Ik fap gewoon met je mee, zo'n XM Break wil ik eigenlijk nog wel een keer.quote:Op donderdag 13 januari 2011 00:08 schreef Prowl het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
OMG!![]()
Al zullen de meeste zoiets hebben van![]()
Kinderen maken dan heb je vanzelf een ruime station nodigquote:Op donderdag 13 januari 2011 09:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik fap gewoon met je mee, zo'n XM Break wil ik eigenlijk nog wel een keer.
De vriendin weigert echter..
Jamaar zij wil dan zo een oude Volvo. Compleet met hondenrek en golden retriever.quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:07 schreef marky het volgende:
Kinderen maken dan heb je vanzelf een ruime station nodig
Als we dan toch mooie Citroëns gaan posten...quote:Op donderdag 13 januari 2011 00:08 schreef Prowl het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
OMG!![]()
Al zullen de meeste zoiets hebben van![]()
Als ze eenmaal de ruimte achterin de XM gezien heeft dan kan ze een heel kennel golden retrievers mee nemenquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Jamaar zij wil dan zo een oude Volvo. Compleet met hondenrek en golden retriever.
Zeggeh, wie is daar de baas ? Jij of je vriendin ? Persoonlijk had ik haar er uit gezet.quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Jamaar zij wil dan zo een oude Volvo. Compleet met hondenrek en golden retriever.
Voorlopig zijn vriendin en ik allebei nog reuzeverliefd.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:21 schreef 2cv het volgende:
Zeggeh, wie is daar de baas ? Jij of je vriendin ? Persoonlijk had ik haar er uit gezet.
Ik heb al een BX van 1986 waar denk ik meer aan moet gebeuren dan aan die DSquote:
Onderdelen voor een BX zijn makkelijker te krijgen en goedkoper. Ik vermoed ook dat een BX technisch gezien minder ingewikkeld is dan een DS.quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef Prowl het volgende:
[..]
Ik heb al een BX van 1986 waar denk ik meer aan moet gebeuren dan aan die DS
In een schuurquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:21 schreef 2cv het volgende:
[..]
Onderdelen voor een BX zijn makkelijker te krijgen en goedkoper. Ik vermoed ook dat een BX technisch gezien minder ingewikkeld is dan een DS.
Waar staat die DS ?
Dat soort projecten zijn altijd leuker voor een ander.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:19 schreef Prowl het volgende:
[..]
In een schuur
Gastank is maar 2 jaar in gebruik geweest en dus als nieuw
Leren interieur perfect alleen het plaatwerk is minder maar beter en harder dan mijn BX![]()
Ik kan em zelfs voor de helft krijgen, wat moet ik nou doen?
rijdt misschien beter maar de DS is wel goedkoper voor ons.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:25 schreef marky het volgende:
[..]
Dat soort projecten zijn altijd leuker voor een ander.
Rijden in zo'n DS is best lollig maar je xant rijdt beter
quote:
Dat is ook de bedoelingquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:51 schreef 2cv het volgende:
Tip: knap het ding op. Dan is 'ie nog meer waard
zonder opknappen gaat hij niet rijdenquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:51 schreef 2cv het volgende:
Tip: knap het ding op. Dan is 'ie nog meer waard
Gefeliciteerd! Heb je wellicht wat foto's van de dame?quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:25 schreef Prowl het volgende:
Gekocht![]()
![]()
![]()
Mag de Xantia PLORK binnen een jaar het veld ruimen
Nietus! Een DS staat goedkoper stil, maar zodra hij echt kilometers gaat maken zal hij zeker duurder worden dan een Xantia. En als je voor alles naar de garage moet, kan ja er flink op leeglopen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:33 schreef Popples het volgende:
[..]
rijdt misschien beter maar de DS is wel goedkoper voor ons.
Ik doe alles zelf behalve de bandenquote:Op maandag 31 januari 2011 20:54 schreef patje74 het volgende:
[..]
Nietus! Een DS staat goedkoper stil, maar zodra hij echt kilometers gaat maken zal hij zeker duurder worden dan een Xantia. En als je voor alles naar de garage moet, kan ja er flink op leeglopen.
Veel succes met opknappen, ik ben benieuwd naar je aankoop, laat die pics maar komen!
MIJN AUTO DIE BINNNEKORT KOMTquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:34 schreef MikelenniuM het volgende:
[..]
Als we dan toch mooie Citroëns gaan posten...![]()
[ afbeelding ]
Hell noes! Hoop ik natuurlijk.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:21 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
En het stuur aan de rechterkant?
Zo'n belastingvrij ding zeker?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:14 schreef Kn0x het volgende:
Uhm...tussen nu en Juni wordt die geleverd. Wit uiteraard met zwart dak.
14%quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:08 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Zo'n belastingvrij ding zeker?
Ligt er maar net aan of je een auto zoekt zonder apkquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:35 schreef Erasmo het volgende:
http://link.marktplaats.nl/413324082
Is dit wat? Zoek een tijdelijk dieselbakkie voor als de eend op de blokken staat.
lees je in zou ik zeggen en ga gewoon eens proefrijden en over hobbels.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:17 schreef Rdaalwil het volgende:
Binnenkort wil ik mijn eerste auto kopen, alleen tja.. welke moet het worden. Ik zit een beetje rond te kijken (Xsara, Saxo, Xantia) De hoge kilometerstanden van sommige auto's schrikt mij soms af. Ook weet ik niet welke Citroën nou leuk is.. (ben totaal niet technisch, maar wil mij best in verdiepen)
Mijn opa koopt al sinds begin jaren 50 een Citroën en dat is eigenlijk overgeslagen over de rest van de familie. Dus wie weet wat leuks?
Stiekem is een Xantia gewoon door Toyota gemaakt!quote:Op maandag 14 februari 2011 08:06 schreef Popples het volgende:
[..]
lees je in zou ik zeggen en ga gewoon eens proefrijden en over hobbels.
wij hadden het geluk dat de verkoper niet wist dat er een gereviseerde motor in onze auto zat.
kwamen we in de boekjes tegen.wij hebben een xantia heerlijke auto en nog nooit langs de weg gestaan.
als je een redelijk wil moet je toch wel met een bedrag tussen de 2500 en 4000 rekening houden dan zijn de km standen ook nog niet zo hoog ern kan je misschien ook al wel een leuke tweede serie Xantia vinden.quote:Op maandag 14 februari 2011 12:18 schreef Rdaalwil het volgende:
Hmm, nou ik weet zelf ook wel hoe een Xantia rijdt. Mijn opa en vader hebben er 1 gehad en onze witte Xantia break rijdt nog in onze dorp/stad rond!!
Maar vanaf welk bedrag moet je denken voor een redelijke Xantia?:)
Onze is dan ook een lelijke standaard gasbak en geen super-de-luxe dieselquote:Op maandag 14 februari 2011 13:05 schreef Popples het volgende:
tussen de 2500 en 4000dan hebben wij veel geluk gehad.
Was dat zo'n verlaagd scheurijzer of een standaard golf?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:36 schreef Prowl het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom mensen eigenlijk een VW Golf willen rijden, vandaag zag ik er weer in voorbij komen met 150 op de snelweg en je zag het jonge stelletje stuiteren in hun stoelen toen ze over een kuiltje reden.
Ik voelde dat kuiltje niet eens
Is het een optie om het oude spatbord kapot te knippen/zagen/slijpen (pas op voor je lak bij het slijpen en pas op dat scherpe delen van het spatbord geen krassen maken in de rest van het plaatwerk) en het zo te demonteren en dan bij de montage van het andere spatbord boutjes er in de andere richting in te zetten ? Of desnoods andere boutjes te gebruiken of zelfs boutjes weg te laten ? De BX heeft ook een boutje wat je niet fijn los krijgt, maar dat kan je bij de terug montage ook achterwege laten. Een Saxo is geen BX, het was een voorbeeld.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:39 schreef Puala het volgende:
Ik heb een vraagjeIk ben voor het eerst heel dapper begonnen met sleutelen aan mijn citroën saxo (bouwjaar 2002, 210.000 op teller, dieseltje)
Ik heb een deuk in mijn spatbord zitten aan de rechter kant als gevolg van een ongeluk. Nu heb ik op de sloop een spatbord gevonden in de goede kleur met nog eens een leuk prijsje ook. Ik heb hem meegenomen en ben vol goede moed begonnen om het huidige spatbord te demonteren. Nou heb ik vandaag al een berg schroefjes los gemaakt, maar ik loop er tegenaan dat het spatbord met de bumper verbonden is door 2 leuke boutjes. Bij de deur zit ook nog eens een boutje waarvan de kant die je moet hebben aan de binnenkant achter het spatbord zit.
Afijn, ik belde mijn garage als echte noob van het sleutelen en die lachte me nog net niet uit. Hij zei dat ik ook de bumper moet demonteren en me niet moet verkijken op het werk. Voor een euro of 50 - 80 wilde hij het wel doen. Alleen ja, om de dooie donder. Ik wil het gewoon zelf kunnen![]()
![]()
Nu vroeg ik me af of er tekeningen bestaan op het internet waarop je kan zien waar alles vast zit. Er moet toch vast wel een handleiding ergens staan waar op te vinden is hoe ik de bumper kan demonteren en daarna het spatbord? Of stel ik nu een hele domme vraag
Sommigen zijn nog lelijker dan de anderen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:26 schreef Prowl het volgende:
Geen idee, zit er verschil in die hokken?
Dat klinkt ergens nog niet eens als een hele stomme oplossing.. Wellicht dat het kan. Ik ga het maandag eens met een collega overleggen die verstand heeft van auto'squote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:44 schreef 2cv het volgende:
[..]
Is het een optie om het oude spatbord kapot te knippen/zagen/slijpen (pas op voor je lak bij het slijpen en pas op dat scherpe delen van het spatbord geen krassen maken in de rest van het plaatwerk) en het zo te demonteren en dan bij de montage van het andere spatbord boutjes er in de andere richting in te zetten ? Of desnoods andere boutjes te gebruiken of zelfs boutjes weg te laten ? De BX heeft ook een boutje wat je niet fijn los krijgt, maar dat kan je bij de terug montage ook achterwege laten. Een Saxo is geen BX, het was een voorbeeld.
De C3, DS3 of C4?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:34 schreef BeamofLight het volgende:
Laatst gereden met de nieuwe eHDI. Dat loopt wel echt goed en klinkt ook normaal as in 1.6 HDI en 4 cilindros. Is toch echt wel anders dan zo'n 1.2 TDI 3 Cyl.
Goede bewoordingquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:17 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat klinkt ergens nog niet eens als een hele stomme oplossing..
Het is gelukt door het wiel er af te halen en de binnenkant van het wiel (dat plastic). Je kon niet super makkelijk bij de schroefjes, maar het is wel geluktquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:44 schreef 2cv het volgende:
[..]
Is het een optie om het oude spatbord kapot te knippen/zagen/slijpen (pas op voor je lak bij het slijpen en pas op dat scherpe delen van het spatbord geen krassen maken in de rest van het plaatwerk) en het zo te demonteren en dan bij de montage van het andere spatbord boutjes er in de andere richting in te zetten ? Of desnoods andere boutjes te gebruiken of zelfs boutjes weg te laten ? De BX heeft ook een boutje wat je niet fijn los krijgt, maar dat kan je bij de terug montage ook achterwege laten. Een Saxo is geen BX, het was een voorbeeld.
Had ik je vantevoren kunnen vertellen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:33 schreef Erasmo het volgende:
De Saxo gaat de deur uit. Wat een saaie bak zeg...
Goedzo !quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:35 schreef Puala het volgende:
[..]
Het is gelukt door het wiel er af te halen en de binnenkant van het wiel (dat plastic). Je kon niet super makkelijk bij de schroefjes, maar het is wel gelukt
Nood breekt wet hequote:Op maandag 4 april 2011 02:27 schreef 2cv het volgende:
[..]
Had ik je vantevoren kunnen vertellen.
[..]
Goedzo !
Slecht wegdek? Drempels?quote:Op donderdag 7 april 2011 17:49 schreef Prowl het volgende:
Vandaag de Xantia naar de Bollenboer gebracht voor wat werk.
Ik kreeg een Saxo mee als leenauto, ik was vergeten dat de A67 zo'n slecht wegdek had maar daar werd ik nu wel weer aan herinnerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |