abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93915559
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 18:15 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dus dan is de conclusie gerechtvaardigd dat het juist niet door de allochtone broodgooiers wordt veroorzaakt. De broodcontainers zijn een daverend succes. Klaar dan. QED.
Dan komt het door autochtone broodgooiers.
Het is geen succes, want die klotebeesten schijten de boel onder.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_93915618
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 18:24 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Het is geen succes, want die klotebeesten schijten de boel onder.
Dat komt dan door de autochtone broodgooiers.
Niet zelden oude omaatjes met ook nog eens een hoofddoekje op, damian, I kid you not. :N .
I´m back.
pi_93915619
quote:
De Partij voor de Vrijheid wil dat de gemeente harder gaat optreden tegen mensen die meeuwen- en rattenplagen bevorderen door stelselmatig voedsel van de balkons te gooien of hele broden in sloten te kieperen.
Keihard aanpakken.

Ik zeg kei-hard aanpakken!

Immers de volksgezondheid enzo.
pi_93915631
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 18:26 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Keihard aanpakken.

Ik zeg kei-hard aanpakken!

Immers de volksgezondheid enzo.
Veel dysenterie in Den Haag idd.
I´m back.
pi_93915634
Zoals het in mijn wijk ging (en ja, hier wonen meer allochtonen dan autochtonen), was het gebruikelijk om voedselresten gewoon over het balkon naar beneden te gooien. De autochtone bevolking, deed dit overigens ook. Niet alleen brood, maar ook de restanten van couscous, rijst, pasta en aardappelen, groente en vlees belandde daar. Daar bleef het niet lang liggen, binnen 5 minuten was alles weggeschrokt door de meeuwen en kraaien.

Toen in 2007 hier een verbod op kwam, is daar geen enkele discussie over geweest. Niemand voelde zich aangevallen in zijn geloofsovertuiging of etnische afkomst :N Het probleem werd kenbaar gemaakt, samen met de oplossing. En ieder mens met slechts 1 werkende hersencel, kan die redenatie volgen.

Sindsdien, wordt er geen broodkruimel meer over het balkon gegooid. Sindsdien ook, behoort de overlast aan meeuwen tot het verleden.
pi_93915685
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 18:26 schreef Banjerkanjer het volgende:
Zoals het in mijn wijk ging (en ja, hier wonen meer allochtonen dan autochtonen), was het gebruikelijk om voedselresten gewoon over het balkon naar beneden te gooien. De autochtone bevolking, deed dit overigens ook. Niet alleen brood, maar ook de restanten van couscous, rijst, pasta en aardappelen, groente en vlees belandde daar. Daar bleef het niet lang liggen, binnen 5 minuten was alles weggeschrokt door de meeuwen en kraaien.
Zo herken ik ook de stadsbewoner idd, allochtoon en autochtoon...
I´m back.
pi_93915728
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 18:26 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dat komt dan door de autochtone broodgooiers.
Niet zelden oude omaatjes met ook nog eens een hoofddoekje op, damian, I kid you not. :N .
Je bent aan het aanstellen.
pi_93915748
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 18:29 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Nee, hoezo?
I´m back.
pi_93915799
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 18:28 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Zo herken ik ook de stadbewoner idd, allochtoon en autochtoon...
Het is de toon die de muziek maakt, en dat geldt zeker voor de manier waarop de PVV dit probleem aan de kaak heeft denken te moeten stellen in dit bericht. Wat jammer is. Want nu gaat de discussie enkel over allochtonen / autochtonen. Terwijl het onderwerp in feite is: Meeuwenoverlast die veroorzaakt wordt door het op straat deponeren van voedselresten.
pi_93915846
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 18:31 schreef Banjerkanjer het volgende:

[..]

Het is de toon die de muziek maakt, en dat geldt zeker voor de manier waarop de PVV dit probleem aan de kaak heeft denken te moeten stellen in dit bericht. Wat jammer is. Want nu gaat de discussie enkel over allochtonen / autochtonen. Terwijl het onderwerp in feite is: Meeuwenoverlast die veroorzaakt wordt door het op straat deponeren van voedselresten.
Idd dat is wel een probleem.
I´m back.
pi_93915933
pi_93916002
I´m back.
  donderdag 10 maart 2011 @ 18:42:45 #288
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_93916237
quote:
10s.gif Op donderdag 10 maart 2011 18:00 schreef msnk het volgende:

[..]

Jazeker. Mijn familie is bijna exclusief Turks dus heb ook gigantische schranspartijen meegemaakt :P
:D

En, hadden jullie regelmatig brood over? :P
pi_93916386
quote:
15s.gif Op donderdag 10 maart 2011 18:37 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Niet zo dramatisch, alstublieft. Dit is dat oude vrouwtje met hoofddoek waar jij het over had. En je ziet ook dat de broodcontainer fantastisch werkt.
  donderdag 10 maart 2011 @ 18:48:17 #290
319600 Miss-MacPhisto
This is not an exit
pi_93916504
Jongens, jullie weten dat het bijna 1 april is he? :P
Smell the flowers while you can....
pi_93916584
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 18:45 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Niet zo dramatisch, alstublieft. Dit is dat oude vrouwtje met hoofddoek waar jij het over had. En je ziet ook dat de broodcontainer fantastisch werkt.
Jij ziet de duidelijk link natuurlijk weer niet hè?
Of vond je dat Der Jud Süss een pareltje van toenmalige filmkunst was, die een kern van waarheid bevatte?
I´m back.
  donderdag 10 maart 2011 @ 18:55:00 #292
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_93916866
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 18:29 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Zeuren over schijtende vogels... dat is pas aanstellen :')
We stoppen niet met spelen omdat we oud worden.... We worden oud omdat we stoppen met spelen.
pi_93917216
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 18:55 schreef -Techno- het volgende:

[..]

Zeuren over schijtende vogels... dat is pas aanstellen :')
De Meeuwenoverlast is meer dan enkel meeuwenkak. Als er consequent voedsel op straat belandt, gaat er bij iedere keer een oorverdovend luchtalarm af.

Mine!
pi_93917249
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 18:49 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Jij ziet de duidelijk link natuurlijk weer niet hè?
Of vond je dat Der Jud Süss een pareltje van toenmalige filmkunst was, die een kern van waarheid bevatte?
Hoe zal ik jouw demagogie in dit soort termen duiden als je autochtonen beschuldigt van het veroorzaken van een ratten en meeuwenplaag?
Ik ben niet zo goed in Godwin's, dus ik zou daar over na moeten denken. Heb je misschien suggesties?
  donderdag 10 maart 2011 @ 19:05:11 #295
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_93917404
quote:
15s.gif Op donderdag 10 maart 2011 18:37 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:')

Sneue vergelijking.
pi_93917411
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 19:02 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Hoe zal ik jouw demagogie in dit soort termen duiden als je autochtonen beschuldigt van het veroorzaken van een ratten en meeuwenplaag?
Ik ben niet zo goed in Godwin's, dus ik zou daar over na moeten denken. Heb je misschien suggesties?
Dat is geen demagogie van mijn kant, ik ben alleen de ongelukkige tijdgenoot die vaststelt dat ongedierte zoals ratten nogmaals in verband gebracht wordt met minderheden... :{.
I´m back.
pi_93917627
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 19:05 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

:')

Sneue vergelijking.
Om de drommel niet.
I´m back.
  donderdag 10 maart 2011 @ 19:16:45 #299
336790 dotCommunism
taxes? TAXES!?
pi_93918041
quote:
Dat zie ik ook in Oud-Zuid, aangezien ze daar geen ondergrondse containers hebben en de vuilniszakken langs de weg moeten zetten. En daar wonen echt niet veel moslims. :P
I'm just really stupid with my money, which is why I'll never have a lot of it! Problem solved, dilemma deleted!
pi_93918048
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 19:05 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dat is geen demagogie van mijn kant, ik ben alleen de ongelukkige tijdgenoot die vaststelt dat ongedierte zoals ratten nogmaals in verband gebracht wordt met minderheden... :{.
Ja, ja Ryan. Helemaal geen demagogie.
Zelfs de GGD is overgenomen door de PVV:
quote:
En het werkt, want het aantal meldingen van overlast van ratten en muizen in binnentuinen en op balkons is heel sterk afgenomen, zegt Jan Buijs van de GGD. ''Voorheen lagen er complete beschimmelde broden op straat, dat zie je nu nog maar nauwelijks.''
De heer Buijs van de GGD heeft het over beschimmelde moslims.
Het is maar dat je het weet, hè!

Ik zeg het je; de GGD is net de NSDAP van voor de jodenvervolging!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')