Dat komt door al die sneue welterusten posts daar kan fok niet goed tegen.quote:
Guido heeft dat geld van haar af gepaktquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:43 schreef Day het volgende:
Wie wil zo lief zijn om een korte samenvatting te geven van de live-show? Wat is er bvb met Sofia's geld gebeurd? Zijn er nog kluizen gewisseld? Wie heeft het hardst gehuild, etc.?
Ik ben overigens nog aan het bijkomen van mo's geheim?
quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:43 schreef mazaru het volgende:
En Mo, ben je nou echt hoogbegaafd?
[ afbeelding ]
moesten sleutel luik in tuin zoeken in ballonnen, servio vond het, in luik 2 enveloppen. Hij hield er 1 zelf gaf er een aan guido. Servio's opdracht: tot nader order alles in het huishouden doen, niemand mag 'm helpen, Guido mocht kluisinhoud van iemand hebben, heeft soof's kluisinhoud gepaktquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:43 schreef Day het volgende:
Wie wil zo lief zijn om een korte samenvatting te geven van de live-show? Wat is er bvb met Sofia's geld gebeurd? Zijn er nog kluizen gewisseld? Wie heeft het hardst gehuild, etc.?
quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:43 schreef mazaru het volgende:
En Mo, ben je nou echt hoogbegaafd?
[ afbeelding ]
alex 2000 erbij van geer en lau, lau 1000 erbij, guido geruild met soof, stervio opdracht voor het weekendquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:43 schreef Day het volgende:
iq-testen werken met gemiddelde. Ze heeft een voor Limburg aangepaste versie van de test gedaan. Niets aan de hand.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:43 schreef Day het volgende:
Het update en streamverslagen topic zijn goed bijgewerkt.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:43 schreef Day het volgende:
* mootie giecheltquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat komt door al die sneue welterusten posts daar kan fok niet goed tegen.
stervio de schoonmakerquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:44 schreef superkokje het volgende:
[..]
alex 2000 erbij van geer en lau, lau 1000 erbij, guido geruild met soof, stervio opdracht voor het weekend
WAAAAAT!!!!!!!quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:44 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
moesten sleutel luik in tuin zoeken in ballonnen, servio vond het, in luik 2 enveloppen. Hij hield er 1 zelf gaf er een aan guido. Servio's opdracht: tot nader order alles in het huishouden doen, niemand mag 'm helpen, Guido mocht kluisinhoud van iemand hebben, heeft soof's kluisinhoud gepakt
Zal wel hoger zijn door die streamlocksquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |