"Aafke, het is verboden om eenquote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:10 schreef SecretStoryWous het volgende:
HELEMAAL GOOIEN MET DE MAKEUP: ''AL DIE FUCKING KANKER MAKEUP''
thxquote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:07 schreef bollokus het volgende:
[..]
sta je weer achter de potten en pannen te Fokken!![]()
ik zal het in de gaten houden voor je vandaag Werkse!
de smerige reetridder die servioquote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:13 schreef Urb het volgende:
Servio was z'n ketting met z'n trouwring kwijt, beschuldigde meteen Alex er alweer van maar hij lag gewoonin z'n bed.
Alex lag als een zout-zak op Laura.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:15 schreef bollokus het volgende:
pfff , die heeft zich zelf aan laura gehangen
Alex twee keer,quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:20 schreef Mylene het volgende:
Ik denk dat Alex, Guido en Alex worden genomineerd.
Guido is een gevaar omdat hij nu genoeg geld heeft om geheimen te raden, terwijl er bij hem niets valt te halen, zijn geheim is immers geraden.
Dat is ze ook, ze kijkt vrijwel altijd zo. Daar is echt veel mis mee.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:19 schreef knagsje het volgende:
die joanna lijkt ook wel een wezenloze zeg, alsof ze geestelijk van de wereld is...
als het ff kan ja danquote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:23 schreef suzi1 het volgende:
alex 30%
servio 30%
gerard 40%
gelijk 2 eruit!
Ja een echte pisnichtquote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:26 schreef knagsje het volgende:
Servio mag van mij er uit hoor, hij is te veel persoonlijk bezig. Een echte pisnicht...
Thanks!quote:
Wie?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:29 schreef kreta2010 het volgende:
Ik mis Sofie totaal niet...................................
Wie?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:29 schreef kreta2010 het volgende:
Ik mis Sofie totaal niet...................................
klopt dan moet je IE gebruiken, het is het een of het anderquote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:30 schreef Ireth het volgende:
[..]
Thanks!
(Alleen kan ik bij die de venstertjes niet groter trekkenHet is of groot beeldvullend of allemaal even groot
)
nee, hij is niet meer gegaan nadat jij aufgehort hatquote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:31 schreef versabommie het volgende:
Is die telefoon na 1:45 nog gegeaan?
Servio lui? Die kerel doet het meeste daar in dat huisquote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:31 schreef Mylene het volgende:
Servio is ook lui. De stem zegt dat er iets klaar staat in de kamer en gebaart Philip dat hij moet gaan kijken.
laat hem maar gaan poetsen!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:31 schreef Mylene het volgende:
Servio is ook lui. De stem zegt dat er iets klaar staat in de kamer en gebaart Philip dat hij moet gaan kijken.
Idd zich met alles bemoeien!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:32 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Servio lui? Die kerel doet het meeste daar in dat huis
Die moet nu toch het hele huishouden gaan doen, dus die krijgt nog wel zijn deelquote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:31 schreef Mylene het volgende:
Qua poetsen en eten bereiden etc etc lekker boeiend dat hij zich met iedereen bemoeid, het is een spel geen theekransjequote:
Hij kookt ja!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:32 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Servio lui? Die kerel doet het meeste daar in dat huis
nopequote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:31 schreef versabommie het volgende:
Is die telefoon na 1:45 nog gegeaan?
+ hij doet de haren van de dames + is een luisterend oor voor sommige + poetst dat heb ik onze Flip allemaal nog niet zien doenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hij kookt ja!dat is het .. en daarom waant hij zichzelf god in huis
Luisterend oor? Ja daar waar die kan stoken gekquote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:33 schreef RiftNL het volgende:
[..]
+ hij doet de haren van de dames + is een luisterend oor voor sommige + poetst dat heb ik onze Flip allemaal nog niet zien doen
krijgt onzen flip ook geen kans voor als servia dat allemaal doet hequote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:33 schreef RiftNL het volgende:
[..]
+ hij doet de haren van de dames + is een luisterend oor voor sommige + poetst dat heb ik onze Flip allemaal nog niet zien doen
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:34 schreef bollokus het volgende:
las net eventjes het nieuws van vandaag bij op nu.nl maar zezijn nou toch wel echt iets te gortig geweest met de clou's, en hebben er niet bij nagedacht dat ze het niet kunnen zien
http://t.co/FN8AZcu
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:34 schreef bollokus het volgende:
las net eventjes het nieuws van vandaag bij op nu.nl maar zezijn nou toch wel echt iets te gortig geweest met de clou's, en hebben er niet bij nagedacht dat ze het niet kunnen zien
Stoken? Denk dat hij dat meer doet om het spel te winnen etcquote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
Luisterend oor? Ja daar waar die kan stoken gek
pffff te veel leeswerkquote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:33 schreef versabommie het volgende:
Hebben jullie trouwens die link nog meegekregen over de tietenfabriek van Joanna's moeder?
hier ik spam hem nog ff :
http://www.borstenforum.n(...)1d861f49bbc934757d3d
slaje deur fonske!!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:35 schreef versabommie het volgende:
[..]Alphons trekt echt alles uit de kast nu
dat doet ze niet express hoorquote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:35 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Stoken? Denk dat hij dat meer doet om het spel te winnen etcJullie vergeten vaak dat mensen zich anders gaan opstellen omdat het een spel is.
Sommige hier dachten ook echt dat Monique echt zo dom was etc terwijl ik al vanaf de eerste dag gokte dat ze het EXPRESS deed om zich zo te verschuilen, idem voor Servio.
Ze doet het weldegelijk express domme opmerkingen maken. Kijk maar naar de liveshow op het moment dat ze bekend maakt dat ze hoogbegaafd is dan zie ik een hele andere Moniquequote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:36 schreef suzi1 het volgende:
[..]
dat doet ze niet express hoor
en servio geeft juist steeds zo af op gerard dat die alleen het spel speelt
dus ik snap jou niet
Servio probeert echt mensen te beschadigen... dat is iets heel anders.. Zoals hij Alex in het begin probeerde te slopen. Zo begrijp ik niet wat je precies kan winnen door te proberen Mo te overtuigen dat Maik homo is en dat hij later toch voor een vent zal kiezen.. nee je zit er hier echt naastquote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:35 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Stoken? Denk dat hij dat meer doet om het spel te winnen etcJullie vergeten vaak dat mensen zich anders gaan opstellen omdat het een spel is.
Sommige hier dachten ook echt dat Monique echt zo dom was etc terwijl ik al vanaf de eerste dag gokte dat ze het EXPRESS deed om zich zo te verschuilen, idem voor Servio.
als dat zo is speelt ze het spelletje wel mega goed!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:37 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Ze doet het weldegelijk express domme opmerkingen maken. Kijk maar naar de liveshow op het moment dat ze bekend maakt dat ze hoogbegaafd is dan zie ik een hele andere Monique
ohwjawel hoor .. en hoe dat ze dat expres doet.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:36 schreef suzi1 het volgende:
[..]
dat doet ze niet express hoor
en servio geeft juist steeds zo af op gerard dat die alleen het spel speelt en niet zichzelf zou zijndus ik snap jou niet
helemaal mee eens...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
Servio probeert echt mensen te beschadigen... dat is iets heel anders.. Zoals hij Alex in het begin probeerde te slopen. Zo begrijp ik niet wat je precies kan winnen door te proberen Mo te overtuigen dat Maik homo is en dat hij later toch voor een vent zal kiezen.. nee je zit er hier echt naast
Misschien wil hij wel wat actie zien in het huis? Of misschien wil hij zieltjes winnen? Geen idee maar wel logisch te verklaren omdat het een spel is en slechts 1 persoon kan winnen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
Servio probeert echt mensen te beschadigen... dat is iets heel anders.. Zoals hij Alex in het begin probeerde te slopen. Zo begrijp ik niet wat je precies kan winnen door te proberen Mo te overtuigen dat Maik homo is en dat hij later toch voor een vent zal kiezen.. nee je zit er hier echt naast
justumquote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
Op emotioneel vlak iemand kapot proberen te maken is geen spel en geen actie in huis. Beetje ruzie maken ala maar hij probeerde echt op emotioneel vlak onrust te stoken. Gelukkig deed die eikel dat tegen de hoogbegaafde die er gisteren doorheen priktequote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:38 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Misschien wil hij wel wat actie zien in het huis? Of misschien wil hij zieltjes winnen? Geen idee maar wel logisch te verklaren omdat het een spel is en slechts 1 persoon kan winnen.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:35 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Is geen actie? Gast als ik daar in dat huis zit zou ik ook over lijken gaan, er staat 100.000 euro op het spel niet een paar knikkers.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
Op emotioneel vlak iemand kapot proberen te maken is geen spel en geen actie in huis. Beetje ruzie maken ala maar hij probeerde echt op emotioneel vlak onrust te stoken. Gelukkig deed die eikel dat tegen de hoogbegaafde die er gisteren doorheen prikte
hij is iig geen relame voor de homo's!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
Op emotioneel vlak iemand kapot proberen te maken is geen spel en geen actie in huis. Beetje ruzie maken ala maar hij probeerde echt op emotioneel vlak onrust te stoken. Gelukkig deed die eikel dat tegen de hoogbegaafde die er gisteren doorheen prikte
Hey Marky, had ik jou niet verteld dat ik je zou negeren, omdat je op het nivo van een josti de discussie in gaat en toch vast wil houden aan idiote stellingen? bij deze dus!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:40 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Is geen actie? Gast als ik daar in dat huis zit zou ik ook over lijken gaan, er staat 100.000 euro op het spel niet een paar knikkers.
gedeelte lijk me eens ,behalve dat hij niet zei homo maar bi-schierig dat is toch duidelijk wat andersquote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
dat is toch wel een beetje overdreven ik denk dat je op eenandere manier veel sneller je knip kan vullen!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:40 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Is geen actie? Gast als ik daar in dat huis zit zou ik ook over lijken gaan, er staat 100.000 euro op het spel niet een paar knikkers.
kee, maar de richting waar hij heen wilde was duidelijkquote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:41 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
gedeelte lijk me eens ,behalve dat hij niet zei homo maar bi-schierig dat is toch duidelijk wat anders
hij zei alleen dat maik homo ondergoed draagt
Wie is de Servio en wie is de Alex van jullie beiden??quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hey Marky, had ik jou niet verteld dat ik je zou negeren, omdat je op het nivo van een josti de discussie in gaat en toch vast wil houden aan idiote stellingen? bij deze dus!
Zo!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:34 schreef bollokus het volgende:
hai haiquote:
Wie is Marky? Daarbij geef ik mijn visie op het verhaal dat jij ervoor zou kiezen om gezellig een theekrans te houden als je aan zon spel meedoet moet jij weten, ik zou zelfs deelnemers in het zwembad pleuren alles voor de hoofdprijsquote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hey Marky, had ik jou niet verteld dat ik je zou negeren, omdat je op het nivo van een josti de discussie in gaat en toch vast wil houden aan idiote stellingen? bij deze dus!
Ze speelt het zeker erg goed, maar daar komt ook bij dat ze ook nog een flapuit is en soms dingen zegt die ze eigelijk niet mag zeggen en dat is zeker niet gespeeld. Volgens mij had ze bv bijna Maik verraden en ik weet zeker dat dat niet expres was.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:38 schreef bollokus het volgende:
[..]
als dat zo is speelt ze het spelletje wel mega goed!
Hij heeft gezegd bij het bespreken van die onderbroek, dat Maik nooit 100% hetero zal zijn!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:41 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
gedeelte lijk me eens ,behalve dat hij niet zei homo maar bi-schierig dat is toch duidelijk wat anders
hij zei alleen dat maik homo ondergoed draagt
Dat zegt meer over jou dan over Bomquote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:42 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Wie is Marky? Daarbij geef ik mijn visie op het verhaal dat jij ervoor zou kiezen om gezellig een theekrans te houden als je aan zon spel meedoet moet jij weten, ik zou zelfs deelnemers in het zwembad pleuren alles voor de hoofdprijs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |