Ik zou hier natuurlijk een hele verhandeling kunnen houden over fotografie en zo, maar laten we nou heel eerlijk zijn...daar zit toch niemand op te wachten?quote:Op maandag 28 februari 2011 11:11 schreef PdeHoog het volgende:
Voor de liefhebbers die naar Professional Imaging gaan begin maart: een van mijn favoriete fotografen geeft daar presentaties. Die gast is goedHij is er zondag en maandag en doet zijn verhaaltje drie keer per dag bij de Canon stand.
Zijn camera? Of die foto op canvas?quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
Die ga ik maar eens bestellen denk snelWat een foto
Tijdje terug al, en ik stond in de zaal en vriend van me heeft deze geschotenquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zijn camera? Of die foto op canvas?
Limp Bizkit is binnenkort in de HMH volgens mij.
Hij is wel echt tof ja!quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Tijdje terug al, en ik stond in de zaal en vriend van me heeft deze geschoten![]()
Neuh plexi denk.
Dat zijn mooie momenten inderdaad! En wat het mooie is met foto's, je schiet vaak daarna nog veel mooiere platen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:05 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hij is wel echt tof ja!
Ik hoop deze zomervakantie een foto te maken die ik printwaardig vind. Een foto waar ik nog jaren op kan kijken en bij weg kan dromen over hoe tof de vakantie weer was.
Of het jammere.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:07 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dat zijn mooie momenten inderdaad! En wat het mooie is met foto's, je schiet vaak daarna nog veel mooiere platen.
Hehe, ik moet ook nog foto's bewerken van vorige week. Misschien als ik straks zin hebquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:08 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Of het jammere.
Nou, tijd om even de 2008/9 foto's door te spitten.
Ik heb nog steeds mijn favoriete foto van mij niet overtroffen, die's ondertussen twee jaar oud.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:07 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dat zijn mooie momenten inderdaad! En wat het mooie is met foto's, je schiet vaak daarna nog veel mooiere platen.
Gelukkig komen deze uit een camera die alleen jpeg maaktquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hehe, ik moet ook nog foto's bewerken van vorige week. Misschien als ik straks zin heb
Welke is dat?quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:11 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds mijn favoriete foto van mij niet overtroffen, die's ondertussen twee jaar oud.
Hmm nee.. Maar voor 150/200 moet wel wat te vinden zijn op MPquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:11 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Heb je niet nog een chille Nikon voor me te koop voor 150 euro?
Niet verkeerd nee!quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Deze:
[ link | afbeelding ]
De Dam.
Ik heb echt zo vaak dat ik een foto maak, upload, om commentaar vraag en hem daarna niet zo mooi als eerst vind. Eigenlijk zonde.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:16 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik zie er ondertussen trouwens wel wat fouten in hehe. Toch jammer.
Dat heb ik met eigenlijk elke foto.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:18 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb echt zo vaak dat ik een foto maak, upload, om commentaar vraag en hem daarna niet zo mooi als eerst vind. Eigenlijk zonde.
Sinds bewaar ik mijn .tiff filesquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:18 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dat heb ik met eigenlijk elke foto.Ik heb ook heel vaak dat ik hem goed vind, ik hem upload, ineens wat kleine dingen zie nog, hem weer delete, bewerk, opnieuw upload en dat dan vier keer ofzo.
Mijne worden automatisch op jpg opgeslagen dus daar heb ik niets aan.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Sinds bewaar ik mijn .tiff filesMaar meestal ben ik er dan te lui voor en ga ik er de volgende keer meer aan werken.
Voorbeeld: Foto maken met f/1.8, alleen linkeroog scherp. Dus daarna met f/4. Alles onscherp. Volgende keer? Buiten, met zonlicht
Wacht maar op RAW, dan is 't shoppen een stuk makkelijker!quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:21 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Mijne worden automatisch op jpg opgeslagen dus daar heb ik niets aan.
Dit dusquote:
Waarom?quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wacht maar op RAW, dan is 't shoppen een stuk makkelijker!
Nee hoor. Het gaat nu is een keertje middelmatig snel.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:23 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Dit dus
Jeezus, het gaat hier op een fast-chat lijken
Veel meer optie's met wat je kan doen.quote:
Serieus? Ik wist wel dat het beter was ofzo, maar niet waarom eigenlijk.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:24 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Veel meer optie's met wat je kan doen.
Lees je maar even inquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Serieus? Ik wist wel dat het beter was ofzo, maar niet waarom eigenlijk.
Oja laptop valt zo uit dus alvast fijne avond.
Grotere bestanden > meer informatie (bitdiepte etc.) > meer regelmogelijkhedenquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Serieus? Ik wist wel dat het beter was ofzo, maar niet waarom eigenlijk.
Oja laptop valt zo uit dus alvast fijne avond.
Ik wilde bijna zeggen, degene waar ik spullen van heb. Maar dan moet ik dus nog even wachten.quote:
quote:
Dat het water daar nog niet weggelopen is..quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Perfecte trainingslocatie.
Het was prachtig weer daar, goedkoop, er was/is een roeibaan en je kan er geweldige foto's maken.mits je een nikon hebt
Toen iig nog niet. Ik ben nog naar de kerk gezwommen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:49 schreef Timmos het volgende:
[..]
Dat het water daar nog niet weggelopen is..
Een 7D heeft anders wel een elektronische horizon in de viewfinder.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het was prachtig weer daar, goedkoop, er was/is een roeibaan en je kan er geweldige foto's maken.mits je een nikon hebt
Dit is niet mijn foto, vriend.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:50 schreef Omniej het volgende:
[..]
Een 7D heeft anders wel een elektronische horizon in de viewfinder.
Al doende leer jequote:Op donderdag 10 maart 2011 22:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja dat doe ik wel als ik daadwerkelijk een DSLR heb.
Daarommmm. En dan ga ik me ook wel een keer oriënteren op de objectieven e.d. Ik ging laatst voor het eerst pas echt kloten met sluitertijden én diafragma's (deed nooit zoveel met diafragma) en toen besloot ik dat het nu wel echt tijd wordt voor een spiegelreflexje. Dus ik wacht het advies van Bart af.quote:
Alle vergaarde kennis eruitdrinkenquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Daarommmm. En dan ga ik me ook wel een keer oriënteren op de objectieven e.d. Ik ging laatst voor het eerst pas echt kloten met sluitertijden én diafragma's (deed nooit zoveel met diafragma) en toen besloot ik dat het nu wel echt tijd wordt voor een spiegelreflexje. Dus ik wacht het advies van Bart af.
En nu ga ik drankspelletjes doen (schijnt), ayetoo
Er is hier genoeg advies te vindenquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Daarommmm. En dan ga ik me ook wel een keer oriënteren op de objectieven e.d. Ik ging laatst voor het eerst pas echt kloten met sluitertijden én diafragma's (deed nooit zoveel met diafragma) en toen besloot ik dat het nu wel echt tijd wordt voor een spiegelreflexje. Dus ik wacht het advies van Bart af.
En nu ga ik drankspelletjes doen (schijnt), ayetoo
Fotografie "vervolg"quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:35 schreef kanovinnie het volgende:
Ziet er al uit als veels te veel moeite.
Wat voor cusus doe je?
Hmm, hoeveel licht is daar wel niet aanwezig om met F13 en 1/160 te schietenquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:31 schreef Doodkapje het volgende:
Voor de cursusNet gemaakt...
[ afbeelding ]
Opstelling:
[ afbeelding ]
opslaan, rechtermuisknop -> eigenschappen -> details?quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:40 schreef kanovinnie het volgende:
Hoe checken jullie altijd zo snel de exif? Downloaden en in bridge?
Ik trek altijd eerst m'n fotovest aan en aan de hand van de scherptediepte zie ik met mijn pro-oog dan perfect welk diafragma er gebruikt is.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:40 schreef kanovinnie het volgende:
Je hebt zelf ook zoveel moois man!quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
Die ga ik maar eens bestellen denk snelWat een foto
Chrome extension: https://chrome.google.com(...)ilbicljpnbfobpnljnkiquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:40 schreef kanovinnie het volgende:
Luzern?quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ohnee geen Luzern! Maar waar dan, ik ben er zelfs geweest. Bled?quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ook waar, ook waar. Het zal nog even battle met de girlfriend worden.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:58 schreef freud het volgende:
[..]
Je hebt zelf ook zoveel moois man!
@Deadridinghood; iets met witbalans?
Ja ik weet het, maar zulke dingen duren langquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:25 schreef Omniej het volgende:
DA, Canonrumors nog gezien de laatste tijd?
Was al een paar dagen terug wat op gepost over de 24-70 II maar ik lees het nu pas: de 'betrouwbare' bron geeft dus ook aan dat 'ie een IS-versie verwacht. Als je op het punt staat om de 24-70 te kopen misschien interessant om de nieuwe versie eens af te wachten.
Meer K of minder? Hier komt ie aardig over...quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:58 schreef freud het volgende:
[..]
Je hebt zelf ook zoveel moois man!
@Deadridinghood; iets met witbalans?
Wat een omwegquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:42 schreef Puala het volgende:
[..]
opslaan, rechtermuisknop -> eigenschappen -> details?
2x200 W/secquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:36 schreef Timmos het volgende:
[..]
Hmm, hoeveel licht is daar wel niet aanwezig om met F13 en 1/160 te schieten
Het zijn eigenlijk softboxen, maar ik was te lam om de covers er helemaal overheen te doen. Wat je ziet zijn de instellampen die brandenquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:38 schreef Timmos het volgende:
Ik dacht dat de lampen lampen waren en niet flitsers
quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:01 schreef freud het volgende:
[..]
Chrome extension: https://chrome.google.com(...)ilbicljpnbfobpnljnki
De middag is het hier weer vol op druk natuurlijkquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:43 schreef Omniej het volgende:
Nee, ik constateerde alleen vrij snel dat er geen leven meer lijkt te zijn hier.
Neen dan werkt eenieder...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:48 schreef Jotel het volgende:
[..]
De middag is het hier weer vol op druk natuurlijk
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:47 schreef Doodkapje het volgende:
Om 1 uur 's nachts... ben je gek... ideaal moment om site bij te werken enzo... pomptiedom
En 't begint 's ochtends ook vroeg weer!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:48 schreef Jotel het volgende:
[..]
De middag is het hier weer vol op druk natuurlijk
quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ohnee geen Luzern! Maar waar dan, ik ben er zelfs geweest. Bled?
Nee joh, dan maakt iedereen foto'squote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:52 schreef Jotel het volgende:
[..]
Foutje, foutje. In het weekend dan...
Bled, mooi plaatsje!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 06:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja. Ben je ook nog bij die prachtige rivier geweest?
Tbabequote:
Hehe, gebeurt hier ook wel eens, moet je met een duffe kop en een lege maag direct kots opruimen..quote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Tbabe
Ik vond net twee kotsplekken in de keukenEen van de twee heeft zijn maag leeggekotst
Lekker wakker worden dit
Neh...dat valt wel mee bij mij. Ik vraag me alleen af wat de reden is geweestquote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:05 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Hehe, gebeurt hier ook wel eens, moet je met een duffe kop en een lege maag direct kots opruimen..Dan begin ik zelf ook kotsneigingen te krijgen.
Gisteren misschien te gulzig geweest met brokjes eten, of er zat een haarbal in de wegquote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Neh...dat valt wel mee bij mij. Ik vraag me alleen af wat de reden is geweest
Zou kunnen idd. Ik ga het nauwlettend in de gaten houdenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:08 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Gisteren misschien te gulzig geweest met brokjes eten, of er zat een haarbal in de weg
Hehe, waarschijnlijk is er niks aan de hand... katten hebben dat soms. Net zoals dat ze gras eten, dan voelen ze dat ze iets verkeerd hebben gegeten of dat er wat in de weg zit en dan moet dat eruit.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zou kunnen idd. Ik ga het nauwlettend in de gaten houden
Heb mijn professor maar even een mailtje gestuurd... die woont gelukkig >7 km van de kust van Sendai vandaan... maar het blijft eng.quote:
Ah. Dan komt het allemaal goedquote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:13 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Hehe, waarschijnlijk is er niks aan de hand... katten hebben dat soms. Net zoals dat ze gras eten, dan voelen ze dat ze iets verkeerd hebben gegeten of dat er wat in de weg zit en dan moet dat eruit.
Of ze zijn gewoon te gulzig geweest, Muffin was natuurlijk ziek en had geen honger, nu voelt 'ie zich wat beter en denkt 'vreetuh!!' en dan gaat het mis. Hij moet weer ff zijn grenzen ontdekken.
Goed teken!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ah. Dan komt het allemaal goedEn hij voelde zich vanmorgen goed hoor
Hij stond ijverig met zijn broertje heel enthousiast tegen de krabpaal zichzelf goed aan te stellen
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:17 schreef Doodkapje het volgende:
NEEEEE!!! Mijn oude 'home town' is vernield.... verdomme!!!![]()
![]()
![]()
* Doodkapje heeft 6 maanden in Sendai, Japan gewoond
Tja, dat zal ongetwijfeld de nodige gevolgen hebben voor Nikon (en wellicht ook andere camerafabrikanten die er gevestigd zijn), maar ik vind het menselijk leed en het feit dat er complete dorpen weg zijn toch wat erger.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:15 schreef problematiQue het volgende:
In Sendai staat blijkbaar ook de Nikon Fabriek - http://nikonrumors.com/20(...)of-sendai-japan.aspx
Heavy shit he? Stond laatst met de 800L van Canon in mijn handjes. Sjiek statief heb je dan nodig!!! Blijft weird dat die lens IS heeft. Alsof je dat kreng vast wil houden... Die 5,5Kg inc body is na een paar platen echt too much.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:28 schreef infp2009 het volgende:
Zo, net een Hasselblad H4D vastgehouden, nooit verwacht dat die dingen echt een ton wegen. En een heerlijke grote viewfinder (voor een spiegelreflex).
Haha, ik heb om 12:00 naar de datamigratie gezwaaid, en kijk maandag wel wat ik aan ga treffen...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:38 schreef Wiebeldak het volgende:
Weeekend!!
Ik was zo lui vandaag dat ik net op de zaak mijn fiets in een vrachtwagen heb gegooid en mee ben gereden. Zelfs tot voor de deur afgezetEn nu is het tijd voor bier.
quote:
Ik was iig erg blij dat het super rustig was op de zaak want er zit echt geen energie in mij vandaag.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:41 schreef freud het volgende:
[..]
Haha, ik heb om 12:00 naar de datamigratie gezwaaid, en kijk maandag wel wat ik aan ga treffen...
Super! En dan volgende maand een lens en de maand daarna een lens en een maand daarna een lens en een flitser en een tas en de maand daarna een lens en wat filters....quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:05 schreef Mexicaantje. het volgende:
Jongehhhh ik ga als het goed is die 20D van freud kopen.
NIET DOEN IK WIL HEM!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:05 schreef Mexicaantje. het volgende:
nee dan eerst motorrijbewijsquote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:12 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Super! En dan volgende maand een lens en de maand daarna een lens en een maand daarna een lens en een flitser en een tas en de maand daarna een lens en wat filters....
Zo gaat 't ook ongeveer met mijquote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:12 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Super! En dan volgende maand een lens en de maand daarna een lens en een maand daarna een lens en een flitser en een tas en de maand daarna een lens en wat filters....
Als ik hem ga ophalen en betaald heb denk ik zo.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
NIET DOEN IK WIL HEM!
Gelijk heb je. Wanneer issie van jou?
Wanneer is dat dan?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:15 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Als ik hem ga ophalen en betaald heb denk ik zo.
Ja geen idee nog. En nu ga ik naar huis houdoequote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wanneer is dat dan?
Ik ben trouwens morgen een 10-20 rijker. En in principe ook een 450D met 18-55 IS
Morgen?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:21 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja geen idee nog. En nu ga ik naar huis houdoe
Dat is echt 100% progressive trance. Hou ik ook erg van. Erg fijne muziek met een paap erbijquote:
Triggerfinger vind ik ook gaaf. Komt vaak voorbij op Kinkfm waar ik altijd op de zaak naar luister. Thuis ook steeds vaker savonds naar nieuw music met Henk Kanning.quote:
Echt heerlijk, en dan knetterhard door ouderwetse luidsprekers. .quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:33 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Triggerfinger vind ik ook gaaf. Komt vaak voorbij op Kinkfm waar ik altijd op de zaak naar luister. Thuis ook steeds vaker savonds naar nieuw music met Henk Kanning.
Triggerfinger heeft iets van een klassieke vibe in hun nummers.
Van QOTS vind ik ook een aantal nummers erg lekker. Weet alleen die titels niet.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:36 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Echt heerlijk, en dan knetterhard door ouderwetse luidsprekers. .Al lijkt een aantal nummers van de nieuwe cd een beetje op Queens of the Stoneage (die ook supergoed zijn tho)
Leuke foto, wel beetje vreemd idd.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:52 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Van QOTS vind ik ook een aantal nummers erg lekker. Weet alleen die titels niet.
Ik heb imo weer eens een heerlijk vreemde foto gemaakt. Ik kan alleen geen titel verzinnen.
[ afbeelding ]
Edit
Ik noem hem: New life.
Tegelijk weer een beetje goor, vies en vreemd maar toch weer mooiquote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:52 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Van QOTS vind ik ook een aantal nummers erg lekker. Weet alleen die titels niet.
Ik heb imo weer eens een heerlijk vreemde foto gemaakt. Ik kan alleen geen titel verzinnen.
[ afbeelding ]
Edit
Ik noem hem: New life.
Wie treed er op? Een kut band?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:06 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nou zo maar eens naar de melkweg, geen zin
Zien eruit als een paar erg stevige schoenen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Schoenen
Dat is ook eigenlijk wel de bedoeling zoals jij het omschrijft.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:05 schreef Jotel het volgende:
[..]
Tegelijk weer een beetje goor, vies en vreemd maar toch weer mooi![]()
Weird shit...
Zal vanavond even checken. Zit nu helemaal in een live setjequote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:03 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Leuke foto, wel beetje vreemd idd.
Dit vind ik ook een heerlijk kippenvel-nummer:
Wa kost da?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:04 schreef PdeHoog het volgende:
Gaat er iemand zondag nog naar professional imaging?
Surfer Blood, ergens een keer gefotografeerd vorig jaar in het voorprogramma. Toen vond ik ze wel leuk dus heb me maar weer aangemeldquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:09 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Wie treed er op? Een kut band?
[..]
Zien eruit als een paar erg stevige schoenen.
Nog nooit van die band gehoord.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Surfer Blood, ergens een keer gefotografeerd vorig jaar in het voorprogramma. Toen vond ik ze wel leuk dus heb me maar weer aangemeld
Stevige schoenen, leer, overal en alles. Mooi, zowel stijlvol als sportief.
Sportief in de zin van je kan ze ook prima dragen met wat baggy jeans en lekker luie kleding. Uiteraard ook weer met wat meer elegante kleding.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:11 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Nog nooit van die band gehoord.
Sportief... Misschien op een paard maar verder vind ik ze niet sportief overkomen, stijlvol, dat dan weer wel
Resize evenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:13 schreef Jotel het volgende:
Ik weet ook niet hoe ik deze moet noemen, maar ik post hem gewoon even.[ afbeelding ]
Ik zou omdat ie wat onscherp oogt nog iet wat ruis en hardheid van kleuren toepassen misschien? Ik zou de naam van de bloem als titel doen al weet ik totaal niet wat voor een bloem dat is.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:13 schreef Jotel het volgende:
Ik weet ook niet hoe ik deze moet noemen, maar ik post hem gewoon even.[ afbeelding ]
Eerste shots met m'n 1Dquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:21 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Deze is wel erg fijn. Echt een enorm lekkere scherpte diepte.
Heb hem ook maar even gereageerd op Flickr omdat iedereen alleen maar kijken kijken en niet reageren doet.quote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:15 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik zou omdat ie wat onscherp oogt nog iet wat ruis en hardheid van kleuren toepassen misschien? Ik zou de naam van de bloem als titel doen al weet ik totaal niet wat voor een bloem dat is.
Het zonlicht valt er erg mooi op!
Hier wat meer ruis / scherper toegevoegd en wat verkleind.quote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:05 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oogt echt veel scherper nu. Door die balken lijkt het een still uit een natuur film oid.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:32 schreef Jotel het volgende:
[..]
[..]
Hier wat meer ruis / scherper toegevoegd en wat verkleind.
[ afbeelding ]
Zo goed?
"stichting Open Deur, goedenavond!"quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:15 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Als ik hem ga ophalen en betaald heb denk ik zo.
Ik zie nog een plekje met scherpte!!!!11Einz!11quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:00 schreef Wiebeldak het volgende:
Weer een baby foto klaar.
[ afbeelding ]
Beide ogen was de bedoeling maar het linker oog valt er al een beetje buiten. 1.8 portret is moeilijk maar wel erg leuk als het gelukt is vind ik.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:15 schreef freud het volgende:
[..]
Ik zie nog een plekje met scherpte!!!!11Einz!11
Ik heb expres voor een soft uitstraling gekozen omdat anders de aderen en zo behoorlijk goed zichtbaar zijn in het gezichtje en dat vond ik veel minder mooi dan op deze manier. Het probleem was wel de licht omstandigheid want dat was niet optimaal en ik moest en zal alles met 1.8 schieten, om uit te testen vooral. Ik was tot vorige maand helemaal nog niet bekend met een diafragma kleiner dan 4.0quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:41 schreef freud het volgende:
Zeker bij dit soort platen duik ik de 1.8 niet meer in, omdat je dan zooo snel je focus niet goed meer hebt. Zeker in je nabewerking kan je de dof wat helpen. Wel mooie foto hoor, je bewerkingen zijn sowieso mijn smaak. Soft versterkt je dof imo erg, waardoor een 1.8 al snel heul wollig wordt. Vandaar (mits licht) pak ik dan f4, of in ieder geval ook wat foto's met ander diafragma.
Het is gezellig (over het algemeen), kans op expo's, inspiratie en de kosten zijn te overzien. EUR 70 hier. Het niveau varieert. Onze club bestaat vooral uit straatfotografen en mensen die kunstzinnige dingen proberen te fotograferen. Grappig, maar niet altijd mijn ding.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:05 schreef taxibabe het volgende:
Ik zit te twijfelen om lid te worden van de fotoclub hier.![]()
Voor de mensen die hier bij een fotoclub zitten: Wat is jullie ervaring, ook met de andere leden qua niveau? Leer je ervan of is het voornamelijk voor de gezelligheid en foto's delen? En wat zijn bij jullie de kosten?
Van vrienden irl in mijn directe omgeving heb ik ook niks aan, vandaar dat ik aan een fotoclub zat te denken. Natuurlijk heb ik ook al veel geleerd door gewoon foto's te kijken op internet en te lezen op internet.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:12 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik ben nog nooit lid geweest van een foto club. Eerlijk gezegd leer ik het meest door te kijken naar foto's van anderen en van commentaar op foto's van mij door anderen via internet.
Vrienden irl heb ik niet veel aan, veel apparatuur, weinig compositie in de ogen
Tnx PdH, vanmiddag gehoord dat het 50 euro per jaar kost, wat ik heb begrepen zitten daar ook excursies bij. Hoe het hier gaat met expo's weet ik niet, ik zie hier weinig publieke expo's.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het is gezellig (over het algemeen), kans op expo's, inspiratie en de kosten zijn te overzien. EUR 70 hier. Het niveau varieert. Onze club bestaat vooral uit straatfotografen en mensen die kunstzinnige dingen proberen te fotograferen. Grappig, maar niet altijd mijn ding.
Vaak kun je wel 1-2 komen kijken voor je lid wordt. Ga dat gewoon eens doenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:43 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Van vrienden irl in mijn directe omgeving heb ik ook niks aan, vandaar dat ik aan een fotoclub zat te denken. Natuurlijk heb ik ook al veel geleerd door gewoon foto's te kijken op internet en te lezen op internet.
Maar toch lijkt het mij wel eens prettig en leuk om constructief met andere mensen bezig te zijn met fotografie.
[..]
Tnx PdH, vanmiddag gehoord dat het 50 euro per jaar kost, wat ik heb begrepen zitten daar ook excursies bij. Hoe het hier gaat met expo's weet ik niet, ik zie hier weinig publieke expo's.
Oeh nice die site. Maar wat is een paap?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:23 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Dat is echt 100% progressive trance. Hou ik ook erg van. Erg fijne muziek met een paap erbij
Je zou deze zender eens moeten checken. Die zenden non stop 24 uur per dag dj sets uit met dat soort muziek. Ik luister er heel vaak naar.
http://www.deepmix.eu/
Daar zat ik ook aan te denken, 13 april is er weer een avond (1 x per maand).quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Vaak kun je wel 1-2 komen kijken voor je lid wordt. Ga dat gewoon eens doen
Als ik Wiebel inmiddels goed genoeg ken vermoed ik iets met Nederlandse groente in een vloeitje, enzo.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:47 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Oeh nice die site. Maar wat is een paap?
Ja oké dat dacht ik al. Maar had het nog nooit als dat woord gehoord.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:04 schreef Timmos het volgende:
[..]
Als ik Wiebel inmiddels goed genoeg ken vermoed ik iets met Nederlandse groente in een vloeitje, enzo.
Ah wat vet zeg.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:23 schreef Timmos het volgende:
Was het fimpje over het verloren filmpje hier niet eens gepost? De eigenaresse van de film is gevonden..
Mietjequote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zal ik ze gaan bekijken of niet, ik durf niet
Nou even inladen dan, vooruit.quote:
Ja, daar had ik het laatst dus over.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
http://www.canonrumors.com/2011/03/24-70-ii-in-april-cr2/
We wachten inderdaad nog maar weer even
Check, ik dacht al zoiets. Hoe dan ook, we wachten dan nog maar weer een maandje. Grrr.quote:
Nou vooruit.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:05 schreef PdeHoog het volgende:
[Centraal] Landschapsfotografie
Kom mensen.....vulling is nodig hier
Hmm, gek inderdaad dat er nog geen topic voor landschapsfotografie was. Kan me ook geen vorig topic herinneren eigenlijk, dus die zal nog wel van voor mijn FOT-tijd zijn geweest.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:05 schreef PdeHoog het volgende:
[Centraal] Landschapsfotografie
Kom mensen.....vulling is nodig hier
Misschien wordt zelfs met een gigantisch statief de kleinste beweging al te ver uitvergroot. 800 is veeeel.quote:
Moet je naar Nijmegen komenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 09:49 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ga zo fotoshooten maar ik wil zonNiet van dat bewolkte prutweer
Met CNN in slaap gevallen... om 4:00 toch maar tv uitgezet... en dan gaat om 7:00 het alarm bij een winkel hier tegenover af... *brak*quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:28 schreef taxibabe het volgende:
MogguhBah opstaan met koppijn is niet leuk.
Half tien?! Hier gaan de winkels pas om 10:00 open volgens mij...quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:38 schreef Xilantof het volgende:
deze straat is een stukje verderop ook een winkelstraat.
Vanmorgen begon om half 10 een draaiorgel te spelen![]()
Was gelukkig al wakker
Dit is zo'n buurt-winkelstraatje. Dus die doen lekker wat ze willenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:44 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Half tien?! Hier gaan de winkels pas om 10:00 open volgens mij...
Maar wél eentje met draaiorgel... fancy hoor!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:46 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Dit is zo'n buurt-winkelstraatje. Dus die doen lekker wat ze willen
die is er gelukkig niet élke weekquote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:54 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Maar wél eentje met draaiorgel... fancy hoor!
Gatver, roeiers.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
Straks maar eens beginnen met wat foto's bewerken, daarna wat roeiers fotograferen en vervolgens door naar mijn nieuwe projectje
Ik ben straks in Arnhem/zwolle. Is dat ook goed?quote:
Jups, Heineken Vier kamp. Grote wedstrijdquote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Gatver, roeiers.
Westrijd? Mijn zus hoeft iig niet te roeien vandaag. Voor zover ik weet dan
[..]
Ik ben straks in Arnhem/zwolle. Is dat ook goed?
Doet ze dan niet aan mee. Sowieso rommelt het daar in de vereniging. Maar dat wist je denk ik alquote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:40 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Jups, Heineken Vier kamp. Grote wedstrijd
Wil je meeten in Arnhem:quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Gatver, roeiers.
Westrijd? Mijn zus hoeft iig niet te roeien vandaag. Voor zover ik weet dan
[..]
Ik ben straks in Arnhem/zwolle. Is dat ook goed?
Ik ga met mijn broertje naar Omniej, zijn 450D en 10-20 stelen kopen. Dan is Nijmwegen niet zo ver weg meer natuurlijkquote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:46 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Wil je meeten in Arnhem:Moet nog ff wat shizzle regelen hier....
Nice, je zit er helemaal in hè lekker foto's makenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ga met mijn broertje naar Omniej, zijn 450D en 10-20 stelen kopen. Dan is Nijmwegen niet zo ver weg meer natuurlijk
Haha... ik zou bijna zeggen een mini-meet op de Korenmarktquote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ga met mijn broertje naar Omniej, zijn 450D en 10-20 stelen kopen. Dan is Nijmwegen niet zo ver weg meer natuurlijk
Kan ie gelijk zijn 10-20 proberenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:47 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Haha... ik zou bijna zeggen een mini-meet op de Korenmarkt
Ja, alleen jammer dat ik echt geen motivatie kan vinden om photoshop te leren. MAar dat komt vooral omdat ik nu 8 uur per dag met Inventor, Autocad en Solidworks bezig ben. Dan ben ik aan het eind van de dag wel klaar met programma's gebruikenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nice, je zit er helemaal in hè lekker foto's maken
Prima. Waar is dat?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:47 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
400D, 450 is voor mijn broertje.quote:
Whehe... jammer dat de Eusebiuskerk ingepakt staat...quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Kan ie gelijk zijn 10-20 proberen
Korenmarkt is het uitgaansgebied in Arnhem met veel terrasjes en naast het winkelgedeelte... paar minuutjes lopen van het station...quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, alleen jammer dat ik echt geen motivatie kan vinden om photoshop te leren. MAar dat komt vooral omdat ik nu 8 uur per dag met Inventor, Autocad en Solidworks bezig ben. Dan ben ik aan het eind van de dag wel klaar met programma's gebruiken![]()
[..]
Prima. Waar is dat?
Het is ook wel koud natuurlijk.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:50 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Whehe... jammer dat de Eusebiuskerk ingepakt staat...
En ik heb natuurlijk 2 body's nodig om profi over te komen.quote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En ik heb natuurlijk 2 body's nodig om profi over te komen.
inb4 fotovest opmerkingen
Auto. Ik woon 20 km van Amsterdam vandaan. In de buurt van Zaandamquote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:51 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Korenmarkt is het uitgaansgebied in Arnhem met veel terrasjes en naast het winkelgedeelte... paar minuutjes lopen van het station...
En een foon die tijdens het schieten een muziekje afspeelt die ook op je website staat...quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En ik heb natuurlijk 2 body's nodig om profi over te komen.
inb4 fotovest opmerkingen
Korenmarkt is een paar minuutjes van de parkeerplaats onder het station vandaan...quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Auto. Ik woon 20 km van Amsterdam vandaan. In de buurt van Zaandam
Maaruh, pm/dm je nummer ff. Dan bel ik misschien als we nog tijd hebben.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:52 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Korenmarkt is een paar minuutjes van de parkeerplaats onder het station vandaan...
Edit: ff de stad in... verzekering voor cam regelen...
OSL, ja die heb ik ook eens gedaan. Brr gekkenhuis.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:11 schreef Ener-G het volgende:
Beuh gisteren bij Only Seven Left vooraan gestaan, tussen de hordes emotienermeisjes met flitsende compactcameraatjes, wat een verschrikkingStond wel dusdanig dichtbij vooraan dat ik weer eens regelmatig gitaarkoppen moest ontwijken
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:11 schreef Ener-G het volgende:
Beuh gisteren bij Only Seven Left vooraan gestaan, tussen de hordes emotienermeisjes met flitsende compactcameraatjes, wat een verschrikkingStond wel dusdanig dichtbij vooraan dat ik weer eens regelmatig gitaarkoppen moest ontwijken
Jij bent dus ook in Arnhem nu?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:47 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Yo, ik zit nu in Elderveld. Ff lunchen bij ouders en verzekering regelen. Kunnen wel de korenmarkt opgaanquote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:46 schreef Omniej het volgende:
[..]
Jij bent dus ook in Arnhem nu?
@Kano: weet niet of je er nog bent, maar qua weer is het best uit te houden hier. Niet overdreven zonnig ofzo, maar als je het spul ff buiten wilt testen kan dat prima, hoewel ik niet in de buurt van de Korenmarkt woon (da's Noord en ik zit in Zuid).
Pik! Blinkert of Kringloop?quote:
Whehe... Kringloop hierquote:
Het is dat je het zegt!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:03 schreef Timmos het volgende:
Waarom valt die fout in de TT me nu pas op?
net -> met!
Fuck ik snap m nu pasquote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Het is ook wel koud natuurlijk.
Ik denk nog altijd Groede, is enige plaats waarvan ik weet dat er een naaktstrand isquote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
Bij Breskens in de buurt.
Ik ga pas weer echt fotograferen als ik die DSLR heb. Mijn camera doet toch niet wat ik wil.
Ik ben ook geboren in Terneuzenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
Mijn moeder is in Terneuzen geboren!
Ja true maar wil wat meer in donker enzo en ik krijg heeeeel snel ruis.
Dat doe je snel. (of post je vanaf mobiel?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:53 schreef Doodkapje het volgende:
Zo... gezellige en productieve meet met Kano en Omniej gehad
Ja via mobielquote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:19 schreef Omniej het volgende:
[..]
Dat doe je snel. (of post je vanaf mobiel?)
Ik ben ook weer thuis in ieder geval. Was gezellig, tof sowieso om jullie ook eens in 't echt te zien.
Dan zijn ze wel heel snel van auto gewisseld.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:27 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ja via mobielIn de bus heb je toch niks te doen... volgens mij kwamen Kanovinnie + broertje nog in een knalgele auto langsgetoeterd
Ahh okee... dan was het gewoon een smatje die mijn ass hard digde...quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:28 schreef Omniej het volgende:
[..]
Dan zijn ze wel heel snel van auto gewisseld.
Nee maar meer ruis dan op mijn huidige camera is onmogelijk.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:49 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ik ben ook geboren in Terneuzen![]()
..
En een DSLR is geen garantie om in het donker ruisloze beelden te schieten, mits je een Nikon D3 o.i.d gebruikt.. Statief gebruiken kan geen kwaad
Deze van mijquote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:38 schreef Omniej het volgende:
* Omniej laadt z'n foto's in. Eens zien of er nog wat bruikbaars tussenstaat.
Nou, mijn cam wil je niet in de HI ISO mogelijkheid gebruiken hoorquote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:01 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee maar meer ruis dan op mijn huidige camera is onmogelijk.
Vreemden in ieder geval niet.. Ik heb ook veel te veel vertrouwen in de medemensquote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:48 schreef Mexicaantje. het volgende:
ja kanker als je niemand meer kan vertrouwen
Joh. Die 2.8 is zo overrated als het maar kanquote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:44 schreef Timmos het volgende:
[..]
Nou, mijn cam wil je niet in de HI ISO mogelijkheid gebruiken hoor![]()
Ik wil mijn 80-200 f/2.8!!!!!! * Timmos stampen op de grond doet alsof die een klein kind is
ja nou zo blijkt. Als het nou 5 euro wasquote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:49 schreef Timmos het volgende:
[..]
Vreemden in ieder geval niet.. Ik heb ook veel te veel vertrouwen in de medemens..
Les geleerd voor de volgende keerquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:09 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
ja nou zo blijkt. Als het nou 5 euro was20 euro is fucking twee weken eten
mja het is gewoon kut want ik had deze maand juist geld over en NOOIT contant geld op zak, ik pin ALTIjd maar nu had ik geld gepind voor een feest AAHHHHH ik haat mezelfquote:
Ik ken het gevoel, kind ofquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:11 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
mja het is gewoon kut want ik had deze maand juist geld over en NOOIT contant geld op zak, ik pin ALTIjd maar nu had ik geld gepind voor een feest AAHHHHH ik haat mezelf
goed, dat was het.
Ook in het weekend?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
een enkeltje omniej is gratis want ik heb fucking OV
Wel alles teruggekregen?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:14 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel, kind of.. Deed mijn portemonnee bij fitness nooit in de kluis omdat ik teveel vertrouwen had in de medemens.. Tot die een keer weg was.. Is een week later wel in de sportschool teruggevonden en de daders waren bekend
.. Maar sindsdien toch alles maar in de kluis..
Yup, behalve een ventieldopdingetjequote:
mja aangifte gaat echt 0,000000 zin hebben want ik heb he geld zelf gegeven.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:18 schreef Timmos het volgende:
[..]
Yup, behalve een ventieldopdingetje.. Geld maakte me niet echt uit, maar dat gezeik van aangiftes etc. etc.
.. Zit nu alleen met een nieuwe pincode die ik nog moet leren
Mja, ik heb het over een hele portemonnee, incl. alle pasjesquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
mja aangifte gaat echt 0,000000 zin hebben want ik heb he geld zelf gegeven.Maar ga het wel doen. Alleen geld zie ik nooooit mer terug
Had ie een 'happy ending' gekregen?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:21 schreef Omniej het volgende:
[..]
Maar hey, dan heb je wel een verdomd goed bestede 20 euro.
die is bij mij ook een keer gejat maar toen zater geen geld inquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:21 schreef Timmos het volgende:
[..]
Mja, ik heb het over een hele portemonnee, incl. alle pasjes..
Bijna waar. Het koste me nog bijna het 35 voudigequote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:21 schreef Omniej het volgende:
[..]
Maar hey, dan heb je wel een verdomd goed bestede 20 euro.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:22 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Had ie een 'happy ending' gekregen?
Gast.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:22 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Een happy begin. Ontbijt in de vorm van een appelflapquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:22 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Eigen schuld.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Bijna waar. Het koste me nog bijna het 35 voudige
Als er geld in zat dan was die zonder geld afgegeven bij het politiebureauquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:22 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
die is bij mij ook een keer gejat maar toen zater geen geld inlater teruggevonden en opgehaald bij politiebureau
![]()
daar heb ik mijn vertrouwen in de mens dus vandaan.
Klopt.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:25 schreef Timmos het volgende:
[..]
Als er geld in zat dan was die zonder geld afgegeven bij het politiebureau
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:25 schreef Doodkapje het volgende:
Foto twee van de serie over babies voor mijn volgende les fotografie...
[ afbeelding ]
Ouders: "Heb je problemen...?"
Thanks! Opdracht van de leraar: "Laat varen dat herkenbare, uitgekauwde beeld van de waarheid. Daal af in het matte, moee ritme van verlaten straten, of stijg op naar het Aerodynamisch bereik van Aartsengel Michael."quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:27 schreef Omniej het volgende:
[..]
Wel een vette plaat hoor, al is 'ie een beetje morbide.
ik moest lachenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:31 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Opdracht van de leraar: "Laat varen dat herkenbare, uitgekauwde beeld van de waarheid. Daal af in het matte, moee ritme van verlaten straten, of stijg op naar het Aerodynamisch bereik van Aartsengel Michael."
Kortom, pak een LSD'tje en laat knetteren die sluiter...
Moe, arm en tevredenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
Mijn ikhaatmezelfbui is voorbij. Dusss hoe gaat het met iedereen hier?
Relaxxx indeed... op dit moment kun je er toch niks meer aan doen... Moe hieroquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik ken de 80-200 dus kan daarom ook niet wachtenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:25 schreef Doodkapje het volgende:
Foto twee van de serie over babies voor mijn volgende les fotografie...
[ afbeelding ]
Enkele quotes
Huisgenoot tegen andere huisgenoot: "Geweldig, nu loopt ie rond met een verkoolde baby en SM-gear..."
Ouders: "Heb je problemen...?"
@Timmos: Deze is gemaakt met een 70-200 2.8... Je gaat echt veel plezier aan die 80-200 beleven
Heerlijk weertje hier in Zeeland, ramen staan heerlijk open, muziekje aan..quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
Uitstekend, kreeg vandaag zomaar 20 euro van een vreemde.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
ARGHGHGHGHGH sterfquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:34 schreef Omniej het volgende:
[..]
Uitstekend, kreeg vandaag zomaar 20 euro van een vreemde.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:34 schreef Omniej het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:34 schreef Omniej het volgende:
[..]
quote:
Tut tut... heb toch genadequote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:36 schreef Timmos het volgende:
[..]![]()
![]()
Volgende TT ''Waar Mexicaantje. geld aan vreemden geeft''?
Neuh, das gemeen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:36 schreef Timmos het volgende:
[..]![]()
![]()
Volgende TT ''Waar Mexicaantje. geld aan vreemden geeft''?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |