Wat betreft het wegsmijten van etenswaren kunnen we nog heel wat van de Islam leren.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Naar mijn idee kun je toch ook gewoon in gesprek gaan met de broodwerpers. Vertel hen dat het prima is dat zij de eendjes voeren, maar dat zij dat ergens anders moeten doen. Op zich vind ik het erg vriendelijk dat die moslims hun overgebleven brood aan eendjes geven in plaats van dat ze het wegflikkeren.
Hier willen ze vetbolletjes aan de veranda en mais op het voederplankje. En ze krijgen het ook nog en ik ben niet eens een..........quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, leuk was dat hè. Ik denk dat eendjes voeren voor veel kinderen de eerste echte interactie tussen mens en dier was.
De vogels hier rekenen op mijn brood en krentjes.
Toppoliticus De Mos weet gelukkig wel prioriteiten te stellen in Den Haag.quote:"We roepen de gemeente op veel meer te gaan surveilleren in wijken waar dit probleem speelt en broodgooiers een torenhoge bestuurlijke boete te geven. Misschien wordt het dan eindelijk duidelijk dat we Den Haag graag proper willen houden. Pas als iedereen zich houdt aan de regels van de stad, zal de broodnodige integratie verder bevorderd worden!"
De broodnodige integratiequote:Op donderdag 10 maart 2011 14:19 schreef Menu_69 het volgende:
[..]
Toppoliticus De Mos weet gelukkig wel prioriteiten te stellen in Den Haag.
Ja, stuur een gemeentelijke controleur anders effe achter broodgooiers aan. Alsof het niets kostquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:19 schreef Menu_69 het volgende:
[..]
Toppoliticus De Mos weet gelukkig wel prioriteiten te stellen in Den Haag.
Broodnodige integratie.quote:Pas als iedereen zich houdt aan de regels van de stad, zal de broodnodige integratie verder bevorderd worden!"
En het waren alleen allochtonen die brood etc. gooiden?quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:18 schreef Banjerkanjer het volgende:
Zoals het bericht is opgesteld, klinkt het inderdaad belachelijk. Toch is dat niet zo. Ook in mijn woonplaats (niet ver van Den Haag) ontstond dit meeuwenflats probleem. Hier is de maatregel al enkele jaren geleden in werking getreden, en met succes! De aantallen meeuwen in de wijk zijn daarmee enorm afgenomen, en daarmee ook de enorme shitload aan meeuwenkak.
Was het maar een grap.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Broodnodige integratie.
Ik dacht al, dit kan alleen maar een grap zijn
Hangt ervanaf hè. Het gaat om integratie. Als iedereen het daar doet, dan zit je goed.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:18 schreef spuitje het volgende:
[..]
Hier willen ze vetbolletjes aan de veranda en mais op het voederplankje. En ze krijgen het ook nog en ik ben niet eens een..........
O chips, ik ben een Nederlander in het buitenland............
Ik krijg langzamerhand van de PVV niet alleen meer braakneigingenquote:Op donderdag 10 maart 2011 13:56 schreef Aloulou het volgende:
PVV boos op allochtone vogelvoerders
De PVV wil dat Hagenezen stoppen met het voeren van vogels. Volgens Richard de Mos laten meeuwen 'een ongewenste bruine tapijtvloer achter' in de wijk Morgenstond en dat komt omdat 'hardleerse, veelal allochtone, broodgooiers' hun overgebleven brood aan vogels geven.
Ook meeuwen eten het brood op en zij schijten vervolgens de hele wijk onder. Volgens de plaatselijke PVV is het met de leefbaarheid in de buurt ernstig gesteld.
"Steeds weer moeten autochtone Hagenezen lijden onder de regels die de islam oplegt", zegt De Mos. "Zij zitten met de ongewenste overlast van meeuwen en ongedierte." Volgens de PVV gooien allochtonen voedsel van hun balkons, soms zelfs hele broden. De politie moet meer surveilleren en 'torenhoge boetes' uitdelen. "Pas als iedereen zich houdt aan de regels van de stad, zal de broodnodige integratie verder worden bevorderd!"
Update
Richard de Mos heeft zojuist gebeld naar de redactie van PowNed. Hij benadrukt dat hij vooral kritiek heeft op het feit dat de gemeente zich steeds meer overgeeft aan de wil van de islam. Zo plaatste Den Haag 'verboden te voeren'-bordjes in het Turks.
http://www.powned.tv/nieu(...)ochtone_vogelvo.html
Ik kan mij niet voorstellen dat dit een positief effect gaat hebben op de fractie, wat dat betreft is het dan wel weer positief. Zelfs de tokkies nemen deze heren straks niet meer serieus.quote:
bronquote:2.)
Deelt u de mening dat het onacceptabel is dat bewoners in de wijk Morgenstond door hardleerse, veelal allochtone broodgooiers te kampen hebben met enorme overlast van meeuwen en ander ongedierte? Zo ja, wat gaat u doen om de leefbaarheid van de wijk subiet te verbeteren?
3.)
Bent u van mening dat de gemeente moet stoppen om zich steeds over te geven aan de wil van de Islam door telkens dure maatregelen te treffen, zoals de actie 'Groene Moskee', het plaatsen van speciale broodbakken en bordjes met de tekst 'niet voeren'? Zo neen, waarom niet?
Nee, sommige autochtonen (waaronder ikzelfquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:22 schreef spuitje het volgende:
[..]
En het waren alleen allochtonen die brood etc. gooiden?
Natuurlijk niet, het is eerder juist hardcore Nederlands. Niet dat PVV'ers weten wat het Nederlander-zijn uberhaupt inhoudt.quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:57 schreef Disana het volgende:
Ik snap het even niet, is het iets islamitisch de vogels te voeren?
Ik denk dat dit wel het gewenste effect zal hebben: de vieze allochtonen (lees: moslims) worden gescheiden van de propere Nederlanders.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:24 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ik kan mij niet voorstellen dat dit een positief effect gaat hebben op de fractie, wat dat betreft is het dan wel weer positief. Zelfs de tokkies nemen deze heren straks niet meer serieus.
De PVV is 1 grote grap. Maar wel een hele slechte.quote:
Mensen stemmen hierop. De PVV stemmende Nederlander is een grote grap.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:28 schreef Menu_69 het volgende:
Ik weet nooit zo goed of ik om Richard moet lachen of huilen. Een min of meer perfect voorbeeld daarvan is hetgeen hij zegt rond 25 sec. in dit filmpje:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:17 schreef Menu_69 het volgende:
http://www.pvvdenhaag.nl/(...)hard-aanpakken-.html
quote:Pas als iedereen zich houdt aan de regels van de stad, zal de broodnodige integratie verder bevorderd worden!"
Mooi, maar volgens mij is dit allemaal niet waarom het de PVV te doen is. Die spreekt van integratie en allochtonen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:35 schreef Banjerkanjer het volgende:
Overigens was het verbod op voederen niet het enige wat werd ondernomen in onze gemeente (Leiden) tegen de meeuwenoverlast. Heel effectief bleek ook het verwisselen van de eieren met stenen exemplaren.
Hoe gaan zij dat hiermee bereiken dan? Dit is toch gewoon te belachelijk voor woorden, welke primaat trapt hier nou in?quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk dat dit wel het gewenste effect zal hebben: de vieze allochtonen (lees: moslims) worden gescheiden van de propere Nederlanders.
Henk en Ingrid natuurlijk, die iedere dag hun hardwerkende Daf van allochtonische meeuwenpoep dienen te ontdoen alvorens ze geislamiseerd op weg kunnen met 130 km/u.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:39 schreef HyperViper het volgende:
Hoe gaan zij dat hiermee bereiken dan? Dit is toch gewoon te belachelijk voor woorden, welke primaat trapt hier nou in?
Dat weet ik, en daarmee gaan ze voorbij aan het werkelijke probleem: meeuwenoverlast. Aan de reacties hier te zien, gebeurt hetzelfde in de publieke opinie als de kwestie op deze manier naar buiten wordt gebracht.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Mooi, maar volgens mij is dit allemaal niet waarom het de PVV te doen is. Die spreekt van integratie en allochtonen.
1,5 miljoen primaten.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:39 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Hoe gaan zij dat hiermee bereiken dan? Dit is toch gewoon te belachelijk voor woorden, welke primaat trapt hier nou in?
Kunnen ze zich dat niet beter op andere vogels concentreren?quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Mooi, maar volgens mij is dit allemaal niet waarom het de PVV te doen is. Die spreekt van integratie en allochtonen.
Daar hebben ze al duivenpate voor uitgevonden. Die meeuwen schijnen helaas niet te vreten te zijnquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Kunnen ze zich dat niet beter op andere vogels concentreren?
[ afbeelding ]
Veel meer mensen dan je denkt. Het is gewoon weer een effectief stapje in de richting van het isoleren van moslims. Het is verder ook gewoon pesterij.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:39 schreef HyperViper het volgende:
[..]
ik blijf vinden dat dat algemeen stemrecht op de schop moet. Verstandelijk gehandicapten zouden niet moeten mogen stemmen wmbquote:
Daar heb je helemaal gelijk in, walgelijk is het.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Veel meer mensen dan je denkt. Het is gewoon weer een effectief stapje in de richting van het isoleren van moslims. Het is verder ook gewoon pesterij.
Totaal niet interessant zelfs.quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:59 schreef Nemephis het volgende:
...en welke partij heeft er een meeuw in zijn logo?...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ironisch
Zou het ze graag willen vragen. Maar ik merk dat de usual suspects dit topic mijden als de pest.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:44 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Die zijn het hier allemaal mee eens? Ik betwijfel het.
Regel 1:quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zou het ze graag willen vragen. Maar ik merk dat de usual suspects dit topic mijden als de pest.
Hij zei 'broodnodig'quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:56 schreef Aloulou het volgende:
PVV boos op allochtone vogelvoerders
"Steeds weer moeten autochtone Hagenezen lijden onder de regels die de islam oplegt", zegt De Mos. "Zij zitten met de ongewenste overlast van meeuwen en ongedierte." Volgens de PVV gooien allochtonen voedsel van hun balkons, soms zelfs hele broden. De politie moet meer surveilleren en 'torenhoge boetes' uitdelen. "Pas als iedereen zich houdt aan de regels van de stad, zal de broodnodige integratie verder worden bevorderd!"
Nee, je moet vooral geen bordjes in een andere taal plaatsen wanneer je daarmee vervuiling en overlast kan voorkomen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:46 schreef Keltie het volgende:
[..]
Totaal niet interessant zelfs.
Waarschuwingsbordjes in een andere taal plaatsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |