Mohammed zei dat je voor alle dieren goed moet zijn en hij gaf het voorbeeld van een prostituee die een hondje melk gaf en naar het paradijs ging terwijl de buurvrouw die wel vijfmaal per dag bidde maar de hele buurt verrot had gescholden naar de hel zou gaan. Een variant van een PVV-er zeg maar die nu oproept in het parlement keihard te wet te handhaven maar niet zo lang geleden zelf de hele buurt terroriseerde en door brievenbussen piestte.quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:57 schreef Disana het volgende:
Ik snap het even niet, is het iets islamitisch de vogels te voeren?
Oké, dat wist ik niet. Las toevallig gisteren in Flora en Fauna nog dat eters in Maleisië de restjes eten uit het restaurant altijd voor de dieren buiten zetten.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:00 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Mohammed zei dat je voor alle dieren goed moet zijn en hij gaf het voorbeeld van een prostituee die een hondje melk gaf en naar het paradijs ging terwijl de buurvrouw die wel vijfmaal per dag bidde maar de hele buurt verrot had gescholden naar de hel zou gaan. Een variant van een PVV-er zeg maar die nu oproept in het parlement keihard te wet te handhaven maar niet zo lang geleden zelf de hele buurt terroriseerde en door brievenbussen piestte.
Ja, het is een zonde om goed eten op onreine plaatsen (vuilnisbakken bijvoorbeeld) achter te laten. Dan moet het eerst naar mensen, en anders naar dieren.quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:57 schreef Disana het volgende:
Ik vind het jammer dat ze de islam er weer bij moeten halen.quote:"Steeds weer moeten autochtone Hagenezen lijden onder de regels die de islam oplegt", zegt De Mos.
Ik heb weleens bij een voorlichtingsbijeenkomst gezeten van de ROTEB, waarbij er serieus hierover gediscussieerd werd. Je gelooft het misschien niet, maar het zorgt serieus voor overlast in sommige wijkenquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:06 schreef Staal het volgende:
Ik kan gewoon niet geloven dat dit een serieus bericht is.
Ik heb het al jaren niet meer gedaan. Maar ik heb warme herinderingen aan toen ik klein was en met mijn moeder en broertje de eendjes ging voerenquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Oké, dat wist ik niet. Las toevallig gisteren in Flora en Fauna nog dat eters in Maleisië de restjes eten uit het restaurant altijd voor de dieren buiten zetten.
Maar wat een gierende onzin zeg. Wie voert de vogeltjes niet, kun je met gemak vragen. Dat is bepaald geen allochtone bezigheid, ik doe het zelf ook al jaar en dag.
Ah, maar het is zot dat de PVV dit weer gebruikt om tegen allochtonen te ageren. Dit is gewoon lachwekkend.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:05 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ja, het is een zonde om goed eten op onreine plaatsen (vuilnisbakken bijvoorbeeld) achter te laten. Dan moet het eerst naar mensen, en anders naar dieren.
Op zich een goed principe natuurlijk, maar het kan best voor overlast zorgen als je dagelijks het overgebleven turkse brood op straat gooit.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:07 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat ze de islam er weer bij moeten halen.
Wel degelijk terecht. Al is het vergezocht.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:05 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ja, het is een zonde om goed eten op onreine plaatsen (vuilnisbakken bijvoorbeeld) achter te laten. Dan moet het eerst naar mensen, en anders naar dieren.
Op zich een goed principe natuurlijk, maar het kan best voor overlast zorgen als je dagelijks het overgebleven turkse brood op straat gooit.
Nee, brother.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dit is een stukje uit Koefnoen?
Toch?
TOCH?
Nee, joh, dit is helemaal niet bedoeld om tegen allochtonen te ageren.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:09 schreef Disana het volgende:
Ah, maar het is zot dat de PVV dit weer gebruikt om tegen allochtonen te ageren. Dit is gewoon lachwekkend.
Ja, leuk was dat hè. Ik denk dat eendjes voeren voor veel kinderen de eerste echte interactie tussen mens en dier was.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:08 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Ik heb het al jaren niet meer gedaan. Maar ik heb warme herinderingen aan toen ik klein was en met mijn moeder en broertje de eendjes ging voeren.
Alleen vlogen die eenden altijd op het laatste moment weg als mijn broertje en ik op ze af renden
'Allochtone broodgooiers'. Hoe vaker je het zegt, hoe harder je moet lachen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nee, joh, dit is helemaal niet bedoeld om tegen allochtonen te ageren.
Enkel tegen moslims.
Hier ook, laatst ben ik het een keer vergeten en wat denk je? Een bult dikke eendenschijt voor mijn voordeur.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, leuk was dat hè. Ik denk dat eendjes voeren voor veel kinderen de eerste echte interactie tussen mens en dier was.
De vogels hier rekenen op mijn brood en krentjes.
Terwijl je eigenlijk zo moeten wenen omdat het notabene afkomt van een politieke partij.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:11 schreef Disana het volgende:
'Allochtone broodgooiers'. Hoe vaker je het zegt, hoe harder je moet lachen.
Dit dusquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:11 schreef Disana het volgende:
[..]
'Allochtone broodgooiers'. Hoe vaker je het zegt, hoe harder je moet lachen.
Belachelijk dat ze zich hiermee weer richten op een bepaalde bevolkingsgroep.quote:
Nee, hoor.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:13 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Moslims bashen is altijd grappig
Ja, op zich begrijp ik het probleem wel. In mijn jeugd woonde ik in Amsterdam en daar mikten we in het huizenblok ook met zijn allen oud brood op het dak. Voor de vogels. Nu gooi ik het nog niet weg maar in de tuin. Ik vind het alleen onbegrijpelijk om dit allochtonen aan te rekenen terwijl vrijwel iedereen de vogels wel voert. Dat wordt in de winter ook gevraagd door de vogelbescherming.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:08 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ik heb weleens bij een voorlichtingsbijeenkomst gezeten van de ROTEB, waarbij er serieus hierover gediscussieerd werd. Je gelooft het misschien niet, maar het zorgt serieus voor overlast in sommige wijken
Meestal kun je prima op die lange tenen van moslims staan, maar dit is werkelijk alle perken te buiten.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:13 schreef KoosVogels het volgende:
De Mos doet overkomen als die allochtone buurtbewoners brood uitdelen om hun medebewoners te irriteren
Uiteraard, door op slinkse wijze dieren te trainen kan het Haagse Groot Kalifaat worden gesticht en langzamerhand de sharia in worden gevoerd!quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:13 schreef KoosVogels het volgende:
De Mos doet overkomen als die allochtone buurtbewoners brood uitdelen om hun medebewoners te irriteren
Ik ook niet en mocht het dat wel zijn dan is zo verschrikkelijk diep triest..........quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:06 schreef Staal het volgende:
Ik kan gewoon niet geloven dat dit een serieus bericht is.
Dat is ook dieptriest. Maar nog dieptriester is dat die partij met dit soort berichten wel degelijk scoort bij de mensen die er gevoelig voor zijn. Allochtonen zijn vies, is de boodschap.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Terwijl je eigenlijk zo moeten wenen omdat het notabene afkomt van een politieke partij.
Een troll. Een rasprovocateur. Maar een hele slechte. Dat zo'n onbenul duizenden euro's per maand krijgt, voor deze onzin.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:13 schreef KoosVogels het volgende:
Plus dit inderdaad:quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:15 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ik ook niet en mocht het dat wel zijn dan is zo verschrikkelijk diep triest..........
quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Terwijl je eigenlijk zo moeten wenen omdat het notabene afkomt van een politieke partij.
Het is natuurlijk een non-issue dat prioriteit 9834 zou moeten zijn op het lijstje...quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:14 schreef Staal het volgende:
[..]
Ja, op zich begrijp ik het probleem wel. In mijn jeugd woonde ik in Amsterdam en daar mikten we in het huizenblok ook met zijn allen oud brood op het dak. Voor de vogels. Nu gooi ik het nog niet weg maar in de tuin. Ik vind het alleen onbegrijpelijk om dit allochtonen aan te rekenen terwijl vrijwel iedereen de vogels wel voert. Dat wordt in de winter ook gevraagd door de vogelbescherming.
Het is eigenlijk gewoon een prestatie om hier de Islam aan te koppelen om maar op ze te zeiken.
Naar mijn idee kun je toch ook gewoon in gesprek gaan met de broodwerpers. Vertel hen dat het prima is dat zij de eendjes voeren, maar dat zij dat ergens anders moeten doen. Op zich vind ik het erg vriendelijk dat die moslims hun overgebleven brood aan eendjes geven in plaats van dat ze het wegflikkeren.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:14 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Meestal kun je prima op die lange tenen van moslims staan, maar dit is werkelijk alle perken te buiten.
Wat betreft het wegsmijten van etenswaren kunnen we nog heel wat van de Islam leren.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Naar mijn idee kun je toch ook gewoon in gesprek gaan met de broodwerpers. Vertel hen dat het prima is dat zij de eendjes voeren, maar dat zij dat ergens anders moeten doen. Op zich vind ik het erg vriendelijk dat die moslims hun overgebleven brood aan eendjes geven in plaats van dat ze het wegflikkeren.
Hier willen ze vetbolletjes aan de veranda en mais op het voederplankje. En ze krijgen het ook nog en ik ben niet eens een..........quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, leuk was dat hè. Ik denk dat eendjes voeren voor veel kinderen de eerste echte interactie tussen mens en dier was.
De vogels hier rekenen op mijn brood en krentjes.
Toppoliticus De Mos weet gelukkig wel prioriteiten te stellen in Den Haag.quote:"We roepen de gemeente op veel meer te gaan surveilleren in wijken waar dit probleem speelt en broodgooiers een torenhoge bestuurlijke boete te geven. Misschien wordt het dan eindelijk duidelijk dat we Den Haag graag proper willen houden. Pas als iedereen zich houdt aan de regels van de stad, zal de broodnodige integratie verder bevorderd worden!"
De broodnodige integratiequote:Op donderdag 10 maart 2011 14:19 schreef Menu_69 het volgende:
[..]
Toppoliticus De Mos weet gelukkig wel prioriteiten te stellen in Den Haag.
Ja, stuur een gemeentelijke controleur anders effe achter broodgooiers aan. Alsof het niets kostquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:19 schreef Menu_69 het volgende:
[..]
Toppoliticus De Mos weet gelukkig wel prioriteiten te stellen in Den Haag.
Broodnodige integratie.quote:Pas als iedereen zich houdt aan de regels van de stad, zal de broodnodige integratie verder bevorderd worden!"
En het waren alleen allochtonen die brood etc. gooiden?quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:18 schreef Banjerkanjer het volgende:
Zoals het bericht is opgesteld, klinkt het inderdaad belachelijk. Toch is dat niet zo. Ook in mijn woonplaats (niet ver van Den Haag) ontstond dit meeuwenflats probleem. Hier is de maatregel al enkele jaren geleden in werking getreden, en met succes! De aantallen meeuwen in de wijk zijn daarmee enorm afgenomen, en daarmee ook de enorme shitload aan meeuwenkak.
Was het maar een grap.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Broodnodige integratie.
Ik dacht al, dit kan alleen maar een grap zijn
Hangt ervanaf hè. Het gaat om integratie. Als iedereen het daar doet, dan zit je goed.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:18 schreef spuitje het volgende:
[..]
Hier willen ze vetbolletjes aan de veranda en mais op het voederplankje. En ze krijgen het ook nog en ik ben niet eens een..........
O chips, ik ben een Nederlander in het buitenland............
Ik krijg langzamerhand van de PVV niet alleen meer braakneigingenquote:Op donderdag 10 maart 2011 13:56 schreef Aloulou het volgende:
PVV boos op allochtone vogelvoerders
De PVV wil dat Hagenezen stoppen met het voeren van vogels. Volgens Richard de Mos laten meeuwen 'een ongewenste bruine tapijtvloer achter' in de wijk Morgenstond en dat komt omdat 'hardleerse, veelal allochtone, broodgooiers' hun overgebleven brood aan vogels geven.
Ook meeuwen eten het brood op en zij schijten vervolgens de hele wijk onder. Volgens de plaatselijke PVV is het met de leefbaarheid in de buurt ernstig gesteld.
"Steeds weer moeten autochtone Hagenezen lijden onder de regels die de islam oplegt", zegt De Mos. "Zij zitten met de ongewenste overlast van meeuwen en ongedierte." Volgens de PVV gooien allochtonen voedsel van hun balkons, soms zelfs hele broden. De politie moet meer surveilleren en 'torenhoge boetes' uitdelen. "Pas als iedereen zich houdt aan de regels van de stad, zal de broodnodige integratie verder worden bevorderd!"
Update
Richard de Mos heeft zojuist gebeld naar de redactie van PowNed. Hij benadrukt dat hij vooral kritiek heeft op het feit dat de gemeente zich steeds meer overgeeft aan de wil van de islam. Zo plaatste Den Haag 'verboden te voeren'-bordjes in het Turks.
http://www.powned.tv/nieu(...)ochtone_vogelvo.html
Ik kan mij niet voorstellen dat dit een positief effect gaat hebben op de fractie, wat dat betreft is het dan wel weer positief. Zelfs de tokkies nemen deze heren straks niet meer serieus.quote:
bronquote:2.)
Deelt u de mening dat het onacceptabel is dat bewoners in de wijk Morgenstond door hardleerse, veelal allochtone broodgooiers te kampen hebben met enorme overlast van meeuwen en ander ongedierte? Zo ja, wat gaat u doen om de leefbaarheid van de wijk subiet te verbeteren?
3.)
Bent u van mening dat de gemeente moet stoppen om zich steeds over te geven aan de wil van de Islam door telkens dure maatregelen te treffen, zoals de actie 'Groene Moskee', het plaatsen van speciale broodbakken en bordjes met de tekst 'niet voeren'? Zo neen, waarom niet?
Nee, sommige autochtonen (waaronder ikzelfquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:22 schreef spuitje het volgende:
[..]
En het waren alleen allochtonen die brood etc. gooiden?
Natuurlijk niet, het is eerder juist hardcore Nederlands. Niet dat PVV'ers weten wat het Nederlander-zijn uberhaupt inhoudt.quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:57 schreef Disana het volgende:
Ik denk dat dit wel het gewenste effect zal hebben: de vieze allochtonen (lees: moslims) worden gescheiden van de propere Nederlanders.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:24 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ik kan mij niet voorstellen dat dit een positief effect gaat hebben op de fractie, wat dat betreft is het dan wel weer positief. Zelfs de tokkies nemen deze heren straks niet meer serieus.
De PVV is 1 grote grap. Maar wel een hele slechte.quote:
Mensen stemmen hierop. De PVV stemmende Nederlander is een grote grap.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:28 schreef Menu_69 het volgende:
Ik weet nooit zo goed of ik om Richard moet lachen of huilen. Een min of meer perfect voorbeeld daarvan is hetgeen hij zegt rond 25 sec. in dit filmpje:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:17 schreef Menu_69 het volgende:
http://www.pvvdenhaag.nl/(...)hard-aanpakken-.html
quote:Pas als iedereen zich houdt aan de regels van de stad, zal de broodnodige integratie verder bevorderd worden!"
Mooi, maar volgens mij is dit allemaal niet waarom het de PVV te doen is. Die spreekt van integratie en allochtonen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:35 schreef Banjerkanjer het volgende:
Overigens was het verbod op voederen niet het enige wat werd ondernomen in onze gemeente (Leiden) tegen de meeuwenoverlast. Heel effectief bleek ook het verwisselen van de eieren met stenen exemplaren.
Hoe gaan zij dat hiermee bereiken dan? Dit is toch gewoon te belachelijk voor woorden, welke primaat trapt hier nou in?quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk dat dit wel het gewenste effect zal hebben: de vieze allochtonen (lees: moslims) worden gescheiden van de propere Nederlanders.
Henk en Ingrid natuurlijk, die iedere dag hun hardwerkende Daf van allochtonische meeuwenpoep dienen te ontdoen alvorens ze geislamiseerd op weg kunnen met 130 km/u.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:39 schreef HyperViper het volgende:
Hoe gaan zij dat hiermee bereiken dan? Dit is toch gewoon te belachelijk voor woorden, welke primaat trapt hier nou in?
Dat weet ik, en daarmee gaan ze voorbij aan het werkelijke probleem: meeuwenoverlast. Aan de reacties hier te zien, gebeurt hetzelfde in de publieke opinie als de kwestie op deze manier naar buiten wordt gebracht.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Mooi, maar volgens mij is dit allemaal niet waarom het de PVV te doen is. Die spreekt van integratie en allochtonen.
1,5 miljoen primaten.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:39 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Hoe gaan zij dat hiermee bereiken dan? Dit is toch gewoon te belachelijk voor woorden, welke primaat trapt hier nou in?
Kunnen ze zich dat niet beter op andere vogels concentreren?quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Mooi, maar volgens mij is dit allemaal niet waarom het de PVV te doen is. Die spreekt van integratie en allochtonen.
Daar hebben ze al duivenpate voor uitgevonden. Die meeuwen schijnen helaas niet te vreten te zijnquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Kunnen ze zich dat niet beter op andere vogels concentreren?
[ afbeelding ]
Veel meer mensen dan je denkt. Het is gewoon weer een effectief stapje in de richting van het isoleren van moslims. Het is verder ook gewoon pesterij.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:39 schreef HyperViper het volgende:
[..]
ik blijf vinden dat dat algemeen stemrecht op de schop moet. Verstandelijk gehandicapten zouden niet moeten mogen stemmen wmbquote:
Daar heb je helemaal gelijk in, walgelijk is het.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Veel meer mensen dan je denkt. Het is gewoon weer een effectief stapje in de richting van het isoleren van moslims. Het is verder ook gewoon pesterij.
Totaal niet interessant zelfs.quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:59 schreef Nemephis het volgende:
...en welke partij heeft er een meeuw in zijn logo?...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ironisch
Zou het ze graag willen vragen. Maar ik merk dat de usual suspects dit topic mijden als de pest.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:44 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Die zijn het hier allemaal mee eens? Ik betwijfel het.
Regel 1:quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zou het ze graag willen vragen. Maar ik merk dat de usual suspects dit topic mijden als de pest.
Hij zei 'broodnodig'quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:56 schreef Aloulou het volgende:
PVV boos op allochtone vogelvoerders
"Steeds weer moeten autochtone Hagenezen lijden onder de regels die de islam oplegt", zegt De Mos. "Zij zitten met de ongewenste overlast van meeuwen en ongedierte." Volgens de PVV gooien allochtonen voedsel van hun balkons, soms zelfs hele broden. De politie moet meer surveilleren en 'torenhoge boetes' uitdelen. "Pas als iedereen zich houdt aan de regels van de stad, zal de broodnodige integratie verder worden bevorderd!"
Nee, je moet vooral geen bordjes in een andere taal plaatsen wanneer je daarmee vervuiling en overlast kan voorkomen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:46 schreef Keltie het volgende:
[..]
Totaal niet interessant zelfs.
Waarschuwingsbordjes in een andere taal plaatsen
Nou ja zeg!quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:57 schreef Hephaistos. het volgende:
Dat overdaad aan (turks) brood zorgt trouwens niet alleen voor overlast door meeuwen, maar trekt ook ratten aan.
Op dit moment denk ik doodmoe na een dag lichamelijk zware arbeid.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:56 schreef Ezell het volgende:
Ha, ik ben benieuwd hoe PVV-stemmers zich nu voelen.
... en ander ongedierte natuurlijk.quote:
En duiven.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:57 schreef Hephaistos. het volgende:
Dat overdaad aan (turks) brood zorgt trouwens niet alleen voor overlast door meeuwen, maar trekt ook ratten aan.
In mijn buurt, ging niet alleen het restant aan brood over het balkon, maar net zo goed het restant van het avondeten. De meest zichtbare overlast werd veroorzaakt door de meeuwen, maar een bijkomend probleem was inderdaad de toenemende populatie aan ratten (en ook egeltjes).quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:57 schreef Hephaistos. het volgende:
Nee, dat is te bizar voor woorden natuurlijk. Eerst een probleem aankaarten en dan een goede oplossing verwerpen omdat je vindt dat er ambtenaren op afgestuurd moeten wordenquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:59 schreef Igen het volgende:
[..]
En duiven.
Maar de oplossing is in ieder geval niet om te gaan zitten zeuren dat ze de 'niet voeren'-bordjes weer moeten weghalen.
Tot nu toe hebben die zich nog nooit wat aangetrokken van de rare nukken van deze partij.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:56 schreef Ezell het volgende:
Ha, ik ben benieuwd hoe PVV-stemmers zich nu voelen. Dit slaat echt nergens op.
Ik woon in een wijk met 60% niet Westerse Allochtoniërs.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:59 schreef Hephaistos. het volgende:
... en ander ongedierte natuurlijk.
Ik kan wel merken dat jullie allemaal in blanke yuppen-wijken wonen zeg
Kijk anders even naar dit filmpje.quote:
Over het gooien van brood he.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:58 schreef Menu_69 het volgende:
[..]
Op dit moment denk ik doodmoe na een dag lichamelijk zware arbeid.
Er zijn altijd uitzonderingen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:01 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Tot nu toe hebben die zich nog nooit wat aangetrokken van de rare nukken van deze partij.
Ik mag inderdaad niet klagen. Maar als die mensen last hebben van ongedierte, dan verhuizen ze toch lekker?quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:59 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
... en ander ongedierte natuurlijk.
Ik kan wel merken dat jullie allemaal in blanke yuppen-wijken wonen zeg
Je moet vooral ergens gaan wonen zonder de taal machtig te zijn.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:56 schreef OllieA het volgende:
[..]
Nee, je moet vooral geen bordjes in een andere taal plaatsen wanneer je daarmee vervuiling en overlast kan voorkomen.
Je moet vooral problemen niet praktisch willen oplossen, maar ze nog wat willen verergeren.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:12 schreef Keltie het volgende:
[..]
Je moet vooral ergens gaan wonen zonder de taal machtig te zijn.
Integreren, multicultisamenleving my ass.
ja preciesquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:12 schreef Keltie het volgende:
[..]
Je moet vooral ergens gaan wonen zonder de taal machtig te zijn.
Integreren, multicultisamenleving my ass.
Dus verminderen we het nut van de taal machtig zijn nog maar eens wat meer?quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:17 schreef OllieA het volgende:
[..]
Je moet vooral problemen niet praktisch willen oplossen, maar ze nog wat willen verergeren.
Dan maak je een bord met een Nederlandse tekst en een plaatje. Alles valt op te lossen. Dan weten de analfabeten ook meteen wat de bedoeling is (of niet is)quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:17 schreef teamlead het volgende:
[..]
ja preciesdus blijven we vooral in een taal die de mensen niet verstaan vertellen dat ze iets niet mogen.
![]()
for fuck sake... Natuurlijk moeten die lui nederlands leren, maar zolang ze dat niet beheersen is het handig om ze in hun eigen taal te vertellen wat van ze verwacht wordt. Helderziend zullen de meesten niet zijn gok ik
best, whatever.. voor mijn part zet je een mime-speler daar 40 uur per week neer om het uit te beelden, ook prima. Maar als je serieus de link legt tussen "vogels voeren" en "islamregels" ben je in iedergeval toe aan een kamertje met lekker zachte muren en 3x daags medicatie wmbquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:19 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dan maak je een bord met een Nederlandse tekst en een plaatje. Alles valt op te lossen. Dan weten de analfabeten ook meteen wat de bedoeling is (of niet is)
En dan kan je daar constant over doorhameren. Of niet.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:21 schreef teamlead het volgende:
[..]
best, whatever.. voor mijn part zet je een mime-speler daar 40 uur per week neer om het uit te beelden, ook prima. Maar als je serieus de link legt tussen "vogels voeren" en "islamregels" ben je in iedergeval toe aan een kamertje met lekker zachte muren en 3x daags medicatie wmb
Als je ziet hoe Wilders wegkomt met zijn draaikonterij en idiote voorstellen, hij krijgt desondanks nog steeds heel veel stemmen, ga je aan zeer dubieuze andere redenen denken.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:44 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Die zijn het hier allemaal mee eens? Ik betwijfel het.
Dat idee om koeien uit te zetten vond ik net iets belachelijker.quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:58 schreef o.us het volgende:
De grootste mongloïde actie van de PVV so far dit jaar.
Ja, of je doet alsof dat een volstrekt normale en logische gevolgtrekking zou zijn. Of niet.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:21 schreef Keltie het volgende:
[..]
En dan kan je daar constant over doorhameren. Of niet.
Jij hoort niet graag dat de PVV zich met deze zoveelste zet om moslims in de hoek te zetten, enorm belachelijk maakt?quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:21 schreef Keltie het volgende:
[..]
En dan kan je daar constant over doorhameren. Of niet.
Die kunnen daar weer vragen over stellen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:57 schreef Hephaistos. het volgende:
Die had ik gemist! Dacht even dat je een geintje maakte maar het is echt zo.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:23 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Dat idee om koeien uit te zetten vond ik net iets belachelijker.
Neuh. Ik zou liever eens een regering hebben die de integratie voor elkaar krijgt OF gewoon zegt: "dit is een faalactie en we zien wel waar het schip strand met onze tolerantie."quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij hoort niet graag dat de PVV zich met deze zoveelste zet om moslims in de hoek te zetten, enorm belachelijk maakt?
Wat heeft Maxime Verhagen er nu weer mee te maken?quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:57 schreef Hephaistos. het volgende:
nederland heeft het een jaar of 150 prima gered zonder zo'n cabaretclubquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:26 schreef Keltie het volgende:
[..]
Neuh. Ik zou liever eens een regering hebben die de integratie voor elkaar krijgt OF gewoon zegt: "dit is een faalactie en we zien wel waar het schip strand met onze tolerantie."
Hoe dan ook heb je een partij als de PVV nodig binnen de 2de kamer.
CD werd ook in de extreemrechtse hoek getrapt?quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:27 schreef teamlead het volgende:
[..]
nederland heeft het een jaar of 150 prima gered zonder zo'n cabaretclub
Ik zou veel liever zien dat de PVV niet bestond. We lachen erom, maar dit nieuwsbericht is het zoveelste bewijs dat de PVV bezig is een hele groep mensen in het verdomhoekje te zetten.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:26 schreef Keltie het volgende:
[..]
Neuh. Ik zou liever eens een regering hebben die de integratie voor elkaar krijgt OF gewoon zegt: "dit is een faalactie en we zien wel waar het schip strand met onze tolerantie."
Die is schijnbaar gek op Turks broodquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:26 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Wat heeft Maxime Verhagen er nu weer mee te maken?
Tuurlijk joh. Mensen die denken dat Geert Wilders premier is, moeten ook vertegenwoordigd worden in de kamer. Ieders stem telt, enzo.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:26 schreef Keltie het volgende:
[..]
de CD was qua standpunten subtieler dan de PVV, maar waren niet slim genoeg om de boodschap subtiel te verpakken inderdaad.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:29 schreef Keltie het volgende:
[..]
CD werd ook in de extreemrechtse hoek getrapt?
Tjah. Persoonlijk heb ik liever geen moskee in het Nederlandse straatbeeld.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zou veel liever zien dat de PVV niet bestond. We lachen erom, maar dit nieuwsbericht is het zoveelste bewijs dat de PVV bezig is een hele groep mensen in het verdomhoekje te zetten.
Dát is pas schadelijk voor de integratie.
Ik heb liever geen Almere in Nederland, maarja, daar moet ik ook maar mee leren leven.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:32 schreef Keltie het volgende:
[..]
Tjah. Persoonlijk heb ik liever geen moskee in het Nederlandse straatbeeld.
Tenminste, niet zo 1:
[ afbeelding ]
kan ook in een normaal gebouw?
De PVV is zowel links als rechts, afhankelijk wat haar het beste uitkomt.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:32 schreef teamlead het volgende:
Overigens is de PVV (gelukkig) geen extreem rechtse partij. Eerder extreem links
Ik wil ook zoveel liever niet. Maar ik ga mensen daarom niet in een verdomhoekje zetten om wat brood voor de vogeltjes. Of vind jij dat wel normaal?quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:32 schreef Keltie het volgende:
[..]
Tenminste, niet zo 1:
[ afbeelding ]
Ik vind die grote vogelvoersilo's wel mooi en handig, eigenlijk.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:32 schreef Keltie het volgende:
[..]
Tenminste, niet zo 1:
[ afbeelding ]
Och sorry, omdat jij dat vindt moeten we inderdaad maar de bouw van moskeeen in Nederland stopzetten. Nogmaals excuses voor het ongemak.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:32 schreef Keltie het volgende:
[..]
Tenminste, niet zo 1:
[ afbeelding ]
Neuh, maar ik stop daar dan ook geen energie in.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik wil ook zoveel liever niet. Maar ik ga mensen daarom niet in een verdomhoekje zetten om wat brood voor de vogeltjes. Of vind jij dat wel normaal?
Kan ook in een normaal gebouw ja.. maar dat is toch niet anders dan tegen zoiets aankijken:quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:32 schreef Keltie het volgende:
[..]
Tenminste, niet zo 1:
[ afbeelding ]
Het is vrij vreemd dat je aan ik-weet-niet-hoeveel regels moet voldoen als je zelf een huis wil gaan bouwen of verbouwen (straatbeeld en dergelijke?) en dat een moskee (gebedshuis) er buiten mag vallen. Als ik dat vergelijk met de Synagoge in mijn geboortestadje, die viel totaal niet op. Dan is dat vreemd en zelfs storend. Daarnaast is het niet bevorderend voor de integratie en acceptatie.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Och sorry, omdat jij dat vindt moeten we inderdaad maar de bouw van moskeeen in Nederland stopzetten. Nogmaals excuses voor het ongemak.
Past in het Nederlandse straatbeeld. Cultuur enzo.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:38 schreef teamlead het volgende:
[..]
Kan ook in een normaal gebouw ja.. maar dat is toch niet anders dan tegen zoiets aankijken:
[ afbeelding ]
Pardon? Het Bouwbesluit geldt opeens niet meer als je een moskee bouwt ofzo?quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:39 schreef Keltie het volgende:
Het is vrij vreemd dat je aan ik-weet-niet-hoeveel regels moet voldoen als je zelf een huis wil gaan bouwen of verbouwen (straatbeeld en dergelijke?) en dat een moskee (gebedshuis) er buiten mag vallen.
Iets wegstoppen is bevorderlijk voor intergratie?quote:Als ik dat vergelijk met de Synagoge in mijn geboortestadje, die viel totaal niet op. Dan is dat vreemd en zelfs storend. Daarnaast is het niet bevorderend voor de integratie en acceptatie.
Je weet nog niet dat cultuur aan verandering onderhevig is?quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:39 schreef Keltie het volgende:
[..]
Past in het Nederlandse straatbeeld. Cultuur enzo.
Waarom is dat niet bevorderend voor de integratie? Jij vindt dat moslims zich eigenlijk moeten bekeren tot het christendom? Ook zie ik niet hoe dit de acceptatie kan belemmeren. Persoonlijk heb ik namelijk weinig problemen met zo'n moskee.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:39 schreef Keltie het volgende:
[..]
Het is vrij vreemd dat je aan ik-weet-niet-hoeveel regels moet voldoen als je zelf een huis wil gaan bouwen of verbouwen (straatbeeld en dergelijke?) en dat een moskee (gebedshuis) er buiten mag vallen. Als ik dat vergelijk met de Synagoge in mijn geboortestadje, die viel totaal niet op. Dan is dat vreemd en zelfs storend. Daarnaast is het niet bevorderend voor de integratie en acceptatie.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:39 schreef Keltie het volgende:
[..]
Past in het Nederlandse straatbeeld. Cultuur enzo.
Maar misschien is het juist wel tekenend voor deze partij dat ze een bepaalde groep met de gekste ideeën in de hoek drukken. Dan wordt het toch al iets belangrijker dan zomaar een berichtje over vogels voeren.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:37 schreef Keltie het volgende:
[..]
Neuh, maar ik stop daar dan ook geen energie in.
Banjerkanjer heeft in haar bijdragen de essentie van dit alles perfect verwoord. Wat mij betreft hoeft het niet verder dan dat te worden aangedikt.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar misschien is het juist wel tekenend voor deze partij dat ze een bepaalde groep met de gekste ideeën in de hoek drukken. Dan wordt het toch al iets belangrijker dan zomaar een berichtje over vogels voeren.
Er is zo te zien veel ruimte voor allerlei vogels om neer te strijkenquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:32 schreef Keltie het volgende:
[..]
Tenminste, niet zo 1:
[ afbeelding ]
Mag de waarheid niet gezegd worden?quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:44 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Banjerkanjer heeft in haar bijdragen de essentie van dit alles perfect verwoord. Wat mij betreft hoeft het niet verder dan dat te worden aangedikt.
Is het architektonisch zo gemaakt dat deze veel duiven aantrekt en de ander veel meeuwen?quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:38 schreef teamlead het volgende:
[..]
Kan ook in een normaal gebouw ja.. maar dat is toch niet anders dan tegen zoiets aankijken:
[ afbeelding ]
Ik houd altijd mijn reserves jegens personen die menen De Waarheid te verkondigen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Mag de waarheid niet gezegd worden?
De PVV grijpt ieder middel aan om een bepaalde groep in de hoek te zetten.
Oh, je zit op de relativeringstour. Laat dan maar verder.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:52 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Ik houd altijd mijn reserves jegens personen die menen De Waarheid te verkondigen.
Jij hebt al aardig jouw zegje kunnen doen, dus hoezo 'niet gezegd mag worden'?
Ik heb het over aandikken én de essentie van dit alles. Verder niets.
En, wat is dan de essentie van dit alles volgens jou. Verlicht ons.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:52 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Ik houd altijd mijn reserves jegens personen die menen De Waarheid te verkondigen.
Jij hebt al aardig jouw zegje kunnen doen, dus hoezo 'niet gezegd mag worden'?
Ik heb het over aandikken én de essentie van dit alles. Verder niets.
Ergernis over vogelpoep dat in de hand wordt geholpen door het voederen van vogels. Dit heb je zelf ook kunnen lezen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:53 schreef OllieA het volgende:
[..]
En, wat is dan de essentie van dit alles volgens jou. Verlicht ons.
Dat slachtofferige gedoe van de waarheid mag niet gezegd worden als je simpelweg, zonder enige belemmering de ruimte hebt aan de discussie deel te nemen vind ik pathetisch.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, je zit op de relativeringstour. Laat dan maar verder.
Dat lees jij dus als de essentie. Voor mij is de essentie:quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:55 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Ergernis over vogelpoep dat in de hand wordt geholpen door het voederen van vogels. Dit heb je zelf ook kunnen lezen.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:03 schreef OllieA het volgende:
De overlast kan heel goed reëel zijn, de manier waarop de PVV het wil bestrijden werkt natuurlijk averechts (verbieden van bakken voor brood, verbieden van bordjes met de tekst 'niet voeren').
Een bestaand probleem aangrijpen om moslimpjes te pesten, bekende truc van de PVV.
Jij bent anders degene die een meta-discussie probeert te starten over de essentie van deze discussie.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:57 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Dat slachtofferige gedoe van de waarheid mag niet gezegd worden als je simpelweg, zonder enige belemmering de ruimte hebt aan de discussie deel te nemen vind ik pathetisch.
Sue me.
Zullen we het gewoon op extreem gestoord houden?quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:32 schreef teamlead het volgende:
[..]
de CD was qua standpunten subtieler dan de PVV, maar waren niet slim genoeg om de boodschap subtiel te verpakken inderdaad.
Maar "Nederland is vol" en "Nederland teruggeven aan de Nederlanders" heeft Geert inderdaad niet zelf bedacht
Overigens is de PVV (gelukkig) geen extreem rechtse partij. Eerder extreem links
Ik ga af op de OP. Ik heb die toevoegingen van jouw kant niet eerder gezien.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:58 schreef OllieA het volgende:
Dat lees jij dus als de essentie. Voor mij is de essentie:
De essentie van de aanklacht volgens het bericht uit de OP, liever. Tenminste ik had het niet over de discussie an sich. Dit heb jij verkeerd begrepen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij bent anders degene die een meta-discussie probeert te starten over de essentie van deze discussie.
De aanklacht is dat met name allochtonen broodgooiers zijn en dat dat de integratie niet ten goede komt. Jij vindt dat daar niet te moeilijk over moet worden gedaan want in essentie gaat het om brood. Ging het maar alleen om brood.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:04 schreef damian5700 het volgende:
[..]
De essentie van de aanklacht volgens het bericht uit de OP, liever. Tenminste ik had het niet over de discussie an sich. Dit heb jij verkeerd begrepen.
Volgens mij wilde De Mos zeggen dat het een teken is van slecht geintegreerd zijn als je brood gooit. Alsof het alleen maar een bezigheid van allochtonen is.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:24 schreef Disana het volgende:
[..]
De aanklacht is dat met name allochtonen broodgooiers zijn en dat dat de integratie niet ten goede komt.
Ik wed dat vrijwel elke Nederlander wel eens brood voor de vogels heeft gestrooid. En daar gaat het hem inderdaad niet om. Hem gaat het erom een vinger te wijzen naar die vieze buitenlanders.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:31 schreef Menu_69 het volgende:
[..]
Volgens mij wilde De Mos zeggen dat het een teken is van slecht geintegreerd zijn als je brood gooit. Alsof het alleen maar een bezigheid van allochtonen is.
damn... en ik maar denken dat ik origineel was..quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja dat is al twee keer opgemerkt.
Een vriend van mij zei zojuist 'Eigen brood eerst'.
Zo gaat het toch altijd bij de pvvquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik wed dat vrijwel elke Nederlander wel eens brood voor de vogels heeft gestrooid. En daar gaat het hem inderdaad niet om. Hem gaat het erom een vinger te wijzen naar die vieze buitenlanders.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:34 schreef Ryan3 het volgende:
Damian heeft wel een punt, ze vinden die Turkse broden natuurlijk veel te lekker; kom maar eens aan met een melkje wit bij die beesten... daar trekken ze hun snavel voor op.
Het punt is gewoon dat die klotebeesten die boel onder schijten.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:34 schreef Ryan3 het volgende:
Damian heeft wel een punt, ze vinden die Turkse broden natuurlijk veel te lekker; kom maar eens aan met een melkje wit bij die beesten... daar trekken ze hun snavel voor op.
Ja en nu? Is het nodig dat de politiek zich hier überhaupt mee bezig houdt (schijtende vogels)quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:46 schreef damian5700 het volgende:
[..]
[..]
Het punt is gewoon dat die klotebeesten die boel onder schijten.
Jij hebt nooit oud brood over?quote:En het 'islam-element' is hier ook reeds aan de orde geweest dat het voeren, het weggooien van brood liever, volgens islamitische principes niet kan (je mag gezond eten niet op onreine plaatsen leggen).
Het overschot aan broden veroorzaakt overlast. Een soort overlast waar ik een gruwelijke hekel an heb.
Moslims mogen geen voedsel weggooien, wordt als een zonde gezien. Daarom voeren veel moslims hun oud brood aan vogels.quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:57 schreef Disana het volgende:
Er is vast wel iets constructiefs te bedenken op dat verbod voedsel weg te gooien.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:55 schreef msnk het volgende:
[..]
Moslims mogen geen voedsel weggooien, wordt als een zonde gezien. Daarom voeren veel moslims hun oud brood aan vogels.
Doet mijn oma ook altijd, mocht ik als kind ook altijd helpen en zo. Simple times
Mijn auto is op dit moment ook onder gescheten idd, omdat-ie onder een paar bomen heeft gestaan bij een collega voor de deur... Als ik mijn auto daar zet dan kan ik hem sanderdaags wassen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:46 schreef damian5700 het volgende:
[..]
[..]
Het punt is gewoon dat die klotebeesten die boel onder schijten.
Dus het komt dus juist niet door de Islamitische 5de colonne in Den Haag???quote:En het 'islam-element' is hier ook reeds aan de orde geweest dat het voeren, het weggooien van brood liever, volgens islamitische principes niet kan (je mag gezond eten niet op onreine plaatsen leggen).
Het overschot aan broden veroorzaakt overlast. Een soort overlast waar ik een gruwelijke hekel an heb.
Komt dat niet gewoon door de nederlandse gierigheid? tegen de tijd dat de gemiddelde Nederlander het aan de vogeltjes voert kun je er ook iemands hersenpan mee ingooien.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:34 schreef Ryan3 het volgende:
Het behoeft geen topprioriteit, maar in het kader van het bevorderen van de leefbaarheid is het wel een aandachtspunt.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:54 schreef -Techno- het volgende:
Ja en nu? Is het nodig dat de politiek zich hier überhaupt mee bezig houdt (schijtende vogels)
Ja, maar dat gooi ik in de container.quote:Jij hebt nooit oud brood over?
Jij gooit dus bewust goed eten weg? Ben je er trots op?quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:59 schreef damian5700 het volgende:
Ja, maar dat gooi ik in de container.
En waarom moeten allochtonen hierbij gehaald worden?quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:59 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Het behoeft geen topprioriteit, maar in het kader van het bevorderen van de leefbaarheid is het wel een aandachtspunt.
Vogelpoep kan leiden tot ernstige overlast.
quote:[..]
Ja, maar dat gooi ik in de container.
Ik heb al gesteld dat ik enkel het feit onderken dat deze klotebeesten de boel onderschijten. Dat vind ik echt vervelend.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:57 schreef Ryan3 het volgende:
Dus het komt dus juist niet door de Islamitische 5de colonne in Den Haag???
Overigens de oorzaak in Den Haag en Scheveningen (ik heb daar nog niet lang geleden een artikelje over gelezen) is natuurlijk dat wij als samenleving gesamt veel voor die beesten eetbare troep produceren, dat ze steeds brutaler worden, beter gevoed raken en daardoor een plaag zijn geworden. Je zou er dus een kritiek op de wergwerp/vreet/geringe hygiëne cultuur aan kunnen vasthangen... ipv allochtone broodgooiers...
Oud brood vind ik niet goed. En ik heb hier geen gedachte bij.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:01 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Jij gooit dus bewust goed eten weg? Ben je er trots op?
Je bedoelt zoals het innen van rente, wat veel moslims doen ondanks dat het verboden is? Genoeg moslims die het gewoon weggooien hoor. Maar veel blijven bij hun islamitische waarden/regels staanquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Er is vast wel iets constructiefs te bedenken op dat verbod voedsel weg te gooien.
Maar wat vind je er dan van dat die De Mos dit wijt aan allochtone broodgooiers?quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:03 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Ik heb al gesteld dat ik enkel het feit onderken dat deze klotebeesten de boel onderschijten. Dat vind ik echt vervelend.
En het is inderdaad niet alleen bij bepaalde flats of in bepaalde achterbuurten, maar als ik met de trein reis dan erger ik me op de grote stations ook regelmatig aan brutale duiven die zowat de snack uit je handen snaaien.
Dan blijkt het gewoon een groot sociaal experiment, zoals de film The Wave. Laten zien hoe snel de Nederlandse bevolking kan radicaliseren.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:09 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Maar wat vind je er dan van dat die De Mos dit wijt aan allochtone broodgooiers?
Overigens mind you hè dit soort klapjosti's zitten nu ook in de PS (69 geloof ik), straks in de EK, oer een tijdje in alle gemeenteraden... ik vraag me wel eens af wanneer het moment komt dat het gezonde verstand gaat zwijgen, je bang bent nog iets er tegenin te brengen, omdat er teveel van zijn....
Ja, je zou denken van wel...quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:10 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dan blijkt het gewoon een groot sociaal experiment, zoals de film The Wave. Laten zien hoe snel de Nederlandse bevolking kan radicaliseren.
Ik denk dat dit over een specifieke wijk gaat, maar dat meneer een nogal grote woorden gebruikt.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:09 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Maar wat vind je er dan van dat die De Mos dit wijt aan allochtone broodgooiers?
Overigens mind you hè dit soort klapjosti's zitten nu ook in de PS (69 geloof ik), straks in de EK, oer een tijdje in alle gemeenteraden... ik vraag me wel eens af wanneer het moment komt dat het gezonde verstand gaat zwijgen, je bang bent nog iets er tegenin te brengen, omdat er teveel van zijn....
Dus in 1 specifieke wijk van Haagje heb je wel last van allochtone broodgooiers?quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:12 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Ik denk dat dit over een specifieke wijk gaat, maar dat meneer een nogal grote woorden gebruikt.
Ik denk dat FOK! dan nog steeds bestaat en dat je jouw hart kan luchten in de standaard PVV-reeksbashtopic.
Het is inderdaad zo dat Hindoestanen en moslims hun brood vaak op straat gooien, dat zijn dan niet een paar kruimels maar complete zakken met brood. Totaal niet te vergelijken dus met een oma die met kleinkind 1x per week de eendjes gaat voeren en ziet wanneer de eendjes genoeg hebben gekregen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:08 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ik heb weleens bij een voorlichtingsbijeenkomst gezeten van de ROTEB, waarbij er serieus hierover gediscussieerd werd. Je gelooft het misschien niet, maar het zorgt serieus voor overlast in sommige wijken
Het Paroolquote:AMSTERDAM - De zogenoemde broodcontainers blijken een effectief middel tegen overlast van ratten en muizen, omdat ook moslims hun oude brood met een gerust hart in de containers stoppen.
In Geuzenveld-Slotermeer staan her en der afvalbakken waarop met grote letters 'broodcontainer' staat. Het is de bedoeling dat mensen die voorheen hun oude boterhammen op straat uitstrooiden of langs de waterkant dumpten voor de vogels, hun brood daar in stoppen.
Bronquote:Veel bewoners gooien hun oude brood in het park om de vogeltjes te voeren. Maar teveel brood in het park trekt ongedierte aan en vervuilt het park. Ook zijn er mensen die vanuit religieuze motieven geen brood willen weggooien.
Ze gooien zakken vol brood weg iedere dag???quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:14 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Het is inderdaad zo dat Hindoestanen en moslims hun brood vaak op straat gooien, dat zijn dan niet een paar kruimels maar complete zakken met brood. Totaal niet te vergelijken dus met een oma die met kleinkind 1x per week de eendjes gaat voeren en ziet wanneer de eendjes genoeg hebben gekregen.
Structureel elke dag worden er kilo's brood uitgestort over plantsoenen en die vogels weten dat natuurlijk al snel. Het vervelende is vooral dat er soms zoveel brood ligt dat de vogels het niet eens op krijgen met als gevolg dat er ratten op afkomen.
In Amsterdam hebben ze in 2009 (onder burgemeester Cohen) zelfs speciaal broodcontainers neergezet om de moslims te helpen van hun brood af te komen.
[..]
[url=]ttp://www.parool.nl/parool/nl/4/AMSTERDAM/article/detail/260864/2009/09/04/Broodcontainers-tegen-ongedierte.dhtml]Het Parool[/url]
Toen ik nog in zo´n wijk woonde was dat vaste prik. Wat ook vaste prik was dat na het avondeten de borden met kippebotten, rijst en dergelijke altijd vanaf het achterbalkon naar beneden kwamen zeilen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:18 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ze gooien zakken vol brood weg iedere dag???
quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:14 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Het is inderdaad zo dat Hindoestanen en moslims hun brood vaak op straat gooien, dat zijn dan niet een paar kruimels maar complete zakken met brood. Totaal niet te vergelijken dus met een oma die met kleinkind 1x per week de eendjes gaat voeren en ziet wanneer de eendjes genoeg hebben gekregen.
Structureel elke dag worden er kilo's brood uitgestort over plantsoenen en die vogels weten dat natuurlijk al snel. Het vervelende is vooral dat er soms zoveel brood ligt dat de vogels het niet eens op krijgen met als gevolg dat er ratten op afkomen.
In Amsterdam hebben ze in 2009 (onder burgemeester Cohen) zelfs speciaal broodcontainers neergezet om de moslims te helpen van hun brood af te komen.
[..]
[url=]ttp://www.parool.nl/parool/nl/4/AMSTERDAM/article/detail/260864/2009/09/04/Broodcontainers-tegen-ongedierte.dhtml]Het Parool[/url]
Edit:
Ik zie dat er in Den Haag ook broodcontainers bestaan, toevallig allemaal in buurten waar de allochtonen met >70% ver in de meerderheid zijn.
[..]
Bron
Als ik ooit dakloos word ga ik daar zwerven. Lekker veel eten.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:25 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Toen ik nog in zo´n wijk woonde was dat vaste prik. Wat ook vaste prik was dat na het avondeten de borden met kippebotten, rijst en dergelijke altijd vanaf het achterbalkon naar beneden kwamen zeilen.
Serieus, voederen is leuk maar het moet natuurlijk wel in proportie zijn.
Maar je vergeet erbij te vermelden dat dat ook usance was bij de autochtone bevolking?quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:25 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Toen ik nog in zo´n wijk woonde was dat vaste prik. Wat ook vaste prik was dat na het avondeten de borden met kippebotten, rijst en dergelijke altijd vanaf het achterbalkon naar beneden kwamen zeilen.
Serieus, voederen is leuk maar het moet natuurlijk wel in proportie zijn.
En waarom denk jij dan dat Amsterdam en Den Haag zich genoodzaakt zien om broodcontainers te plaatsen?quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:25 schreef msnk het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik moet nog zo'n broodcontainer tegenkomen dan! En het zou effectief zijn hahaLaat me niet lachen zeg.
Oh en zakken vol met brood, IEDERE DAG. Na een bruiloft misschien ja
En waarom zie ik ze dan niet op straat?quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:30 schreef Wokkel het volgende:
[..]
En waarom denk jij dan dat Amsterdam en Den Haag zich genoodzaakt zien om broodcontainers te plaatsen?
Daarom. Jammer dat er toch weer mensen in het PVV-verhaal over de allochtonen als de grote viespeuken trappen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:29 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Maar je vergeet erbij te vermelden dat dat oom usance was bij de autochtone bevolking?
Ik heb in Amsterdam gewoond, in de jaren 80, nog nooit zo'n bende gezien. Vuilniszakken (die hadden ze toen nog) die gewoon open ergens tegenaan gekwakt werden. Alles wat niet werd gebruikt werd naar buiten gezeild.
Als jij eraan komt dan worden ze snel even een garage ingereden...quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:30 schreef msnk het volgende:
[..]
En waarom zie ik ze dan niet op straat?
Waar zijn de broodcontainers?quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:32 schreef msnk het volgende:
Ik ga straks even een broodcontainer zoeken, heb honger.
Omdat het broodnodig is.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:30 schreef Wokkel het volgende:
[..]
En waarom denk jij dan dat Amsterdam en Den Haag zich genoodzaakt zien om broodcontainers te plaatsen?
Nu begrijp ik de vraag 3 in de bijdrage van OllieA wel.quote:De reden dat een gewone vuilnisbak voor het oude brood niet volstaat, maar speciale containers in het leven zijn geroepen, heeft alles te maken met het feit dat het weggooien van voedsel niet past binnen de islamitische cultuur.
Handig, heb je ook zo'n lijstje voor Amsterdam waar ik benquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Waar zijn de broodcontainers?
Er zijn 4 broodcontainers in Den Haag:
Herman Costerstraat (op terrein stadsboerderij Woelige Stal)
Ketelstraat (hoek Stuwstraat)
Tenierplantsoen (naast stadsboerderij de Schildershoeve)
Stuwstraat (naast stadsboerderij de Molenweide)
bron
In de link die ik gaf staan gewoon de lokaties voor de containers in Den Haag. En via Google kan je er nog veel meer vindenquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:30 schreef msnk het volgende:
[..]
En waarom zie ik ze dan niet op straat?
En dus gaan we nu maar weer terug naar die beschaving. Of hoe moet ik deze reactie zien?quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:29 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Maar je vergeet erbij te vermelden dat dat ook usance was bij de autochtone bevolking?
Ik heb in Amsterdam gewoond, in de jaren 80, nog nooit zo'n bende gezien. Vuilniszakken (die hadden ze toen nog) die gewoon open ergens tegenaan gekwakt werden. Alles wat niet werd gebruikt werd naar buiten gezeild.
Wie bekostigt die containers? Ik hoop niet Henk en Ingrid!quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Waar zijn de broodcontainers?
Er zijn 4 broodcontainers in Den Haag:
Herman Costerstraat (op terrein stadsboerderij Woelige Stal)
Ketelstraat (hoek Stuwstraat)
Tenierplantsoen (naast stadsboerderij de Schildershoeve)
Stuwstraat (naast stadsboerderij de Molenweide)
bron
Nee, helaas, kwam wel dit tegen, maar die snap ik niet:quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:34 schreef msnk het volgende:
[..]
Handig, heb je ook zo'n lijstje voor Amsterdam waar ik ben?
Luister. Jij beweert dat er broodcontainers nodig zijn omdat moslims massaal zakken vol met brood iedere dag op straat sodemieteren.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:34 schreef Wokkel het volgende:
[..]
In de link die ik gaf staan gewoon de lokaties voor de containers in Den Haag. En via Google kan je er nog veel meer vinden
Dat zal ongetwijfeld zo geweest zijn, maar de huidige realiteit is dat er onnodig veel brood op binnentuinen, speeltuinen en pleinen wordt gegooid door mensen die dat doen vanuit hun geloofsovertuiging.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:29 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Maar je vergeet erbij te vermelden dat dat ook usance was bij de autochtone bevolking?
Stoer plaatje wel.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, helaas, kwam wel dit tegen, maar die snap ik niet:
[ afbeelding ]
bron
Een stukje van het artikel van het Parool dat hierover gaat. Misschien snap je deze afbeelding dan wel:quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:36 schreef remlof het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
bron
quote:En het werkt, want het aantal meldingen van overlast van ratten en muizen in binnentuinen en op balkons is heel sterk afgenomen, zegt Jan Buijs van de GGD. ''Voorheen lagen er complete beschimmelde broden op straat, dat zie je nu nog maar nauwelijks.''
Op het platteland gaan de mensen iig verantwoordelijk om met het milieu en hun medemensen. Dit komt omdat mensen elkaar kennen, niet anoniem zijn en dus aanspreekbaar op hun gedrag zijn.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:34 schreef damian5700 het volgende:
[..]
En dus gaan we nu maar weer terug naar die beschaving. Of hoe moet ik deze reactie zien?
Maar het is net alsof ik daar uit moet concluderen dat ratten niet in je huis komen als ze buiten niet kunnen eten...quote:
Zo moeilijk is ie toch niet?quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:36 schreef remlof het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
bron
Maar ja daar stemmen ze weer vaker PVV. Het is toch ook altijd watquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:38 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Op het platteland gaan de mensen iig verantwoordelijk om met het milieu en hun medemensen. Dit komt omdat mensen elkaar kennen, niet anoniem zijn en dus aanspreekbaar op hun gedrag zijn.
Islamitische volkstuintjes waar ze halalgroente kunnen telen is natuurlijk helemaal bukken voor de tsunami van islamisering. Daar kunnen we bij de PVV niet aan beginnen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:37 schreef WammesWaggel het volgende:
Een andere oplossing is het zorgen voor betaalbare volkstuintjes waar de mensen met compost aan de gang kunnen...
Of telt dat ook als weggooien?
Omdat ze die paranoïde verhaaltjes niet doorprikken en bang zijn voor de stad.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:39 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Maar ja daar stemmen ze weer vaker PVV. Het is toch ook altijd wat
Luister, in het artikel in het Parool en op de gemeente website van Den Haag wordt specifiek de geloofsovertuiging genoemd als reden dat mensen hun brood niet gewoon weggooien. Daarnaast heb ik gezegd dat het vaak moslims en hindoestanen zijn, als je door je lange tenen heen zou lezen zou je begrijpen dat dat dus niet alle moslims zijn.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:36 schreef msnk het volgende:
[..]
Luister. Jij beweert dat er broodcontainers nodig zijn omdat moslims massaal zakken vol met brood iedere dag op straat sodemieteren.
Dat is onzin. Dat die dingen er uberhaupt zijn zegt meer iets over de mensen aldaar, maar niets over de moslims in het algemeen! Tel maar 's hoeveel moslims er zijn, die zouden allemaal iedere dag zakken vol met brood weggooien? Die mensen kunnen hun geld ook beter spenderen, het zijn net mensen.
Overlast is gewoon overlast, dat betekent niet meteen Apocalypse Bread.
Groente is halal.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:39 schreef OllieA het volgende:
[..]
Islamitische volkstuintjes waar ze halalgroente kunnen telen is natuurlijk helemaal bukken voor de tsunami van islamisering. Daar kunnen we bij de PVV niet aan beginnen.
Jij was toch die ene die zei dat moslims iedere dag massaal zakken vol met brood op straat gooienquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:40 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Luister, in het artikel in het Parool en op de gemeente website van Den Haag wordt specifiek de geloofsovertuiging genoemd als reden dat mensen hun brood niet gewoon weggooien. Daarnaast heb ik gezegd dat het vaak moslims en hindoestanen zijn, als je door je lange tenen heen zou lezen zou je begrijpen dat dat dus niet alle moslims zijn.
Dat is toch niet erg?quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:40 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Omdat ze die paranoïde verhaaltjes niet doorprikken en bang zijn voor de stad.
Maar de ruime meerderheid stemt ook hier niet op de PVV...
En dat terwijl ik een baan als gewapende boswachter van het Allochtonensmulbos wel weer kan zien als een ideale besteding van de tijd van Eric Lucassenquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:39 schreef OllieA het volgende:
[..]
Islamitische volkstuintjes waar ze halalgroente kunnen telen is natuurlijk helemaal bukken voor de tsunami van islamisering. Daar kunnen we bij de PVV niet aan beginnen.
In een reactie onderaan het artikel:quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:41 schreef msnk het volgende:
[..]
Jij was toch die ene die zei dat moslims iedere dag massaal zakken vol met brood op straat gooien?
Volgens mij hebben die buren van jou, jou getraumatiseerd met hun kippenbotjes
quote:carry link,
Wij zijn al jaren lang bezig om het brood overlast in Noord te beperken. Zakken met brood worden over het grasveld gestrooid. Het boord wordt niet eens in stukken gesneden. Helen broden worden gewoon uit het raam gedonderd, dus kom maar op met die broodcontainers. 04/09/09 12:52
Je moet toch echt eens beter leren lezen. Het benoemen van een probleem is niet hetzelfde als het aanvallen van moslims.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:41 schreef msnk het volgende:
[..]
Jij was toch die ene die zei dat moslims iedere dag massaal zakken vol met brood op straat gooien?
Volgens mij hebben die buren van jou, jou getraumatiseerd met hun kippenbotjes
Ik moet inderdaad toegeven dat die brooddingesen bestaan (quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:43 schreef damian5700 het volgende:
[..]
In een reactie onderaan het artikel:
[..]
Dat dus. Dat msnk zelf iets niet waarneemt wil niet zeggen dat het ook niet bestaat maar zover is hij nog niet.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:43 schreef damian5700 het volgende:
[..]
In een reactie onderaan het artikel:
[..]
Omdat er kennelijk inderdaad aso's zijn.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:46 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Je moet toch echt eens beter leren lezen. Het benoemen van een probleem is niet hetzelfde als het aanvallen van moslims.
Vertel nu eens waarom die broodcontainers er zijn
Ik gaf zelf al aan dat moslims brood voeren aan vogels omdat het van hun geloof een zonde is om het weg te gooien. Echter is van je balkon afdonderen geen onderdeel van die geloofsovertuiging, dat is gewoon weggooien. Dat zijn aso's zoals je die ook in Limburg hebtquote:waarom de gemeenten de geloofsovertuiging noemt als reden voor plaatsing
Dat kun je zelf ook wel bedenken.quote:waarom ze in overwegend allochtone wijken staan en waarom de gemeente in het Turks communiceert over dit probleem.
Jong, ga jij 's heel gauw kippenbotjes opvangen. Waarom zou jouw prachtwijk in Den Haag en deze meneer in Noord wél representatief zijn dan?quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:47 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Dat dus. Dat msnk zelf iets niet waarneemt wil niet zeggen dat het ook niet bestaat maar zover is hij nog niet.
En dat als iemand een keer wel wat waarneemt, dat nog niet wil zeggen dat een bepaald probleem geheel en alleen berust bij allochtone broodgooiers... ik denk dat dit probleem gewoon berust bij de samenleving gesamt.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:47 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Dat dus. Dat msnk zelf iets niet waarneemt wil niet zeggen dat het ook niet bestaat maar zover is hij nog niet.
quote:Veel bewoners blijven ondanks eerdere waarschuwingen brood of andere etensresten naar buiten gooien. Juist die voedselresten trekken ratten en muizen aan. Daarom gaat Staedion de komende tijd strenger in de gaten houden of mensen etensresten naar buiten gooien. De kosten voor het opruimen moeten betaald worden door de vervuiler.
quote:Veel bewoners gooien brood dat over is op de speelterreinen voor de eenden en de vogels. Maar daar komen ook ratten en muizen op af. De speelterreinen zijn voor de kinderen en niet voor de ratten en de muizen. Staedion en de gemeente gaan op woensdagmiddag 6 oktober broodcontainers in de wijk neerzetten. Brood dat over is kan voortaan in een broodcontainer. Het brood wordt niet weggegooid, maar gebruikt als veevoer.
Toegevoegde waarde?quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:49 schreef msnk het volgende:
Waarom zou jouw prachtwijk in Den Haag en deze meneer in Noord wél representatief zijn dan?
Het komt voor, dat heb ik nu gezien inderdaad.
Liefquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:51 schreef Staal het volgende:
http://www.destentor.nl/r(...)e-kou-broodnodig.ece
Lijkt mij een goed plan ja. Alleen hoe maak je dat hun duidelijkquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:52 schreef remlof het volgende:
Ik vind het toch mooi van de Islam dat je voedsel niet zomaar weg mag gooien. Maar in een maatschappij waar er eerder een overschot dan een tekort aan voedsel is zou ik als imam toch zeggen dat het ook wel in de biobak mag, omdat het dan indirect ook nog als voedsel dient.
Het feit dat de gemeenten die containers moeten plaatsen is al representatief genoeg. Die zetten ze toch echt op plekken waar het broodnodig is. Maar goed, sluit je ogen maar dan heb je ook nergens last van.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:49 schreef msnk het volgende:
[..]
Omdat er kennelijk inderdaad aso's zijn.
[..]
Ik gaf zelf al aan dat moslims brood voeren aan vogels omdat het van hun geloof een zonde is om het weg te gooien. Echter is van je balkon afdonderen geen onderdeel van die geloofsovertuiging, dat is gewoon weggooien. Dat zijn aso's zoals je die ook in Limburg hebt
[..]
Dat kun je zelf ook wel bedenken.
[..]
Jong, ga jij 's heel gauw kippenbotjes opvangen. Waarom zou jouw prachtwijk in Den Haag en deze meneer in Noord wél representatief zijn dan?
Het komt voor, dat heb ik nu gezien inderdaad, maar om dan maar te overdrijven en te zeggen dat moslims en masse zakken vol weggooien. Ga toch heen man.
Maar... als er geen allochtonen meer zouden zijn... dan zou Nederland dus verlost zijn van de plaag van zeemeeuwen, duiven, ratten???quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:56 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Het feit dat de gemeenten die containers moeten plaatsen is al representatief genoeg. Die zetten ze toch echt op plekken waar het broodnodig is. Maar goed, sluit je ogen maar dan heb je ook nergens last van.
Heb je weleens bij een Turks gezin gegeten?quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:36 schreef msnk het volgende:
[..]
Luister. Jij beweert dat er broodcontainers nodig zijn omdat moslims massaal zakken vol met brood iedere dag op straat sodemieteren.
Dat is onzin. Dat die dingen er uberhaupt zijn zegt meer iets over de mensen aldaar, maar niets over de moslims in het algemeen! Tel maar 's hoeveel moslims er zijn, die zouden allemaal iedere dag zakken vol met brood weggooien? Die mensen kunnen hun geld ook beter spenderen, het zijn net mensen.
Voor de ontkenner die denkt dat het incidenten zijn dat er eten naar buiten wordt gegooid. Woningbouw en gemeente fantaseren er blijkbaar ook op los (want het zijn maar incidenten)?quote:
Als men die beesten met mate voert zou de plaagdieren overlast een stuk minder zijn, bedoel je dat?quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:57 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Maar... als er geen allochtonen meer zouden zijn... dan zou Nederland dus verlost zijn van de plaag van zeemeeuwen, duiven, ratten???
Jazeker. Mijn familie is bijna exclusief Turks dus heb ook gigantische schranspartijen meegemaaktquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:58 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Heb je weleens bij een Turks gezin gegeten?
Nee, geen moslims = geen ongedierte, dat bedoel ik...quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:00 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Als men die beesten met mate voert zou de plaagdieren overlast een stuk minder zijn, bedoel je dat?
Die stelling onderschrijf ik dus niet. Ongedierte blijf je altijd houden, beheersing is hier het toverwoord.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:01 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, geen moslims = geen ongedierte, dat bedoel ik...
Dus dan hoeft de PVV het ook niet in de schoenen te schuiven van moslims omdat er een vogelplaag is.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:03 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Die stelling onderschrijf ik dus niet. Ongedierte blijf je altijd houden, beheersing is hier het toverwoord.
Eerlijk gezegd denk ik dat het ook op deze manier gegaan kan zijn.quote:
Dat zou zo kunnen. Feit is wel dat de broodcontainers een groot succes zijn in de stad. Ander feit is dat die containers voortkomen uit een probleem gecreerd door het geloof van mensen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:08 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd denk ik dat het ook op deze manier gegaan kan zijn.
Paar altijd kankerende autochtonen zien allochtonen brood weggooien (met hele broden tegelijk), melden dat aan de bevoegde wijkopbouworganen.
Die willen laten merken dat ze opkomen voor de gewone mensen en zichzelf op die manier op de borst willen roffelen.
Na 5 jaar vergaderen komen er eindelijk broodbakken.
Maar die worden bijna niet gebruikt, omdat het probleem niet dermate groot is dat je er per week hele containers mee vol krijgt.
Maar de link blijft bestaan ---> allochtone broodgooiers...
Ondertussen blijven andere veel grotere problemen zich verder uitbreiden.
Bronquote:Gisteren heeft Tineke van Nimwegen een tweede broodcontainer bij stadboerderij De Molenweide in Laakkwartier Noord geopend. De eerste container, beheerd door de Turkse vereniging in deze wijk, deed het zo goed dat binnen een jaar deze tweede nodig was.
In aanwezigheid van vele wijkbewoners, ‘ecokinderen’ en onder het gezang van ‘ Oh Oh Den Haag’ hebben we de Haagse vlag van de fraai geschilderde container gehaald.
De tekst op het bord ernaast is eenvoudig: ‘deze container is alleen voor brood en van dit oude brood wordt weer compost gemaakt voor de planten’.
Dat het verzamelen van brood werkt, blijkt uit de goede ervaringen van de mensen uit de buurt. Nauwelijks meer brood bij het huisvuil en er wordt minder brood aan de vogels gevoerd, waardoor minder kans op ratten enz.
De bewoners benadrukken, dat het brood onderdeel is van de voedselketen. Brood is daarom 'heilig'.¨¨¨
Dus dan is de conclusie gerechtvaardigd dat het juist niet door de allochtone broodgooiers wordt veroorzaakt. De broodcontainers zijn een daverend succes. Klaar dan. QED.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:13 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Dat zou zo kunnen. Feit is wel dat de broodcontainers een groot succes zijn in de stad. Ander feit is dat die containers voortkomen uit een probleem gecreerd door het geloof van mensen.
[..]
Bron
Grappige redenering. We zouden op elke straathoek een broodcontainer moeten plaatsen om hem te laten kloppen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:15 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dus dan is de conclusie gerechtvaardigd dat het juist niet door de allochtone broodgooiers wordt veroorzaakt. De broodcontainers zijn een daverend succes. Klaar dan. QED.
Dan komt het door autochtone broodgooiers.
Ja, want een gemiddeld allochtoon gezin gooit natuurlijk drie hele broden per dag weg.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:19 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Grappige redenering. We zouden op elke straathoek een broodcontainer moeten plaatsen om hem te laten kloppen.
Van onze belastingcenten!quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:20 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, want een gemiddeld allochtoon gezin gooit natuurlijk drie hele broden per dag weg..
Ze moeten KEIHARD worden aangepakt.quote:De PVV in Den Haag wil dat allochtone 'broodgooiers' keihard worden aangepakt.
Het is geen succes, want die klotebeesten schijten de boel onder.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:15 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dus dan is de conclusie gerechtvaardigd dat het juist niet door de allochtone broodgooiers wordt veroorzaakt. De broodcontainers zijn een daverend succes. Klaar dan. QED.
Dan komt het door autochtone broodgooiers.
Dat komt dan door de autochtone broodgooiers.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:24 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Het is geen succes, want die klotebeesten schijten de boel onder.
Keihard aanpakken.quote:De Partij voor de Vrijheid wil dat de gemeente harder gaat optreden tegen mensen die meeuwen- en rattenplagen bevorderen door stelselmatig voedsel van de balkons te gooien of hele broden in sloten te kieperen.
Veel dysenterie in Den Haag idd.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:26 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Keihard aanpakken.
Ik zeg kei-hard aanpakken!
Immers de volksgezondheid enzo.
Zo herken ik ook de stadsbewoner idd, allochtoon en autochtoon...quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:26 schreef Banjerkanjer het volgende:
Zoals het in mijn wijk ging (en ja, hier wonen meer allochtonen dan autochtonen), was het gebruikelijk om voedselresten gewoon over het balkon naar beneden te gooien. De autochtone bevolking, deed dit overigens ook. Niet alleen brood, maar ook de restanten van couscous, rijst, pasta en aardappelen, groente en vlees belandde daar. Daar bleef het niet lang liggen, binnen 5 minuten was alles weggeschrokt door de meeuwen en kraaien.
Je bent aan het aanstellen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:26 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat komt dan door de autochtone broodgooiers.
Niet zelden oude omaatjes met ook nog eens een hoofddoekje op, damian, I kid you not..
Het is de toon die de muziek maakt, en dat geldt zeker voor de manier waarop de PVV dit probleem aan de kaak heeft denken te moeten stellen in dit bericht. Wat jammer is. Want nu gaat de discussie enkel over allochtonen / autochtonen. Terwijl het onderwerp in feite is: Meeuwenoverlast die veroorzaakt wordt door het op straat deponeren van voedselresten.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:28 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zo herken ik ook de stadbewoner idd, allochtoon en autochtoon...
Idd dat is wel een probleem.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:31 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Het is de toon die de muziek maakt, en dat geldt zeker voor de manier waarop de PVV dit probleem aan de kaak heeft denken te moeten stellen in dit bericht. Wat jammer is. Want nu gaat de discussie enkel over allochtonen / autochtonen. Terwijl het onderwerp in feite is: Meeuwenoverlast die veroorzaakt wordt door het op straat deponeren van voedselresten.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:35 schreef damian5700 het volgende:
http://cineacfeijenoord.t(...)ng/week14/ratten.wmv
quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:00 schreef msnk het volgende:
[..]
Jazeker. Mijn familie is bijna exclusief Turks dus heb ook gigantische schranspartijen meegemaakt
Niet zo dramatisch, alstublieft. Dit is dat oude vrouwtje met hoofddoek waar jij het over had. En je ziet ook dat de broodcontainer fantastisch werkt.quote:
Jij ziet de duidelijk link natuurlijk weer niet hè?quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:45 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Niet zo dramatisch, alstublieft. Dit is dat oude vrouwtje met hoofddoek waar jij het over had. En je ziet ook dat de broodcontainer fantastisch werkt.
Zeuren over schijtende vogels... dat is pas aanstellenquote:
De Meeuwenoverlast is meer dan enkel meeuwenkak. Als er consequent voedsel op straat belandt, gaat er bij iedere keer een oorverdovend luchtalarm af.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:55 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Zeuren over schijtende vogels... dat is pas aanstellen
Hoe zal ik jouw demagogie in dit soort termen duiden als je autochtonen beschuldigt van het veroorzaken van een ratten en meeuwenplaag?quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:49 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jij ziet de duidelijk link natuurlijk weer niet hè?
Of vond je dat Der Jud Süss een pareltje van toenmalige filmkunst was, die een kern van waarheid bevatte?
Dat is geen demagogie van mijn kant, ik ben alleen de ongelukkige tijdgenoot die vaststelt dat ongedierte zoals ratten nogmaals in verband gebracht wordt met minderheden...quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:02 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Hoe zal ik jouw demagogie in dit soort termen duiden als je autochtonen beschuldigt van het veroorzaken van een ratten en meeuwenplaag?
Ik ben niet zo goed in Godwin's, dus ik zou daar over na moeten denken. Heb je misschien suggesties?
Dat zie ik ook in Oud-Zuid, aangezien ze daar geen ondergrondse containers hebben en de vuilniszakken langs de weg moeten zetten. En daar wonen echt niet veel moslims.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:13 schreef Banjerkanjer het volgende:
En dit is meeuwenoverlast in het echt:
Den Haag:
Delft:
Alkmaar:
Katwijk:
Ja, ja Ryan. Helemaal geen demagogie.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:05 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat is geen demagogie van mijn kant, ik ben alleen de ongelukkige tijdgenoot die vaststelt dat ongedierte zoals ratten nogmaals in verband gebracht wordt met minderheden....
De heer Buijs van de GGD heeft het over beschimmelde moslims.quote:En het werkt, want het aantal meldingen van overlast van ratten en muizen in binnentuinen en op balkons is heel sterk afgenomen, zegt Jan Buijs van de GGD. ''Voorheen lagen er complete beschimmelde broden op straat, dat zie je nu nog maar nauwelijks.''
Jawel, je reinste demagogie.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |