ja ze heeft het nog niet eerlijk gezegdquote:
ps: cake en koffie zijn inmiddels op (overweldigende belangstelling in de koffiekamer)quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:46 schreef MissJ.24 het volgende:
Korte samenvatting nogmaals;
Servio maakte het graf van Soof open via een balonnenspel, pakt 2 enveloppen, Gayroze is het huishouden doen, Guido krijgt de heteroblauwe en mag een kluis wissel doen, pakt Soof's kluis, Laura krijgt telefoon en moet bekennen voor wie ze waremere gevoelens heeft Gaydo of Lex, ze kiest Lex. Moon mag haar mam spreken, 30 seconden...er komen 3 woorden uit; ik mis je, Mam praat meer, alles is ok, ja ook de hond, Laura krijgt 49% stemmen, en Soof word afgevoerd.
Pfffff.
wat dan?quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:47 schreef knagsje het volgende:
[..]
precies, de slet houd iets verborgen
ben je nu klaar met jezelf vertellen dat je het goed had bij A en Lquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:46 schreef MissJ.24 het volgende:
Korte samenvatting nogmaals;
Servio maakte het graf van Soof open via een balonnenspel, pakt 2 enveloppen, Gayroze is het huishouden doen, Guido krijgt de heteroblauwe en mag een kluis wissel doen, pakt Soof's kluis, Laura krijgt telefoon en moet bekennen voor wie ze waremere gevoelens heeft Gaydo of Lex, ze kiest Lex. Moon mag haar mam spreken, 30 seconden...er komen 3 woorden uit; ik mis je, Mam praat meer, alles is ok, ja ook de hond, Laura krijgt 49% stemmen, en Soof word afgevoerd.
Pfffff.
hetquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:46 schreef bollokus het volgende:
[..]
ja ze heeft het nog niet eerlijk gezegd
Ooh....en ik had gelijk dat laura wel in bed zou gaan met Alex.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:47 schreef bollokus het volgende:
[..]
ben je nu klaar met jezelf vertellen dat je het goed had bij A en L
Tot nader orderquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:47 schreef Tinos85 het volgende:
Hoe lang moet Servio eigenlijk huishoudster spelen?
psies! Die kut moet voor straf naar huis vind ik!quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:47 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
laura moest zeggen waarom zij en alex 1000 euro kregen. dat heeft ze niet gedaan.
en waarom kregen ze dat geld dan?quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:47 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
laura moest zeggen waarom zij en alex 1000 euro kregen. dat heeft ze niet gedaan.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:47 schreef bollokus het volgende:
[..]
ben je nu klaar met jezelf vertellen dat je het goed had bij A en L
onbepaalde tijd volgens stem, presentoren een heel weekeindquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:47 schreef Tinos85 het volgende:
Hoe lang moet Servio eigenlijk huishoudster spelen?
ze moet alex vertellen dat ze meer voor hem voelt dan voor guido.....quote:
of een paar dagen opsluiten onder dat luikquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
psies! Die kut moet voor straf naar huis vind ik!
En met wie ga jij vanavond naar bed!? ( i am the partypooperquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:48 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Ooh....en ik had gelijk dat laura wel in bed zou gaan met Alex.
(*neemt wijntje)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |