Gatver, roeiers.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
Straks maar eens beginnen met wat foto's bewerken, daarna wat roeiers fotograferen en vervolgens door naar mijn nieuwe projectje
Ik ben straks in Arnhem/zwolle. Is dat ook goed?quote:
Jups, Heineken Vier kamp. Grote wedstrijdquote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Gatver, roeiers.
Westrijd? Mijn zus hoeft iig niet te roeien vandaag. Voor zover ik weet dan
[..]
Ik ben straks in Arnhem/zwolle. Is dat ook goed?
Doet ze dan niet aan mee. Sowieso rommelt het daar in de vereniging. Maar dat wist je denk ik alquote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:40 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Jups, Heineken Vier kamp. Grote wedstrijd
Wil je meeten in Arnhem:quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Gatver, roeiers.
Westrijd? Mijn zus hoeft iig niet te roeien vandaag. Voor zover ik weet dan
[..]
Ik ben straks in Arnhem/zwolle. Is dat ook goed?
Ik ga met mijn broertje naar Omniej, zijn 450D en 10-20 stelen kopen. Dan is Nijmwegen niet zo ver weg meer natuurlijkquote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:46 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Wil je meeten in Arnhem:Moet nog ff wat shizzle regelen hier....
Nice, je zit er helemaal in hè lekker foto's makenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ga met mijn broertje naar Omniej, zijn 450D en 10-20 stelen kopen. Dan is Nijmwegen niet zo ver weg meer natuurlijk
Haha... ik zou bijna zeggen een mini-meet op de Korenmarktquote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ga met mijn broertje naar Omniej, zijn 450D en 10-20 stelen kopen. Dan is Nijmwegen niet zo ver weg meer natuurlijk
Kan ie gelijk zijn 10-20 proberenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:47 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Haha... ik zou bijna zeggen een mini-meet op de Korenmarkt
Ja, alleen jammer dat ik echt geen motivatie kan vinden om photoshop te leren. MAar dat komt vooral omdat ik nu 8 uur per dag met Inventor, Autocad en Solidworks bezig ben. Dan ben ik aan het eind van de dag wel klaar met programma's gebruikenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nice, je zit er helemaal in hè lekker foto's maken
Prima. Waar is dat?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:47 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
400D, 450 is voor mijn broertje.quote:
Whehe... jammer dat de Eusebiuskerk ingepakt staat...quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Kan ie gelijk zijn 10-20 proberen
Korenmarkt is het uitgaansgebied in Arnhem met veel terrasjes en naast het winkelgedeelte... paar minuutjes lopen van het station...quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, alleen jammer dat ik echt geen motivatie kan vinden om photoshop te leren. MAar dat komt vooral omdat ik nu 8 uur per dag met Inventor, Autocad en Solidworks bezig ben. Dan ben ik aan het eind van de dag wel klaar met programma's gebruiken![]()
[..]
Prima. Waar is dat?
Het is ook wel koud natuurlijk.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:50 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Whehe... jammer dat de Eusebiuskerk ingepakt staat...
En ik heb natuurlijk 2 body's nodig om profi over te komen.quote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En ik heb natuurlijk 2 body's nodig om profi over te komen.
inb4 fotovest opmerkingen
Auto. Ik woon 20 km van Amsterdam vandaan. In de buurt van Zaandamquote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:51 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Korenmarkt is het uitgaansgebied in Arnhem met veel terrasjes en naast het winkelgedeelte... paar minuutjes lopen van het station...
En een foon die tijdens het schieten een muziekje afspeelt die ook op je website staat...quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En ik heb natuurlijk 2 body's nodig om profi over te komen.
inb4 fotovest opmerkingen
Korenmarkt is een paar minuutjes van de parkeerplaats onder het station vandaan...quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Auto. Ik woon 20 km van Amsterdam vandaan. In de buurt van Zaandam
Maaruh, pm/dm je nummer ff. Dan bel ik misschien als we nog tijd hebben.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:52 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Korenmarkt is een paar minuutjes van de parkeerplaats onder het station vandaan...
Edit: ff de stad in... verzekering voor cam regelen...
OSL, ja die heb ik ook eens gedaan. Brr gekkenhuis.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:11 schreef Ener-G het volgende:
Beuh gisteren bij Only Seven Left vooraan gestaan, tussen de hordes emotienermeisjes met flitsende compactcameraatjes, wat een verschrikkingStond wel dusdanig dichtbij vooraan dat ik weer eens regelmatig gitaarkoppen moest ontwijken
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:11 schreef Ener-G het volgende:
Beuh gisteren bij Only Seven Left vooraan gestaan, tussen de hordes emotienermeisjes met flitsende compactcameraatjes, wat een verschrikkingStond wel dusdanig dichtbij vooraan dat ik weer eens regelmatig gitaarkoppen moest ontwijken
Jij bent dus ook in Arnhem nu?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:47 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Yo, ik zit nu in Elderveld. Ff lunchen bij ouders en verzekering regelen. Kunnen wel de korenmarkt opgaanquote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:46 schreef Omniej het volgende:
[..]
Jij bent dus ook in Arnhem nu?
@Kano: weet niet of je er nog bent, maar qua weer is het best uit te houden hier. Niet overdreven zonnig ofzo, maar als je het spul ff buiten wilt testen kan dat prima, hoewel ik niet in de buurt van de Korenmarkt woon (da's Noord en ik zit in Zuid).
Pik! Blinkert of Kringloop?quote:
Whehe... Kringloop hierquote:
Het is dat je het zegt!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:03 schreef Timmos het volgende:
Waarom valt die fout in de TT me nu pas op?
net -> met!
Fuck ik snap m nu pasquote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Het is ook wel koud natuurlijk.
Ik denk nog altijd Groede, is enige plaats waarvan ik weet dat er een naaktstrand isquote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
Bij Breskens in de buurt.
Ik ga pas weer echt fotograferen als ik die DSLR heb. Mijn camera doet toch niet wat ik wil.
Ik ben ook geboren in Terneuzenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
Mijn moeder is in Terneuzen geboren!
Ja true maar wil wat meer in donker enzo en ik krijg heeeeel snel ruis.
Dat doe je snel. (of post je vanaf mobiel?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:53 schreef Doodkapje het volgende:
Zo... gezellige en productieve meet met Kano en Omniej gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |