Heavy shit he? Stond laatst met de 800L van Canon in mijn handjes. Sjiek statief heb je dan nodig!!! Blijft weird dat die lens IS heeft. Alsof je dat kreng vast wil houden... Die 5,5Kg inc body is na een paar platen echt too much.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:28 schreef infp2009 het volgende:
Zo, net een Hasselblad H4D vastgehouden, nooit verwacht dat die dingen echt een ton wegen. En een heerlijke grote viewfinder (voor een spiegelreflex).
Haha, ik heb om 12:00 naar de datamigratie gezwaaid, en kijk maandag wel wat ik aan ga treffen...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:38 schreef Wiebeldak het volgende:
Weeekend!!
Ik was zo lui vandaag dat ik net op de zaak mijn fiets in een vrachtwagen heb gegooid en mee ben gereden. Zelfs tot voor de deur afgezetEn nu is het tijd voor bier.
quote:
Ik was iig erg blij dat het super rustig was op de zaak want er zit echt geen energie in mij vandaag.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:41 schreef freud het volgende:
[..]
Haha, ik heb om 12:00 naar de datamigratie gezwaaid, en kijk maandag wel wat ik aan ga treffen...
Super! En dan volgende maand een lens en de maand daarna een lens en een maand daarna een lens en een flitser en een tas en de maand daarna een lens en wat filters....quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:05 schreef Mexicaantje. het volgende:
Jongehhhh ik ga als het goed is die 20D van freud kopen.
NIET DOEN IK WIL HEM!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:05 schreef Mexicaantje. het volgende:
Jongehhhh ik ga als het goed is die 20D van freud kopen.
nee dan eerst motorrijbewijsquote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:12 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Super! En dan volgende maand een lens en de maand daarna een lens en een maand daarna een lens en een flitser en een tas en de maand daarna een lens en wat filters....
Zo gaat 't ook ongeveer met mijquote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:12 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Super! En dan volgende maand een lens en de maand daarna een lens en een maand daarna een lens en een flitser en een tas en de maand daarna een lens en wat filters....
Als ik hem ga ophalen en betaald heb denk ik zo.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
NIET DOEN IK WIL HEM!
Gelijk heb je. Wanneer issie van jou?
Wanneer is dat dan?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:15 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Als ik hem ga ophalen en betaald heb denk ik zo.
Ja geen idee nog. En nu ga ik naar huis houdoequote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wanneer is dat dan?
Ik ben trouwens morgen een 10-20 rijker. En in principe ook een 450D met 18-55 IS
Morgen?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:21 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja geen idee nog. En nu ga ik naar huis houdoe
Dat is echt 100% progressive trance. Hou ik ook erg van. Erg fijne muziek met een paap erbijquote:
Triggerfinger vind ik ook gaaf. Komt vaak voorbij op Kinkfm waar ik altijd op de zaak naar luister. Thuis ook steeds vaker savonds naar nieuw music met Henk Kanning.quote:
Echt heerlijk, en dan knetterhard door ouderwetse luidsprekers. .quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:33 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Triggerfinger vind ik ook gaaf. Komt vaak voorbij op Kinkfm waar ik altijd op de zaak naar luister. Thuis ook steeds vaker savonds naar nieuw music met Henk Kanning.
Triggerfinger heeft iets van een klassieke vibe in hun nummers.
Van QOTS vind ik ook een aantal nummers erg lekker. Weet alleen die titels niet.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:36 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Echt heerlijk, en dan knetterhard door ouderwetse luidsprekers. .Al lijkt een aantal nummers van de nieuwe cd een beetje op Queens of the Stoneage (die ook supergoed zijn tho)
Leuke foto, wel beetje vreemd idd.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:52 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Van QOTS vind ik ook een aantal nummers erg lekker. Weet alleen die titels niet.
Ik heb imo weer eens een heerlijk vreemde foto gemaakt. Ik kan alleen geen titel verzinnen.
[ afbeelding ]
Edit
Ik noem hem: New life.
Tegelijk weer een beetje goor, vies en vreemd maar toch weer mooiquote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:52 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Van QOTS vind ik ook een aantal nummers erg lekker. Weet alleen die titels niet.
Ik heb imo weer eens een heerlijk vreemde foto gemaakt. Ik kan alleen geen titel verzinnen.
[ afbeelding ]
Edit
Ik noem hem: New life.
Wie treed er op? Een kut band?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:06 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nou zo maar eens naar de melkweg, geen zin
Zien eruit als een paar erg stevige schoenen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Schoenen
Dat is ook eigenlijk wel de bedoeling zoals jij het omschrijft.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:05 schreef Jotel het volgende:
[..]
Tegelijk weer een beetje goor, vies en vreemd maar toch weer mooi![]()
Weird shit...
Zal vanavond even checken. Zit nu helemaal in een live setjequote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:03 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Leuke foto, wel beetje vreemd idd.
Dit vind ik ook een heerlijk kippenvel-nummer:
Wa kost da?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:04 schreef PdeHoog het volgende:
Gaat er iemand zondag nog naar professional imaging?
Surfer Blood, ergens een keer gefotografeerd vorig jaar in het voorprogramma. Toen vond ik ze wel leuk dus heb me maar weer aangemeldquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:09 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Wie treed er op? Een kut band?
[..]
Zien eruit als een paar erg stevige schoenen.
Nog nooit van die band gehoord.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Surfer Blood, ergens een keer gefotografeerd vorig jaar in het voorprogramma. Toen vond ik ze wel leuk dus heb me maar weer aangemeld
Stevige schoenen, leer, overal en alles. Mooi, zowel stijlvol als sportief.
Sportief in de zin van je kan ze ook prima dragen met wat baggy jeans en lekker luie kleding. Uiteraard ook weer met wat meer elegante kleding.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:11 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Nog nooit van die band gehoord.
Sportief... Misschien op een paard maar verder vind ik ze niet sportief overkomen, stijlvol, dat dan weer wel
Resize evenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:13 schreef Jotel het volgende:
Ik weet ook niet hoe ik deze moet noemen, maar ik post hem gewoon even.[ afbeelding ]
Ik zou omdat ie wat onscherp oogt nog iet wat ruis en hardheid van kleuren toepassen misschien? Ik zou de naam van de bloem als titel doen al weet ik totaal niet wat voor een bloem dat is.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:13 schreef Jotel het volgende:
Ik weet ook niet hoe ik deze moet noemen, maar ik post hem gewoon even.[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |