Samen met Christ.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:59 schreef LWD-Godius het volgende:
Timmermans, die gast zit er tegenwoordig elke dag.
Ja, het lijkt me ook wel een zeer capabel land en volk idd...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:19 schreef golfer het volgende:
In ieder geval hoeven we voor Japan geen geld-inzamelingsacties te organiseren.
Dat land kan prima omgaan met dit soort rampen en heeft vooral waarschijnlijk behoefte aan hulpverlening door experts.
niet dat ik geef, maar dat is niet de enige reden dat wij inzamelen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:19 schreef golfer het volgende:
In ieder geval hoeven we voor Japan geen geld-inzamelingsacties te organiseren.
Dat land kan prima omgaan met dit soort rampen en heeft vooral waarschijnlijk
behoefte aan hulpverlening door
experts.
Al die giro 555 acties zijn vooral bedoelt om ons eigen geweten te sussen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:35 schreef TUFKAL het volgende:
niet dat ik geef, maar dat is niet de enige reden dat wij inzamelen.
Yep. En Henk en Ingrid weten niets over Japanquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:38 schreef golfer het volgende:
[..
Al die giro 555 acties zijn vooral bedoelt om ons eigen geweten te sussen.
Ja maar die zag ik niet gegrepen worden door het waterquote:
Toch wel belangrijk om te weten of je terrorisme financiert als je boodschappen doet.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:40 schreef TUFKAL het volgende:
Wat sneu dat dadel verhaal uit bezette gebieden, mijn God...
neequote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:41 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Toch wel belangrijk om te weten of je terrorisme financiert als je boodschappen doet.
dus datquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:41 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Toch wel belangrijk om te weten of je terrorisme financiert als je boodschappen doet.
Dit was al een oudjequote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:43 schreef golfer het volgende:
Wat zou zo'n legerhelicopter nou kosten die we daar weggegeven hebben?
Wat een drama-uitzending zeg, nodig vaker zulke sfeerbedervers uitquote:
wat een flauwekul. Dan kan je een heel lijstje foute producten opnoemen..quote:
Misschien dat jij je wel prettig voelt als Zion soldaten weer een bus met kinderen opblazen van door jouw gefinancierde bommen, maar ik niet.quote:
Meen ergens gelezen te hebben, 15 miljoenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:43 schreef golfer het volgende:
Wat zou zo'n legerhelicopter nou kosten die we daar weggegeven hebben?
Moeten ze de polonaise doen of zo?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:44 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat een drama-uitzending zeg, nodig vaker zulke sfeerbedervers uit. Pauw en Witteman
![]()
.
dat shirt wat je draagt maakt een kindje, de tonijn is niet eerlijk gevangen, batterijen, etc etc.quote:[b]Op vrijdag 11 maart 2011 23:45 schreef UncleDolan het volgende:[/b
[..
Misschien dat jij je wel prettig voelt als Zion soldaten weer een bus met kinderen opblazen van door jouw gefinancierde bommen, maar ik niet.
weer wat animal cops en 130 snelwegen minderquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:45 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Meen ergens gelezen te hebben, 15 miljoen
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:47 schreef henkde_j het volgende:
Wat een grapjassen weer
Marktplaats linkje
Plaats een bodquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:47 schreef henkde_j het volgende:
Wat een grapjassen weer
Marktplaats linkje
Die blonde met die lelijke bril zat volgens mij ook al bij dwddquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:53 schreef msnk het volgende:
Het zou natuurlijk geen P&W zijn als er geen geile slet tussen het publiek zou zitten, met vandaag een allochtone
Krijg je extra gratis drinkenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:54 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Die blonde met die lelijke bril zat volgens mij ook al bij dwdd
Goed ingekocht reclameblok.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:58 schreef TUFKAL het volgende:
Japanse anti walvis reclame na alles wat er vandaag gebeurd is
Japanse criminelen mogen elk moment van het jaar hard aangepakt worden.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:58 schreef TUFKAL het volgende:
Japanse anti walvis reclame na alles wat er vandaag gebeurd is
WTFquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:06 schreef Menu_69 het volgende:
[..]
Japanse criminelen mogen elk moment van het jaar hard aangepakt worden.
Ga kalfjes en lammetjes knuppelenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:08 schreef Menu_69 het volgende:
[..]
Illegale walvisjacht - Japanse criminelen.
Ik was een beetje erg voorbarig, mijn excuses. Daardat P&W het geniale idee had om één of ander slachtoffer uit te nodigen werd de hele sfeer verpest. Jammerquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:58 schreef pberends het volgende:
[..]
Ja, onze Salomon.
Nu al een geslaagde vrijdag-uitzending.
Ik vond het juist een zeer indrukwekkend verhaal van die Tsunami-overlevende.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:40 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik was een beetje erg voorbarig, mijn excuses. Daardat P&W het geniale idee had om één of ander slachtoffer uit te nodigen werd de hele sfeer verpest. Jammer.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik vond het juist een zeer indrukwekkend verhaal van die Tsunami-overlevende.
quote:Diederik Samsom
PvdA-woordvoerder energie over problemen Japanse kernreactor.
Alexander Weissink
Voormalig correspondent Japan en Indonesië over ramp Japan.
Cisca Dresselhuys
Oud-hoofdredactrice Opzij schreef boek over werken na je 65ste.
Jack Wouterse
Acteur reageert op vermeend inrijden op Rotterdamse stadswachten.
Voormalig correspondent, oud-hoofdredactrice en een acteur. En jij noemt het een PvdA clubje.quote:
Samson komt er in principe als wetenschapper(hij is afgestuudeerd kernfysicus).quote:
Eensch.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:01 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Samson komt er in principe als wetenschapper(hij is afgestuudeerd kernfysicus).
Toch jammer dat ze terwijl de wereld in brand staat, ze het gaan hebben over een marginale acteur in een nog marginaler relletje. Vul dat laatste kwartier dan op met Libië, dat door de media helemaal is vergeten i.v.m. Japan.
Tjah, deze twee dropstaven proberen over te komen als een stel serieuze praatjesmakers, maar ondertussen nodigen ze dit soort types uit terwijl de hele wereld over heel wat andere dingen heeft. Doe dat dan wanneer het wat bedaard is of zo. Nu is het net DWDD² (die trouwens ook echt zo hard gefaald hebben vandaag).quote:Op maandag 14 maart 2011 22:12 schreef Menu_69 het volgende:
Dat is nou eenmaal een deel van het format. Een beetje zwammen over oninteressante nationale gebeurtenissen. Zeker als mensen even een tijdje uit beeld zijn geweest. Veel kijkers worden er op den duur ook moe van als het elke uitzending over het Midden-oosten gaat. Al zou ik dat liever hebben dan Jack Wouterse die aanschuift.
Ja in "normale" omstandigheden zou dit nog wel kunnen bij P&W, maar niet als er een burgeroorlog is uitgebroken in een land, er revoluties gaande zijn, er een aardbeving, tsunami en er grote problemen zijn bij meerdere kernreactoren. Laat Jack Wouterse zijn verhaal dan maar een keertje bij Boulevard doen, daar zullen ze het op hun beurt vast niet over Japan of Libië hebben.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:12 schreef Menu_69 het volgende:
Dat is nou eenmaal een deel van het format. Een beetje zwammen over oninteressante nationale gebeurtenissen. Zeker als mensen even een tijdje uit beeld zijn geweest. Veel kijkers worden er op den duur ook moe van als het elke uitzending over het Midden-oosten gaat. Al zou ik dat liever hebben dan Jack Wouterse die aanschuift.
Eens. Maar ik denk dat P&W het gewoon wat luchtiger willen houden, alhoewel Pauw genoeg grapjes kan maken over feministen is een acteur erbij ook wel lachen.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:01 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Samson komt er in principe als wetenschapper(hij is afgestuudeerd kernfysicus).
Toch jammer dat ze terwijl de wereld in brand staat, ze het gaan hebben over een marginale acteur in een nog marginaler relletje. Vul dat laatste kwartier dan op met Libië, dat door de media helemaal is vergeten i.v.m. Japan.
Dat komt voor hun morgen dan wel weer. Ze streven ook een bepaalde luchtigheid na. Voor veel mensen is het een programma dat ze net voor het slapen nog ff opzetten. Je moet P&W niet overschatten.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:18 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Ja in "normale" omstandigheden zou dit nog wel kunnen bij P&W, maar niet als er een burgeroorlog is uitgebroken in een land, er revoluties gaande zijn, er een aardbeving, tsunami en er grote problemen zijn bij meerdere kernreactoren. Laat Jack Wouterse zijn verhaal dan maar een keertje bij Boulevard doen, daar zullen ze het op hun beurt vast niet over Japan of Libië hebben.
Maak die twee dat dan 's duidelijk.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:21 schreef Menu_69 het volgende:
[..]
Dat komt voor hun morgen dan wel weer. Ze streven ook een bepaalde luchtigheid na. Voor veel mensen is het een programma dat ze net voor het slapen nog ff opzetten. Je moet P&W niet overschatten.
En domme hufters in het algemeen. Heb er ook al eens gezeik mee gehad.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:22 schreef eriksd het volgende:
Jack Wouterse met zijn uitspraak ook echt over stadswachten; dat krijg je als mensen op een verkeerde partij stemmen (leefbaar rotterdam), terwijl stadswachten bij uitstek van die melkertbanen zijn.
Er kunnen niet nog meer gasten bij in de studioquote:Op maandag 14 maart 2011 23:00 schreef golfer het volgende:
Valt alweer mee dat Brammetje er vanavond niet zit. Meestal hoeft ie maar een scheet in de rechtzaak van Wilders te laten om er dan dezelfde avond bij P&W weer over te praten.
Hij zal vast een andere dag komen deze week.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:00 schreef golfer het volgende:
Valt alweer mee dat Brammetje er vanavond niet zit. Meestal hoeft ie maar een scheet in de rechtzaak van Wilders te laten om er dan dezelfde avond bij P&W weer over te praten.
Hoe is het met je rechtenstudie?quote:Op maandag 14 maart 2011 23:06 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Theo Hiddema, de pauper die graag in 3e persoon over zichzelf spreekt.
Ja, dat had ik niet achter hem gezocht.quote:
Hij mag de hele dag al alle media afquote:
Ik vind het een symphatieke gozer, net als Moszkovicz, eigenlijk zijn advocaten allemaal symphatieke gozers.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:06 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Theo Hiddema, de pauper die graag in 3e persoon over zichzelf spreekt.
quote:Op maandag 14 maart 2011 23:19 schreef Menu_69 het volgende:
Erg verfrissend tussen al die druiloren die 8,5 jaar over een laffe studie als geschiedenis hebben gedaan.
Ultra-reactionair mannetje en fervent Wilders-aanhanger, dus ik snap je sympathie voor hem, zeker gezien je geleuter daarna:quote:Op maandag 14 maart 2011 23:19 schreef von_Preussen het volgende:
Ik vind het een symphatieke gozer, net als Moszkovicz, eigenlijk zijn advocaten allemaal symphatieke gozers.
Als ik kaalkoppies zie denk ik juist aan die rechtse neo-nazi's waar jij vast ook veel sympathie voor hebt.quote:I.t.t. Diederik Samson, als ik die gast met z'n kale harsens zie dan moet ik automatisch aan links-terrorisme denken.
Problemen met je beperkingen of geheugen? Zoek eens in je inbox zou ik zeggen. Dan had je zelf antwoord op je vraag kunnen vinden aangezien dit al eerder een aantal maanden geleden aanbod is gekomen. Zelf onderzoek, noemen ze dat. Maar goed dat kennen ze op het MBO niet, niet waar Eriksd (waar jij onderdeel vanuit maakt).quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |