Ja via mobielquote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:19 schreef Omniej het volgende:
[..]
Dat doe je snel. (of post je vanaf mobiel?)
Ik ben ook weer thuis in ieder geval. Was gezellig, tof sowieso om jullie ook eens in 't echt te zien.
Dan zijn ze wel heel snel van auto gewisseld.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:27 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ja via mobielIn de bus heb je toch niks te doen... volgens mij kwamen Kanovinnie + broertje nog in een knalgele auto langsgetoeterd
Ahh okee... dan was het gewoon een smatje die mijn ass hard digde...quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:28 schreef Omniej het volgende:
[..]
Dan zijn ze wel heel snel van auto gewisseld.
Nee maar meer ruis dan op mijn huidige camera is onmogelijk.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:49 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ik ben ook geboren in Terneuzen![]()
..
En een DSLR is geen garantie om in het donker ruisloze beelden te schieten, mits je een Nikon D3 o.i.d gebruikt.. Statief gebruiken kan geen kwaad
Deze van mijquote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:38 schreef Omniej het volgende:
* Omniej laadt z'n foto's in. Eens zien of er nog wat bruikbaars tussenstaat.
Nou, mijn cam wil je niet in de HI ISO mogelijkheid gebruiken hoorquote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:01 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee maar meer ruis dan op mijn huidige camera is onmogelijk.
Vreemden in ieder geval niet.. Ik heb ook veel te veel vertrouwen in de medemensquote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:48 schreef Mexicaantje. het volgende:
ja kanker als je niemand meer kan vertrouwen
Joh. Die 2.8 is zo overrated als het maar kanquote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:44 schreef Timmos het volgende:
[..]
Nou, mijn cam wil je niet in de HI ISO mogelijkheid gebruiken hoor![]()
Ik wil mijn 80-200 f/2.8!!!!!! * Timmos stampen op de grond doet alsof die een klein kind is
ja nou zo blijkt. Als het nou 5 euro wasquote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:49 schreef Timmos het volgende:
[..]
Vreemden in ieder geval niet.. Ik heb ook veel te veel vertrouwen in de medemens..
Les geleerd voor de volgende keerquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:09 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
ja nou zo blijkt. Als het nou 5 euro was20 euro is fucking twee weken eten
mja het is gewoon kut want ik had deze maand juist geld over en NOOIT contant geld op zak, ik pin ALTIjd maar nu had ik geld gepind voor een feest AAHHHHH ik haat mezelfquote:
Ik ken het gevoel, kind ofquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:11 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
mja het is gewoon kut want ik had deze maand juist geld over en NOOIT contant geld op zak, ik pin ALTIjd maar nu had ik geld gepind voor een feest AAHHHHH ik haat mezelf
goed, dat was het.
Ook in het weekend?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
een enkeltje omniej is gratis want ik heb fucking OV
Wel alles teruggekregen?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:14 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel, kind of.. Deed mijn portemonnee bij fitness nooit in de kluis omdat ik teveel vertrouwen had in de medemens.. Tot die een keer weg was.. Is een week later wel in de sportschool teruggevonden en de daders waren bekend
.. Maar sindsdien toch alles maar in de kluis..
Yup, behalve een ventieldopdingetjequote:
mja aangifte gaat echt 0,000000 zin hebben want ik heb he geld zelf gegeven.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:18 schreef Timmos het volgende:
[..]
Yup, behalve een ventieldopdingetje.. Geld maakte me niet echt uit, maar dat gezeik van aangiftes etc. etc.
.. Zit nu alleen met een nieuwe pincode die ik nog moet leren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |