Dan nog zou ik het niet doen . Genegenheid kan je ook bij de andere zoeken je hoeft niet te kriebelen om dat te krijgen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:38 schreef marky het volgende:
[..]
Jij zit ook niet afgezonderd met een kleine groep waar genegenhei ook belangrijk is
ik snap sowieso die genegenheid niet hoorquote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:38 schreef marky het volgende:
[..]
Jij zit ook niet afgezonderd met een kleine groep waar genegenheid ook belangrijk is
Screening en creativiteit is waar het aan schortte...ze hadden de tools maar hebben ze niet goed benut.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:38 schreef Stranger het volgende:
[..]
Wat een belachelijke opties zeg.
'Verschrikkelijk jammer' klinkt meteen alsof het het einde van de wereld is.
Mensen die 'Liever vandaag dan morgen' kiezen zijn gewoon trieste trollen.
Ik zou het wel zonde vinden als het programma stopt, al is het alleen maar omdat het de drempel om ooit nog een RLS te maken weer hoger legt. Verder is het gewoon een goed concept, met een matige uitvoering.
Guido wil alleen verzorgd en gekriebeld worden, het kleine jongetje spelen, en als laura Alex kriebelt moet hij al die aandacht missen. Bovendien heeft hij geen maatje meer zonder laura.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:31 schreef delfse het volgende:
[..]
Guido krijgt ook gevoelens voor haar heeft hij van de week gezegd. En hij was stikjaloers dat Alex van de weer bij het sletje in bed lag. Is dit normaal als je een vriendinnetje heb?
Ik denk dat Guidotje het thuis ook doet bij zijn zus als die die heeft .quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:41 schreef Pappeltje het volgende:
Zo en nu samen onder het dekentje verder kriebelen.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:41 schreef Pappeltje het volgende:
Zo en nu samen onder het dekentje verder kriebelen.
Ach in BB1 deden ze knuffelen hier is het strelen/kriebelenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:40 schreef delfse het volgende:
[..]
Dan nog zou ik het niet doen . Genegenheid kan je ook bij de andere zoeken je hoeft niet te kriebelen om dat te krijgen.
arelaxedquote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:42 schreef Mylene het volgende:
Ik heb het idee dat Alex blijft zitten om Guido en Laura in de gaten te houden. Hij zit niet echt relaxed.
Guidotje is een watje. Van de week toen Maik terug kwam ook wat was het toen een kleinkind zeg met zijn gejank. Hij heeft nog wel een maatje Servio laat die daar dan ook mee gaan kriebelen als hij aandacht mist. Of had lekker thuis gebleven nog beter.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:42 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Guido wil alleen verzorgd en gekriebeld worden, het kleine jongetje spelen, en als laura Alex kriebelt moet hij al die aandacht missen. Bovendien heeft hij geen maatje meer zonder laura.
A-relaxedquote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:42 schreef Mylene het volgende:
Ik heb het idee dat Alex blijft zitten om Guido en Laura in de gaten te houden. Hij zit niet echt relaxed.
Hoi Benny! Laura moet eruit!quote:
Ik hou van mijn broers, maar never no way dat ik mij zo door hun laat kriebelen, zou incest zijn!! het idee alleen al.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:43 schreef delfse het volgende:
[..]
Ik denk dat Guidotje het thuis ook doet bij zijn zus als die die heeft .
Ja leuk gezicht, de hoer van Baylon en de kwijlende hanglip-kleuter!quote:
goeiesmiddsgsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |