Oh dat ken ik intussen wel jaquote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:20 schreef just me het volgende:
[..]
laura kriebelt guido, dat staat toch op je netvlies ?
Nou das een beetje overdreven. Ze hoopt waarschijnlijk dat Alex het signaal oppakt...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:19 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Nou kijk hoe ze helemaaallll in hem opgaat.
Wat een dom wijf zeg.
Ze zit Guido te kriebelen met der klauwen en ondertussen steeds naar Alex kijken.
Dat kind is gewoon geestelijk niet goed
Da's alleen omdat er daar glas ligt.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:22 schreef Green1 het volgende:
Pfffff... die makers van dat programma weten geloof ik van gekkigheid niet wat voor regels ze moeten maken.
Hoe zou dat gaan? Zitten ze zich te vervelen... en dan zegt er eentje opeens van..
Hé... ik heb nog een leuk regeltje. We geven ze een stofzuiger, maar er mag alleen in de vrouwenslaapkamer gestofzuigd worden.
![]()
Ik zou er gillend gek van worden..
En dat Gerard hem op mag pakken.. EPIC! .. nee LEGEN....wait for it... DARY!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:24 schreef Pappeltje het volgende:
iid een leuke opdracht Geer, wijs iemand binnen 30 seconde aan die het huis mag verlaten
Laura is het sletje van sst. Wel leuk ze wilde als het braafste meisje van de klas op tv overkomen voor haar werk nou ze is lekker bezig. Ze was zo blij dat het geheim geraden was dan kon ze haar spel spelen en hoefde ze niet meer te doen alsof ze een relatie hadden want hij heeft een vriendin thuis. Nou die slet is het nog meer gaan doen want Guido heeft een paar dagen heel lelijk naar haar gekeken als ze met Alex kriebelde. Ik hoop dat die vriendin hem goed voor zijn ballen trapt als die er uit komt . Gister was wel leuk toen Maik zijn onderbroeken showde keek die Guido als een oordwurm waarom weet ik niet maar was wel leuk om te zien.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:20 schreef just me het volgende:
[..]
laura kriebelt guido, dat staat toch op je netvlies ?
hallo.....quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:26 schreef Ceetje.. het volgende:
goeiemiddag allemaal![]()
Lees in het rode telefoon topic dat ie sinds vannacht (uurtje of 2) niet meer is gegaan. Wat een sof weer hè. Maarja, misschien vanavond beter.......
Effe snel tussendoor spieken hier, moet zo weer weg, tot vanavond !
Het signaal ik ben stapelverliefd o Guidotje maak mijn niet uit of hij een vriendinnetje thuis heeftquote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:22 schreef marky het volgende:
[..]
Nou das een beetje overdreven. Ze hoopt waarschijnlijk dat Alex het signaal oppakt...
als het effe kan, heb Alphons ook al getwittert, anders mis ik alle aktie.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:27 schreef bollokus het volgende:
[..]
hallo.....![]()
![]()
![]()
daag!![]()
![]()
![]()
en ze zullen wel op jou w88 voor de telefoon
Waarom zou Guido een trap moeten krijgen omdat alle vrouwen met hem kroelen? Hij doet volgens mij niets verkeerd laat het zich lekker aanhangen. Hij heeft waarschijnlijk het meeste vertrouwen in Laura meer nog dan in Servio. Of dat verstandig is weet ik niet.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:25 schreef delfse het volgende:
[..]
Laura is het sletje van sst. Wel leuk ze wilde als het braafste meisje van de klas op tv overkomen voor haar werk nou ze is lekker bezig. Ze was zo blij dat het geheim geraden was dan kon ze haar spel spelen en hoefde ze niet meer te doen alsof ze een relatie hadden want hij heeft een vriendin thuis. Nou die slet is het nog meer gaan doen want Guido heeft een paar dagen heel lelijk naar haar gekeken als ze met Alex kriebelde. Ik hoop dat die vriendin hem goed voor zijn ballen trapt als die er uit komt . Gister was wel leuk toen Maik zijn onderbroeken showde keek die Guido als een oordwurm waarom weet ik niet maar was wel leuk om te zien.
verschrikkelijk is overdreven maar zou het wel jammer vinden!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:28 schreef Danny het volgende:
Poll: Hoe zou je het vinden als Secret Story wordt gecanceld?
• Verschrikkelijk jammer!
• Ik zou het werkelijk niet missen...
• Liever vandaag dan morgen!
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Wat lees ik nou? Mijn vermoedens worden dan tóch bevestigd!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:03 schreef PinkDream het volgende:
[..]
Ik kom van de wagen en ik vind joanna een topper
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |