De PVV is 1 grote grap. Maar wel een hele slechte.quote:
Mensen stemmen hierop. De PVV stemmende Nederlander is een grote grap.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:28 schreef Menu_69 het volgende:
Ik weet nooit zo goed of ik om Richard moet lachen of huilen. Een min of meer perfect voorbeeld daarvan is hetgeen hij zegt rond 25 sec. in dit filmpje:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:17 schreef Menu_69 het volgende:
http://www.pvvdenhaag.nl/(...)hard-aanpakken-.html
quote:Pas als iedereen zich houdt aan de regels van de stad, zal de broodnodige integratie verder bevorderd worden!"
Mooi, maar volgens mij is dit allemaal niet waarom het de PVV te doen is. Die spreekt van integratie en allochtonen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:35 schreef Banjerkanjer het volgende:
Overigens was het verbod op voederen niet het enige wat werd ondernomen in onze gemeente (Leiden) tegen de meeuwenoverlast. Heel effectief bleek ook het verwisselen van de eieren met stenen exemplaren.
Hoe gaan zij dat hiermee bereiken dan? Dit is toch gewoon te belachelijk voor woorden, welke primaat trapt hier nou in?quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk dat dit wel het gewenste effect zal hebben: de vieze allochtonen (lees: moslims) worden gescheiden van de propere Nederlanders.
Henk en Ingrid natuurlijk, die iedere dag hun hardwerkende Daf van allochtonische meeuwenpoep dienen te ontdoen alvorens ze geislamiseerd op weg kunnen met 130 km/u.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:39 schreef HyperViper het volgende:
Hoe gaan zij dat hiermee bereiken dan? Dit is toch gewoon te belachelijk voor woorden, welke primaat trapt hier nou in?
Dat weet ik, en daarmee gaan ze voorbij aan het werkelijke probleem: meeuwenoverlast. Aan de reacties hier te zien, gebeurt hetzelfde in de publieke opinie als de kwestie op deze manier naar buiten wordt gebracht.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Mooi, maar volgens mij is dit allemaal niet waarom het de PVV te doen is. Die spreekt van integratie en allochtonen.
1,5 miljoen primaten.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:39 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Hoe gaan zij dat hiermee bereiken dan? Dit is toch gewoon te belachelijk voor woorden, welke primaat trapt hier nou in?
Kunnen ze zich dat niet beter op andere vogels concentreren?quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Mooi, maar volgens mij is dit allemaal niet waarom het de PVV te doen is. Die spreekt van integratie en allochtonen.
Daar hebben ze al duivenpate voor uitgevonden. Die meeuwen schijnen helaas niet te vreten te zijnquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Kunnen ze zich dat niet beter op andere vogels concentreren?
[ afbeelding ]
Veel meer mensen dan je denkt. Het is gewoon weer een effectief stapje in de richting van het isoleren van moslims. Het is verder ook gewoon pesterij.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:39 schreef HyperViper het volgende:
[..]
ik blijf vinden dat dat algemeen stemrecht op de schop moet. Verstandelijk gehandicapten zouden niet moeten mogen stemmen wmbquote:
Daar heb je helemaal gelijk in, walgelijk is het.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Veel meer mensen dan je denkt. Het is gewoon weer een effectief stapje in de richting van het isoleren van moslims. Het is verder ook gewoon pesterij.
Totaal niet interessant zelfs.quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:59 schreef Nemephis het volgende:
...en welke partij heeft er een meeuw in zijn logo?...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ironisch
Zou het ze graag willen vragen. Maar ik merk dat de usual suspects dit topic mijden als de pest.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:44 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Die zijn het hier allemaal mee eens? Ik betwijfel het.
Regel 1:quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zou het ze graag willen vragen. Maar ik merk dat de usual suspects dit topic mijden als de pest.
Hij zei 'broodnodig'quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:56 schreef Aloulou het volgende:
PVV boos op allochtone vogelvoerders
"Steeds weer moeten autochtone Hagenezen lijden onder de regels die de islam oplegt", zegt De Mos. "Zij zitten met de ongewenste overlast van meeuwen en ongedierte." Volgens de PVV gooien allochtonen voedsel van hun balkons, soms zelfs hele broden. De politie moet meer surveilleren en 'torenhoge boetes' uitdelen. "Pas als iedereen zich houdt aan de regels van de stad, zal de broodnodige integratie verder worden bevorderd!"
Nee, je moet vooral geen bordjes in een andere taal plaatsen wanneer je daarmee vervuiling en overlast kan voorkomen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:46 schreef Keltie het volgende:
[..]
Totaal niet interessant zelfs.
Waarschuwingsbordjes in een andere taal plaatsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |