Heavy shit he? Stond laatst met de 800L van Canon in mijn handjes. Sjiek statief heb je dan nodig!!! Blijft weird dat die lens IS heeft. Alsof je dat kreng vast wil houden... Die 5,5Kg inc body is na een paar platen echt too much.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:28 schreef infp2009 het volgende:
Zo, net een Hasselblad H4D vastgehouden, nooit verwacht dat die dingen echt een ton wegen. En een heerlijke grote viewfinder (voor een spiegelreflex).
Haha, ik heb om 12:00 naar de datamigratie gezwaaid, en kijk maandag wel wat ik aan ga treffen...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:38 schreef Wiebeldak het volgende:
Weeekend!!
Ik was zo lui vandaag dat ik net op de zaak mijn fiets in een vrachtwagen heb gegooid en mee ben gereden. Zelfs tot voor de deur afgezetEn nu is het tijd voor bier.
quote:
Ik was iig erg blij dat het super rustig was op de zaak want er zit echt geen energie in mij vandaag.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:41 schreef freud het volgende:
[..]
Haha, ik heb om 12:00 naar de datamigratie gezwaaid, en kijk maandag wel wat ik aan ga treffen...
Super! En dan volgende maand een lens en de maand daarna een lens en een maand daarna een lens en een flitser en een tas en de maand daarna een lens en wat filters....quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:05 schreef Mexicaantje. het volgende:
Jongehhhh ik ga als het goed is die 20D van freud kopen.
NIET DOEN IK WIL HEM!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:05 schreef Mexicaantje. het volgende:
Jongehhhh ik ga als het goed is die 20D van freud kopen.
nee dan eerst motorrijbewijsquote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:12 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Super! En dan volgende maand een lens en de maand daarna een lens en een maand daarna een lens en een flitser en een tas en de maand daarna een lens en wat filters....
Zo gaat 't ook ongeveer met mijquote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:12 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Super! En dan volgende maand een lens en de maand daarna een lens en een maand daarna een lens en een flitser en een tas en de maand daarna een lens en wat filters....
Als ik hem ga ophalen en betaald heb denk ik zo.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
NIET DOEN IK WIL HEM!
Gelijk heb je. Wanneer issie van jou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |