Je had er een hartje bij willen plaatsen Henk, Geef maar toequote:
droom zachtquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:36 schreef wieweetwatt het volgende:
Lieve mede-addicts, ik ga slapen!
Veel plezier nog!
quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:36 schreef wieweetwatt het volgende:
Lieve mede-addicts, ik ga slapen!
Veel plezier nog!
Ik haat dat gedrag en publicquote:
haha, nee op het moment dat het andere vol was postte ik 'emquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:36 schreef bollokus het volgende:
[..]
ssw = SecretStoryWous topic was er eerder dan dat het ander vol was
UPC is stream 3quote:
vandaar dat ik niet snel genoeg wasquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:36 schreef bollokus het volgende:
[..]
Maar nu gaat er alcohol in..quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:37 schreef versabommie het volgende:
Mo is weer een heel stuk gestegen op mijn lijst! Ze nam Maik in vertrouwen en is al de hele dag lief!
Zou ze die op de Antillen hebben gehaald...rijbewijs heb je daar ook met een blokje om rijden...quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
mwah, meester in de rechten is iets waar je trots op kan zijn. Ligt in 't verlengde van je IQ.
oooow, hij heeft vals gespeeld. Sneakyquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:36 schreef bollokus het volgende:
[..]
Mo is ook wel lief. Als ze maar niet zo emo doet is ze best te pruimen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:37 schreef versabommie het volgende:
Mo is weer een heel stuk gestegen op mijn lijst! Ze nam Maik in vertrouwen en is al de hele dag lief!
maar je doet je bestquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:37 schreef superkokje het volgende:
[..]
vandaar dat ik niet snel genoeg was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |