Jij bent dus ook in Arnhem nu?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:47 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Haha... ik zou bijna zeggen een mini-meet op de Korenmarkt
Yo, ik zit nu in Elderveld. Ff lunchen bij ouders en verzekering regelen. Kunnen wel de korenmarkt opgaanquote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:46 schreef Omniej het volgende:
[..]
Jij bent dus ook in Arnhem nu?
@Kano: weet niet of je er nog bent, maar qua weer is het best uit te houden hier. Niet overdreven zonnig ofzo, maar als je het spul ff buiten wilt testen kan dat prima, hoewel ik niet in de buurt van de Korenmarkt woon (da's Noord en ik zit in Zuid).
Pik! Blinkert of Kringloop?quote:
Whehe... Kringloop hierquote:
Het is dat je het zegt!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:03 schreef Timmos het volgende:
Waarom valt die fout in de TT me nu pas op?
net -> met!
Fuck ik snap m nu pasquote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Het is ook wel koud natuurlijk.
Ik denk nog altijd Groede, is enige plaats waarvan ik weet dat er een naaktstrand isquote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
Bij Breskens in de buurt.
Ik ga pas weer echt fotograferen als ik die DSLR heb. Mijn camera doet toch niet wat ik wil.
Ik ben ook geboren in Terneuzenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
Mijn moeder is in Terneuzen geboren!
Ja true maar wil wat meer in donker enzo en ik krijg heeeeel snel ruis.
Dat doe je snel. (of post je vanaf mobiel?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:53 schreef Doodkapje het volgende:
Zo... gezellige en productieve meet met Kano en Omniej gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |