nee, hij is niet meer gegaan nadat jij aufgehort hatquote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:31 schreef versabommie het volgende:
Is die telefoon na 1:45 nog gegeaan?
Servio lui? Die kerel doet het meeste daar in dat huisquote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:31 schreef Mylene het volgende:
Servio is ook lui. De stem zegt dat er iets klaar staat in de kamer en gebaart Philip dat hij moet gaan kijken.
laat hem maar gaan poetsen!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:31 schreef Mylene het volgende:
Servio is ook lui. De stem zegt dat er iets klaar staat in de kamer en gebaart Philip dat hij moet gaan kijken.
Idd zich met alles bemoeien!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:32 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Servio lui? Die kerel doet het meeste daar in dat huis
Die moet nu toch het hele huishouden gaan doen, dus die krijgt nog wel zijn deelquote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:31 schreef Mylene het volgende:
Qua poetsen en eten bereiden etc etc lekker boeiend dat hij zich met iedereen bemoeid, het is een spel geen theekransjequote:
Hij kookt ja!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:32 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Servio lui? Die kerel doet het meeste daar in dat huis
nopequote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:31 schreef versabommie het volgende:
Is die telefoon na 1:45 nog gegeaan?
+ hij doet de haren van de dames + is een luisterend oor voor sommige + poetst dat heb ik onze Flip allemaal nog niet zien doenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hij kookt ja!dat is het .. en daarom waant hij zichzelf god in huis
Luisterend oor? Ja daar waar die kan stoken gekquote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:33 schreef RiftNL het volgende:
[..]
+ hij doet de haren van de dames + is een luisterend oor voor sommige + poetst dat heb ik onze Flip allemaal nog niet zien doen
krijgt onzen flip ook geen kans voor als servia dat allemaal doet hequote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:33 schreef RiftNL het volgende:
[..]
+ hij doet de haren van de dames + is een luisterend oor voor sommige + poetst dat heb ik onze Flip allemaal nog niet zien doen
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:34 schreef bollokus het volgende:
las net eventjes het nieuws van vandaag bij op nu.nl maar zezijn nou toch wel echt iets te gortig geweest met de clou's, en hebben er niet bij nagedacht dat ze het niet kunnen zien
http://t.co/FN8AZcu
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:34 schreef bollokus het volgende:
las net eventjes het nieuws van vandaag bij op nu.nl maar zezijn nou toch wel echt iets te gortig geweest met de clou's, en hebben er niet bij nagedacht dat ze het niet kunnen zien
http://t.co/FN8AZcu
Stoken? Denk dat hij dat meer doet om het spel te winnen etcquote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
Luisterend oor? Ja daar waar die kan stoken gek
pffff te veel leeswerkquote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:33 schreef versabommie het volgende:
Hebben jullie trouwens die link nog meegekregen over de tietenfabriek van Joanna's moeder?
hier ik spam hem nog ff :
http://www.borstenforum.n(...)1d861f49bbc934757d3d
slaje deur fonske!!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:35 schreef versabommie het volgende:
[..]Alphons trekt echt alles uit de kast nu
dat doet ze niet express hoorquote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:35 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Stoken? Denk dat hij dat meer doet om het spel te winnen etcJullie vergeten vaak dat mensen zich anders gaan opstellen omdat het een spel is.
Sommige hier dachten ook echt dat Monique echt zo dom was etc terwijl ik al vanaf de eerste dag gokte dat ze het EXPRESS deed om zich zo te verschuilen, idem voor Servio.
Ze doet het weldegelijk express domme opmerkingen maken. Kijk maar naar de liveshow op het moment dat ze bekend maakt dat ze hoogbegaafd is dan zie ik een hele andere Moniquequote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:36 schreef suzi1 het volgende:
[..]
dat doet ze niet express hoor
en servio geeft juist steeds zo af op gerard dat die alleen het spel speelt
dus ik snap jou niet
Servio probeert echt mensen te beschadigen... dat is iets heel anders.. Zoals hij Alex in het begin probeerde te slopen. Zo begrijp ik niet wat je precies kan winnen door te proberen Mo te overtuigen dat Maik homo is en dat hij later toch voor een vent zal kiezen.. nee je zit er hier echt naastquote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:35 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Stoken? Denk dat hij dat meer doet om het spel te winnen etcJullie vergeten vaak dat mensen zich anders gaan opstellen omdat het een spel is.
Sommige hier dachten ook echt dat Monique echt zo dom was etc terwijl ik al vanaf de eerste dag gokte dat ze het EXPRESS deed om zich zo te verschuilen, idem voor Servio.
als dat zo is speelt ze het spelletje wel mega goed!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:37 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Ze doet het weldegelijk express domme opmerkingen maken. Kijk maar naar de liveshow op het moment dat ze bekend maakt dat ze hoogbegaafd is dan zie ik een hele andere Monique
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |