In welke bus zat wie??quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:26 schreef tochweerhenk het volgende:
Nou, één ding weet je nu in ieder geval zeker: ik ben een man. Maar ben ik die gehaaide of die gezellige? Ben ik gewoon de Mol? Of ben ik degene die speelde dat ie de Mol was en het intussen ook gewoon was? Allemaal vragen. Jammer dat Karin daar nog geen antwoord op heeft gekregen. Zij moest als laatste helemaal in d'r eentje naar huis. Ik hoop dat ze de reis een beetje overleeft. Hoewel, ze heeft al zoveel overleefd deze reis dat dit er ook nog wel bij kon. Maar goed, het zit er op. De pot staat op, eeeh, tja, op hoeveel staat de pot eigenlijk? Hij staat in ieder geval niet op ¤ 22.540,-.
Hoeveel zat er in de pot?
Patrick en Art zaten in dezelfde bus.quote:
maar was het de winnende bus of de verliezende bus?quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:31 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Patrick en Art zaten in dezelfde bus.
Oh verkeerd onthoudenquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:31 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Patrick en Art zaten in dezelfde bus.
Dus Art is de mol.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:32 schreef Anoniemos het volgende:
Patrick zat in de winnende bus, Art in de verliezende.
Volgens mij andersom hoor!quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:32 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
De mol (Patrick) zat in de verliezende bus. Art in de winnende.
Ik kan het ook fout hebben hoor.quote:
Nee toch, Patricks bus ging kapot vóórdat Miryanna de andere nekte, achter Patrick.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:32 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
De mol (Patrick) zat in de verliezende bus. Art in de winnende.
Maar het ging erom welke bus verder kwam... de bus van Art stopte nog eerder.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:32 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Nee toch, Patricks bus ging kapot vóórdat dingetje de andere nekte, achter Patrick.
Hebben we toch prono voor?quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:33 schreef Guanabana het volgende:
Ben wel benieuwd hoe het nu verdeeld is hier op het forum. Kunnen we er tot volgende week niet een polletje tegenaan gooien?
quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:33 schreef DaMart het volgende:
En wel typisch dat Art bij de test invulde dat de mol in kamer 6 zat... daar zat hij zelf namelijk.
Patrick als mol klopt volgens mij een stuk beter met de kandidaten die zijn afgevallen. Er zaten verschillende mensen op Art, Jan en Anna die er al relatief vroeg uit zijn gegaan.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:37 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ja alleen al het ffeit dat Patrick op Karin zat. Als dat werkelijk zo zou zijn, was hij naar mijn mening nooit ver gekomen.
Want?quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:34 schreef BlaBlaBlatter het volgende:
De Jor_dii theorie valt in duigen
Ook dat, absoluut.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:38 schreef PluisigNijntje het volgende:
Idd, wat ZwartmetSuiker zegt.
Bovendien, zag je die glimlach op Art z'n gezicht toen hij hoorde dat Soundos had verloren.
Hij heeft overduidelijk gewonnen.
Daarna zei hij, of ben je zelf de mol?quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:44 schreef Welldressed het volgende:
Waarom zegt Pieter Jan: "Patrick, nu sta je hier, vriend van alle kandidaten: zelfs van de mol"?
Omdat hij het nog een beetje spannend probeert te maken terwijl het dat al lang niet meer is.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:44 schreef Welldressed het volgende:
Waarom zegt Pieter Jan: "Patrick, nu sta je hier, vriend van alle kandidaten: zelfs van de mol"?
Jan is geswitched van mol hèquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:39 schreef Felagund het volgende:
[..]
Patrick als mol klopt volgens mij een stuk beter met de kandidaten die zijn afgevallen. Er zaten verschillende mensen op Art, Jan en Anna die er al relatief vroeg uit zijn gegaan.
Diegenen die op Patrick zaten bleven op het eind over, waar Art dus de winnaar wordt omdat hij heel vaak met Patrick in één team zat. Daardoor wist hij veel over Patrick.
Ik ben de winnaar.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:47 schreef Welldressed het volgende:
Wat betekent het Chinese teken op het shirt van Art in de laatste foto?
Dat is al heel vaak ter sprake gekomen. Betekent iets van 'drank' oid.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:47 schreef Welldressed het volgende:
Wat betekent het Chinese teken op het shirt van Art in de laatste foto?
Haha en ik ze maar proberen wijs te maken dat dat totaal niet zo was!quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:49 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
En al die mensen die dachten dat Karin of Soundos de Mol was![]()
Dat zei hij niet, dat hij geswitched was, toch? Alleen dat hij vol op een iemand zat.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Jan is geswitched van mol hè. Daarom ging is er ook uit
quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:48 schreef Charie het volgende:
Pieter Jan is de mol, zou wel gaaf zijn zie je volgende week hem alle opdrachten stiekem verpesten zo half sluipend
Annaquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:49 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat zei hij niet, dat hij geswitched was, toch? Alleen dat hij vol op een iemand zat.
Anna zat in ieder geval wel op Art. Als enige van de laatste 5.
Volgens mij zat Patrick gewoon rustig stilquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:50 schreef Welldressed het volgende:
Trouwens, weer even een domme vraag: In de laatste shot zie je iedereen juichen, ook Patrick. Maar betekent dat dat ze juichen voor Art die de winnaar is? Neem aan van wel toch? Haha!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |