ik zal je missen.quote:Op maandag 7 maart 2011 23:20 schreef DrDentz het volgende:
Ik ga afhaken, heb niet zoveel met het koningshuis en Linda de Mol. (niet zeggen dat je me toch niet mist)
Ok, hij bagatelliseert het Israëlische veiligheidsvraagstuk. Als er iedere week een bus wordt opgeblazen, dan kan ik me best voorstellen dat je maatregelen neemt. Maar welke foute uitspraken heeft Van Agt gedaan? Sympathiseren met de Palestijnen lijkt mij niet per definitie fout.quote:Op maandag 7 maart 2011 23:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Twee partijen-twee fouten.
Van Agt belicht consequent maar 1 zijde.
Overigens wel een draai ten opzichte van zijn onvoorwaardelijke steun als premier destijds voor Israel.
Volgens Johan Derksen laat ze harde kutschetenquote:Op maandag 7 maart 2011 23:20 schreef DrDentz het volgende:
Ik ga afhaken, heb niet zoveel met het koningshuis en Linda de Mol. (niet zeggen dat je me toch niet mist)
quote:#Pownews gaat als enige nog gevecht aan met Gretta, jammer dat van Agt weer kritiekloos slachtoffer mag spelen. Man helaas zwaar in de war
Dat hij pro-Palestijnen is vind ik prima, maar hij vergeet gemakshalve dan wel de andere kant te belichten.quote:Op maandag 7 maart 2011 23:21 schreef Van_Poppel het volgende:
Ok, hij bagatelliseert het Israëlische veiligheidsvraagstuk. Als er iedere week een bus wordt opgeblazen, dan kan ik me best voorstellen dat je maatregelen neemt. Maar welke foute uitspraken heeft Van Agt gedaan? Sympathiseren met de Palestijnen lijkt mij niet per definitie fout.
Ja, dat is wel een lekker hapje.quote:Op maandag 7 maart 2011 23:24 schreef inZanity het volgende:
Ik vind die donkerharige 'gooise vrouw' écht een milf trouwens
Welke controversiële uitspraken? Ik ben van de patatgeneratiequote:Op maandag 7 maart 2011 23:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat hij pro-Palestijnen is vind ik prima, maar hij vergeet gemakshalve dan wel de andere kant te belichten.
Verder is het gewoon altijd een onbetrouwbare,draaikonterige en foute uitsprakenman geweest.
Ik heb het over z'n totale oeuvre, vanaf zijn: ik ben een Arier-uitspraken ten tijde van de 3 van Breda t/m nu. Die man is 1 grote opeenstapeling van controversiële uitspraken.
Daar gaat voor een vermogen aan Botox inquote:Op maandag 7 maart 2011 23:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, dat is wel een lekker hapje.![]()
Linda de Mol haar gezicht gaat steeds meer lijken op die van Marijke Helwegen.
Lees je maar eens wat in dan.quote:Op maandag 7 maart 2011 23:27 schreef Van_Poppel het volgende:
Welke controversiële uitspraken? Ik ben van de patatgeneratie
Misschien gaan die Gooise dames nog dansen op tafelquote:Op maandag 7 maart 2011 23:32 schreef andre347 het volgende:
Vrij saaie aflevering. Ik ben dan ook de Egypte en Libië-afleveringen gewend
Je hebt gemakshalve zijn periode als minister van justitie en de zaak over de 3 van Breda en de Bloemenhovekliniek en de zaak Menten maar niet gelezenquote:Op maandag 7 maart 2011 23:29 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Dries_van_Agt
Niks controversieels gelezen...
Noem 1 ding wat onzin is van wat hij over de bezetting van Palestina uitkraamd.quote:Op maandag 7 maart 2011 23:38 schreef Martinello het volgende:
Van Agt is in ieder geval altijd consequent gebleven: hij is altijd onzin blijven uitkramen.
Tot 10 minuten geleden had ik er nog nooit van gehoord, maar als ik het zo lees heeft Van Agt niets fout gedaan. Het woord "ariër" ligt gevoelig, maar als hij het woord "Niet-Jood" had gebruikt, dan had hij ook op zere tenen getrapt. Hij heeft er gewoon iets uit geflapt zonder na te denken, kan gebeuren, maar dat maakt je niet een "fout figuur".quote:Op maandag 7 maart 2011 23:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Je hebt gemakshalve zijn periode als minister van justitie en de zaak over de 3 van Breda en de Bloemenhovekliniek en de zaak Menten maar niet gelezen
Probleem van hem is zijn hele cariiere geweest dat ie dingen uitkraamt zonder er verder echt over na te denken.quote:Op maandag 7 maart 2011 23:45 schreef Van_Poppel het volgende:
Tot 10 minuten geleden had ik er nog nooit van gehoord, maar als ik het zo lees heeft Van Agt niets fout gedaan. Het woord "ariër" ligt gevoelig, maar als hij het woord "Niet-Jood" had gebruikt, dan had hij ook op zere tenen getrapt. Hij heeft er gewoon iets uit geflapt zonder na te enken, kan gebeuren, maar dat maakt je niet een "fout figuur".
Die kerel maakte 10 jaar lang de dienst uit in de politiek. Dan is het logisch dat je wat ongelukkige uitspraken doet. Lubbers, Kok en Balkenende hebben ook genoeg uitglijders gemaakt. Hoge bomen vangen veel wind.quote:Op maandag 7 maart 2011 23:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Probleem van hem is zijn hele cariiere geweest dat ie dingen uitkraamt zonder er verder echt over na te denken.
Had veel gescheeld als die man dat wel eens wat vaker had gedaan, dat nadenken.
Je moet echt eens proberen wat minder cliché-uitspraken te papegaaien.quote:
Beetje demagogisch clichés uitbraken is mijn specialiteitquote:Op maandag 7 maart 2011 23:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Je moet echt eens proberen wat minder cliché-uitspraken te papegaaien.
Dat vonden de Molukkers tijdens de gijzelingsakties waarbij hij keer-op-keer zijn woord brak ook vast.quote:Op maandag 7 maart 2011 23:58 schreef waht het volgende:
Van Agt is het toonbeeld van fatsoen. Dat heeft NIETS met zijn mening inzake het conflict tussen Israël en de Palestijnen te maken maar enkel met zijn manier van discussiëren, redeneren en nuanceren.
Ach, Molukkers...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat vonden de Molukkers tijdens de gijzelingsakties waarbij hij keer-op-keer zijn woord brak ook vast.
Heel fatsoenlijk.
Vanavond weer een intelligentere MILF:quote:Op maandag 7 maart 2011 23:37 schreef Kandijfijn het volgende:
Wtf, Gooise vrouwen bij P&W gaat hard achteruit met dat programma.
Wie is dat?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:52 schreef pberends het volgende:
Vanavond weer een intelligentere MILF:
[ afbeelding ]
quote:
quote:Arabist en ex-mensenrechtendiplomaat Petra Stienen is vanavond te gast, ook in het kader van Internationale Vrouwendag.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:33 schreef golfer het volgende:
En naast Petra Stienen ook nog
#
Alfons & Adrie Kennis
De broers maken een reconstructie van mummie van Agt.
Die zijn nu bekend:quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:33 schreef golfer het volgende:
Overige gasten volgen zodra deze bekend zijn.
Het zijn vast van die verheven die types voor wie geld een vies woord is.quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:29 schreef pberends het volgende:
Wat flauw dat die gestoorde broers niet even zeiden hoeveel zo'n pop kost.
Denk het niet, het zullen wel subsidieslurpers zijn.quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:35 schreef waht het volgende:
[..]
Het zijn vast van die verheven die types voor wie geld een vies woord is.
Die schedel doet een face palmquote:
Dan begeef je je dus echt op een hellend vlak. Niet doen dus!quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:30 schreef golfer het volgende:
Straks:
Ella Kalsbeek
Verplichte anticonceptie voor slechte ouders?
Ik vind ook dat je dat niet kan dwingen, hoewel ik wel heel veel slechte ouders en opvoeders ken waarvan ik zou willen dat ze anti-conceptie hadden gebruikt of geaborteerd waren .quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:06 schreef Van_Poppel het volgende:
Dan begeef je je dus echt op een hellend vlak. Niet doen dus!
De rechter (onafhankelijk) bepaalt het in het voorstel van Ella.quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:21 schreef Van_Poppel het volgende:
Straks komt de PVV wellicht aan de macht. Ik wil niet weten hoe zij deze wet gaan toepassen...
Wat?quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:25 schreef Be-Smart het volgende:
Nou, mevr. Kalsbeek heeft duidelijk geen zin in de Tokkie-talk van Eerdmans.
Ik vrees dat in de toekomst rechters steeds meer onderdeel van de politiek gaan uitmaken. De Grote Blonde Leider wilde onlangs dat rechters uit hun ambt moeten worden gezet als ze niet hard genoeg straffen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:23 schreef golfer het volgende:
[..]
De rechter (onafhankelijk) bepaalt het in het voorstel van Ella.
EO hequote:Op woensdag 9 maart 2011 23:42 schreef Van_Poppel het volgende:
Wat is die Vd Brink een decadent mannetje
Tja, die knakker is een creationist. Enough said...quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:42 schreef Van_Poppel het volgende:
Wat is die Vd Brink een decadent mannetje
Idd. Dat vond ik al toen hij nog wel eens in rondom10 debatteerde. Vreselijk zelfingenomen en doorgaans zeer asociale en bekrompen ideeen.quote:
Hij vertolkt het rechtse geluid een stuk fatsoenlijker dan de Mos, Lucassen en de GLB. Ondanks dat ik het een rechtse bal vind, is het wel jammer dat hij niet in de Tweede Kamer. Daar hoort hij wel thuis.quote:
En visa versa.quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:54 schreef Eenskijken het volgende:
omroepen die elkaar gaan bashenvara versus WNL
daar hebben jeroen en paul ook een handje van zeg..
quote:Vanavond in #penw aandacht voor de vrijlating van de 3 militairen in Libië met Frans Timmermans (PvdA) en defensiehistoricus Christ Klep.
Whehehe. Compleet andere gasten dus een paar uur later:quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:03 schreef golfer het volgende:
Vanavond:
#
Alexander Pechtold
D66-fractievoorzitter over antwoord Europa op situatie Libië.
#
Mickelle Haest
Journalist schreef een boek over wijkagenten.
#
Joseph Oubelkas
Zat 4,5 jaar onschuldig opgesloten in Marokko voor drugssmokkel.
#
.
Hij is ook een van de weinige PvdA'ers die een echte baan (diplomaat) heeft gehad.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:51 schreef Jac0bus het volgende:
Jammes dat Pechtold niet komt, hoewel Timmermans ook verstand heeft van zaken(een van de weinige PvdA'ers die weet waar hij het over heeft).
quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:02 schreef Bolkesteijn het volgende:
Hij is ook een van de weinige PvdA'ers die een echte baan (diplomaat) heeft gehad.
De vaste bankgastquote:
Ja, onze Salomonquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:48 schreef golfer het volgende:
Vanavond zit in ieder geval onze ouwe held/deskundige er weer:
Salomon Kroonenberg
Japan getroffen door zware aardbeving met tsunami als gevolg.
Ah, de aflevering is nu al geslaagd.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:48 schreef golfer het volgende:
Vanavond zit in ieder geval onze ouwe held/deskundige er weer:
Salomon Kroonenberg
Japan getroffen door zware aardbeving met tsunami als gevolg.
Ohhhhhhhhhhhhh neeeeeeeeeeeeeeeeeee niet weer van die slachtoffers zonder enige kennis van zakenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:03 schreef golfer het volgende:
En verder is er naast Salomon het duo Timmermans en Klep er ook weer vanavond evenals
#
Sandra Schuurhof
Koningin Beatrix is terug uit Qatar en Oman.
#
Theo Hurkmans
Overlevende van de tsunami in Thailand in 2004.
Om 23:00 uurquote:
Daar hebben we Salomon al voor.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:23 schreef Eenskijken het volgende:
pff weer zo'n 'overlevende' die verder niets kan zeggen behalve hoe erg het was.. doe iemand die ergens verstand van heeft aub..
Samen met Christ.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:59 schreef LWD-Godius het volgende:
Timmermans, die gast zit er tegenwoordig elke dag.
Ja, het lijkt me ook wel een zeer capabel land en volk idd...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:19 schreef golfer het volgende:
In ieder geval hoeven we voor Japan geen geld-inzamelingsacties te organiseren.
Dat land kan prima omgaan met dit soort rampen en heeft vooral waarschijnlijk behoefte aan hulpverlening door experts.
niet dat ik geef, maar dat is niet de enige reden dat wij inzamelen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:19 schreef golfer het volgende:
In ieder geval hoeven we voor Japan geen geld-inzamelingsacties te organiseren.
Dat land kan prima omgaan met dit soort rampen en heeft vooral waarschijnlijk
behoefte aan hulpverlening door
experts.
Al die giro 555 acties zijn vooral bedoelt om ons eigen geweten te sussen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:35 schreef TUFKAL het volgende:
niet dat ik geef, maar dat is niet de enige reden dat wij inzamelen.
Yep. En Henk en Ingrid weten niets over Japanquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:38 schreef golfer het volgende:
[..
Al die giro 555 acties zijn vooral bedoelt om ons eigen geweten te sussen.
Ja maar die zag ik niet gegrepen worden door het waterquote:
Toch wel belangrijk om te weten of je terrorisme financiert als je boodschappen doet.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:40 schreef TUFKAL het volgende:
Wat sneu dat dadel verhaal uit bezette gebieden, mijn God...
neequote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:41 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Toch wel belangrijk om te weten of je terrorisme financiert als je boodschappen doet.
dus datquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:41 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Toch wel belangrijk om te weten of je terrorisme financiert als je boodschappen doet.
Dit was al een oudjequote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:43 schreef golfer het volgende:
Wat zou zo'n legerhelicopter nou kosten die we daar weggegeven hebben?
Wat een drama-uitzending zeg, nodig vaker zulke sfeerbedervers uitquote:
wat een flauwekul. Dan kan je een heel lijstje foute producten opnoemen..quote:
Misschien dat jij je wel prettig voelt als Zion soldaten weer een bus met kinderen opblazen van door jouw gefinancierde bommen, maar ik niet.quote:
Meen ergens gelezen te hebben, 15 miljoenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:43 schreef golfer het volgende:
Wat zou zo'n legerhelicopter nou kosten die we daar weggegeven hebben?
Moeten ze de polonaise doen of zo?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:44 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat een drama-uitzending zeg, nodig vaker zulke sfeerbedervers uit. Pauw en Witteman
![]()
.
dat shirt wat je draagt maakt een kindje, de tonijn is niet eerlijk gevangen, batterijen, etc etc.quote:[b]Op vrijdag 11 maart 2011 23:45 schreef UncleDolan het volgende:[/b
[..
Misschien dat jij je wel prettig voelt als Zion soldaten weer een bus met kinderen opblazen van door jouw gefinancierde bommen, maar ik niet.
weer wat animal cops en 130 snelwegen minderquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:45 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Meen ergens gelezen te hebben, 15 miljoen
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:47 schreef henkde_j het volgende:
Wat een grapjassen weer
Marktplaats linkje
Plaats een bodquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:47 schreef henkde_j het volgende:
Wat een grapjassen weer
Marktplaats linkje
Die blonde met die lelijke bril zat volgens mij ook al bij dwddquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:53 schreef msnk het volgende:
Het zou natuurlijk geen P&W zijn als er geen geile slet tussen het publiek zou zitten, met vandaag een allochtone
Krijg je extra gratis drinkenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:54 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Die blonde met die lelijke bril zat volgens mij ook al bij dwdd
Goed ingekocht reclameblok.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:58 schreef TUFKAL het volgende:
Japanse anti walvis reclame na alles wat er vandaag gebeurd is
Japanse criminelen mogen elk moment van het jaar hard aangepakt worden.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:58 schreef TUFKAL het volgende:
Japanse anti walvis reclame na alles wat er vandaag gebeurd is
WTFquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:06 schreef Menu_69 het volgende:
[..]
Japanse criminelen mogen elk moment van het jaar hard aangepakt worden.
Ga kalfjes en lammetjes knuppelenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:08 schreef Menu_69 het volgende:
[..]
Illegale walvisjacht - Japanse criminelen.
Ik was een beetje erg voorbarig, mijn excuses. Daardat P&W het geniale idee had om één of ander slachtoffer uit te nodigen werd de hele sfeer verpest. Jammerquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:58 schreef pberends het volgende:
[..]
Ja, onze Salomon.
Nu al een geslaagde vrijdag-uitzending.
Ik vond het juist een zeer indrukwekkend verhaal van die Tsunami-overlevende.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:40 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik was een beetje erg voorbarig, mijn excuses. Daardat P&W het geniale idee had om één of ander slachtoffer uit te nodigen werd de hele sfeer verpest. Jammer.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik vond het juist een zeer indrukwekkend verhaal van die Tsunami-overlevende.
quote:Diederik Samsom
PvdA-woordvoerder energie over problemen Japanse kernreactor.
Alexander Weissink
Voormalig correspondent Japan en Indonesië over ramp Japan.
Cisca Dresselhuys
Oud-hoofdredactrice Opzij schreef boek over werken na je 65ste.
Jack Wouterse
Acteur reageert op vermeend inrijden op Rotterdamse stadswachten.
Voormalig correspondent, oud-hoofdredactrice en een acteur. En jij noemt het een PvdA clubje.quote:
Samson komt er in principe als wetenschapper(hij is afgestuudeerd kernfysicus).quote:
Eensch.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:01 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Samson komt er in principe als wetenschapper(hij is afgestuudeerd kernfysicus).
Toch jammer dat ze terwijl de wereld in brand staat, ze het gaan hebben over een marginale acteur in een nog marginaler relletje. Vul dat laatste kwartier dan op met Libië, dat door de media helemaal is vergeten i.v.m. Japan.
Tjah, deze twee dropstaven proberen over te komen als een stel serieuze praatjesmakers, maar ondertussen nodigen ze dit soort types uit terwijl de hele wereld over heel wat andere dingen heeft. Doe dat dan wanneer het wat bedaard is of zo. Nu is het net DWDD² (die trouwens ook echt zo hard gefaald hebben vandaag).quote:Op maandag 14 maart 2011 22:12 schreef Menu_69 het volgende:
Dat is nou eenmaal een deel van het format. Een beetje zwammen over oninteressante nationale gebeurtenissen. Zeker als mensen even een tijdje uit beeld zijn geweest. Veel kijkers worden er op den duur ook moe van als het elke uitzending over het Midden-oosten gaat. Al zou ik dat liever hebben dan Jack Wouterse die aanschuift.
Ja in "normale" omstandigheden zou dit nog wel kunnen bij P&W, maar niet als er een burgeroorlog is uitgebroken in een land, er revoluties gaande zijn, er een aardbeving, tsunami en er grote problemen zijn bij meerdere kernreactoren. Laat Jack Wouterse zijn verhaal dan maar een keertje bij Boulevard doen, daar zullen ze het op hun beurt vast niet over Japan of Libië hebben.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:12 schreef Menu_69 het volgende:
Dat is nou eenmaal een deel van het format. Een beetje zwammen over oninteressante nationale gebeurtenissen. Zeker als mensen even een tijdje uit beeld zijn geweest. Veel kijkers worden er op den duur ook moe van als het elke uitzending over het Midden-oosten gaat. Al zou ik dat liever hebben dan Jack Wouterse die aanschuift.
Eens. Maar ik denk dat P&W het gewoon wat luchtiger willen houden, alhoewel Pauw genoeg grapjes kan maken over feministen is een acteur erbij ook wel lachen.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:01 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Samson komt er in principe als wetenschapper(hij is afgestuudeerd kernfysicus).
Toch jammer dat ze terwijl de wereld in brand staat, ze het gaan hebben over een marginale acteur in een nog marginaler relletje. Vul dat laatste kwartier dan op met Libië, dat door de media helemaal is vergeten i.v.m. Japan.
Dat komt voor hun morgen dan wel weer. Ze streven ook een bepaalde luchtigheid na. Voor veel mensen is het een programma dat ze net voor het slapen nog ff opzetten. Je moet P&W niet overschatten.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:18 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Ja in "normale" omstandigheden zou dit nog wel kunnen bij P&W, maar niet als er een burgeroorlog is uitgebroken in een land, er revoluties gaande zijn, er een aardbeving, tsunami en er grote problemen zijn bij meerdere kernreactoren. Laat Jack Wouterse zijn verhaal dan maar een keertje bij Boulevard doen, daar zullen ze het op hun beurt vast niet over Japan of Libië hebben.
Maak die twee dat dan 's duidelijk.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:21 schreef Menu_69 het volgende:
[..]
Dat komt voor hun morgen dan wel weer. Ze streven ook een bepaalde luchtigheid na. Voor veel mensen is het een programma dat ze net voor het slapen nog ff opzetten. Je moet P&W niet overschatten.
En domme hufters in het algemeen. Heb er ook al eens gezeik mee gehad.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:22 schreef eriksd het volgende:
Jack Wouterse met zijn uitspraak ook echt over stadswachten; dat krijg je als mensen op een verkeerde partij stemmen (leefbaar rotterdam), terwijl stadswachten bij uitstek van die melkertbanen zijn.
Er kunnen niet nog meer gasten bij in de studioquote:Op maandag 14 maart 2011 23:00 schreef golfer het volgende:
Valt alweer mee dat Brammetje er vanavond niet zit. Meestal hoeft ie maar een scheet in de rechtzaak van Wilders te laten om er dan dezelfde avond bij P&W weer over te praten.
Hij zal vast een andere dag komen deze week.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:00 schreef golfer het volgende:
Valt alweer mee dat Brammetje er vanavond niet zit. Meestal hoeft ie maar een scheet in de rechtzaak van Wilders te laten om er dan dezelfde avond bij P&W weer over te praten.
Hoe is het met je rechtenstudie?quote:Op maandag 14 maart 2011 23:06 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Theo Hiddema, de pauper die graag in 3e persoon over zichzelf spreekt.
Ja, dat had ik niet achter hem gezocht.quote:
Hij mag de hele dag al alle media afquote:
Ik vind het een symphatieke gozer, net als Moszkovicz, eigenlijk zijn advocaten allemaal symphatieke gozers.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:06 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Theo Hiddema, de pauper die graag in 3e persoon over zichzelf spreekt.
quote:Op maandag 14 maart 2011 23:19 schreef Menu_69 het volgende:
Erg verfrissend tussen al die druiloren die 8,5 jaar over een laffe studie als geschiedenis hebben gedaan.
Ultra-reactionair mannetje en fervent Wilders-aanhanger, dus ik snap je sympathie voor hem, zeker gezien je geleuter daarna:quote:Op maandag 14 maart 2011 23:19 schreef von_Preussen het volgende:
Ik vind het een symphatieke gozer, net als Moszkovicz, eigenlijk zijn advocaten allemaal symphatieke gozers.
Als ik kaalkoppies zie denk ik juist aan die rechtse neo-nazi's waar jij vast ook veel sympathie voor hebt.quote:I.t.t. Diederik Samson, als ik die gast met z'n kale harsens zie dan moet ik automatisch aan links-terrorisme denken.
Problemen met je beperkingen of geheugen? Zoek eens in je inbox zou ik zeggen. Dan had je zelf antwoord op je vraag kunnen vinden aangezien dit al eerder een aantal maanden geleden aanbod is gekomen. Zelf onderzoek, noemen ze dat. Maar goed dat kennen ze op het MBO niet, niet waar Eriksd (waar jij onderdeel vanuit maakt).quote:
Hoezo zou ik daar sympathie voor moeten hebben?quote:Op maandag 14 maart 2011 23:24 schreef golfer het volgende:
Als ik kaalkoppies zie denk ik juist aan die rechtse neo-nazi's waar jij vast ook veel sympathie voor hebt.
Als je Samson al vergelijkt met links-terrorisme en Hiddema zo bewondert en een bewust gekozen 'foute' usernaam hebt gekozen is het bij mij een optelsom die tot dat vermoeden komt.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:35 schreef von_Preussen het volgende:
Hoezo zou ik daar sympathie voor moeten hebben?
Waarom heb ik een "foute" usernaam gekozen, beargumenteer dat eens, want je lult hier onzin in het kwadraat. Of ben je zo een aluhoedje die achter elke traditionele Duitser meteen een bloeddorstige nazi ziet?quote:Op maandag 14 maart 2011 23:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Als je Samson al vergelijkt met links-terrorosme en Hiddema zo bewondert en een bewust gekozen 'foute' usernaam hebt gekozen is het bij mij een optelsom die tot dat vermoeden komt.
Je zult in werkelijkheid vast een hele knuffelbare lieve jongen zijn die goed voor z'n moeder is en slechts op Internet die rol speelt.
Oh dacht dat dat z'n hond wasquote:
Waarom niet? Over het algemeen vindt hij Rotterdam een stuk leuker dan Amsterdam. Hij is trouwens geboren in Soest.....quote:Op maandag 14 maart 2011 23:46 schreef golfer het volgende:
Jack moet ook als Amsterdammer niet in Rotterdam gaan wonen.
Ik mis toch veel, als niet-Boulevardkijker en niet Telegraaflezer.quote:
Ik denk niet dat Pauw je post gaat lezen.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:49 schreef Bolter het volgende:
Jeroen maakt ook echt om 2 min. een grap waar nie-mand op reageert. Beste Jeroen, dit heeft een reden, je bent niet grappig!
Die heeft vanavond Cisca Dresselhuys in z'n arkquote:Op maandag 14 maart 2011 23:50 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Pauw je post gaat lezen.
Als dat maar geen tsunami in de Amsterdamse grachten wordt.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:51 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Die heeft vanavond Cisca Dresselhuys in z'n ark
Zolang je normaal doet heb je er echt geen last van.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:53 schreef venomsnake het volgende:
Stadswachten zijn ook reuze irritant.
Dat willen hun lezers graag zien.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:52 schreef golfer het volgende:
Maar de Telegraaf is weer op de bekende onfrisse wijze bezig geweest.
Ik wist niet dat hij natuurkunde gestudeerd heeft. Dat maakt z'n debat over kerncentrales met Richard de Mos eigenlijk nog grappiger.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:15 schreef Jac0bus het volgende:
Enige interessante was Diederik Samson. Hij gaf een hele heldere uitleg wat hij heel goed deed voor een lastig onderwerp als dit. Samson had ook nooit de politiek in gemoeten. Slechte politici hebben we in dit land genoeg, goede wetenschappers veel minder.
Dat hij aan alles van het blaadje staat voor te lezen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:05 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik wist niet dat hij natuurkunde gestudeerd heeft. Dat maakt z'n debat over kerncentrales met Richard de Mos eigenlijk nog grappiger.
Mjah, je moet er wel tegen kunnen. Ik denk dat het voor veel mensen in psychische zin nauwelijks te doen is.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
Veel respect voor de mensen van het rampenidentificatieteam.
Zullen daar veel necrofielen bij zitten?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
Veel respect voor de mensen van het rampenidentificatieteam.
Nee.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:35 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Zullen daar veel necrofielen bij zitten?
Als percentage van het bruto nationaal product.quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:53 schreef pberends het volgende:
Witteman over de staatsschuld van Japan: "Groter dan die van Amerika?!?"![]()
![]()
.
De manier waarom Witteman het zei was echt geniaalquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Als percentage van het bruto nationaal product.
Japan 196,4% in 2010.
VS 58,9% in 2010.
Waarom zei hij dat dan?quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:33 schreef pberends het volgende:
[..]
De manier waarom Witteman het zei was echt geniaal![]()
.
Mag ik een tijltje:quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:11 schreef golfer het volgende:
Vanavond:
#
Maria van der Hoeven
Oud-minister wordt voorzitter van Stichting Alzheimer en van IEA.
#
Jaap van Deurzen
RTL-correspondent is net terug uit het rampgebied in Japan.
#
Diederik Samsom
Situatie rondom kerncentrale Fukushima in Japan escaleert.
#
Als de Jappen het zelf opkopen kun je het lang volhouden.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:37 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Waarom zei hij dat dan?
Overigens onvoorstelbaar die bijna 200% van Japan... ik bedoel, ze zijn er desondanks wrs goed voor, maar toch... Hele andere mentaliteit blijkbaar. Daar zal niet gezegd worden dat geld lenen een hypotheek is op de generaties die later komen.
Samsom alweer?quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:11 schreef golfer het volgende:
Vanavond:
#
Maria van der Hoeven
#
Jaap van Deurzen
#
Diederik Samsom
#
Als het een keer relevant is om hem 2x in 1 week uit te nodigen, is het deze week wel. Maandag was zijn verhaal ook prima over de kerncentrales in Japan.quote:
Horrible.quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:22 schreef pberends het volgende:
Mart Smeets
Tv-presentator vertelt over zijn favoriete biografieën.
Ik zie daar liever een specialist zitten die niet politiek actief is.quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:39 schreef Menu_69 het volgende:
[..]
Als het een keer relevant is om hem 2x in 1 week uit te nodigen, is het deze week wel. Maandag was zijn verhaal ook prima over de kerncentrales in Japan.
Samsom is kernfysicus en kan het helder brengen. Dat hij politiek actief is, stoort mij totaal niet. Jou wel?quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik zie daar liever een specialist zitten die niet politiek actief is.
Klinkt goedquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:11 schreef golfer het volgende:
Vanavond:
#
Maria van der Hoeven
#
Jaap van Deurzen
#
Diederik Samsom
#
Hopelijk weet ze het niet meer.quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:08 schreef msnk het volgende:
[..]
Klinkt goed
Alzheimer verhaal mogen ze wat mij betreft wat korter houden, tenzij ze met iets schokkends/baanbrekends komt of zo
Zijne Koninklijke Martheidquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:22 schreef pberends het volgende:
[..]
Mag ik een tijltje:
Mart Smeets
Tv-presentator vertelt over zijn favoriete biografieën.![]()
![]()
.
En?quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:31 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hij heeft maar 1 voetbalwedstrijd becommentarieerd ooit..
Klopt. In de Tweede Kamer maakt hij altijd een stuk mindere indruk op mij.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:28 schreef Bellatrix het volgende:
Samson is echt heel goed. Echt iemand die het helder en duidelijk uitlegt.
Waar doel je precies op?quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:34 schreef Bellatrix het volgende:
Meh hier krijg ik altijd zo de kriebels van, op een slechte manier.
Mart?quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:34 schreef Bellatrix het volgende:
Meh hier krijg ik altijd zo de kriebels van, op een slechte manier.
Praten over ziektes en de bijbehorende trubbels, kan ik niet tegen.quote:
Naar idd, maar wacht maar tot Smeets aan bod komt.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:36 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Praten over ziektes en de bijbehorende trubbels, kan ik niet tegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |