ja ze heeft het nog niet eerlijk gezegdquote:
ps: cake en koffie zijn inmiddels op (overweldigende belangstelling in de koffiekamer)quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:46 schreef MissJ.24 het volgende:
Korte samenvatting nogmaals;
Servio maakte het graf van Soof open via een balonnenspel, pakt 2 enveloppen, Gayroze is het huishouden doen, Guido krijgt de heteroblauwe en mag een kluis wissel doen, pakt Soof's kluis, Laura krijgt telefoon en moet bekennen voor wie ze waremere gevoelens heeft Gaydo of Lex, ze kiest Lex. Moon mag haar mam spreken, 30 seconden...er komen 3 woorden uit; ik mis je, Mam praat meer, alles is ok, ja ook de hond, Laura krijgt 49% stemmen, en Soof word afgevoerd.
Pfffff.
wat dan?quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:47 schreef knagsje het volgende:
[..]
precies, de slet houd iets verborgen
ben je nu klaar met jezelf vertellen dat je het goed had bij A en Lquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:46 schreef MissJ.24 het volgende:
Servio maakte het graf van Soof open via een balonnenspel, pakt 2 enveloppen, Gayroze is het huishouden doen, Guido krijgt de heteroblauwe en mag een kluis wissel doen, pakt Soof's kluis, Laura krijgt telefoon en moet bekennen voor wie ze waremere gevoelens heeft Gaydo of Lex, ze kiest Lex. Moon mag haar mam spreken, 30 seconden...er komen 3 woorden uit; ik mis je, Mam praat meer, alles is ok, ja ook de hond, Laura krijgt 49% stemmen, en Soof word afgevoerd.
Pfffff.
hetquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:46 schreef bollokus het volgende:
[..]
ja ze heeft het nog niet eerlijk gezegd
Ooh....en ik had gelijk dat laura wel in bed zou gaan met Alex.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:47 schreef bollokus het volgende:
[..]
ben je nu klaar met jezelf vertellen dat je het goed had bij A en L
Tot nader orderquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:47 schreef Tinos85 het volgende:
Hoe lang moet Servio eigenlijk huishoudster spelen?
psies! Die kut moet voor straf naar huis vind ik!quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:47 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
laura moest zeggen waarom zij en alex 1000 euro kregen. dat heeft ze niet gedaan.
en waarom kregen ze dat geld dan?quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:47 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
laura moest zeggen waarom zij en alex 1000 euro kregen. dat heeft ze niet gedaan.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:47 schreef bollokus het volgende:
[..]
ben je nu klaar met jezelf vertellen dat je het goed had bij A en L
onbepaalde tijd volgens stem, presentoren een heel weekeindquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:47 schreef Tinos85 het volgende:
Hoe lang moet Servio eigenlijk huishoudster spelen?
ze moet alex vertellen dat ze meer voor hem voelt dan voor guido.....quote:
of een paar dagen opsluiten onder dat luikquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
psies! Die kut moet voor straf naar huis vind ik!
En met wie ga jij vanavond naar bed!? ( i am the partypooperquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:48 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Ooh....en ik had gelijk dat laura wel in bed zou gaan met Alex.
(*neemt wijntje)
Noelle heeft een prima samenvatting in de updates gezet, daar kan iedereen teruglezen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:46 schreef MissJ.24 het volgende:
Pfffff.
Joanna's ma btwquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:46 schreef MissJ.24 het volgende:
Pfffff.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
we hebben het niet gehoord omdat de telefoon gelijk weer ging en er dus veel geluid wasquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nicequote:
Maar heeft ze dat dan ook niet gedaan? Op het bewuste moment in de tuin iig niet, maar misschien wel later toen ze even apart stonden?quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:48 schreef knagsje het volgende:
[..]
ze moet alex vertellen dat ze meer voor hem voelt dan voor guido.....
Dat heeft ze miss wel gedaan maar er waren geen streams dus wij weten het gewoon nietquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:47 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
En dat isquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:45 schreef Stranger het volgende:
[..]
Het update en streamverslagen topic zijn goed bijgewerkt.
Ik heet geen Laura, als ik er een meeneem schop ik hem er niet uit na wat friemelwerk.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
En met wie ga jij vanavond naar bed!? ( i am the partypooper)
30 dagen ja, zonder eten en water/ drinken, bij -20 ... daarna mag ze terug!quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:48 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
of een paar dagen opsluiten onder dat luik
Die heeft thuis aan de fone gehad en in jankenquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:49 schreef pullup het volgende:
Wat is Joanne hyper en opgefokt aan het doen
Alex tochquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:50 schreef Chanel5 het volgende:
Laura moest zeggen voor wie ze de meeste gevoelens had, dat heeft ze niet uitgesproken.
Tering Bom, deze is erg!!!quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
30 dagen ja, zonder eten en water/ drinken, bij -20 ... daarna mag ze terug!
Ik weet nu al hoe ze er dan uitziet:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:48 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Ooh....en ik had gelijk dat laura wel in bed zou gaan met Alex.
(*neemt wijntje)
Ze koos voor Alexquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:50 schreef Chanel5 het volgende:
Laura moest zeggen voor wie ze de meeste gevoelens had, dat heeft ze niet uitgesproken.
Ze moest er direct de reden bijzeggen.. heeft ze niet gedaan. Exit Laura!quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:49 schreef superkokje het volgende:
[..]
we hebben het niet gehoord omdat de telefoon gelijk weer ging en er dus veel geluid was
We hebben een clubje opgericht voor mensen met een plastic gezicht ze hoort er bij ze hoort erbij....quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:49 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
leuk mens, met een plastic gezicht
De stem had ook moeten zeggen dat ze dat onmiddelijk moest vertellen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat heeft ze miss wel gedaan maar er waren geen streams dus wij weten het gewoon niet
ze moest haar medebewoners vertellen waarom zij en alex die 1000 kregen, dat heeft ze niet gedaanquote:
Dat 'direct' heb ik dan gemist.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ze moest er direct de reden bijzeggen.. heeft ze niet gedaan. Exit Laura!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |