Patrick zou een prima mol zijn, Art is echt geen leuke molquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:27 schreef Blik het volgende:
[..]
Wat dus zou betekenen dat Patrick de mol is, en niet Art. Jor_dii heeft ook altijd op Patrick gezeten volgens mij
Waarom niet?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:14 schreef gohan16 het volgende:
Is er volgende week nou wel of geen aflevering?
Dat kan ik me niet herinneren..quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:55 schreef jpjedi het volgende:
Normaal zit er voor de laatste uitzending een week extra tussen toch?
Alleen bij de Olympische Spelen ofzo.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:55 schreef jpjedi het volgende:
Normaal zit er voor de laatste uitzending een week extra tussen toch?
Volgens mij liepen de topics voorheen meer storm.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:18 schreef DarkElf het volgende:
ouwe mopperkonten allemaal over dat het zo'n slecht seizoen is.
Waarom kijken er dan genoeg mensen? En lopen deze topics zo lekker?
En de leukste mensen al eerste eruit? Art is een hele leuke kandidaat, net als Karin (jahaa zoveel mensen die dachten dat zij t was, dus iig een goeie kandidaat) ..
Dus je bent een goede kandidaat als je veel molt? Want dat is wat je nu zegt.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:18 schreef DarkElf het volgende:
En de leukste mensen al eerste eruit? Art is een hele leuke kandidaat, net als Karin (jahaa zoveel mensen die dachten dat zij t was, dus iig een goeie kandidaat) ..
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:06 schreef lanterfanteraar het volgende:
nee man, niet die Juf Anna met dat geld-in-de-pot-gezeur
zo'n trien die alle opdrachten wil volbrengen om God ( de pot in haar geval) te dienen
geklungel= heet
Klopt, eigenlijk al vanaf aflevering 2.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:27 schreef Blik het volgende:
[..]
Wat dus zou betekenen dat Patrick de mol is, en niet Art. Jor_dii heeft ook altijd op Patrick gezeten volgens mij
Ja, maar Art is de molquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:16 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik vanaf afl. 3 en daar ben ik trots op dat ik het zo snel goed door had.
Anna was fucking fanatiek, kun je van Art niet zeggen. Vind Art wel fijner worden de laatste afleveringen maar Horace, Pepijn, Jan en Anna waren toch de leukere kandidaten.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:06 schreef lanterfanteraar het volgende:
nee man, niet die Juf Anna met dat geld-in-de-pot-gezeur
zo'n trien die alle opdrachten wil volbrengen om God ( de pot in haar geval) te dienen
geklungel= heet
die is vast begonnen denk ik.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:37 schreef Jabberwocky het volgende:
Waar is die kerel die dat bidkleed zou gaan eten opeens gebleven eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |