Omdat er kennelijk inderdaad aso's zijn.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:46 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Je moet toch echt eens beter leren lezen. Het benoemen van een probleem is niet hetzelfde als het aanvallen van moslims.
Vertel nu eens waarom die broodcontainers er zijn
Ik gaf zelf al aan dat moslims brood voeren aan vogels omdat het van hun geloof een zonde is om het weg te gooien. Echter is van je balkon afdonderen geen onderdeel van die geloofsovertuiging, dat is gewoon weggooien. Dat zijn aso's zoals je die ook in Limburg hebtquote:waarom de gemeenten de geloofsovertuiging noemt als reden voor plaatsing
Dat kun je zelf ook wel bedenken.quote:waarom ze in overwegend allochtone wijken staan en waarom de gemeente in het Turks communiceert over dit probleem.
Jong, ga jij 's heel gauw kippenbotjes opvangen. Waarom zou jouw prachtwijk in Den Haag en deze meneer in Noord wél representatief zijn dan?quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:47 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Dat dus. Dat msnk zelf iets niet waarneemt wil niet zeggen dat het ook niet bestaat maar zover is hij nog niet.
En dat als iemand een keer wel wat waarneemt, dat nog niet wil zeggen dat een bepaald probleem geheel en alleen berust bij allochtone broodgooiers... ik denk dat dit probleem gewoon berust bij de samenleving gesamt.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:47 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Dat dus. Dat msnk zelf iets niet waarneemt wil niet zeggen dat het ook niet bestaat maar zover is hij nog niet.
quote:Veel bewoners blijven ondanks eerdere waarschuwingen brood of andere etensresten naar buiten gooien. Juist die voedselresten trekken ratten en muizen aan. Daarom gaat Staedion de komende tijd strenger in de gaten houden of mensen etensresten naar buiten gooien. De kosten voor het opruimen moeten betaald worden door de vervuiler.
quote:Veel bewoners gooien brood dat over is op de speelterreinen voor de eenden en de vogels. Maar daar komen ook ratten en muizen op af. De speelterreinen zijn voor de kinderen en niet voor de ratten en de muizen. Staedion en de gemeente gaan op woensdagmiddag 6 oktober broodcontainers in de wijk neerzetten. Brood dat over is kan voortaan in een broodcontainer. Het brood wordt niet weggegooid, maar gebruikt als veevoer.
Toegevoegde waarde?quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:49 schreef msnk het volgende:
Waarom zou jouw prachtwijk in Den Haag en deze meneer in Noord wél representatief zijn dan?
Het komt voor, dat heb ik nu gezien inderdaad.
Liefquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:51 schreef Staal het volgende:
http://www.destentor.nl/r(...)e-kou-broodnodig.ece
Lijkt mij een goed plan ja. Alleen hoe maak je dat hun duidelijkquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:52 schreef remlof het volgende:
Ik vind het toch mooi van de Islam dat je voedsel niet zomaar weg mag gooien. Maar in een maatschappij waar er eerder een overschot dan een tekort aan voedsel is zou ik als imam toch zeggen dat het ook wel in de biobak mag, omdat het dan indirect ook nog als voedsel dient.
Het feit dat de gemeenten die containers moeten plaatsen is al representatief genoeg. Die zetten ze toch echt op plekken waar het broodnodig is. Maar goed, sluit je ogen maar dan heb je ook nergens last van.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:49 schreef msnk het volgende:
[..]
Omdat er kennelijk inderdaad aso's zijn.
[..]
Ik gaf zelf al aan dat moslims brood voeren aan vogels omdat het van hun geloof een zonde is om het weg te gooien. Echter is van je balkon afdonderen geen onderdeel van die geloofsovertuiging, dat is gewoon weggooien. Dat zijn aso's zoals je die ook in Limburg hebt
[..]
Dat kun je zelf ook wel bedenken.
[..]
Jong, ga jij 's heel gauw kippenbotjes opvangen. Waarom zou jouw prachtwijk in Den Haag en deze meneer in Noord wél representatief zijn dan?
Het komt voor, dat heb ik nu gezien inderdaad, maar om dan maar te overdrijven en te zeggen dat moslims en masse zakken vol weggooien. Ga toch heen man.
Maar... als er geen allochtonen meer zouden zijn... dan zou Nederland dus verlost zijn van de plaag van zeemeeuwen, duiven, ratten???quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:56 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Het feit dat de gemeenten die containers moeten plaatsen is al representatief genoeg. Die zetten ze toch echt op plekken waar het broodnodig is. Maar goed, sluit je ogen maar dan heb je ook nergens last van.
Heb je weleens bij een Turks gezin gegeten?quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:36 schreef msnk het volgende:
[..]
Luister. Jij beweert dat er broodcontainers nodig zijn omdat moslims massaal zakken vol met brood iedere dag op straat sodemieteren.
Dat is onzin. Dat die dingen er uberhaupt zijn zegt meer iets over de mensen aldaar, maar niets over de moslims in het algemeen! Tel maar 's hoeveel moslims er zijn, die zouden allemaal iedere dag zakken vol met brood weggooien? Die mensen kunnen hun geld ook beter spenderen, het zijn net mensen.
Voor de ontkenner die denkt dat het incidenten zijn dat er eten naar buiten wordt gegooid. Woningbouw en gemeente fantaseren er blijkbaar ook op los (want het zijn maar incidenten)?quote:
Als men die beesten met mate voert zou de plaagdieren overlast een stuk minder zijn, bedoel je dat?quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:57 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Maar... als er geen allochtonen meer zouden zijn... dan zou Nederland dus verlost zijn van de plaag van zeemeeuwen, duiven, ratten???
Jazeker. Mijn familie is bijna exclusief Turks dus heb ook gigantische schranspartijen meegemaaktquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:58 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Heb je weleens bij een Turks gezin gegeten?
Nee, geen moslims = geen ongedierte, dat bedoel ik...quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:00 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Als men die beesten met mate voert zou de plaagdieren overlast een stuk minder zijn, bedoel je dat?
Die stelling onderschrijf ik dus niet. Ongedierte blijf je altijd houden, beheersing is hier het toverwoord.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:01 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, geen moslims = geen ongedierte, dat bedoel ik...
Dus dan hoeft de PVV het ook niet in de schoenen te schuiven van moslims omdat er een vogelplaag is.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:03 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Die stelling onderschrijf ik dus niet. Ongedierte blijf je altijd houden, beheersing is hier het toverwoord.
Eerlijk gezegd denk ik dat het ook op deze manier gegaan kan zijn.quote:
Dat zou zo kunnen. Feit is wel dat de broodcontainers een groot succes zijn in de stad. Ander feit is dat die containers voortkomen uit een probleem gecreerd door het geloof van mensen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:08 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd denk ik dat het ook op deze manier gegaan kan zijn.
Paar altijd kankerende autochtonen zien allochtonen brood weggooien (met hele broden tegelijk), melden dat aan de bevoegde wijkopbouworganen.
Die willen laten merken dat ze opkomen voor de gewone mensen en zichzelf op die manier op de borst willen roffelen.
Na 5 jaar vergaderen komen er eindelijk broodbakken.
Maar die worden bijna niet gebruikt, omdat het probleem niet dermate groot is dat je er per week hele containers mee vol krijgt.
Maar de link blijft bestaan ---> allochtone broodgooiers...
Ondertussen blijven andere veel grotere problemen zich verder uitbreiden.
Bronquote:Gisteren heeft Tineke van Nimwegen een tweede broodcontainer bij stadboerderij De Molenweide in Laakkwartier Noord geopend. De eerste container, beheerd door de Turkse vereniging in deze wijk, deed het zo goed dat binnen een jaar deze tweede nodig was.
In aanwezigheid van vele wijkbewoners, ‘ecokinderen’ en onder het gezang van ‘ Oh Oh Den Haag’ hebben we de Haagse vlag van de fraai geschilderde container gehaald.
De tekst op het bord ernaast is eenvoudig: ‘deze container is alleen voor brood en van dit oude brood wordt weer compost gemaakt voor de planten’.
Dat het verzamelen van brood werkt, blijkt uit de goede ervaringen van de mensen uit de buurt. Nauwelijks meer brood bij het huisvuil en er wordt minder brood aan de vogels gevoerd, waardoor minder kans op ratten enz.
De bewoners benadrukken, dat het brood onderdeel is van de voedselketen. Brood is daarom 'heilig'.¨¨¨
Dus dan is de conclusie gerechtvaardigd dat het juist niet door de allochtone broodgooiers wordt veroorzaakt. De broodcontainers zijn een daverend succes. Klaar dan. QED.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:13 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Dat zou zo kunnen. Feit is wel dat de broodcontainers een groot succes zijn in de stad. Ander feit is dat die containers voortkomen uit een probleem gecreerd door het geloof van mensen.
[..]
Bron
Grappige redenering. We zouden op elke straathoek een broodcontainer moeten plaatsen om hem te laten kloppen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:15 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dus dan is de conclusie gerechtvaardigd dat het juist niet door de allochtone broodgooiers wordt veroorzaakt. De broodcontainers zijn een daverend succes. Klaar dan. QED.
Dan komt het door autochtone broodgooiers.
Ja, want een gemiddeld allochtoon gezin gooit natuurlijk drie hele broden per dag weg.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:19 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Grappige redenering. We zouden op elke straathoek een broodcontainer moeten plaatsen om hem te laten kloppen.
Van onze belastingcenten!quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:20 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, want een gemiddeld allochtoon gezin gooit natuurlijk drie hele broden per dag weg..
Ze moeten KEIHARD worden aangepakt.quote:De PVV in Den Haag wil dat allochtone 'broodgooiers' keihard worden aangepakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |