stupid mequote:Op donderdag 10 maart 2011 22:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee vanaf het begin tot vandaag
beekman clinicquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:19 schreef suzi1 het volgende:
jo over dr moeder: ze heeft heel mooi haar en hele mooie lippen en zelfs mooie titten
ja, en waar komt dat allemaal vandaan?
quote:
dat komt omdat servio erbij staatquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:19 schreef xdiashalizx het volgende:
Laura gaat liever met Guido...omg..
Nee hoor, ik ook nietquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:18 schreef TWP het volgende:
[..]
Zeg, ben ik de enige die al jouw caps niet kan zien?
potverdikke ik ben in shock. Echt balen dat verwende jongetje guido de knikkers kreeg.quote:Lees even in Nieuws en updates (sticky) dan ben je weer bij
Nou is mijn nichtje ook, wat een dood wijf. Mijn zus is veel leuker en bouwvakkerquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:17 schreef Chanel5 het volgende:
Ik vind het gaaf dat Mo Mr. is, ze topt iedereen in dat huis.
waar vind je dat?quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee vanaf het begin tot vandaag
maarniemand wist dat ser als eerste bij de phone wasquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:19 schreef 5thencounter het volgende:
Mooie move van de Regie om Soofs 13k in het Spel te houden... elke debiel psych kon uitrekenen dat Servio voor een roze envelop zou gaan...
Neequote:Op donderdag 10 maart 2011 22:19 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Weer die driehoeksverhouding.. En nu heeft ze Guido weer liever?? Weet ze zelf wel wat ze wil??
het is nu kiezen blauwbloed of geldquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:19 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Weer die driehoeksverhouding.. En nu heeft ze Guido weer liever?? Weet ze zelf wel wat ze wil??
Wat een trut, wat een user..quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:19 schreef iBenny het volgende:
L vind eht vervelend dat Alex bij dr in bed komt liggen?
ik ben ook een user... als ik in wil loggen vraagt ie altijd om username:quote:
Die telefoon die gaat al de juiste (gretige) persoon in de buurt is bedoel je?quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:20 schreef bollokus het volgende:
[..]
maarniemand wist dat ser als eerste bij de phone was
het is en blijft een vrouw, doen allemaal alles voor het geldquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:20 schreef waxmask het volgende:
Dus Laura heeft ALWEER gefaket, maar nu de streamers...doen alsof ze Alex wilde maar alleen voor de stemmen...HOER!!!
Ik heb dat gemist! Bedoel je dat ze zei dat ze liever niet heeft dat Alex bij haar in bed komt liggen?quote:
En gelukkig maar.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:22 schreef bb2 het volgende:
jaja, heeft Servio ineens geen buddy meer.....
Die krijg je toch alleen maar als je aids hebt?quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:22 schreef bb2 het volgende:
jaja, heeft Servio ineens geen buddy meer.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |