Oh lief van je, ik heb hier nog Cabarnet-Sauvignon uit Chili.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:32 schreef bollokus het volgende:
[..]
staat hier ook nog un vin domiciel
Neem aan dat ze dat zegt voor haar geheim ofzoquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:34 schreef MissJ.24 het volgende:
Meester in de rechten, met een moeder die met een shotgun op schoot tv kijkt en bepaalt hoe 31-jarige Moon haar nachten doorbrengt met Maik.
Ik kan er verdomme nog niet bij!!!!
bij mij heeft internet de hele dag lopen fucken maar alles is goedgekomenquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:35 schreef Stability het volgende:
robot geluid en haperende soms stilstaande beelden , die beelden trouwens de hele dag al zo
ff overschakelen naar stream 3quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:33 schreef RobbieBoy het volgende:
wat klinkt dat geluid ineens raar. zit een soort echo in
Beetje simpel eigenlijk, om daar "trots" op te zijn..quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:33 schreef MissJ.24 het volgende:
Moon legt Maik uit dat ze net doet alsof ze triest is om der geheim maar dat het eigenlijk een geheim is waar ze heel trots op is.Dat vind ik dan wel weer lief van Moon.Ze deelt iets met Maik nu wat speltechnisch misschien niet kan.
ssw = SecretStoryWous topic was er eerder dan dat het ander vol wasquote:
Trusten MAN. Tot de volgende keer.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:36 schreef wieweetwatt het volgende:
Lieve mede-addicts, ik ga slapen!
Veel plezier nog!
Je eigen laten volblaffen door een Neger genaamd Top Gun klinkt ook niet echt bijster slim....quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:35 schreef mYsca het volgende:
[..]
Neem aan dat ze dat zegt voor haar geheim ofzo
trustequote:Op donderdag 10 maart 2011 22:36 schreef wieweetwatt het volgende:
Veel plezier nog!
Veel plezier nog!
mwah, meester in de rechten is iets waar je trots op kan zijn. Ligt in 't verlengde van je IQ.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Beetje simpel eigenlijk, om daar "trots" op te zijn..
Veel plezier nog!
Je had er een hartje bij willen plaatsen Henk, Geef maar toequote:
droom zachtquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:36 schreef wieweetwatt het volgende:
Veel plezier nog!
quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:36 schreef wieweetwatt het volgende:
Veel plezier nog!
Ik haat dat gedrag en publicquote:
haha, nee op het moment dat het andere vol was postte ik 'emquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:36 schreef bollokus het volgende:
[..]
ssw = SecretStoryWous topic was er eerder dan dat het ander vol was
UPC is stream 3quote:
vandaar dat ik niet snel genoeg wasquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:36 schreef bollokus het volgende:
[..]
Maar nu gaat er alcohol in..quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:37 schreef versabommie het volgende:
Mo is weer een heel stuk gestegen op mijn lijst! Ze nam Maik in vertrouwen en is al de hele dag lief!
Zou ze die op de Antillen hebben gehaald...rijbewijs heb je daar ook met een blokje om rijden...quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
mwah, meester in de rechten is iets waar je trots op kan zijn. Ligt in 't verlengde van je IQ.
oooow, hij heeft vals gespeeld. Sneakyquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:36 schreef bollokus het volgende:
[..]
Mo is ook wel lief. Als ze maar niet zo emo doet is ze best te pruimen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:37 schreef versabommie het volgende:
Mo is weer een heel stuk gestegen op mijn lijst! Ze nam Maik in vertrouwen en is al de hele dag lief!
maar je doet je bestquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:37 schreef superkokje het volgende:
[..]
vandaar dat ik niet snel genoeg was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |