In welke bus zat wie??quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:26 schreef tochweerhenk het volgende:
Nou, één ding weet je nu in ieder geval zeker: ik ben een man. Maar ben ik die gehaaide of die gezellige? Ben ik gewoon de Mol? Of ben ik degene die speelde dat ie de Mol was en het intussen ook gewoon was? Allemaal vragen. Jammer dat Karin daar nog geen antwoord op heeft gekregen. Zij moest als laatste helemaal in d'r eentje naar huis. Ik hoop dat ze de reis een beetje overleeft. Hoewel, ze heeft al zoveel overleefd deze reis dat dit er ook nog wel bij kon. Maar goed, het zit er op. De pot staat op, eeeh, tja, op hoeveel staat de pot eigenlijk? Hij staat in ieder geval niet op ¤ 22.540,-.
Hoeveel zat er in de pot?
Patrick en Art zaten in dezelfde bus.quote:
maar was het de winnende bus of de verliezende bus?quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:31 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Patrick en Art zaten in dezelfde bus.
Oh verkeerd onthoudenquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:31 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Patrick en Art zaten in dezelfde bus.
Dus Art is de mol.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:32 schreef Anoniemos het volgende:
Patrick zat in de winnende bus, Art in de verliezende.
Volgens mij andersom hoor!quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:32 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
De mol (Patrick) zat in de verliezende bus. Art in de winnende.
Ik kan het ook fout hebben hoor.quote:
Nee toch, Patricks bus ging kapot vóórdat Miryanna de andere nekte, achter Patrick.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:32 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
De mol (Patrick) zat in de verliezende bus. Art in de winnende.
Maar het ging erom welke bus verder kwam... de bus van Art stopte nog eerder.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:32 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Nee toch, Patricks bus ging kapot vóórdat dingetje de andere nekte, achter Patrick.
Hebben we toch prono voor?quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:33 schreef Guanabana het volgende:
Ben wel benieuwd hoe het nu verdeeld is hier op het forum. Kunnen we er tot volgende week niet een polletje tegenaan gooien?
quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:33 schreef DaMart het volgende:
En wel typisch dat Art bij de test invulde dat de mol in kamer 6 zat... daar zat hij zelf namelijk.
Patrick als mol klopt volgens mij een stuk beter met de kandidaten die zijn afgevallen. Er zaten verschillende mensen op Art, Jan en Anna die er al relatief vroeg uit zijn gegaan.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:37 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ja alleen al het ffeit dat Patrick op Karin zat. Als dat werkelijk zo zou zijn, was hij naar mijn mening nooit ver gekomen.
Want?quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:34 schreef BlaBlaBlatter het volgende:
De Jor_dii theorie valt in duigen
Ook dat, absoluut.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:38 schreef PluisigNijntje het volgende:
Idd, wat ZwartmetSuiker zegt.
Bovendien, zag je die glimlach op Art z'n gezicht toen hij hoorde dat Soundos had verloren.
Hij heeft overduidelijk gewonnen.
Daarna zei hij, of ben je zelf de mol?quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:44 schreef Welldressed het volgende:
Waarom zegt Pieter Jan: "Patrick, nu sta je hier, vriend van alle kandidaten: zelfs van de mol"?
Omdat hij het nog een beetje spannend probeert te maken terwijl het dat al lang niet meer is.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:44 schreef Welldressed het volgende:
Waarom zegt Pieter Jan: "Patrick, nu sta je hier, vriend van alle kandidaten: zelfs van de mol"?
Jan is geswitched van mol hèquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:39 schreef Felagund het volgende:
[..]
Patrick als mol klopt volgens mij een stuk beter met de kandidaten die zijn afgevallen. Er zaten verschillende mensen op Art, Jan en Anna die er al relatief vroeg uit zijn gegaan.
Diegenen die op Patrick zaten bleven op het eind over, waar Art dus de winnaar wordt omdat hij heel vaak met Patrick in één team zat. Daardoor wist hij veel over Patrick.
Ik ben de winnaar.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:47 schreef Welldressed het volgende:
Wat betekent het Chinese teken op het shirt van Art in de laatste foto?
Dat is al heel vaak ter sprake gekomen. Betekent iets van 'drank' oid.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:47 schreef Welldressed het volgende:
Wat betekent het Chinese teken op het shirt van Art in de laatste foto?
Haha en ik ze maar proberen wijs te maken dat dat totaal niet zo was!quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:49 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
En al die mensen die dachten dat Karin of Soundos de Mol was![]()
Dat zei hij niet, dat hij geswitched was, toch? Alleen dat hij vol op een iemand zat.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Jan is geswitched van mol hè. Daarom ging is er ook uit
quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:48 schreef Charie het volgende:
Pieter Jan is de mol, zou wel gaaf zijn zie je volgende week hem alle opdrachten stiekem verpesten zo half sluipend
Annaquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:49 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat zei hij niet, dat hij geswitched was, toch? Alleen dat hij vol op een iemand zat.
Anna zat in ieder geval wel op Art. Als enige van de laatste 5.
Volgens mij zat Patrick gewoon rustig stilquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:50 schreef Welldressed het volgende:
Trouwens, weer even een domme vraag: In de laatste shot zie je iedereen juichen, ook Patrick. Maar betekent dat dat ze juichen voor Art die de winnaar is? Neem aan van wel toch? Haha!
Waarmee ik me gelijk af vraag of andere titels op een vage manier ook op de afvallers sloegen..quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:51 schreef Darkestrah het volgende:
Nu is de titel van deze aflevering (Femme Fatale) ook wel duidelijk.
Nee, Patrick begint keihard te lachen, haha!quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Volgens mij zat Patrick gewoon rustig stil
Misschien toch even het einde snel terugkijken.quote:
Maar Art was veel te obvious. Welke hints denk je dan aan? Want er zijn ook veel hints die naar Patrick leiden hoor!quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:02 schreef naatje_1 het volgende:
Als ik op hints afga, dan denk ik Art, als ik op afvallen ga dan denk ik patrick
Shirtje waarop iets staat (geen idee meer wat precies), plankenopdracht waarbij het lijkt alsof hij M O L schrijft, bij de 2 chago's in de nationaliteitenopdracht zegt ie "en de zonnebril stond scheef"quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:03 schreef Welldressed het volgende:
[..]
Maar Art was veel te obvious. Welke hints denk je dan aan? Want er zijn ook veel hints die naar Patrick leiden hoor!
17-03 is St. Patrick's day.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:07 schreef Guanabana het volgende:
De Mol nam contact op met een kandidaat in de aflevering van 3-3-'11. De getallen die telkens terugkomen. En kunnen staan voor Mol Art Rooijakkers.
En verder valt er weinig over te zeggen, want ze hebben bij vrijwel alle opdrachten allebei gemold.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:07 schreef svann het volgende:
Art zou te obvious zijn, maar Soundos die zei op Patrick te zitten ligt er uit.
Of het is toch Patrick, maar Soundos maakte de vragen niet best.
Je kan de Mol er op afstemmen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:10 schreef Guanabana het volgende:
Maar ik weet het niet met die datum-hints. Alsof de programmamakers invloed hebben op wanneer de uitzendingen zijn?
Of de uitzendingen? Ik denk dat ze wel iets speling hebben, zeker als ze dit ruim van te voren bekend maken. Wat kan, het is al heel lang bij de organisatie bekend wie de mol is.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:10 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Je kan de Mol er op afstemmen.
Ja, er zaten daarnaast ook persoonlijke vragen bij. Zoals de vlees/spinazie/bloemkool vraag.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:13 schreef Guanabana het volgende:
Hoezo weet Soundos meer details? Art was al die tijd z'n beste vriend. Tenzij hij te lang gedacht heeft dat Patrick de Mol niet was, en te weinig heeft bijgehouden.
Dat zei Art vanavond. Dat Soundos' molboekje vol stond, dat ze werkelijk alles opschreef.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:13 schreef Guanabana het volgende:
Hoezo weet Soundos meer details? Art was al die tijd z'n beste vriend. Tenzij hij te lang gedacht heeft dat Patrick de Mol niet was, en te weinig heeft bijgehouden.
Soundos zei zelf dat ze niet veel opgeschreven heeft.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:14 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Dat zei Art vanavond. Dat Soundos' molboekje vol stond, dat ze werkelijk alles opschreef.
Dat kan ik me niet herinneren, maar wat me wel opviel is dat het bij deze aflevering juist andersom was. Toen Pieter Jan uitleg gaf en Patrick schuin achter hem stond, was alles en iedereen in kleur, behalve Patrick.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:54 schreef Maartel het volgende:
[..]
Waarmee ik me gelijk af vraag of andere titels op een vage manier ook op de afvallers sloegen..
Nog iets wat ik me vanavond afvroeg: is Patrick ooit in kleur (tegen zwart witte) achtergrond in beeld geweest?
Maar misschien wel niet met de info die ze voor de test t hardst nodig had, of ze kreeg idd een blackoutquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:23 schreef Haaibaaike het volgende:
Volgens mij zei Art dat Soundos haar molboekje volstond.
Om deze reactie ga ik volgende week hard lachenquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:09 schreef Gramulanion het volgende:
Art is absoluut niet de mol. Geloof me.
Dat is ook al veel vaker gebeurt, dus niks nieuwsquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:26 schreef Maartel het volgende:
Hoe dan ook heeft de mol de winnaar geholpen
Ik ook hoor.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:29 schreef Tijn het volgende:
[..]
Om deze reactie ga ik volgende week hard lachen
Ik denk (en hoop) dat Tijn gelijk heeft. Bovendien heeft hij ook een erg goeie onderbouwing voor.quote:
Tof, klinkt goed!quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:34 schreef Guanabana het volgende:
Op het WIDM-forum:
tomeloos positief wat Patrick in zijn contactadvertentie heeft.
P Stoof is em, el topo!
! is dan een omgedraaide/gespiegelde i
em, dat was ook iets wat al eerder terugkwam, ook in dagboeken enzo?
quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:34 schreef Guanabana het volgende:
Op het WIDM-forum:
P Stoof is em, el topo!
Ik denk dat de derde keer geen scheepsrecht gaat worden voor jou :p.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:43 schreef Ambrosius het volgende:
Laatste 3 jaar zat ik altijd vanaf aflevering 1 op de winnaar of verliezer van de finale, hopelijk zit ik met Art een keer op de mol.
Wacht, dat is wel een hele grote stap, van het een naar het ander.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:34 schreef Guanabana het volgende:
Op het WIDM-forum:
P Stoof is em, el topo!
em, dat was ook iets wat al eerder terugkwam, ook in dagboeken en op twitter?
quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:43 schreef Ambrosius het volgende:
Laatste 3 jaar zat ik altijd vanaf aflevering 1 op de winnaar of verliezer van de finale, hopelijk zit ik met Art Patrick een keer op de mol.
Mja, daar zeg je wat... Ik ging er steeds vanuit dat Soundos zou gaan winnen, maar mocht het uiteindelijk toch zo blijkt te zijn dat Patrick de Mol is en Art wint, dan is dat dus een hele dubieuze overwinning. Hoeveel hulp en gratis jokers heb je wel niet nodig...quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:58 schreef Gitaarmat het volgende:
Art heeft geluk gehad met z'n 'vriend' Patrick, jammer dat Patrick heeft geholpen als hij dat niet had gedaan was het seizoen veel spannender geweest.
Wie zegt dat Jan is geswitched? Hij zat niet op Soundos, als je op de montage bent afgegaan.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:02 schreef Dannare het volgende:
Art is zo duidelijk de mol.
Jan zat op Art en was geswitched bij zijn executie.
Zowel Karin als Soundos zaten op Patrick bij deze executie.
Er is niet 1x in dit hele seizoen iemand weg gestuurd nadat deze in de test Art had gezegd.
Verder niemand die is opgevallen wat Karin zei tegen Pieter Jan na de executie?
Ze heeft iemand verkeerd vertrouwen gehad: Art.
Wat volgens mij inhoud dat ze Art niet had moeten vertrouwen.
Anna zat op Art. Jan ook waarschijnlijk, want volgens mij heeft hij niet gezegd dat hij is geswitched, alleen dat hij bij de laatste test vol op één persoon in heeft gezet.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:02 schreef Dannare het volgende:
Er is niet 1x in dit hele seizoen iemand weg gestuurd nadat deze in de test Art had gezegd.
Dat kon ze ook denken omdat ze stemde op Patrick en afviel.. niet wetende dat Art en Soundos ook op Patrick zatenquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:02 schreef Dannare het volgende:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:03 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Wie zegt dat Jan is geswitched? Hij zat niet op Soundos, als je op de montage bent afgegaan.
Zowel Karin als Soundos zaten op Patrick, maar Art ook. Als je het dan goed hebt, val je toch af, omdat de andere twee meer antwoorden goed hadden.
Aflevering 5 Jan Exitquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:06 schreef Felagund het volgende:
[..]
Anna zat op Art. Jan ook waarschijnlijk, want volgens mij heeft hij niet gezegd dat hij is geswitched, alleen dat hij bij de laatste test vol op één persoon in heeft gezet.
Ook deze reactie is volgende week hilarischquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:15 schreef Blik het volgende:
Art is absoluut de winnaar en niet de Mol. Als je dat nu nog zegt heb je echt een enorm bord voor je kop en wil je de waarheid gewoon niet onder ogen zien
Ik ga jouw keuze voor Art voor volgende week zeker onthoudenquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:16 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ook deze reactie is volgende week hilarisch
Dat wordt niet moeilijk te onthouden, want ook op TV zullen ze uitgebreid uit de doeken doen hoe Art inderdaad de Mol blijkt te zijnquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:25 schreef Blik het volgende:
[..]
Ik ga jouw keuze voor Art voor volgende week zeker onthouden
Dat zit mij ook erg dwars ja. En dan met name als Patrick de mol zou zijn.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:26 schreef Maartel het volgende:
Hoe dan ook heeft de mol de winnaar geholpen
Jup, ook tijdens de busproef, waar keigroot een banner hing met daar op Diana, de latijnse naam voor de griekse god 'Artemis'.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:34 schreef Guanabana het volgende:
em, dat was ook iets wat al eerder terugkwam, ook in dagboeken en op twitter?
Ik zeg Yvonne Jaspersquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:18 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Alsof een duidelijke mol, de mol is...
Elvis zou wel een heel slechte aanwijzing zijn aangezien Patrick voor Elvis wilde gaan bij de plakopdracht.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:09 schreef Tijn het volgende:
En Art is natuurlijk alleen al de mol vanwege z'n Elvis (elf is) T-shirts
Kan me in de BN-er series niet herinneren dat de mol een kandidaat zo heeft helpen winnen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:30 schreef Blik het volgende:
[..]
Dat is ook al veel vaker gebeurt, dus niks nieuws
Tja, en welke mol gaat zich nu opgeven om contact op te nemen met zichzelf, om zo een vrijstelling voor zichzelf te kunnen bemachtigen, en deze zo voor de neus van de deelnemende kandidaten weg te snaaienquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:11 schreef sheotah het volgende:
Welke mol gaat nu jokers uitdelen aan een kandidaat? Ik vind dat echt, echt, echt echt niet kunnen.
Natuurlijk? Viviënne had die er ook een.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:25 schreef davidov2009 het volgende:
Vrijstellingen voor de finale zijn natuurlijk flauwe kul, dus moest de mol de vrijstelling bemachtigen...
Dat kan ik me niet herinneren.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:31 schreef Guanabana het volgende:
Sanne had toch ook een vrijstelling voor de finale?
Jawel, dat was iets met een puzzel, en Erik die nét te laat was en toen afviel.quote:
Vrijstellingen voor de finale zijn anders vaker voorgekomen. Frederique Huydts had er bijvoorbeeld een.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:25 schreef davidov2009 het volgende:
[..]
Tja, en welke mol gaat zich nu opgeven om contact op te nemen met zichzelf, om zo een vrijstelling voor zichzelf te kunnen bemachtigen, en deze zo voor de neus van de deelnemende kandidaten weg te snaaienDat vond ik wel een vrij kansloos onderdeel van het spel. Vrijstellingen voor de finale zijn natuurlijk flauwe kul, dus moest de mol de vrijstelling bemachtigen...
En het niet verkrijgen van die vrijstelling heeft Karin inderdaad de kop gekost, dus dat heeft Patrickje weer goed gedaan
Ohja dat is waar ook, die opdracht zegt me nog wel wat. Arme Erik, sympathieke kandidaat was dat.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:34 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Jawel, dat was iets met een puzzel, en Erik die nét te laat was en toen afviel.
De laatste helft van je zin zegt helemaal niks in Wie is de Molquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:35 schreef Jane het volgende:
Oké, we kunnen dus stellen dat er de laatste jaren steeds vlak voor de finale een vrijstelling te winnen is geweest en dat die eigenlijk nooit door de Mol gewonnen wordt.
Tja, ik blijf dit toch ook een groot punt van ergernis vinden, indien Patrick de mol blijkt te zijn. Zeker als de steeds bevoordeelde kandidaat dan ook nog de uiteindelijke winnaar wordt.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:11 schreef sheotah het volgende:
Welke mol gaat nu jokers uitdelen aan een kandidaat? Ik vind dat echt, echt, echt echt niet kunnen.
Het was ook meer een reactie op hierboven dat die vrijstelling vlak voor de finale natúúrlijk flauwekul was en dat hij daarom wel door de mol gewonnen móest worden. Dat bestreed ik alleen maar even.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:40 schreef BlackLining het volgende:
De laatste helft van je zin zegt helemaal niks in Wie is de Mol
Ja 't is vaker voorgekomen, het lukt natuurlijk niet altijd dat de mol daadwerkelijk de finale vrijstelling kan bemachtigen. Maar je kan het ook juist in het voordeel van de mol zien, door zelf de vrijstelling te pakken troggelt ie ook nog jokers af van de kandidaten zonder dat ze er wat voor hebben teruggekregen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:34 schreef Jane het volgende:
[..]
Vrijstellingen voor de finale zijn anders vaker voorgekomen. Frederique Huydts had er bijvoorbeeld een.
Het kan natuurlijk ook zijn, en éigenlijk is dat logischer, dat de Mol niet voor die vrijstelling gaat. Zoals Art niet op het voorstel van de Mol inging, terwijl hij nog wel een joker had en in principe het type kandidaat is dat overal voor gaat (behalve geld in de pot brengen dan). Ik heb dat steeds al vreemd gevonden, dat Art daar niet aan meedeed. En als je dan ook nog bedenkt dat je hem zowel met Karin als met Patrick in onderonsjes ziet in die aflevering.... 'De mol neemt vanzelf contact met je op'.... mmmmm
Het is bij mijn weten zelfs nog nooit gelukt.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:48 schreef davidov2009 het volgende:
[..]
Ja 't is vaker voorgekomen, het lukt natuurlijk niet altijd dat de mol daadwerkelijk de finale vrijstelling kan bemachtigen.
Ik weet het niet...als mol wil je zorgen dat niemand jou verdenkt. Als er vervolgens een kandidaat in het spel is die zichzelf erg verdacht maakt en ook nog een opdrachten verkloot, is het voor de mol natuurlijk gunstig als die persoon erin blijft en kan ik begrijpen dat je het lot een handje helpt. Overigens heeft Art zelf ook genoeg jokers verdiend dus zoveel hebben die van Patrick echt niet uitgemaakt.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:40 schreef Jane het volgende:
[..]
Tja, ik blijf dit toch ook een groot punt van ergernis vinden, indien Patrick de mol blijkt te zijn. Zeker als de steeds bevoordeelde kandidaat dan ook nog de uiteindelijke winnaar wordt.
"De mol heeft de overwinning gegund aan zijn hulpmolletje en hem daartoe de nodige jokers toegeschoven"
Had je anders verwacht in het meest smerige spel van de Nederlandse televisie?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:40 schreef Jane het volgende:
[..]
Tja, ik blijf dit toch ook een groot punt van ergernis vinden, indien Patrick de mol blijkt te zijn. Zeker als de steeds bevoordeelde kandidaat dan ook nog de uiteindelijke winnaar wordt.
"De mol heeft de overwinning gegund aan zijn hulpmolletje en hem daartoe de nodige jokers toegeschoven"
Yvon Jaspersquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:50 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Het is bij mijn weten zelfs nog nooit gelukt.
Van dat seizoen herinner ik me weinig meer, alleen dat Marc-Marie awesome was. "Nog een loop!"quote:
Wij hebben van een aantal activiteiten meer gezien dan de individuele deelnemers.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:00 schreef Jabberwocky het volgende:
Wtf was dat met Soundos die zei 'als Art de mol is, dan is hij wel de perfecte mol'. Heeft zij een andere Art gezien?
Kim was de slechtste mol in de geschiedenis van WIDM.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:53 schreef BobW het volgende:
Patrick is de mol!
Wel jammer, net als vorig jaar zaten de laatste 3 kandidaten op de juiste mol en verliezen zij (Karin en Soundos) het dus op tijd en kennis. Vorig seizoen zaten zelfs de laatste 4 kandidaten op Kim, dan heb je het als mol niet zo goed gedaan.
Dat vraag ik me ook af. Ik denk dat als je daar met zijn allen zit, de hele dag door iedereen in de gaten moet houden, opdrachten doet, niemand kan vertrouwen, dat je dan een heel ander beeld krijgt van alles. Wij zien het allemaal zo anders. Naja ik weet het niet.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:00 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Van dat seizoen herinner ik me weinig meer, alleen dat Marc-Marie awesome was. "Nog een loop!"![]()
Wtf was dat met Soundos die zei 'als Art de mol is, dan is hij wel de perfecte mol'. Heeft zij een andere Art gezien?
Precies de Patrick theorie is veel duidelijker.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:09 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Elvis zou wel een heel slechte aanwijzing zijn aangezien Patrick voor Elvis wilde gaan bij de plakopdracht.
Net zoals het "bericht van de mol" op de boot. Ook mooi acteerwerkquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:00 schreef Toad het volgende:
Ik moest wel lachen toen Patrick die vrijstelling pakte in de vorige aflevering. Die vreugde was zo gespeeld.
Art met zijn brulaap. "Oee hoeoeoeoe oeh oeh!"quote:Op vrijdag 11 maart 2011 07:38 schreef Darkestrah het volgende:
Overigens, Art met zijn cd van the Smiths
"Oeh oeh waar ligt het geld?!"quote:Op vrijdag 11 maart 2011 07:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Art met zijn brulaap. "Oee hoeoeoeoe oeh oeh!"
Nee, dat is Yvon Jaspers.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 02:25 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Kim was de slechtste mol in de geschiedenis van WIDM.
Dat brengt mij enorm aan het twijfelen inderdaad.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:19 schreef Majkool het volgende:
Daarbij zie je Art lachen wanneer het bekend is dat Soundos afvalt en dus Patrick of hij De Mol is. De Mol blijft dan wel in z'n rol en je ziet Patrick gewoon strak naar voren kijken. Art weet dan wss al dat ie de winnaar van het spel is...
Karin heeft bijna elke aflevering de persoon die wegging als mol gezien. Dus dat is ook geen garantie. En Soundos had Patrick ook als mol en die is ook weg.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:35 schreef themole het volgende:
Had patrick het in de aflevering er niet over dat hij op karin zat. Hoe kan hij als kandidaat dan zover zijn gekomen als Art de mol is. Dat gaat er bij mij niet in.
Ik vind dat juist wel mooi. De mol ziet gamuseerd toe hoe een overijverige kandidaat voor hem de kastanjes uit het vuur haalt en ziet daarom, als een ware puppetmaster, reden om die kandidaat in het spel te houden. Dat dat ook betekent dat diegene er met de pot vandoor gaat, zal de mol worst wezen. De mol heeft geen aanspraak op die pot en is wat dat aangaat geen concurrent van een kandidaat. Wie er uiteindelijk wint zal de mol dus om te even zijn. De enige taak van de mol is die pot zo klein mogelijk te houden.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:32 schreef debuurvrouw het volgende:
ik vind het níet leuk. Of Art nou de mol is of Patrick. Ze hebben elkaar geholpen en bevoordeeld. T lijkt net of de mol de kandidaat al had ingelicht ofzo?
Maar dat vind ik zo jammer. Het is toch veel leuker voor iedereen als ze in deze uitzending de mol bekend hadden gemaakt, dan wist in ieder geval één iemand nog niet of hij/zij had gewonnen en in dit geval allebei nog niet.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:19 schreef Majkool het volgende:
Het lijkt me ook duidelijk Patrick. Hij lijkt af en toe flink te acteren, in een van de eerste opdrachten kwam "Dat meen je niet?! Dat meen je niet?!" al erg nep over.
Daarbij zie je Art lachen wanneer het bekend is dat Soundos afvalt en dus Patrick of hij De Mol is. De Mol blijft dan wel in z'n rol en je ziet Patrick gewoon strak naar voren kijken. Art weet dan wss al dat ie de winnaar van het spel is...
Nee ze zei dat ze Art niet had moeten vertrouwen. Dat kan betekenen dat ze dacht dat Patrick de mol was maar omdat ze af valt ze de conclusie moet trekken dat ze op de verkeerde mol heeft gewed. Niet wetende dat de andere ook op Patrick zaten en zij dus ook gewoon minder goed kan hebben gehad of er langer over heeft gedaan.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:32 schreef Dos37 het volgende:
Karin zat toch op Art zei ze voor dat ze wegging. Dan kan het toch niet anders zijn dat Patrick de mol is.
Ik ook, want niets is wat het lijkt!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:55 schreef wolferl het volgende:
Ik ga voor Art, we krijgen een verrassend slot offensief.
Ik kan me niet voorstellen dat er deelnemers zijn die de finale halen en nog op de verkeerde persoon zitten qua mol. Patrick zou dan de mol moeten zijn aangezien Soundos en Art beiden op Patrick zatenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:39 schreef wolferl het volgende:
Ik denk dat het Art moet zijn, omdat Karin en Soundos beiden op Patrick zaten als mol. En Karin vloog er als eerst uit (van de laatste vier) en Soundos daarna. Patrick gokte op Art en bleef wel.
Dus mijn intuïtie en gevoel zeggen nu Art is de mol.
Dat zegt niks, want Art, Karin en Soundos zaten alle drie op Patrick. Dus dan is het gewoon de sloomste.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:39 schreef wolferl het volgende:
Ik denk dat het Art moet zijn, omdat Karin en Soundos beiden op Patrick zaten als mol. En Karin vloog er als eerst uit (van de laatste vier) en Soundos daarna. Patrick gokte op Art en bleef wel.
Dus mijn intuïtie en gevoel zeggen nu Art is de mol.
Als het een eerder aflevering zou zijn geweest had ik nog kunnen denken dat Art het hem gevraagd had, maar in dit stadium zou er geen enkele reden zijn voor een kandidaat om iets voor een mede-kandidaat te doen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:51 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Dat zegt niks, want Art, Karin en Soundos zaten alle drie op Patrick. Dus dan is het gewoon de sloomste.
Overigens viel het me op dat Patrick zo overdreven het geld wou aanpakken van Pieter-Jan na de boom-opdracht. Dit heeft hij nog nooit gedaan sinds hij geen penningmeester meer is. Dan lijkt het erg toch op dat hij weet heeft van de drie vragen over deze opdracht.
Of Karin en Soundos hadden gewoon minder vragen goed, want ookal zit je op de mol dan nog steeds moet je sommige dingen maar net goed onthouden hebben.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:51 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Dat zegt niks, want Art, Karin en Soundos zaten alle drie op Patrick. Dus dan is het gewoon de sloomste.
Overigens viel het me op dat Patrick zo overdreven het geld wou aanpakken van Pieter-Jan na de boom-opdracht. Dit heeft hij nog nooit gedaan sinds hij geen penningmeester meer is. Dan lijkt het erg toch op dat hij weet heeft van de drie vragen over deze opdracht.
Sanne Vogels heeft WIDM op seconden verloren vorig jaar. Zegt dus idd niet allesquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:57 schreef Operc het volgende:
[..]
Of Karin en Soundos hadden gewoon minder vragen goed, want ookal zit je op de mol dan nog steeds moet je sommige dingen maar net goed onthouden hebben.
22.940 zeg ik uit mijn hoofd. Dan hebben we nog de busopdracht waar 3000 op het spel staat, dus:quote:
Andersom toch?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:35 schreef Blik het volgende:
[..]
22.940 zeg ik uit mijn hoofd. Dan hebben we nog de busopdracht waar 3000 op het spel staat, dus:
Als Art de mol is: 25.940
Als Patrick de mol is: 19.940
In 2003 was het nog ¤ 35.550,-quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:38 schreef Bellatrix het volgende:
25.940 euro zou echt een dieptepunt zijn in de historie van de Mol.
Seizoen George was meer dan 42.000 euro. Maar toen viel er ook meer geld te verdienen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:48 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
In 2003 was het nog ¤ 35.550,-
Verder is het wel een hoog bedrag, in een seizoen waar bijna iedereen wel een beetje loopt te mollen. Misschien was er wel gewoon meer geld te verdienen natuurlijk.
Je noemt hier de meest irritante kandidaten op van dit seizoen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:18 schreef DarkElf het volgende:
En de leukste mensen al eerste eruit? Art is een hele leuke kandidaat, net als Karin (jahaa zoveel mensen die dachten dat zij t was, dus iig een goeie kandidaat) ..
voor jou ja, voor anderen weer nietquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:19 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Je noemt hier de meest irritante kandidaten op van dit seizoen.
Gooi er een poll tegenaan zou ik zeggen. Je zult zien dat het merendeel Art irritant vindt.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:25 schreef DarkElf het volgende:
[..]
voor jou ja, voor anderen weer niet
Ik vind Art leuk meedoen, maar Soundos en Karin irritant!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:38 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Gooi er een poll tegenaan zou ik zeggen. Je zult zien dat het merendeel Art irritant vindt.
Ik vond het een leuk seizoen..Dus aan mij kan het niet liggen..quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:18 schreef DarkElf het volgende:
ouwe mopperkonten allemaal over dat het zo'n slecht seizoen is.
Waarom kijken er dan genoeg mensen? En lopen deze topics zo lekker?
En de leukste mensen al eerste eruit? Art is een hele leuke kandidaat, net als Karin (jahaa zoveel mensen die dachten dat zij t was, dus iig een goeie kandidaat) ..
Ja leuk, Sanne was de verliezer.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:08 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
Ik blijf bij Patrick... Hij doet me denken aan Kim, strak voor zich uit blijven staren en het spel spelen terwijl Art (net als Sanne) al begint te lachen omdat je gewonnen hebt.
Nope, is zelfs lager geweestquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:38 schreef Bellatrix het volgende:
Dat is toch ook het doel van de Molquote:
Dat is inderdaad vreemd, maar lijkt me eerder een scheve/neppe montage van de regie om ons op een dwaalspoor te zetten. Of misschien is hij zijn eigen kamernummer vergeten.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:28 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik vond het echt raar dat Art als antwoord gaf op de vraag waar sliep de mol 6. Tenzij hij bij Patrick sliep. Maar die lag als ik het goed begreep op kamer 11.
Maar Art is niet de mol, dus het wordt nog erger. 19.940 euroquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:38 schreef Bellatrix het volgende:
Dieptepunt voor de Mol is zo veel mogelijk geld. Dus dan wordt het minder ergquote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:51 schreef Blik het volgende:
[..]
Maar Art is niet de mol, dus het wordt nog erger. 19.940 euro
Welke afvaltheorie?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:51 schreef debuurvrouw het volgende:
nee, het leek mij ook al wat te obvious.
Mijn zoon daarentegen is vanwege de afval-theorie ernstig overtuigd van het feit dat Art de mol is. Omdat hij als enige vraag 11 heeft beantwoord. En Soundos nu al is afgevallen (en dus eigenlijk met het bekend maken van de mol in aflevering 11 ook de winnaar duidelijk werd in deze aflevering.)
De vraag-afvaltheorie die hier al vaak is gepost. (Dat de vragen in aflevering 1/2 corresponderen met de aflevering waarin de kandidaat afvalt).quote:
Wat dus zou betekenen dat Patrick de mol is, en niet Art. Jor_dii heeft ook altijd op Patrick gezeten volgens mijquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:00 schreef debuurvrouw het volgende:
Die van Jor dii. waarin Art vraag 11 beantwoorde en soundos en Patrick vraag 20
Patrick zou een prima mol zijn, Art is echt geen leuke molquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:27 schreef Blik het volgende:
[..]
Wat dus zou betekenen dat Patrick de mol is, en niet Art. Jor_dii heeft ook altijd op Patrick gezeten volgens mij
Waarom niet?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:14 schreef gohan16 het volgende:
Is er volgende week nou wel of geen aflevering?
Dat kan ik me niet herinneren..quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:55 schreef jpjedi het volgende:
Normaal zit er voor de laatste uitzending een week extra tussen toch?
Alleen bij de Olympische Spelen ofzo.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:55 schreef jpjedi het volgende:
Normaal zit er voor de laatste uitzending een week extra tussen toch?
Volgens mij liepen de topics voorheen meer storm.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:18 schreef DarkElf het volgende:
ouwe mopperkonten allemaal over dat het zo'n slecht seizoen is.
Waarom kijken er dan genoeg mensen? En lopen deze topics zo lekker?
Dus je bent een goede kandidaat als je veel molt? Want dat is wat je nu zegt.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:18 schreef DarkElf het volgende:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:06 schreef lanterfanteraar het volgende:
nee man, niet die Juf Anna met dat geld-in-de-pot-gezeur
zo'n trien die alle opdrachten wil volbrengen om God ( de pot in haar geval) te dienen
geklungel= heet
Klopt, eigenlijk al vanaf aflevering 2.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:27 schreef Blik het volgende:
[..]
Wat dus zou betekenen dat Patrick de mol is, en niet Art. Jor_dii heeft ook altijd op Patrick gezeten volgens mij
Ja, maar Art is de molquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:16 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik vanaf afl. 3 en daar ben ik trots op dat ik het zo snel goed door had.
Anna was fucking fanatiek, kun je van Art niet zeggen. Vind Art wel fijner worden de laatste afleveringen maar Horace, Pepijn, Jan en Anna waren toch de leukere kandidaten.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:06 schreef lanterfanteraar het volgende:
nee man, niet die Juf Anna met dat geld-in-de-pot-gezeur
zo'n trien die alle opdrachten wil volbrengen om God ( de pot in haar geval) te dienen
geklungel= heet
die is vast begonnen denk ik.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:37 schreef Jabberwocky het volgende:
Waar is die kerel die dat bidkleed zou gaan eten opeens gebleven eigenlijk?
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:18 schreef Baas-Kopfkaas het volgende:
Als het Soundos niet is vreet ik mijn Bidkleed op.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:21 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Ik ben bereid een potje voor je te kopen als jij jouw kleed opvreet
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:34 schreef Baas-Kopfkaas het volgende:
[..]
Alleen als soundos NIET de mol is.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:56 schreef Baas-Kopfkaas het volgende:
[..]
25% kans dat ik een kankerdiner krijg
Ik verwacht echt nog een leuke reportage, maar de kans is... 100% dat hij het niet doetquote:
Als het een beetje een man is...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:45 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Ik verwacht echt nog een leuke reportage, maar de kans is... 100% dat hij het niet doet.
Held Xebroziusquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:46 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Als het een beetje een man is...
Die mag je even uitleggen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:27 schreef Blik het volgende:
Wat dus zou betekenen dat Patrick de mol is, en niet Art.
Preciesquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:48 schreef Jane het volgende:
[..]
Die mag je even uitleggen.
Nee, niet de theorie, want ik weet precies wat die inhoudt. Maar hoe je, nu Soundos de verliezer blijkt te zijn, met die - tot nu toe perfect kloppende - theorie nog op Patrick als mol uitkomt.
Kijk, Art had vraag 11 en Patrick en Soundos hadden allebei vraag 20. Op basis hiervan dachten we (ja ik ook) dat Art dus de 11de afvaller zou zijn, m.a.w. de verliezende finalist. Omdat Soundos echt de Mol niet kon zijn, zou zij dus winnaar worden en was Patrick de Mol. Duidelijk.
Alleen, zo ging het niet. Soundos verloor (tot mijn stomme verbazing overigens, want ik was er zelf helemaal van overtuigd geraakt dat ze zou winnen). Dus waar staan we dan met de theorie? De 11 van Art betekende dus niet dat hij de 11de afvaller was. Veruit de meest logische verklaring is dan dat het betekent dat hij de Mol is.
20 = finalist
11 = de elfde Mol
Dat is de enige manier om deze theorie nog kloppend te krijgen m.b.t. de 3 finalisten.
Art raapte het geld weliswaar op, maar Patrick vond alle vlaggen. Dus wie is er dan meer verantwoordelijk voor het spekken van de pot?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:39 schreef LoveProfuzion het volgende:
Patrick is de mol.
Waarom zou Art als mol zijnde 1800 euro pakken. Lijkt mij dat je als mol wil dat er zo min mogelijk geld in de pot komt. Patrick heeft veel minder geld geregeld...en bovendien bij de vorige uitzending deed hij het slim met die bootjes, hij kreeg de vrijstelling en verprutste de opdracht..zo kreeg niemand de vrijstelling en kreeg niemand het geld dat te verdienen was met die opdracht...2 vliegen in 1 klap.
Da's een goede. Plus het feit dat hij zei dat hij als enige sowieso in de finale zit. En de Mol dan?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:00 schreef Argento het volgende:
Ik vind juist die hints voor Art nogal vergezocht.
Overigens was het volgens mij in aflevering 4 dat PJ de vraag stelde: "Wie is de mol?" en toen de naam van Patrick noemde met een intonatie alsof hij zn eigen vraag beantwoordde (maar in feite dus de vraag aan Patrick richtte). Iets soortgelijks gebeurde toen Patrick de vrijstelling voor de finale pakte. In de camera zei hij triomfantelijk: "ik ben..." en pauzeerde even. Gedurende die pauze hield hij de schijf die de vrijstelling symboliseert naast zijn gezicht en op die schijf staat: "de mol". Hij vervolgde met iets van "de eerste finalist" en was blij dat hij als eerste kon zeggen dat hij in de finale zat. Nou kon de mol dat al vanaf aflevering 1 zeggen, maar dat zegt hij er wijselijk niet bij.
[ afbeelding ]
Iedereen zit aan die tafel, ook Art die links vooraan zit naast, tegen de klok in, Karin, Hanna, Anna, Pepijn, Horace, Soundos, Jan, Myrianna en Patrick.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:50 schreef Welldressed het volgende:
Trouwens, weer even een domme vraag: In de laatste shot zie je iedereen juichen, ook Patrick. Maar betekent dat dat ze juichen voor Art die de winnaar is? Neem aan van wel toch? Haha!
Volgens mij heeft ze geen naam genoemd hoor.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:59 schreef Miendientje het volgende:
[..]
Nee ze zei dat ze Art niet had moeten vertrouwen. Dat kan betekenen dat ze dacht dat Patrick de mol was maar omdat ze af valt ze de conclusie moet trekken dat ze op de verkeerde mol heeft gewed. Niet wetende dat de andere ook op Patrick zaten en zij dus ook gewoon minder goed kan hebben gehad of er langer over heeft gedaan.
Elke kandidaat krijgt de vraag of hij of zij de mol wil zijn. Daarna wordt na een strenge selectie bepaald wie daadwerkelijk de mol is.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:50 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze geen naam genoemd hoor.
Mij lijkt het wel duidelijk dat ze het over Soundos had (beste maatjes, elkaar geheimen vertellen).
Wel grappig dat elk jaar iedereen zegt dat het overduidelijk is wie nu de mol is na de finale, maar dat er vervolgens toch gedebatteerd word over wie het nou is (was vorig jaar ook zo met Kim en Sanne).
Zelf zit ik dus al vanaf aflevering 1 op Patrick........en ik heb het nog nooit goed geraden (in dit stadium van het spel, na de halve finale is het meestal wel duidelijk).
Dit seizoen had geweldig kunnen zijn, sommige opdrachten waren echt leuk maar de selectie van de kandidaten in de finale is vrij teleurstellend. En daar hebben de makers ook een beetje invloed op (tenslotte hebben ze Art of Patrick benaderd om de mol te zijn, met Anna of Horace als mol had je al automatisch een betere finale gehad los van de twee kandidaten).
ik stel voor dat je volgende keer toch maar eens beter moet opletten (met zo'n username)quote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:50 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze geen naam genoemd hoor.
Dat Soundos de verliezer is zegt niks over het wel of niet goed hebben van de mol..quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:32 schreef JohnDDD het volgende:
Alles zegt mij dat Patrick in principe de mol zou moeten zijn, maar op basis van de Jordi-theorie neig ik toch naar Art. Van de drie finalisten hebben Soundos en Patrick nummer 20, Art heeft nummer 11. Zowel de verliezer als de winnaar beantwoorden de vraag "Wie is de mol?". Soundos beantwoordt die fout, Patrick goed. Op basis van deze theorie had Art de verliezer moeten zijn. Nu hij dat niet blijkt te zijn, moet hij wel de mol zijn. Dat kan niet anders.
hoezo?quote:
erm nee... Karin antwoorde Art op de vraag van PJ die haar vroeg wie zij dan vertrouwd had. dus ja, dat klopt dan weer welquote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:04 schreef debuurvrouw het volgende:
En over het niet vertrouwen van iemand: PJ zei: Art? en daarop knikte Karin bevestigend. wat ook nog kan zijn is dat hij haar verkeerde info heeft gegeven over Patrick.alles om te winnen.
dan heb ik het twee keer verkeerd gehoord.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:12 schreef Smeich het volgende:
[..]
erm nee... Karin antwoorde Art op de vraag van PJ die haar vroeg wie zij dan vertrouwd had.
hij is in januari over gestapt naar de Avro.quote:
Dit is toch wel een al te idiote hint. Je weet dat wie is de mol op Facebook allerlei dingen van het internet plaatst, zoals ook linkjes naar Recensiekoning? Is Recensiekoning misschien de mol?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:11 schreef debuurvrouw het volgende:
Toen ging ik dus even kijken op de website van ons Art. En daar valt mijn oog op een linkje naar wisisdemol.com.en nou weet ik toevallig dat dáár Vriendlief actief is die van die mooie tekeningen maakt.
En de mol post op facebook die cartoons.
't is niet waterdicht. Maar ik vind het toch weer een aanwijzing dat het Art wel eens kon zijn.
Trouwens buiten het feit dat hij uit Geldrop komt niets gevonden over al dan niet Katholiek zijn.
Het kan aan mij liggen maar ik zie hier de logica niet van in. Dus omdat Art Sake op zijn shirt heeft en graag wijn drinkt is hij de mol?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:28 schreef debuurvrouw het volgende:
Het favoriete drankje was wiskey voor Patrick, en dan bleven er rosé en wijn over. Rosé leek mij van Soundos, dus wijn voor Art. Kon dat chinese T shirt niet naar Wijn vertaald worden? en dan zijn Elv is T shirts.
Echt he? Veel gaan echt helemaal nergens over, hebben totaal geen betrekking op de mol.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:50 schreef ralfseltje het volgende:
Sjezus wat lees je toch veel debiele 'hints' hier zeg
Misschien omdat 'ie de hele tijd naar de Elvis shirts van Art zat te kijken.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:33 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
En Elvis werd ook door patrick geroepen.
Misschien omdat 'ie de mol is en niet wilde dat de groep voor Beatrix zou gaan.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:35 schreef Tijn het volgende:
[..]
Misschien omdat 'ie de hele tijd naar de Elvis shirts van Art zat te kijken.
Zou de mol het echt zo opzichtig aanpakken? En zou 'ie dan niet iemand roepen op wie het daadwerkelijk lijkt in plaats van een hint te roepen?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:42 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Misschien omdat 'ie de mol is en niet wilde dat de groep voor Beatrix zou gaan.
En zijn 2008 in de muurschildering, Patrick kwam op dat idee en deed er alles aan om van Beatrix Elvis Presley te maken. Het is Patrick.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:44 schreef Tijn het volgende:
[..]
Zou de mol het echt zo opzichtig aanpakken? En zou 'ie dan niet iemand roepen op wie het daadwerkelijk lijkt in plaats van een hint te roepen?
Maar wie zegt dat Elvis een hint is?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:44 schreef Tijn het volgende:
[..]
Zou de mol het echt zo opzichtig aanpakken? En zou 'ie dan niet iemand roepen op wie het daadwerkelijk lijkt in plaats van een hint te roepen?
Weet je wat zo grappig is... Ik zie mensen dat her en der roepen op internetfora, maar ik heb die opdracht net nog eens zitten terugkijken en het is niet zo dat Patrick er 'alles aan doet' om de groep voor Elvis te laten kiezen. Sterker nog, op het moment dat PJ zegt dat hij het definitieve antwoord wil, krijgt hij nog min of meer de kans om zijn veto over 'Beatrix' uit te spreken, maar hij trekt zich terug uit de discussie met iets van "Nee, als jullie het zeggen zal het wel".quote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:04 schreef ArnnT het volgende:
[..]
En zijn 2008 in de muurschildering, Patrick kwam op dat idee en deed er alles aan om van Beatrix Elvis Presley te maken. Het is Patrick.
Dat is ook logisch want als hij als enige Elvis door blijft drammen terwijl de meerderheid er toch veel meer Beatrix dan Elvis in ziet, gaat het natuurlijk opvallen. Helemaal omdat de mol natuurlijk weet dat het wel Beatrix moet zijn.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:03 schreef Jane het volgende:
[..]
Weet je wat zo grappig is... Ik zie mensen dat her en der roepen op internetfora, maar ik heb die opdracht net nog eens zitten terugkijken en het is niet zo dat Patrick er 'alles aan doet' om de groep voor Elvis te laten kiezen. Sterker nog, op het moment dat PJ zegt dat hij het definitieve antwoord wil, krijgt hij nog min of meer de kans om zijn veto over 'Beatrix' uit te spreken, maar hij trekt zich terug uit de discussie met iets van "Nee, als jullie het zeggen zal het wel".
Hij doet er helemaal niks aan om de groep voor Elvis te laten kiezen! Sterker nog, eerst zegt hij dat hij Jip en Janneke er in ziet. Wat is dat voor een crap molpoging dan? En de meerderheid? Het waren maar 2 mensen, Miryanna en Anna, die Beatrix kozen. Soundos en Horace hielden zich op de vlakte (Soundos zag zoenende mensen).quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:12 schreef Catwoman1986 het volgende:
Dat is ook logisch want als hij als enige Elvis door blijft drammen terwijl de meerderheid er toch veel meer Beatrix dan Elvis in ziet, gaat het natuurlijk opvallen. Helemaal omdat de mol natuurlijk weet dat het wel Beatrix moet zijn.
Nee, als hint kan het alleen op Art als Mol slaan. Als Patrick de Mol is, dan was het roepen van 'Elvis' slechts een mislukte molactie.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:58 schreef Catwoman1986 het volgende:
Maar wie zegt dat Elvis een hint is?
Een hint hoort op de mol te slaan, Elvis kan op 2 personen slaan en lijkt me dus geen goede hint.
Ik zeg niet dat de meerderheid er Beatrix in zag, maar wel dat de meerderheid dat waarschijnlijker leek te vinden dan Elvis. En nogmaals, je kunt wel keihard de groep mee proberen te slepen in je Elvis-kronkel, maar daarmee zorg je wel dat iedereen jou heel erg gaat verdenken omdat jij ze van het goede antwoord hebt afgeleid.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:21 schreef Jane het volgende:
[..]
Hij doet er helemaal niks aan om de groep voor Elvis te laten kiezen! Sterker nog, eerst zegt hij dat hij Jip en Janneke er in ziet. Wat is dat voor een crap molpoging dan? En de meerderheid? Het waren maar 2 mensen, Miryanna en Anna, die Beatrix kozen. Soundos en Horace hielden zich op de vlakte (Soundos zag zoenende mensen).
Dat zeg ik: gekleurde bril.
[..]
Nee, als hint kan het alleen op Art als Mol slaan. Als Patrick de Mol is, dan was het roepen van 'Elvis' slechts een mislukte molactie.
Art heeft de halve serie met 'Elvis' (11 =) op zijn borst rondgelopen. Dit in combinatie met de '11' die Art bij de testvragentheorie heeft, maakt het tot hint. Hij is 11, m.a.w. 'de elfde Mol'.
Patrick heeft alleen bij die opdracht een keer 'Elvis' geroepen, maar is verder nergens met het getal 11 gelinkt geweest. Geen hint dus.
Waarom zou het Elvis shirt dan wel een hint zijn? Ik vind dit allemaal zo vergezocht.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:21 schreef Jane het volgende:
[..]
Hij doet er helemaal niks aan om de groep voor Elvis te laten kiezen! Sterker nog, eerst zegt hij dat hij Jip en Janneke er in ziet. Wat is dat voor een crap molpoging dan? En de meerderheid? Het waren maar 2 mensen, Miryanna en Anna, die Beatrix kozen. Soundos en Horace hielden zich op de vlakte (Soundos zag zoenende mensen).
Dat zeg ik: gekleurde bril.
[..]
Nee, als hint kan het alleen op Art als Mol slaan. Als Patrick de Mol is, dan was het roepen van 'Elvis' slechts een mislukte molactie.
Art heeft de halve serie met 'Elvis' (11 =) op zijn borst rondgelopen. Dit in combinatie met de '11' die Art bij de testvragentheorie heeft, maakt het tot hint. Hij is 11, m.a.w. 'de elfde Mol'.
Patrick heeft alleen bij die opdracht een keer 'Elvis' geroepen, maar is verder nergens met het getal 11 gelinkt geweest. Geen hint dus.
Omdat de mol dan met een shirt rond loopt waarop staat dat hij de 11e mol is.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:31 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Waarom zou het Elvis shirt dan wel een hint zijn? Ik vind dit allemaal zo vergezocht.
Ik ook, het is niet eens 'Elf is' als je het uit elkaar haalt, maar 'Elv is'. En het dragen van een Elvisshirt (wat hij niet eens elke aflevering deed) is nou ook niet bepaald iets unieks.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:31 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Waarom zou het Elvis shirt dan wel een hint zijn? Ik vind dit allemaal zo vergezocht.
Euh nee? Elv-is. Dat is nog niet eens elf.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:37 schreef Tijn het volgende:
[..]
Omdat de mol dan met een shirt rond loopt waarop staat dat hij de 11e mol is.
Het was wel erg opvallend.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:38 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
En het dragen van een Elvisshirt (wat hij niet eens elke aflevering deed) is nou ook niet bepaald iets unieks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |