17-03 is St. Patrick's day.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:07 schreef Guanabana het volgende:
De Mol nam contact op met een kandidaat in de aflevering van 3-3-'11. De getallen die telkens terugkomen. En kunnen staan voor Mol Art Rooijakkers.
En verder valt er weinig over te zeggen, want ze hebben bij vrijwel alle opdrachten allebei gemold.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:07 schreef svann het volgende:
Art zou te obvious zijn, maar Soundos die zei op Patrick te zitten ligt er uit.
Of het is toch Patrick, maar Soundos maakte de vragen niet best.
Je kan de Mol er op afstemmen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:10 schreef Guanabana het volgende:
Maar ik weet het niet met die datum-hints. Alsof de programmamakers invloed hebben op wanneer de uitzendingen zijn?
Of de uitzendingen? Ik denk dat ze wel iets speling hebben, zeker als ze dit ruim van te voren bekend maken. Wat kan, het is al heel lang bij de organisatie bekend wie de mol is.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:10 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Je kan de Mol er op afstemmen.
Ja, er zaten daarnaast ook persoonlijke vragen bij. Zoals de vlees/spinazie/bloemkool vraag.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:13 schreef Guanabana het volgende:
Hoezo weet Soundos meer details? Art was al die tijd z'n beste vriend. Tenzij hij te lang gedacht heeft dat Patrick de Mol niet was, en te weinig heeft bijgehouden.
Dat zei Art vanavond. Dat Soundos' molboekje vol stond, dat ze werkelijk alles opschreef.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:13 schreef Guanabana het volgende:
Hoezo weet Soundos meer details? Art was al die tijd z'n beste vriend. Tenzij hij te lang gedacht heeft dat Patrick de Mol niet was, en te weinig heeft bijgehouden.
Soundos zei zelf dat ze niet veel opgeschreven heeft.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:14 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Dat zei Art vanavond. Dat Soundos' molboekje vol stond, dat ze werkelijk alles opschreef.
Dat kan ik me niet herinneren, maar wat me wel opviel is dat het bij deze aflevering juist andersom was. Toen Pieter Jan uitleg gaf en Patrick schuin achter hem stond, was alles en iedereen in kleur, behalve Patrick.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:54 schreef Maartel het volgende:
[..]
Waarmee ik me gelijk af vraag of andere titels op een vage manier ook op de afvallers sloegen..
Nog iets wat ik me vanavond afvroeg: is Patrick ooit in kleur (tegen zwart witte) achtergrond in beeld geweest?
Maar misschien wel niet met de info die ze voor de test t hardst nodig had, of ze kreeg idd een blackoutquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:23 schreef Haaibaaike het volgende:
Volgens mij zei Art dat Soundos haar molboekje volstond.
Om deze reactie ga ik volgende week hard lachenquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:09 schreef Gramulanion het volgende:
Art is absoluut niet de mol. Geloof me.
Dat is ook al veel vaker gebeurt, dus niks nieuwsquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:26 schreef Maartel het volgende:
Hoe dan ook heeft de mol de winnaar geholpen
Ik ook hoor.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:29 schreef Tijn het volgende:
[..]
Om deze reactie ga ik volgende week hard lachen
Ik denk (en hoop) dat Tijn gelijk heeft. Bovendien heeft hij ook een erg goeie onderbouwing voor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |