Oh lief van je, ik heb hier nog Cabarnet-Sauvignon uit Chili.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:32 schreef bollokus het volgende:
[..]
staat hier ook nog un vin domiciel
Neem aan dat ze dat zegt voor haar geheim ofzoquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:34 schreef MissJ.24 het volgende:
Meester in de rechten, met een moeder die met een shotgun op schoot tv kijkt en bepaalt hoe 31-jarige Moon haar nachten doorbrengt met Maik.
Ik kan er verdomme nog niet bij!!!!
bij mij heeft internet de hele dag lopen fucken maar alles is goedgekomenquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:35 schreef Stability het volgende:
robot geluid en haperende soms stilstaande beelden , die beelden trouwens de hele dag al zo
ff overschakelen naar stream 3quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:33 schreef RobbieBoy het volgende:
wat klinkt dat geluid ineens raar. zit een soort echo in
Beetje simpel eigenlijk, om daar "trots" op te zijn..quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:33 schreef MissJ.24 het volgende:
Moon legt Maik uit dat ze net doet alsof ze triest is om der geheim maar dat het eigenlijk een geheim is waar ze heel trots op is.Dat vind ik dan wel weer lief van Moon.Ze deelt iets met Maik nu wat speltechnisch misschien niet kan.
ssw = SecretStoryWous topic was er eerder dan dat het ander vol wasquote:
Trusten MAN. Tot de volgende keer.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:36 schreef wieweetwatt het volgende:
Lieve mede-addicts, ik ga slapen!
Veel plezier nog!
Je eigen laten volblaffen door een Neger genaamd Top Gun klinkt ook niet echt bijster slim....quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:35 schreef mYsca het volgende:
[..]
Neem aan dat ze dat zegt voor haar geheim ofzo
trustequote:Op donderdag 10 maart 2011 22:36 schreef wieweetwatt het volgende:
Veel plezier nog!
Veel plezier nog!
mwah, meester in de rechten is iets waar je trots op kan zijn. Ligt in 't verlengde van je IQ.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Beetje simpel eigenlijk, om daar "trots" op te zijn..
Veel plezier nog!
Je had er een hartje bij willen plaatsen Henk, Geef maar toequote:
droom zachtquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:36 schreef wieweetwatt het volgende:
Veel plezier nog!
quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:36 schreef wieweetwatt het volgende:
Veel plezier nog!
Ik haat dat gedrag en publicquote:
haha, nee op het moment dat het andere vol was postte ik 'emquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:36 schreef bollokus het volgende:
[..]
ssw = SecretStoryWous topic was er eerder dan dat het ander vol was
UPC is stream 3quote:
vandaar dat ik niet snel genoeg wasquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:36 schreef bollokus het volgende:
[..]
Maar nu gaat er alcohol in..quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:37 schreef versabommie het volgende:
Mo is weer een heel stuk gestegen op mijn lijst! Ze nam Maik in vertrouwen en is al de hele dag lief!
Zou ze die op de Antillen hebben gehaald...rijbewijs heb je daar ook met een blokje om rijden...quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
mwah, meester in de rechten is iets waar je trots op kan zijn. Ligt in 't verlengde van je IQ.
oooow, hij heeft vals gespeeld. Sneakyquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:36 schreef bollokus het volgende:
[..]
Mo is ook wel lief. Als ze maar niet zo emo doet is ze best te pruimen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:37 schreef versabommie het volgende:
Mo is weer een heel stuk gestegen op mijn lijst! Ze nam Maik in vertrouwen en is al de hele dag lief!
maar je doet je bestquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:37 schreef superkokje het volgende:
[..]
vandaar dat ik niet snel genoeg was
Ze zei dat ze trots was op haar gehéim, begreep ik uit de post.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
mwah, meester in de rechten is iets waar je trots op kan zijn. Ligt in 't verlengde van je IQ.
gewoon geen drank ingieten dan is ze top!quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:38 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Mo is ook wel lief. Als ze maar niet zo emo doet is ze best te pruimen.
Soury is nu één van onsquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Je bent hier niet weg te slaan hč
quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:36 schreef wieweetwatt het volgende:
Veel plezier nog!
quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:40 schreef RobbieBoy het volgende:
hoop dat de tel voor 11 uur gaat, want gepraat over erecties vind ik nie zo interesant
Niet?quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:40 schreef RobbieBoy het volgende:
hoop dat de tel voor 11 uur gaat, want gepraat over erecties vind ik nie zo interesant
Ja vond ik van wel, erg divers.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:40 schreef Stranger het volgende:
Zooo.. ik zap net binnen, was wel een aardige liveshow?
Mag niet van de stem, meubilair van binnen moet binnen blijvenquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:40 schreef Chanel5 het volgende:
Begrijpen ze het echt wel?
Sleur stoelen naar buiten, plaids, spreien etc...
Daar gaat het toch om ergeren en zoquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Je bent hier niet weg te slaan hč
Als je hoogbegaafd bent moet dat tocg niet zo moeilijk zijn lijkt mequote:Op donderdag 10 maart 2011 22:36 schreef Mylene het volgende:
Monique zei in de uitzending dat ze het moeilijk vindt om er domme opmerkingen tegen aan te gooien.
thats the gamequote:Op donderdag 10 maart 2011 22:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar gaat het toch om ergeren en zo
quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar gaat het toch om ergeren en zo
die is dus niet hoogbegaafd. die is gewoon dat huis in gegaan en dat geheim hebben ze haar gegevenquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:41 schreef mangalie het volgende:
[..]
Als je hoogbegaafd bent moet dat tocg niet zo moeilijk zijn lijkt me
morgen kunt u afscheid nemen op net5 de officiele condoleancequote:
nee, ze weten alleen dat ie dag en nacht kan gaanquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:41 schreef angeljacky het volgende:
Dus ze weten dat de telefoon zal gaan??? weten ze ook dat hij om de 2 uur gaat???
Ik ook, apart normaal gesproken zelden met UPCquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:42 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
nee hoor, hier bij upc gewoon beeld
Alles wat er met het huishouden te maken heeftquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:42 schreef Wilskracht het volgende:
Wat moet Servio allemaal doen?
Afwassen en wat nog meer
Niet genoeg voor total loss. Zes flessen.quote:
afwassen alle bedden opmaken wc schoonmakenquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:42 schreef TWP het volgende:
[..]
Alles wat er met het huishouden te maken heeft
Volgens mij zit ze nu in een vicieuze cirkel of 2quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:41 schreef mangalie het volgende:
[..]
Als je hoogbegaafd bent moet dat tocg niet zo moeilijk zijn lijkt me
staat in het streamverslagen topic!quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:43 schreef Day het volgende:
Wie wil zo lief zijn om een korte samenvatting te geven van de live-show? Wat is er bvb met Sofia's geld gebeurd? Zijn er nog kluizen gewisseld? Wie heeft het hardst gehuild, etc.?
Ik ben overigens nog aan het bijkomen van mo's geheim?
Mokumquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:23 schreef Mokum020 het volgende:
Saaiheid en kriebelen levert stemmen op blijkbaar
Nice van Mo ja, Maik zal toch niet op haar drukken dus kan geen kwaad denk.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:37 schreef versabommie het volgende:
miss j kan dat heel goedquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:43 schreef Day het volgende:
Wie wil zo lief zijn om een korte samenvatting te geven van de live-show? Wat is er bvb met Sofia's geld gebeurd? Zijn er nog kluizen gewisseld? Wie heeft het hardst gehuild, etc.?
Lieverd.. weet wat je vragen doet.. denk niet dat je de antwoorden leuk gaat vindenquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:43 schreef Day het volgende:
Dat komt door al die sneue welterusten posts daar kan fok niet goed tegen.quote:
Guido heeft dat geld van haar af gepaktquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:43 schreef Day het volgende:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:43 schreef mazaru het volgende:
En Mo, ben je nou echt hoogbegaafd?
[ afbeelding ]
moesten sleutel luik in tuin zoeken in ballonnen, servio vond het, in luik 2 enveloppen. Hij hield er 1 zelf gaf er een aan guido. Servio's opdracht: tot nader order alles in het huishouden doen, niemand mag 'm helpen, Guido mocht kluisinhoud van iemand hebben, heeft soof's kluisinhoud gepaktquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:43 schreef Day het volgende:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:43 schreef mazaru het volgende:
En Mo, ben je nou echt hoogbegaafd?
[ afbeelding ]
alex 2000 erbij van geer en lau, lau 1000 erbij, guido geruild met soof, stervio opdracht voor het weekendquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:43 schreef Day het volgende:
iq-testen werken met gemiddelde. Ze heeft een voor Limburg aangepaste versie van de test gedaan. Niets aan de hand.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:43 schreef Day het volgende:
Het update en streamverslagen topic zijn goed bijgewerkt.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:43 schreef Day het volgende:
* mootie giecheltquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat komt door al die sneue welterusten posts daar kan fok niet goed tegen.
stervio de schoonmakerquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:44 schreef superkokje het volgende:
[..]
alex 2000 erbij van geer en lau, lau 1000 erbij, guido geruild met soof, stervio opdracht voor het weekend
WAAAAAT!!!!!!!quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:44 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
moesten sleutel luik in tuin zoeken in ballonnen, servio vond het, in luik 2 enveloppen. Hij hield er 1 zelf gaf er een aan guido. Servio's opdracht: tot nader order alles in het huishouden doen, niemand mag 'm helpen, Guido mocht kluisinhoud van iemand hebben, heeft soof's kluisinhoud gepakt
Zal wel hoger zijn door die streamlocksquote:
Told you so!quote:
ja ze heeft het nog niet eerlijk gezegdquote:
ps: cake en koffie zijn inmiddels op (overweldigende belangstelling in de koffiekamer)quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:46 schreef MissJ.24 het volgende:
Korte samenvatting nogmaals;
Servio maakte het graf van Soof open via een balonnenspel, pakt 2 enveloppen, Gayroze is het huishouden doen, Guido krijgt de heteroblauwe en mag een kluis wissel doen, pakt Soof's kluis, Laura krijgt telefoon en moet bekennen voor wie ze waremere gevoelens heeft Gaydo of Lex, ze kiest Lex. Moon mag haar mam spreken, 30 seconden...er komen 3 woorden uit; ik mis je, Mam praat meer, alles is ok, ja ook de hond, Laura krijgt 49% stemmen, en Soof word afgevoerd.
Pfffff.
wat dan?quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:47 schreef knagsje het volgende:
[..]
precies, de slet houd iets verborgen
ben je nu klaar met jezelf vertellen dat je het goed had bij A en Lquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:46 schreef MissJ.24 het volgende:
Servio maakte het graf van Soof open via een balonnenspel, pakt 2 enveloppen, Gayroze is het huishouden doen, Guido krijgt de heteroblauwe en mag een kluis wissel doen, pakt Soof's kluis, Laura krijgt telefoon en moet bekennen voor wie ze waremere gevoelens heeft Gaydo of Lex, ze kiest Lex. Moon mag haar mam spreken, 30 seconden...er komen 3 woorden uit; ik mis je, Mam praat meer, alles is ok, ja ook de hond, Laura krijgt 49% stemmen, en Soof word afgevoerd.
Pfffff.
hetquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:46 schreef bollokus het volgende:
[..]
ja ze heeft het nog niet eerlijk gezegd
Ooh....en ik had gelijk dat laura wel in bed zou gaan met Alex.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:47 schreef bollokus het volgende:
[..]
ben je nu klaar met jezelf vertellen dat je het goed had bij A en L
Tot nader orderquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:47 schreef Tinos85 het volgende:
Hoe lang moet Servio eigenlijk huishoudster spelen?
psies! Die kut moet voor straf naar huis vind ik!quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:47 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
laura moest zeggen waarom zij en alex 1000 euro kregen. dat heeft ze niet gedaan.
en waarom kregen ze dat geld dan?quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:47 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
laura moest zeggen waarom zij en alex 1000 euro kregen. dat heeft ze niet gedaan.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:47 schreef bollokus het volgende:
[..]
ben je nu klaar met jezelf vertellen dat je het goed had bij A en L
onbepaalde tijd volgens stem, presentoren een heel weekeindquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:47 schreef Tinos85 het volgende:
Hoe lang moet Servio eigenlijk huishoudster spelen?
ze moet alex vertellen dat ze meer voor hem voelt dan voor guido.....quote:
of een paar dagen opsluiten onder dat luikquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
psies! Die kut moet voor straf naar huis vind ik!
En met wie ga jij vanavond naar bed!? ( i am the partypooperquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:48 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Ooh....en ik had gelijk dat laura wel in bed zou gaan met Alex.
(*neemt wijntje)
Noelle heeft een prima samenvatting in de updates gezet, daar kan iedereen teruglezen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:46 schreef MissJ.24 het volgende:
Pfffff.
Joanna's ma btwquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:46 schreef MissJ.24 het volgende:
Pfffff.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
we hebben het niet gehoord omdat de telefoon gelijk weer ging en er dus veel geluid wasquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nicequote:
Maar heeft ze dat dan ook niet gedaan? Op het bewuste moment in de tuin iig niet, maar misschien wel later toen ze even apart stonden?quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:48 schreef knagsje het volgende:
[..]
ze moet alex vertellen dat ze meer voor hem voelt dan voor guido.....
Dat heeft ze miss wel gedaan maar er waren geen streams dus wij weten het gewoon nietquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:47 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
En dat isquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:45 schreef Stranger het volgende:
[..]
Het update en streamverslagen topic zijn goed bijgewerkt.
Ik heet geen Laura, als ik er een meeneem schop ik hem er niet uit na wat friemelwerk.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
En met wie ga jij vanavond naar bed!? ( i am the partypooper)
30 dagen ja, zonder eten en water/ drinken, bij -20 ... daarna mag ze terug!quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:48 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
of een paar dagen opsluiten onder dat luik
Die heeft thuis aan de fone gehad en in jankenquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:49 schreef pullup het volgende:
Wat is Joanne hyper en opgefokt aan het doen
Alex tochquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:50 schreef Chanel5 het volgende:
Laura moest zeggen voor wie ze de meeste gevoelens had, dat heeft ze niet uitgesproken.
Tering Bom, deze is erg!!!quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
30 dagen ja, zonder eten en water/ drinken, bij -20 ... daarna mag ze terug!
Ik weet nu al hoe ze er dan uitziet:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:48 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Ooh....en ik had gelijk dat laura wel in bed zou gaan met Alex.
(*neemt wijntje)
Ze koos voor Alexquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:50 schreef Chanel5 het volgende:
Laura moest zeggen voor wie ze de meeste gevoelens had, dat heeft ze niet uitgesproken.
Ze moest er direct de reden bijzeggen.. heeft ze niet gedaan. Exit Laura!quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:49 schreef superkokje het volgende:
[..]
we hebben het niet gehoord omdat de telefoon gelijk weer ging en er dus veel geluid was
We hebben een clubje opgericht voor mensen met een plastic gezicht ze hoort er bij ze hoort erbij....quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:49 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
leuk mens, met een plastic gezicht
De stem had ook moeten zeggen dat ze dat onmiddelijk moest vertellen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat heeft ze miss wel gedaan maar er waren geen streams dus wij weten het gewoon niet
ze moest haar medebewoners vertellen waarom zij en alex die 1000 kregen, dat heeft ze niet gedaanquote:
Dat 'direct' heb ik dan gemist.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ze moest er direct de reden bijzeggen.. heeft ze niet gedaan. Exit Laura!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |