Ik ook, apart normaal gesproken zelden met UPCquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:42 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
nee hoor, hier bij upc gewoon beeld
Alles wat er met het huishouden te maken heeftquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:42 schreef Wilskracht het volgende:
Wat moet Servio allemaal doen?
Afwassen en wat nog meer
Niet genoeg voor total loss. Zes flessen.quote:
afwassen alle bedden opmaken wc schoonmakenquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:42 schreef TWP het volgende:
[..]
Alles wat er met het huishouden te maken heeft
Volgens mij zit ze nu in een vicieuze cirkel of 2quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:41 schreef mangalie het volgende:
[..]
Als je hoogbegaafd bent moet dat tocg niet zo moeilijk zijn lijkt me
staat in het streamverslagen topic!quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:43 schreef Day het volgende:
Wie wil zo lief zijn om een korte samenvatting te geven van de live-show? Wat is er bvb met Sofia's geld gebeurd? Zijn er nog kluizen gewisseld? Wie heeft het hardst gehuild, etc.?
Ik ben overigens nog aan het bijkomen van mo's geheim?
Mokumquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:23 schreef Mokum020 het volgende:
Saaiheid en kriebelen levert stemmen op blijkbaar
Nice van Mo ja, Maik zal toch niet op haar drukken dus kan geen kwaad denk.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:37 schreef versabommie het volgende:
Mo is weer een heel stuk gestegen op mijn lijst! Ze nam Maik in vertrouwen en is al de hele dag lief!
miss j kan dat heel goedquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:43 schreef Day het volgende:
Wie wil zo lief zijn om een korte samenvatting te geven van de live-show? Wat is er bvb met Sofia's geld gebeurd? Zijn er nog kluizen gewisseld? Wie heeft het hardst gehuild, etc.?
Lieverd.. weet wat je vragen doet.. denk niet dat je de antwoorden leuk gaat vindenquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:43 schreef Day het volgende:
Dat komt door al die sneue welterusten posts daar kan fok niet goed tegen.quote:
Guido heeft dat geld van haar af gepaktquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:43 schreef Day het volgende:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:43 schreef mazaru het volgende:
En Mo, ben je nou echt hoogbegaafd?
[ afbeelding ]
moesten sleutel luik in tuin zoeken in ballonnen, servio vond het, in luik 2 enveloppen. Hij hield er 1 zelf gaf er een aan guido. Servio's opdracht: tot nader order alles in het huishouden doen, niemand mag 'm helpen, Guido mocht kluisinhoud van iemand hebben, heeft soof's kluisinhoud gepaktquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:43 schreef Day het volgende:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:43 schreef mazaru het volgende:
En Mo, ben je nou echt hoogbegaafd?
[ afbeelding ]
alex 2000 erbij van geer en lau, lau 1000 erbij, guido geruild met soof, stervio opdracht voor het weekendquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:43 schreef Day het volgende:
iq-testen werken met gemiddelde. Ze heeft een voor Limburg aangepaste versie van de test gedaan. Niets aan de hand.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:43 schreef Day het volgende:
Het update en streamverslagen topic zijn goed bijgewerkt.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:43 schreef Day het volgende:
* mootie giecheltquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat komt door al die sneue welterusten posts daar kan fok niet goed tegen.
stervio de schoonmakerquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:44 schreef superkokje het volgende:
[..]
alex 2000 erbij van geer en lau, lau 1000 erbij, guido geruild met soof, stervio opdracht voor het weekend
WAAAAAT!!!!!!!quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:44 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
moesten sleutel luik in tuin zoeken in ballonnen, servio vond het, in luik 2 enveloppen. Hij hield er 1 zelf gaf er een aan guido. Servio's opdracht: tot nader order alles in het huishouden doen, niemand mag 'm helpen, Guido mocht kluisinhoud van iemand hebben, heeft soof's kluisinhoud gepakt
Zal wel hoger zijn door die streamlocksquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |