Het is geen succes, want die klotebeesten schijten de boel onder.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:15 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dus dan is de conclusie gerechtvaardigd dat het juist niet door de allochtone broodgooiers wordt veroorzaakt. De broodcontainers zijn een daverend succes. Klaar dan. QED.
Dan komt het door autochtone broodgooiers.
Dat komt dan door de autochtone broodgooiers.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:24 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Het is geen succes, want die klotebeesten schijten de boel onder.
Keihard aanpakken.quote:De Partij voor de Vrijheid wil dat de gemeente harder gaat optreden tegen mensen die meeuwen- en rattenplagen bevorderen door stelselmatig voedsel van de balkons te gooien of hele broden in sloten te kieperen.
Veel dysenterie in Den Haag idd.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:26 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Keihard aanpakken.
Ik zeg kei-hard aanpakken!
Immers de volksgezondheid enzo.
Zo herken ik ook de stadsbewoner idd, allochtoon en autochtoon...quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:26 schreef Banjerkanjer het volgende:
Zoals het in mijn wijk ging (en ja, hier wonen meer allochtonen dan autochtonen), was het gebruikelijk om voedselresten gewoon over het balkon naar beneden te gooien. De autochtone bevolking, deed dit overigens ook. Niet alleen brood, maar ook de restanten van couscous, rijst, pasta en aardappelen, groente en vlees belandde daar. Daar bleef het niet lang liggen, binnen 5 minuten was alles weggeschrokt door de meeuwen en kraaien.
Je bent aan het aanstellen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:26 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat komt dan door de autochtone broodgooiers.
Niet zelden oude omaatjes met ook nog eens een hoofddoekje op, damian, I kid you not..
Het is de toon die de muziek maakt, en dat geldt zeker voor de manier waarop de PVV dit probleem aan de kaak heeft denken te moeten stellen in dit bericht. Wat jammer is. Want nu gaat de discussie enkel over allochtonen / autochtonen. Terwijl het onderwerp in feite is: Meeuwenoverlast die veroorzaakt wordt door het op straat deponeren van voedselresten.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:28 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zo herken ik ook de stadbewoner idd, allochtoon en autochtoon...
Idd dat is wel een probleem.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:31 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Het is de toon die de muziek maakt, en dat geldt zeker voor de manier waarop de PVV dit probleem aan de kaak heeft denken te moeten stellen in dit bericht. Wat jammer is. Want nu gaat de discussie enkel over allochtonen / autochtonen. Terwijl het onderwerp in feite is: Meeuwenoverlast die veroorzaakt wordt door het op straat deponeren van voedselresten.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:35 schreef damian5700 het volgende:
http://cineacfeijenoord.t(...)ng/week14/ratten.wmv
quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:00 schreef msnk het volgende:
[..]
Jazeker. Mijn familie is bijna exclusief Turks dus heb ook gigantische schranspartijen meegemaakt
Niet zo dramatisch, alstublieft. Dit is dat oude vrouwtje met hoofddoek waar jij het over had. En je ziet ook dat de broodcontainer fantastisch werkt.quote:
Jij ziet de duidelijk link natuurlijk weer niet hè?quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:45 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Niet zo dramatisch, alstublieft. Dit is dat oude vrouwtje met hoofddoek waar jij het over had. En je ziet ook dat de broodcontainer fantastisch werkt.
Zeuren over schijtende vogels... dat is pas aanstellenquote:
De Meeuwenoverlast is meer dan enkel meeuwenkak. Als er consequent voedsel op straat belandt, gaat er bij iedere keer een oorverdovend luchtalarm af.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:55 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Zeuren over schijtende vogels... dat is pas aanstellen
Hoe zal ik jouw demagogie in dit soort termen duiden als je autochtonen beschuldigt van het veroorzaken van een ratten en meeuwenplaag?quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:49 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jij ziet de duidelijk link natuurlijk weer niet hè?
Of vond je dat Der Jud Süss een pareltje van toenmalige filmkunst was, die een kern van waarheid bevatte?
Dat is geen demagogie van mijn kant, ik ben alleen de ongelukkige tijdgenoot die vaststelt dat ongedierte zoals ratten nogmaals in verband gebracht wordt met minderheden...quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:02 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Hoe zal ik jouw demagogie in dit soort termen duiden als je autochtonen beschuldigt van het veroorzaken van een ratten en meeuwenplaag?
Ik ben niet zo goed in Godwin's, dus ik zou daar over na moeten denken. Heb je misschien suggesties?
Dat zie ik ook in Oud-Zuid, aangezien ze daar geen ondergrondse containers hebben en de vuilniszakken langs de weg moeten zetten. En daar wonen echt niet veel moslims.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:13 schreef Banjerkanjer het volgende:
En dit is meeuwenoverlast in het echt:
Den Haag:
Delft:
Alkmaar:
Katwijk:
Ja, ja Ryan. Helemaal geen demagogie.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:05 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat is geen demagogie van mijn kant, ik ben alleen de ongelukkige tijdgenoot die vaststelt dat ongedierte zoals ratten nogmaals in verband gebracht wordt met minderheden....
De heer Buijs van de GGD heeft het over beschimmelde moslims.quote:En het werkt, want het aantal meldingen van overlast van ratten en muizen in binnentuinen en op balkons is heel sterk afgenomen, zegt Jan Buijs van de GGD. ''Voorheen lagen er complete beschimmelde broden op straat, dat zie je nu nog maar nauwelijks.''
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |