzondering al op de plasma laten zien, dat er weer een tsunami is in Japan. Om de reactie van Sharon te peilen?
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:09 schreef bollokus het volgende:
bah wat een geslijm op de stream... falex zegt mag ik mensen geld geven ik wil graag laura 500 geven zodat ze ook een beetje kan spelen!
ze isniet verliefd ze kan alleen de knuffels niet missenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:11 schreef knagsje het volgende:
Het word tijd dat alex zijn tong eens in sharon steekt waar laura bij zit, kijken of ze dan nog zo opgeilerig blijft doen.
tijd voor dynamietquote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:11 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
ik kan er niet meer tegen, kan iemand hem onderuit halen, want dat heeft hij nodig zeg.
Wat een bord voor z'n kop
Wat mij betreft neemt hij d'r daar ter plekkequote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:11 schreef knagsje het volgende:
Het word tijd dat alex zijn tong eens in sharon steekt waar laura bij zit, kijken of ze dan nog zo opgeilerig blijft doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |