stupid mequote:Op donderdag 10 maart 2011 22:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee vanaf het begin tot vandaag
beekman clinicquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:19 schreef suzi1 het volgende:
jo over dr moeder: ze heeft heel mooi haar en hele mooie lippen en zelfs mooie titten
ja, en waar komt dat allemaal vandaan?
quote:
dat komt omdat servio erbij staatquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:19 schreef xdiashalizx het volgende:
Laura gaat liever met Guido...omg..
Nee hoor, ik ook nietquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:18 schreef TWP het volgende:
[..]
Zeg, ben ik de enige die al jouw caps niet kan zien?
potverdikke ik ben in shock. Echt balen dat verwende jongetje guido de knikkers kreeg.quote:Lees even in Nieuws en updates (sticky) dan ben je weer bij
Nou is mijn nichtje ook, wat een dood wijf. Mijn zus is veel leuker en bouwvakkerquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:17 schreef Chanel5 het volgende:
Ik vind het gaaf dat Mo Mr. is, ze topt iedereen in dat huis.
waar vind je dat?quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee vanaf het begin tot vandaag
maarniemand wist dat ser als eerste bij de phone wasquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:19 schreef 5thencounter het volgende:
Mooie move van de Regie om Soofs 13k in het Spel te houden... elke debiel psych kon uitrekenen dat Servio voor een roze envelop zou gaan...
Neequote:Op donderdag 10 maart 2011 22:19 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Weer die driehoeksverhouding.. En nu heeft ze Guido weer liever?? Weet ze zelf wel wat ze wil??
het is nu kiezen blauwbloed of geldquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:19 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Weer die driehoeksverhouding.. En nu heeft ze Guido weer liever?? Weet ze zelf wel wat ze wil??
Wat een trut, wat een user..quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:19 schreef iBenny het volgende:
L vind eht vervelend dat Alex bij dr in bed komt liggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |