quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
Los van wat ik van Lau vind, ze is echt wel bezig met : het spel
Waar ben jij het laatste uur geweest? Het lijk is weggestemd hoor.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
NU....EVEN....NIET...LIJKENPIKSTER...!!!
ja, ineens is Guido weer interesant. Ruikt deze ijskoude ijsmuts nu de lucht van geld? of denkt ze echt dat Guido haar WIL ontdooien met zijn brandslang???quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:23 schreef r_onald het volgende:
laura haar nare kant komt nu langzaam naar boven.
Gisteren bij het zwembad leek Gerard een beetje flauw van hem, kan aan mij liggen hoor.quote:
Dat zei ze niet neem ik aan maar dat dénk jij?quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:22 schreef Zixon het volgende:
[..]
Dat doet ze alleen omdat Alex veel over Gerard weet
Ik was er het hele uur helewelles, kudtquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:26 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Waar ben jij het laatste uur geweest? Het lijk is weggestemd hoor.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:26 schreef Urb het volgende:
[..]
![]()
Eerst vonden mensen d'r saai, nu weer te gemeen maar ze speelt het juist slim. Het is een spel en ze wil winnen no matter what.
http://www.spixtv.nl/browsers/quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:25 schreef Tinos85 het volgende:
Iemand een link voor goede streams?
http://sstnl.web44.net/4cams/ geeft bij mij maar halve beelden
Dat zei ze tegen Guido en Servioquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat zei ze niet neem ik aan maar dat dénk jij?
die zijn gebroken met zoveel onderbrekingen. Helemaal als er overdag nog opdrachten aan gekoppeld gaan wordenquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:25 schreef Zixon het volgende:
48 uur is best lang bedenk ik me nu eigenlijk pas
Heldquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:25 schreef bollokus het volgende:
[..]
spixtv.nl voor IE
andere browsers www.spixtv.nl/browsers
Alleen IEquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:26 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
The video you are trying to watch can not be viewed from this website.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |